επικαιρότητα

Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα, Πρώτη γιορτή του χρόνου!

σχολιασμός γεγονότων που συμβαίνουν γύρω μας

Συντονιστής: Xenia

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Δεκ 30, 2005 10:32 am

Εικόνα



....δε μπορώ να κρατηθώ βρε παιδιά.....
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Σάβ Δεκ 31, 2005 10:42 am

Εικόνα







όπου πρωτοχρονιά θα είναι "η στιγμή που χίλιες και μια (π)λέξεις θα αξίζουν περισσοτερο από μια εικόνα.."

( γεια σου μέρμηγκα κει που είσαι...)



Καλή μας χρονιά λοιπόν....




...φοβερές μπότες φοράς άγιε μου!
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό Tanton » Τρί Ιαν 03, 2006 10:03 am

Η χυδαιότητα τελευταίο καταφύγιο των ηλιθίων
Κι'αν σου μιλάω με παραμύθια και παραβολές
είναι γιατί τ' ακους γλυκότερα, κι η φρίκη
δεν κουβεντιάζεται γιατί είναι ζωντανή
γιατί είναι αμίλητη και προχωράει...
Tanton
full member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 3:15 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Τετ Ιαν 04, 2006 11:49 am

Ετσι γίνεται πάντοτε. Ο χυδαίος βρίσκει έναν πιο χυδαίο από αυτόν τον οποίο υποτίθεται ότι κατακεραυνώνει για να δικαιώσει τη δική του χυδαιότητα.

Είστε για κλάματα και οι δυο.
Αλλά θα μου πείτε με ποια να παίξετε κι εσείς;
Με τις ανύπαρκτες;
Οι αδύναμοι κολλάνε για να αν-ελιχθούν στους ισχυρότερους από αυτούς...


νάνι, νάνι...
νάνι, νανι, νάνι.....

(....κάπου το διάβασα εδώ μέσα και μου ήρεσε)


(εμοτικονγεματηαηδια) επειδή τα "μωρά" είναι σκατομένα.....
























ή σκοτωμένα;
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Τετ Ιαν 04, 2006 12:38 pm

dianathenes έγραψε:....
φριζ, σου λέω!


πουτ δε κόουτς ντάουν ρε!













ενριθινκ γιουσαιυκενμπιγιουζνταγκαινστγιουινακορντοφ λο..... :twisted:




Διάνα η ντιάνα,με το έξυπνο και χιουμοριστικό τηλεοπτικό σποτάκι που μας παρέθεσε και περιγράφει μιά χαρά τους δυό βλαχοκαουμπόυδες εδώ μέσα.
Το αχώριστο δίδυμο των νεροπιστολάδων που σκορπάει γέλιο και χαρα τόσο καιρό στο διαδίκτυο,προσπαθώντας να ενσαρκώσουν και αυτοί τους ήρωες τους από την τηλεόραση τα βιβλία και τα περιοδικά.
Ο ένας το παίζει συγγραφέας και ο άλλος τραπεζίτης.

Αλλά και εσύ ρε διανάθενα μήν χαλιέσαι.
Για να βγάλουν τις σκυλοτροφες τους αγωνιζονται τα παιδιά,όπως ομολογεί με πονο εις εξ αυτών στο άλλο τόπικ.
Κάνε τον κλεφτοκοτά λοιπόν διανάθενα και μήν χαλάς την παράσταση.
Τις κότες τους ψάχνουν.
Κοτ κοτ κοτ.....
βγήτε κοτούλες που σας ψάχνουν τα παιδιά.
κοτ κοτ κοτ.....
















Όχι χιώτισες δέν σας φώναξε κανείς εσάς.
Κοτ κοτ είπαμε,όχι πρρρ πρρρ.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Πέμ Ιαν 05, 2006 12:33 am

Δεν έχει κανένα νόημα να σβήνεται ένα κείμενο όταν δημοσιεύεται.
Ο,τι γράφεται αποθανατίζεται.

Με το να το αποσύρει κάποιος από τη «κυκλοφορία» - των ιδεών;- δεν το αποσύρει και από τη μνήμη μας.
Ούτε η απόσυρση αυτή αποτελεί αποζημίωση στη ζημία.
Η δικαίωση από την εξουσία- εν προκειμένω εκείνου που διαχειρίζεται τη σελίδα- είναι τύπος.
Κάτι που έχουμε απορρίψει στο χώρο αυτό.
Ενα μέτρο που ταιριάζει στη κοινωνία των αγρίων. Κάτι σα να σου λένε – δημοσίως- αφού δε μπορέσατε να διαχειριστείτε τη ελευθερία του λόγου σας θα παρέμβουμε εμείς να εφαρμόσουμε το δίκαιο σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες.....
Σαν τους χωριάτες που δε μπορούν να χωρίσουν δυο μέτρα γη και επεμβαίνουν τα δικαστήρια....
Ξευτίλα!

Η πραγματική δικαίωση είναι ηθικής φύσεως και προέρχεται από τους ενδιαφερόμενους (ηθοποιούς) ή από το κοινό.

Το συγκεκριμένο κείμενο το διάβασα και το διαβάσατε και εσείς.
Δεν πρόκειται να το σχολιάσω.
Θα πω μόνο ότι μερικοί ηδονίζονται στην ιδέα ότι μπορούν να απογυμνώσουν τον άλλον.
Ωστόσο η απογύμνωση δεν συνίσταται στο να μεταχειριστείς κάποιες αχίλλειες φτέρνες κλισσέ - τις άλφα για τις γυναίκες και τις βήτα για τους άνδρες- που ταιριάζουν παντού.
Η απογύμνωση – αν ήθελαν να την κάνουν- έχει να κάνει με το νικ και τη συγκεκριμένη συμπεριφορά του στο φόρουμ.
Οπότε θα είχε και κάποια χρησιμότητα αν βέβαια και οι άλλοι έκαναν το ίδιο.


Ούτε είναι δυνατόν να «εποπτεύει» κάποιος το χώρο από το πραγματικό όντας εικονικός – υποκρισία δηλαδή- εγώ έξω, εσείς μέσα .

Ούτε είναι δικαιολογητικό να πούμε ότι είναι η « μάσκα» του αυτή.
Η μάσκα πρέπει να διευκολύνει το « παιγνίδι» μας εδώ στο χώρο.
Αν λοιπόν αυτή τη συγκεκριμένη μάσκα ο διαχειριστής την «σβήνει», τότε σημαίνει ότι δεν είναι « μάσκα» αλλά πραγματικότητα.
Και ακόμα χειρότερα αν το δεχόμαστε κι εμείς αυτό το « σβήσιμο», σημαίνει ότι και εμείς παραδεχόμαστε ότι δεν την λογαριάζουμε για μάσκα αλλά για πραγματικότητα.

Και τελικά αυτό είναι τι πιο προσβλητικό για τον παραλήπτη.....


Ασε που οι απαντήσεις από κάτω και από πάνω φαίνονται γελοίες. Κάτω από ένα αγιο-βασίλη η φράση « η χυδαιότητα τελευταίο καταφύγιο των ηλιθίων». Είναι τρελό!

Τα κείμενα πρέπει να μένουν.
Πρέπει να τα διαβάζει αυτός που τα γράφει....



Με όλα αυτά και με τούτα μου ήλθε στο νου το θέμα της βιτρίνας ίσως επειδή το συνδύασα με το θέμα της απογύμνωσης και της « κούκλας» - ξέρετε αυτή που βάζουν στις βιτρίνες...
Λοιπόν, παρατήρησα στην Φινλανδία που βρέθηκα μια φορά πόσο φτωχικές ήταν οι βιτρίνες. Ενα δυο κούκλες μόνο, με ένα δυο πραγματάκια ίσα να δείχνουν τι περίπου πουλά το μαγαζί. Κανένα πουλοβεράκι, καμιά φουστίτσα κλπ
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτό γιατί όπως όλοι ξέρετε, η χώρα έχει από τα υψηλότερα βιοτικά επίπεδα και υψηλό δείκτη πολιτισμού.
Οι φινλανδοί πράγματι διαβάζουν μέσα στο μετρό δεν κάνουν ότι διαβάζουν όπως οι εγγλέζοι. Είναι κρατημένοι σοβαροί και λίγο μελαγχολικοί και διαθέτουν πραγματική ευγένεια όχι προσωπείο.
Σκέφτηκα ότι αυτή η « φτώχεια» των βιτρινών δεν ήταν μιζέρια αλλά λιτότητα. Δεν είναι ότι οι φινλανδοί δεν είναι καταναλωτές είναι ότι το κράτος δεν τους προτρέπει στην κατανάλωση. Υπάρχει ένα περιθώριο επιλογής στο τι θα είσαι. Δε σε βάζουν στην πρέσσα. Δε σε βομβαρδίζουν με τη καταναλωτική νοοτροπία. Οι βιτρίνες τους σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν πράγματι χρειάζεσαι αυτό που δείχνουν.
Αντίθετα από τις μεγάλες μητροπόλεις που προσπαθούν να σε πείσουν να το αγοράσεις με ένα σωρό πρόστυχα τρικς.
Νοιώθεις βρε παιδάκι μου περπατώντας σε αυτούς τους δρόμους του βορρά έναν άνεμο ελευθερίας.
Σου κάνουν χώρο.
Είναι τελικά ο σεβασμός στο πολίτη.
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό Jack » Πέμ Ιαν 05, 2006 4:20 am

Blah this...
Blah that...

Sarafhs sta Trikala, Sarafhs sto Parisi...


Ki ola ayta ta faidra gia na ksanamatadiavasoume taksidiotikes entyposeis, me oligh apo analysh katanalotikhs symperiforas, dianthismena me antieksousiastikes krayges (doste piso ta kassetofona koufales), kai pantos mperdemena me to aristero parelthon tou kouva !!

Sorry pou se leo kouva mhn me pareksigeis re sy Diana pos se lene...
Geomorfologika to ennoo..
O n I m U s H a
(rules)
Jack
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2005 7:22 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Ιαν 06, 2006 1:17 am

...ε! .....εντάξει........ «γεωμορφολογικά»...

.......χρειαζόμαστε πράγματι «κουβάδες» απ ό,τι έχει αποδείξει ο χώρος μέχρι τώρα.

Εγώ θα την αλλάξω ωστόσο λίγο την επιστήμη και θα μιλήσω όχι για γεωμορφολογία αλλά για ωκεανολογία.


Απ ότι ξέρω λοιπόν αγαπητέ τζακ, 2 είναι οι «κουβάδες» σε αυτόν τον μεγάλο Ωκεανό που πλέουμε . Τους γνωρίζεις καλά από παλιά, πριν ακόμα εμφανιστώ εγώ. Και είναι μάλιστα « σιδερένιοι» για να μη τρυπούν. Αντέχουν!

(σταγόνα στον ωκεανό αυτά που γράφονται τις τελευταίες μέρες για μένα, συγκριτικά με όσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς γι αυτούς )

Έτσι κι εγώ «ωκεανο-λογικά» μιλούσα τις προάλλες κει πάνω στο βαθυσκάφος μας με κάποιους έμπειρους ωκεανολόγ(ι)ους για ψάρια....



Κάνουν καμιά φορά και οι Ωκεανίδες διάφορα πειράματα υδρο-γραφίας.....
Αλλο αν ορισμένοι- ορισμένοι θέλουν να βλέπουν «κουβάδες» εκεί που θα έπρεπε να βλέπουν «ωκεανίδες».


Οπότε μη με παρεξηγείς κι εσύ.
Αδειασα λίγο μόνο τους «κουβάδες». Ξέχειλοι ήταν από τις αντάρες τις ωκεανοπλοΐας . Μια να αδειάζουν τα νερά να μη μπατάρουμε, μια να φέρνουν πάνω τον υποθαλάσσιο πλούτο.
Ετσι είναι οι κουβάδες!
Γεμιζουν-αδειάζουν, γεμίζουν- αδειάζουν.
Πολλές οι ανάγκες της εκ-μετετάλλευσης του βυθού αγαπητοί συμφορουμιστές! Υπάρχει πιο χρήσιμο εργαλείο από το κουβά; Τι θα κάναμε χωρίς κουβάδες;

(ή αλλιώς τι θα κάναμε χωρίς βαρβάρους)

Εχω να κάνω μια πρόταση λοιπόν:

όλοι μας πρέπει να γινόμαστε με τη σειρά κουβάδες.
Ο κουβάς να περνά από χέρι σε χέρι. Να μη γεμίζει μόνο ένας. Ούτε να αδειάζει μόνο ένας. Αλλά με τη σειρά. Χωρίς παρεξήγηση. Είναι και αυτό μέσα στις «δημοκρατικές» κατά τάντονα, διαδικασίες την ωκεανο-λογίας. Εσύ ιδιαιτέρως μου φαίνεσαι σιδερένιος. Δεν έχεις ανάγκη. Δεν τρυπάς. Ιδίως από χέρι γυναικείο και μάλλον δεν είναι η ώρα του «γιάννη, πώς τον λες» αλλά η ώρα του γιαννη αι-γιάννη. Αν θυμάμαι καλά πήρε τον κουβά από τα χέρια της τιτίκας. Της κάθε τιτίκας. Την είχαν οι θερναδιέροι ( αν θυμάμαι το όνομα καλά) για τα δοχεία...

Τώρα βεβαια θα βγει ο τάντονας να πει ότι μπλέκω τον ουγκω και τον άλλον τον αλλεξανδρινό, τον πώς τον λένε ..με τους κουβάδες ( μη πει ότι μπλέκω και τις βούρτσες....) αλλά τέλος πάντων αυτά είχα να πω, ενώ στο βάθος βλέπω τον καλό μας τον εφ μπι ελ να εργάζεται ήδη με το κουβά στο σκάφος ένεκα φουσκοθαλασσιάς! Πάρε λοιπόν το κουβά «έμπυρε» ερευνητή και πήγαινε να τον βοηθήσεις μιας και αποφάσισες να μπεις στην ομάδα.

Α! Όλα κι όλα αλλιώς θα γίνω




























εξ-ωκεανίδα και θα τα πω πιο τσεκουράτα.
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό Tanton » Παρ Ιαν 06, 2006 4:49 pm

Η υφολογική- συντακτική παπάρα της ημέρας.

Για να περιοριστεί λοιπόν αυτή η εισβολή του πραγματικού στο εικονικό και να προστατευτεί το δικαίωμα του χρήστη να παραμένει εικονικός στη φορουμική του επικοινωνία, καλύτερα να δοθεί αυτό το δικαίωμα στο χρήστη, να μην έχει καθόλου θυρίδα. Οχι όμως το δικαίωμα του αποκλεισμού. Το θεωρώ επιλεκτικό που χωρίζει τους χρήστες που θα ήθελαν να επικοινωνήσουν με κάποιον, σε πρόβατα και ερίφια. Θα πεις, υπάρχουν τα τηλέφωνα...αλλά η επικοινωνία αυτή θεωρούμε ότι καταργείται αυτόματα, για όσους θέλουν να λειτουργήσουν πραγματικά σε εικονική βάση και όπως και νάναι είναι κάτι που εναπόκειται στην ευθύνη του καθενός τι θα κάνει εκτός σελίδας με το πραγματικό του και το εικονικό του.



Η εννοιολογική παπάρα της ημέρας.

Σκέφτηκα ότι αυτή η « φτώχεια» των βιτρινών δεν ήταν μιζέρια αλλά λιτότητα. Δεν είναι ότι οι φινλανδοί δεν είναι καταναλωτές είναι ότι το κράτος δεν τους προτρέπει στην κατανάλωση. Υπάρχει ένα περιθώριο επιλογής στο τι θα είσαι. Δε σε βάζουν στην πρέσσα. Δε σε βομβαρδίζουν με τη καταναλωτική νοοτροπία. Οι βιτρίνες τους σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν πράγματι χρειάζεσαι αυτό που δείχνουν.
Αντίθετα από τις μεγάλες μητροπόλεις που προσπαθούν να σε πείσουν να το αγοράσεις με ένα σωρό πρόστυχα τρικς
( στο Βορά τα μαγαζιά είναι μέσα – ποιος μαλάκας θα κάτσει μέσα στο κρύο και το χιόνι να χαζέψει βιτρίνες; Στα εύκρατα κλίματα τα μαγαζιά είναι μισά-μισά. Μισά μέσα μισά έξω- είναι όμορφο να χαζεύεις εμπορεύματα στην λιακάδα. Στην Αραπιά τα μαγαζιά είναι όλα έξω- ποιος μαλάκας θα κλειστεί μέσα; Θέμα κλίματος είναι. Στοιχειώδες κ.Γουάτσον! )

Η παπάρα της ημέρας γενικώς.

ΟΙ ʼγγλοι κάνουν ότι διαβάζουν στο Μετρό. Ενώ οι Φιλανδοί διαβάζουν πραγματικά!
Κι'αν σου μιλάω με παραμύθια και παραβολές
είναι γιατί τ' ακους γλυκότερα, κι η φρίκη
δεν κουβεντιάζεται γιατί είναι ζωντανή
γιατί είναι αμίλητη και προχωράει...
Tanton
full member
 
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 3:15 am

Δημοσίευσηαπό aspic » Παρ Ιαν 06, 2006 9:57 pm

Και γενικώς η κριτική παπάρα της ημέρας


Tanton έγραψε:Η υφολογική- συντακτική παπάρα της ημέρας.

Για να περιοριστεί λοιπόν αυτή η εισβολή του πραγματικού στο εικονικό και να προστατευτεί το δικαίωμα του χρήστη να παραμένει εικονικός στη φορουμική του επικοινωνία, καλύτερα να δοθεί αυτό το δικαίωμα στο χρήστη, να μην έχει καθόλου θυρίδα. Οχι όμως το δικαίωμα του αποκλεισμού. Το θεωρώ επιλεκτικό που χωρίζει τους χρήστες που θα ήθελαν να επικοινωνήσουν με κάποιον, σε πρόβατα και ερίφια. Θα πεις, υπάρχουν τα τηλέφωνα...αλλά η επικοινωνία αυτή θεωρούμε ότι καταργείται αυτόματα, για όσους θέλουν να λειτουργήσουν πραγματικά σε εικονική βάση και όπως και νάναι είναι κάτι που εναπόκειται στην ευθύνη του καθενός τι θα κάνει εκτός σελίδας με το πραγματικό του και το εικονικό του.



Η εννοιολογική παπάρα της ημέρας.

Σκέφτηκα ότι αυτή η « φτώχεια» των βιτρινών δεν ήταν μιζέρια αλλά λιτότητα. Δεν είναι ότι οι φινλανδοί δεν είναι καταναλωτές είναι ότι το κράτος δεν τους προτρέπει στην κατανάλωση. Υπάρχει ένα περιθώριο επιλογής στο τι θα είσαι. Δε σε βάζουν στην πρέσσα. Δε σε βομβαρδίζουν με τη καταναλωτική νοοτροπία. Οι βιτρίνες τους σε κάνουν να αναρωτιέσαι αν πράγματι χρειάζεσαι αυτό που δείχνουν.
Αντίθετα από τις μεγάλες μητροπόλεις που προσπαθούν να σε πείσουν να το αγοράσεις με ένα σωρό πρόστυχα τρικς
( στο Βορά τα μαγαζιά είναι μέσα – ποιος μαλάκας θα κάτσει μέσα στο κρύο και το χιόνι να χαζέψει βιτρίνες; Στα εύκρατα κλίματα τα μαγαζιά είναι μισά-μισά. Μισά μέσα μισά έξω- είναι όμορφο να χαζεύεις εμπορεύματα στην λιακάδα. Στην Αραπιά τα μαγαζιά είναι όλα έξω- ποιος μαλάκας θα κλειστεί μέσα; Θέμα κλίματος είναι. Στοιχειώδες κ.Γουάτσον! )

Η παπάρα της ημέρας γενικώς.

ΟΙ ʼγγλοι κάνουν ότι διαβάζουν στο Μετρό. Ενώ οι Φιλανδοί διαβάζουν πραγματικά!




Δέν λέμε ότι ενδεχομένως να μήν γράφει παπαριές η διανάθενα,όπως παπαριές γράφουμε και οι περισσότεροι εδώ μέσα,αλλά αντί να χτυπιέσαι ρε μεγάλε δάσκαλε ταντονιόνι σάν την χήρα στο κρεββάτι που σου λέει και η κουήν και να ξοδεύεσαι σε έντονους τιτλους,σε κομπασμούς και σε κραυγές με κίνδυνο να σε αδικησουμε και να σε βρίσουμε και εμείς με τη σειρά μας,γιατί δέν κάθεσαι επιτέλους να μας εξηγήσεις επι της ουσίας να καταλάβουμε και εμείς οι χωριάτες τι θελεις να πείς;

Ορίστε εξήγησέ μας λοιπόν,συγκεκριμένα και ωραία,που έγκειται η εννοιολογική παπάρα στο απόσπασμα της διανάθενας,που η υφολογική -συντακτική και πού η ημερησία γενικώς,αλλά και γιατί όλες αυτές οι ενδεχόμενες παπαριές της,την κάνουν αξιοκατάκριτη και κατάπτυστη κατ εσέ,αφού εδώ μέσα καφενείο είναι και έτσι λίγο πολύ γράφουμε όλοι;

Γιατί δέν μας εξηγείς λοιπόν,να μάθει και η διανάθενα τα λάθη της,αλλά και εμείς οι υπόλοιποι τα δικά μας,να γίνει και μιά ωραία και ωφέλιμη συζήτηση για όλους μας μπάς και διορθωθούμε,παρά προτιμάς να αποφεύγεις την ουσία και το διαταύτα,πρός χάρην ακανόνιστων και ασσύμετρων θορύβων (μαλακία είναι βέβαια αυτό,διότι άν ήταν συμμετρικοί και κανονικοί, δέν θα ήταν και θόρυβοι βέβαια),θυμίζοντας τα διαφημιστικά σπότ επικείμενων ειδήσεων,που όλο κάτι έχουν να πούν και τίποτα δέν λένε τελικά.

Ορίστε πές μας που είναι και ποιά ει΄ναι τα λάθη και της διανάθενας και όποιου άλλου και όποιος πάει να το παίξει αυθεντία μετά και να μήν τα παραδεχτεί άν όντως υφίστανται,όλοι και εγώ μαζί να τον βρίσουμε, μικροαστό και κομπλεξικό.
Νομίζεις πώς έχει κανένας πρόβλημα να αναγνωρίσει τις μαλακίες που γράφει;
Αλλά πές τα μας ρε δάσκαλε εσύ που τα εντοπι΄ζεις.
Πές μας τις δικές μας παπαριές....





































....να σου πούμε και εμείς τις δικές σου μετά.


(τώρα ή δέν θα απαντήσει καθόλου ο τάντονας,ή θα μας πεί πώς τέτοιοι ανίδεοι που είμαστε δέν μπορούμε να καταλάβουμε τίποτα και άν είχαμε την παιδεία του θα το καταλαβαίναμε εξ αρχής και δέν θα τον ρωτάγαμε ποιά ειναι τα λάθη,αφού θα τα ξέραμε και τα λοιπά αλλαζονικά του.
Μα άμα ξέραμε εξ αρχής δάσκαλε τα λάθη μας,τότε δέν θα τα κάναμε κιόλας και τότε και εσύ τι σόι δάσκαλος θα ήσουν και που θα χρησίμευες; ).

(πάντως διανάθενα,νομίζω πώς έτσι από πείσμα εσύ δέν πρέπει να ξαναγράψεις.Και κανονικά δέν πρέπει να ξαναγράψει κανείς μας,παρά να αφήσουμε μόνους τους τον τάντονα και το χαζόμουσο και όποιον άλλο μεγάλο δάσκαλο,να δούμε τι έχουν να πούν επιτέλους.
Να δούμε τι έχουν πιά να πούν και οι μεγάλοι.
Γιατί υποψιάζομαι πώς το μεγαλείο τους προσπαθούν να το αποσπάσουν από τους άλλους,όπως μάλλον υποννοεί και η κουήν και πώς άν τους αφήσουμε μόνους τους δέν ξέρω ποιοί και τι μπορεί να ει΄ναι τελικά.
Μήπως πρέπει να τραβηχτούμε όλοι από την πίστα να αφήσουμε να χορέψουν ο τάντονας και το χαζόμουσο να δούμε τι χορό ξέρουν.
Τι τραβάμε και εμείς οι χορεύτριες δηλαδή που έλεγε παλιά και το λαικό σλογκανάκι).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο επικαιρότητα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron