επικαιρότητα

Φτάνει πια. Πολεμήστε τους.

σχολιασμός γεγονότων που συμβαίνουν γύρω μας

Συντονιστής: Xenia

Δημοσίευσηαπό alexis » Τετ Νοέμ 16, 2005 11:13 am

Η εξέγερση του πολυτεχνείου έκλεισε το δρόμο στην προεδρευόμενη παραλαγμένη δικτατορία τύπου μαρκεζίνη και άνοιξε το δρόμο για τη σκληρή χούντα τύπου ιωαννίδη(αρσακειαδα, ομήρου).
Αν η εξεγερση των γαλλομεταναστών κλείσει το δρόμο στην προεδρευόμενη... τύπου σιρακντεβιλπεν και ανοιξει το δρόμο σε γαλιδες μπακαλορεάδισσες θα είναι κακό..πολύ κακό...για όλους.
βεβαια μια Δαμόφλη είχε πολύ δίκιο όταν είπε στον κούλογλου προχθές, ότι αν δεν ήταν το πολυτεχνείο και η πτώση ανρείκελων τυπου μαρκεζίνη ίσως σήμερα να είμαστε σαν την τουρκία με στρατοκρατικές δημοκρατίες(σ. χωρίς επάνοδο καραμανλή και χωρίς τον ευρωπαϊκο προσανατολισμό στις δεκαετίες 70 και 80).
πολλά παίζουν, ακόμα και οι συγκυρίες, ακόμα παίζουν ή καλύτερα τώρα παίζουν.εδώ είμαστε ακόμα.θα δούμε και θα κρίνουμε.
alexis
super member
 
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2003 7:23 pm

Δημοσίευσηαπό feelgood » Τετ Νοέμ 16, 2005 12:12 pm

Διαβάζοντας το τελευταίο μήνυμα του αγρότη, μια υποψία μου πέρασε από το μυαλό.
Τι υποψία δηλαδή,σχεδόν βεβαιότητα.
Αλλά άς τα πάρω τα πράγματα από την αρχή,για να καταλάβετε που την πάω τη δουλειά.

Ο κατακακόμοιρος βιοπαλαιστής καθήμενος μέσα στο λιοτρίβι έχοντας το λαπτοπ του στα γόνατά του, μας έχει σπάσει τα -ομολογουμένως όχι και πολύ μεγάλα- παπαρια! Μάλιστα, καλά ακούσατε.
Σε όλες τις δημοσιεύσεις του συνέχεια μας λέει τι πρέπει να περιμένουμε, πως να ναι αυτό που περιμένουμε και γιατί αυτά που έχουμε δεν είναι αρκετά και πρέπει -πάλι- να περιμένουμε.
Θυμίζει αρκετά προφήτη προχριστιανικής περιόδου που -επικοινωνώντας με τον θεό- αναμένει τον μεσσία λαχταρώντας εκείνο(ν?) που θα φέρει το "όραμα", το "φως", τη "σωτηρία", τον "Λόγο".
Ο Λόγος ακόμα δεν έχει έρθει αλλά τα "σημάδια" δείχνουν πως έρχεται...
Εισάγει δε τον παράγοντα "μεταφυσικό" στην λογική του αναμένοντας τον -δωστε προσοχή- μαγικό τετραδιάστατο κόσμο!
Κι όταν με το καλό έρθει ουσιαστικά το σκηνικό θα αντιστραφεί και το αδιέξοδο της επανάστασης,θα γίνει αδιέξοδο της εξουσίας,αφού οτιδήποτε επικαλείται η τελευταία θα είναι αμιγώς επαναστατικό.
Με λίγα λόγια θα περπατάει σε αναμένα κάρβουνα


(εδώ χρησιμοποιούμε τις λαικές εκφράσεις της λαικής για να κατανοούμε καλύτερα τα -λαικά στην ουσία- νοήματα που σηματοδοτούνται από τα γραφόμενά του).

Επιπλέον, για να θυμόμαστε και λίγο Ανατόλ Φρανς που διαβάζαμε στο νηπιαγωγείο, κοτσάρουμε και το αδιέξοδο της "Ανταρσίας των Αγγέλων" στο οποίο περιέπεσε ο σοφός επαναστάτης διάβολος όταν του δόθηκε η ευκαιρία να εξεγερθεί εναντίον του παραδοσιακού (μοντέρνου θα έλεγα εγώ) θεού του.

Τέλος, μιας και οι μεταμοντέρνοι σφύζουν από χιούμορ (και δη αγγλικό, δηλαδή κρυόκωλο), φτιάχνουμε και μια ωραία μυθοπλασία κατά την οποία ο μπόρντιγκας "τιμωρείται" εκπίπτοντας του αξιώματος του συμμάχου -που μέχρι λίγο καιρό πριν επάξια κατήχε- κι εξισώνοντας αυτόν με τον υποφαινόμενο άρρωστο ναρκομανή νάρκισσο που γράφει αυτές τις γραμμές.

Ο λόγος της τιμωρίας και της έκπτωσης του -κατά τα άλλα συμπαθούς- νέου είναι η τόλμη η οποία επέδειξε χαρακτηρίζοντας τον "θείο" του ρεφορμιστή, προσδίνοντάς του ύφος "ροζ", δηλαδή κάτι σαν ανανεωτική αριστερά ενα πράγμα, λόγω της μετριοπαθούς στάσης του στην κατάσταση του "ΜΕΤΑ" που συχνά αναφέρει και κηρύσσει.

Βεβαίως ο αγαπητός σύντροφος ντεμπορ, παθιασμένος με την ταχύτητα και τα γαλλικά αυτοκίνητα, φαν του γαλλικού κινηματογράφου και -αιώνια- συλλέκτης της γαλλικής κουλτούρας (όπως αυτή αποτυπώνεται σε γυμνά γυναικεία κορμιά), έχοντας ήδη ενα γαλλοπρεπέστατο παρατσούκλι του νικ του (ντε μπορντέλ) είναι οπαδός της εξέγερσης, όπως ΣΟΦΑ διατυπώνει ο άτομαντ στο καταπληκτικό δημοσίευμα παραπάνω. Ετσι, αδυνατεί να κατανοήσει τον -μέχρι πρότινος- σύμμαχό του που περιμένει το "ΝΕΟ μετααριστερό λόγο" με αγωνία θεωρώντας πως κάθε εξέγερση, κάθε δράση, κάθε προσπάθεια φέρνει μικρές ουσιαστικές αλλαγές στο δρωντα οι οποίες αξιζουν πολύ περισσότερο από οποιεσδήποτε επαναστάσεις.

Γιατί όπως πολύ σωστά αναφερει ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ παραπάνω (του οποίου το ποστ είναι ίσως το καλύτερο στο συγκεκριμένο τοπικ) Η εξέγερση δεν σκοπεί προς τη δημιουργία και εδραίωση κοινωνικών/πολιτικών μορφωμάτων αλλά, αντίθετα, μάχεται τα κοινωνικά/πολιτικά μορφώματα ως πλήρως αναξιόπιστα να διασφαλίσουν, έστω και τους στοιχειώδεις όρους και προϋποθέσεις της ελευθερίας. Οτι πιο κοντά στη μεταμοντέρνη σκοπιά του παθιασμένου νέωπα.


Συνεχίζοντας αντιγράφω ξανα τον ατομαντ...

Ο εξεγερμένος άνθρωπος δεν είναι εναντίον της εξουσίας.
Διότι γνωρίζει ότι η εξουσία είναι η κατ' εξοχήν λειτουργία που διαμορφώνει και προωθεί την κοινωνική-ιστορική σφαίρα.

Απλώς, ίσταται σε κάθε στιγμή του πέραν της εξουσίας, όχι ως αντιεξουσιαστικός λόγος και πράξη, αλλά ως υπέρβαση του εξουσιαστικού, υπέρ του βιωματικού το οποίο διεκδικεί για τον εαυτό του και τον πραγματώνει μέσα από το γεγονός της ατομικής/υπαρξιακής του εξέγερσης.


Αυτή είναι η πραγματικότητα.
Και οι εξεγερμένοι είναι σύμμαχοί μας.

Μα η ηρωοποίηση μιας στιρνεριανής αντίληψης ατομικισμού είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ, ιδιαίτερα για όλους εσάς που πάσχετε να βρείτε λύση στα μεταμοντέρνα σας αδιέξοδα.
Διότι η δομή της εξουσίας είναι τέτοια που οτιδήποτε μη συλλογικό, μη συνειδητοποιημένα αντιεξουσιαστικό, μην έχοντας μέσα του σκοπό μια κοινωνική συνοχή-αλλυλεγγύη, οδηγεί όπως το πρόσκαιρο μεθύσι σε αιώνιο και μακάβριο πονοκέφαλο της επόμενης μέρας.

Συγχωράτε με αλλά θα επανελθω αργότερα. Μόλις επιασαν κατι τσογλάνια από την ΑΣΟΕΕ και τα χουν στο υπογειο. Πρέπει να κατέβω να τους τα πω κι αυτονούς ένα χεράκι να καταλάβουνε τα θεωρητικά καλύτερα...
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

ντογκβιλ

Δημοσίευσηαπό de bording morning » Τετ Νοέμ 16, 2005 3:02 pm

Φυσικά και δεν περίμενα να κάνω καμιά σοβαρή συζήτηση με τύπους σαν κι εσάς, αλλά είχα μια μικρή ελπίδα πως ίσως κάποτε θα καταλαβαίνατε και θα αρχίζαμε να μιλάμε για σημαντικά πράγματα με κάποια σοβαρότητα.
Αποδείχτηκε όμως δυστυχώς πως τα παραισθησιογόνα που καταναλώνετε είναι πιο ισχυρά από κάθε φορουμική συλλογικότητα καθιστώντας το εγώ σας ένα και μοναδικό κριτήριο της ύπαρξης του κόσμου τούτου.

Κάθως λοιπόν ο προφήτης μετα-μεταφυσικός μετά- θείος άσπικ όπως σωστά διέγνωσε ο πριν-μαλλιάς-γραφικός φίλκουτ έχασε τη μπάλα την ώρα που διαπίστωσε πως όλοι έχουν με αυτόν τις ίδιες ιδέες περί του πραγμτικού και μην μπορώντας να αντιπαρατεθεί πλέον μαζί τους δημιουργώντας τα γνωστά του μπάχαλα στον ιστοχώρο που τον ανέχεται, φαντασιώθηκε για άλλη μια φορά συνομωσίες πίσω από την πλάτη του αποκαλώντας εμένα τον μετα-αναρχικό και τον φίλκουτ τον κομμουνιστή συμμάχους υπό την σκέπη του ίδιου και αυτού εξουσιαστικού θεσμού, της μπατσαρίας.

Στα ίδια πλάισια και κάτω από αδιευκρύνιστες συνθήκες ο κομμουνιστής φίλκουτ θέλησε να τοποθετήσει εμένα τον μετα-εξεγερστή στην ίδια φράξια με τον ατομικιστή-διανοούμενο-μετα-ταξιδευτή άτομαντ προσάπτοντας και στους δυο μας τη φιλο-στιρνερική προσέγγιση μιας μηδενιστικής οπτικής του κοινοτικού-εξεγερσιακού ιδεώδους.
Υπονοώντας με την αναφορά στον ανατόλ φράνς τη μισο-θεική μισο-ζωώδη μας ιδιότητα, έδειξε ακόμα μια φορά το ακροαριστερό του μπακράουντ, την καταστατική εκείνη θέση της σύγχυσης μεταξύ αριστεράς και αναρχίας, βολέματος και ξεβολέματος, επανάστασης και εξέγερσης, ετεροκαθορισμού και εξατομίκευσης.

Μέσα από όλα αυτά λοιπόν ένα και μόνο ένα σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης κοινωνικοπολιτικής συνθήκης προκύπτει. Η ανάγκη αυτονομίας και αυτοκαθορισμού. Αυτό σημαίνει την ανάδειξη του υποκειμένου ως δρώντως, της δυναμικής του διάστασης και του απεγκλωβισμού του από τα αόρατα «εμείς».
Η μεταμοντέρνα αυτή αυθεντική ανάγκη σε συνδυασμό με τα μοντερνιστικά ατομικιστικά κατάλοιπα κάνει τους ανθρώπους να ανάγουν τους άλλους σε ακαθόριστες συλλογικότητες και να κρατούν για τον εαυτό τους την ιδιότητα της αυτονομημένης ύπαρξης. Έτσι κατά τον άσπικ, εγώ κι ο φίλκουτ ανηκουμε στην μπατσικη κατηγορία και κατά τον φίλκουτ εγώ κι ο άσπικ ανήκαμε στην μεταμοντέρνα συμμαχία ενώ τώρα ανήκουμε με τον άτομαντ στην ατομικιστική-εξεγερσιακή φράξια. Βγάζουν λοιπόν αυτοί οι δυο τον εαυτό τους έξω από ετεροκαθορισμούς κραυγάζοντας παθιασμένα και επαναστατικά το δικό τους αυτοκαθορισμό.
Αφαιρούν δηλαδή από τους άλλους την ιδιότητα που οι ίδιοι θέλουν να κρατήσουν για τον εαυτό τους.

Να πάω τώρα και στα συγκεκριμένα τα του μωάμεθ.
Αυτό που σου λείπει θείο μου είναι η αισιοδοξία. Γι’ αυτό λες ότι εξουσιαστής και αντιεξουσιαστής είναι ένα και το αυτό και δεν μπορούμε πια να τους ξεχωρίσουμε. Είναι βέβαια γεγονός ότι η εξουσία οποιαδήποτε μορφή κι αν παίρνει οικειοποιείται και υιοθετεί στοιχεία του αντιθέτου της. Το αντιθετό της αυτό όμως έχει τόσες πλευρές και τόσες αμυντικές και επιθετικές πρακτικές που με τον ατέρμονο πολλαπλασιασμό των στοιχείων της και την πολυπλοκότητά του παράγει συνεχώς ανατρεπτικούς μηχανισμούς και αναπαράγεται εις άπειρον έτσι ώστε οι εξουσιαστκές δομές και οι θεσμοί να είναι αδύνατον να την κατανοήσουν άρα και να την εξοντώσουν και να την αφανήσουν από προσώπου γης. Υπάρχουν δηλαδή πυρήνες παντού των οποίων η δυναμικότητα είναι τέτοιου βαθμού ώστε παράγει συνεχώς κάτι καινούργιο και διαφορετικό που κανείς καταδιώκτης της δεν μπορεί να το εντοπίσει. Αυτή η δυναμική, η ποικιλομορφία, η δημιουργηκότητα και η ρευστότητα είναι η δύναμή της και αυτό που με κάνει εμένα να είμαι αισιόδοξος για τα πράγματα. Κι αυτό δεν είναι αλλο από την εξέγερση που μας περιέγραψε ο άτομαντ που είναι με δικά σου λόγια η αυτοχειρία της ατομικότητας προς όφελος της αναζήτησης του εαυτού άρα και του άλλου ως συγκεκριμένες οντότητες, με άλλα λόγια η εξατομίκευση η οποία αναδύεται μέσα από ένα επίσης συγκεκριμένο και όχι αόρατο «εμείς» στο οποίο το «εγώ» συνδιαλέγεται με το «εσύ» σε μια συνδιαλαγή δυο σημείων που τα συγκροτεί το «μαζί» και όχι το «ή», δηλαδή σε μια κατάσταση όχι εναλλάξιμων ατόμων αλλά αυτόνομων όντων που έχουν συνείδηση της μη εξουσιαστικής τους σχέσης και άρα και της αυθόρμητης αλληλεγγύης που τα διαπερνά.

Κι αυτός έιναι ο λόγος που η επανάσταση και οι ιδεολογίες δεν φτουράνε πια και τίποτα δεν έχουν να μας πουν αφού στηρίζονται στην εξουσία και στον υποβιβασμό του ανθρώπου στη θέση του εναλλάξιμου, του ανύπαρκτου δηλαδή και αφηρημένου μέλους ενός αόριστου «εμείς», αυτό που ο κομμουνιστής αποκαλέι κοινωνική συνοχή, ένα φάντασμα που υπάρχει μόνο στο κεφάλι των κυβερνήσεων και το οποίο η βία της αστυνομίας και η καταστολή κάθε είδους προσπαθούν να πετύχουν. Γιατί η συνοχή φίλκουτ είναι γι αυτούς που θέλουν τους υποτελείς τους ρομποτάκια, ίδιους και εναλλάξιμους, υπάκουους και μάζες με μηδενικό βαθμό διαφορετικότητας. Συνοχή και αλληλεγγύη λοιπόν δεν είναι το ίδιο πράγμα όπως λες.

Αυτά λοιπόν, ελπίζω να κατανοήσατε το βαθυστόχαστο του στοχασμού και τη διαύγεια του πνεύματος που πάντα με διακρίνει. Σας αφήνω τώρα με κάθε σοβαρότητα να πάω να πάρω τσιγάρα από κάτω και με σοβαρότητα αλλά και με ευπρέπεια να παρακολουθήσω το προκλητικό θέαμα των μπάτσων στο δρόμο και με σοβαρότητα και ευγένεια πάλι αντιμετωπίσω σαν καθωσπρέπει πολίτης την επίσης προκλητική παράσταση που δίνουν μέσα (μα πολύ μέσα) στους πανεπιστημιακούς χώρους αυτοί οι ίδιοι μπάτσοι. Και μετά να γυρίσω στο ασφαλές μου σπιτάκι με σοβαρότητα να παρακολουθήσω το θέαμα από την οθόνη.
de bording morning
super member
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 07, 2004 11:44 am

Δημοσίευσηαπό atomant » Τετ Νοέμ 16, 2005 4:56 pm

Τελικά εδω στην Ελλάδα κάποιοι βλέπουν το Παρίσι και ονειρεύονται «κόκκινες» στιγμές του παρελθόντος.

Μαζέβουν αυτοκίνητα απο τους "περιξ" δρόμους του "πολυτεχνείου"

Αλλοι ανασταίνουν μέσα τους ιαματικές φωτιές και πυρωμένους δρόμους.

Οι νοσταλγοί εξεγερμένων χρόνων (που νικήθηκαν) θα ξαναστήσουν οδοφράγματα προσβλέποντας σε δεύτερη νεότητα.



Αλλοι, απόβλητοι της «νέας εποχής» -δεν τους μπορεί, δεν την ανέχονται- νιώθουν να επιστρέφουν στην κεντρική σκηνή διεκδικώντας ρόλο.




Υπάρχουν κι οι άλλοι: «Πιτσιρικάδες» ζόρικοι, προσκαίρως συγγενείς των «Λυσσασμένων» εκείνου του Μαΐου, που γρήγορα κουράζονται (οι περισσότεροι) κι αποτραβιούνται.

Πολιτικοποιημένοι που ξώκειλαν στα αβαθή της απραξίας, αλλά δεν παραιτούνται από την ιδέα της «επανάκαμψης».

Μιλώ για τα κομματικά στελέχη (της Αριστεράς), σταμπαρισμένα από την κουλτούρα της καταγγελίας, που διεκπεραιώνουν επαγγελματικά -ευσυνειδήτως, εννοείται, επειδή το πιστεύουν και το θέλουν- τις επιταγές της εναντίωσης



Ο κόσμος ποτέ δεν άλλαξε εν μια νυκτί.

Ούτε η μοίρα των εξεγέρσεων έχει αλλάξει:


Ποτίζουν με τη στάχτη τους το δέντρο του κόσμου...
Άβαταρ μέλους
atomant
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2004 4:39 pm

Δημοσίευσηαπό alexis » Τετ Νοέμ 16, 2005 11:38 pm

όλα όλα είναι πολύ σπουδαία.
αλλά ...
άλλο θέμα η εξέγερση των φτωχών και ανέργων και
άλλο θέμα η προσδοκόμενη ανάσταση των <νεκρών> μπιγκμπραδεριστών.
εντελώς άλλο.
πηγή του προβλήματος των ανέργων-αγρ'αμματων μεταναστών είναι ο προσανατολισμός της ευρωπαϊκής οικονομίας στην παραγωγή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.η βαριά βιομηχανία και η αναγκη για χαμηλά εργατικά ή αγροτικά μεροκάματα ανειδίκευτων μεταναστών μεταναστεύουν προς ανατολάς.ας πάνε να ανταγωνιστούν ρουμάνους, τούρκους, κινέζους και όχι τον κακομοίρη τον υπουργό που τους είπε αποβράσματα, που έτσι κι αλλιως είναι.
ο κακομοίρης ο υπουργος ξεχασε να πει ότι αποβράσματα είναι και το σύνολο των γάλλων νοικοκυραίων και τα αφεντικά τους και εμείς και τα αφεντικά μας.
να ο υπουργός που ξέχασε λοιπόν να μας ενώσει και να μας πει όλους αποβράσματαπου έτσι κι αλλιώς είμαστε και ξέχασε να μας θίξει την αξιοπρέπεια που έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε και να μας ξεσηκώσει να ρίξουμε την κυβέρνηση που έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε και ξέχασε να μας μοιράσει σε όλους αμερικάνικα διαβατήρια που έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε και χεστήκαμε αν στην παγκόσμια δικτατορίστικη γραφειοκρατία βρίσκονται στελέχη έλληνες ή ξένοι, εδώ το θέμα είναι ταξικό και η παγκοσμιοποίηση γεγονος που έτσι κι αλλιώς δεν έχουμε(άρνηση της καταφατικής αντίθεσης)
επαναστάσεις γίνονται πολλές αλλά δεν τις παίρνετε γραμμή διοτι πιστεύετε την επανάσταση σαν αντάρτικο πόλεων και όχι σαν καλοσχεδιασμένη αναίμακτη συνεναιτική πράξηπχ
η γυναίκα έφυγε από το σπίτι και δουλεύει στο γραφείο και γαμιέται με το αφεντικό αντί να γαμιέται με τον κουμπάρο στο σπίτι 3 φορες την εβδομάδα.
τεχνολογία της πληροφορικής μας έβαλε στα γραφεία και μας αυξησε την παραγωγικότητα και μας έκανε πιο άνετη την εργασία, για να μην πάω πιο παλιά στην κατασκευή διαμερισμάτων με λουτροκαμπινέ και ζεστό νερό που επέφερε το καθημερινό άνετο πλύσιμο.
να μην πάω στα μπικίνι μαγιω στα τάγκα και..
επανάσταση σημαίνει να τα βγάζεις σιγά σιγα.
μαγιώ ζιβάγκο-->μπικίνι-->τ'αγκα-->τόπλες-->γυμνό(τέλος επανάστασης.τα έβγαλες όλα.)
αν ξεβρακωθεί η κοπέλα την ώρα που οι άλλες φοράνε ζιβάγκο θα τηνε πούνε πουτάνα(απόβρασμα)ή επαναστάτρια(ιστορικοι μ΄ελλοντος).
όσο να την εψήνεις να γδυθεί τόσο θα βάνει και ρούχα(καταφαση της αρνητικότητας)
πάω σε μας τους μπιγκμπραδεριστές του 70%.
είναι να μην πεινάσουμε τελειως.πρώτα άρτον και μετά θεάματα.αυτά τα ήξερε ο ντόιζενμπεργκ(από την εποχή της ανόδου του χίτλερ) και γαμήθηκε να στήσει την ευρωζωνη με χαμηλό πληθωρισμό και περιορισμό των ελλειμάτων.στην αγγλία το 80 οι τράπεζες πήραν το 30% των σπιτιών και δεν <κουνήθηκε φυλλο> απο το δέντρο της ζωης.Τους απολύσανε τους πηρανε τα σπίτια τους κάνανε αλκοολικούς και δεν κουνήθηκε φύλλο,άρα αντέχουμε και το ξέρουνε αυτοι στη γραφειοκρατεία.Μόνο τον πληθωρισμό φοβούνται.
Δεν βλέπω να απειλειται από τιποτα η εξουσία για τα επόμενα 20 χρόνια τουλάχιστον.
κατά τα άλλα αλοιμονο στους φτωχους και ντροπούλα στους συνειδητοποιημένους μικροαστούς που έχουν μανια κατανάλωσης ευαισθητων ονειρων περι ξεσηκωμου και 21.
επιστήμη και πολιτική:
ύλη και αντιύλη--> εξουσία και αντιεξουσιαστες.Κατοπτρικό σύμπαν ίδιο και απαράλλαχτο, η ίδια πλευρά του νομίσματος.χαλίφες και αντιχαλίφες,ποζιτρόνια και ήλεκτρόνια δε συναντώνται μεταξύ τους ποτέ ελεύθερα στη φύση αλλά μόνο σε εργαστήρια επιστημονικ'ά ή αστυνομικά.(
συνοδεύονται με εκρήξεις διοτι έκαστος διεκδικεί τη θέση του άλλου)(σχιζοφρενικό μεν, επιστημονικότατο δε)
περι ιδέας και πράξης
το έργο στηρίζεται σε ιδέες και έχει αρκετές πράξεις.έξυπνος είναι αυτός που συλλαμβάνει την κάθε ιδέα που κρύβει καθ συνειδητή ή ασυνείδητη πράξη.
ποιος φιλόσοφος ασχολήθηκε με την θεωρητική κάλυψη της επανάστασης της αποστολής του ανθρώπου στο φεγγάρι?ποιος για το λουτροκαμπινέ ?όλοι ασχολούνται με το δράμα της ζωης και του θανάτου, με το χαρακτήρα του ανθρώπου, με τα φρ'αγκα και την πολιτική, αναπαράγωντας συνεχώς τους έλληνες φιλοσόφους και δραματουργούς της αρχαίας ελλάδας.όλες οι ιδέες πηγάζουν από εκεί και οι επαναστάτες ανατρέχουν σε αυτούς.
μας μίλαγε ο άλλος επί τρεις ώρες για το τόξο του Φιλοκτήτη...
δε γαμείς ψηλα καπέλα...
δυσκολο να είναι ατάλαντος









































δύσκολο που είμαι ατάλαντος(άφραγκος,άευρος,άλιρος ταπεινός και δάσκαλος με την εφημερίδα του καρυωτάκη)
πουτάνα ελλάδα, πρέβεζα της ευρώπης μας κατάντησες
alexis
super member
 
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Τρί Ιαν 21, 2003 7:23 pm

Δημοσίευσηαπό Το Κολλητηράκι » Πέμ Νοέμ 17, 2005 12:47 am

ʼτομαντ, σ' ευχαριστώ θερμά για το στίχο. Ευτυχώς που η γλυκύτητα των ανθρώπων, δεν έχει να κάνει πάντα με το πώς πορεύτηκαν σε αυτή τη ζωή.

Υ.Γ. Η μοίρα των εξεργέσεων δεν έχει αλλάξει...
... μα και νά 'θελαν μπορούν;... αφού τις μοίρες και τις μνείες τις ενορχηστρώνουν οι μη συμμετέχοντες σε αυτές πάντα.

Υ.Γ. 2: Αναπολώ με νοσταλγία τα νειάτα μου, όταν σκέφτομαι την πορεία της αυριανής ημέρας.
Ευχαριστώ τον Κύριο που δε θα με βάλει στη δοκιμασία να δω πως τα δικαιώματά μου εκπροσωπούνται πλέον από τη γενιά των λάμπτοπ και των ίντερνετ καφέ.

Υ.Γ. 3: Κι εγώ μπαίνω στο ίντερνετ όταν έχω την άνεση, αλλά δεν κοροϊδεύω τον περίγυρο εκπροσωπώντας τον κιόλα...

Υ.Γ. 4: Κάθε χρονιά, οι συμμετέχοντες στις διαδηλώσεις είναι όλο και λιγότεροι.
Φυσικά και ναι. Αυξάνονται οι άνεργοι και οι πεινασμένοι, που λιώνουν τις σόλες τους στο τρέξιμο. Σιγά μη κάνουν και πορείες από πάνω.
Για δε βάζετε και κανά συσσίτιο στις συγκεντρώσεις; Να στυλωθεί το αντεράκι μας και να περπατήσουμε μαζί σας. Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην είμαστε αγριεμένοι από την πείνα την ώρα που θα το περπατάμε και θα συνομιλείτε σε κανά τσατ, ενώ όλοι μαζί αγκαλιασμένοι θα βροντοφωνάζουμε συνθήματα...
Έτσι μας αξίζει. Γιατί σας αφήσαμε και μας κάνατε όπως ακριβώς σας άξιζε.
'...sorry, i forgot your beauty... my life goes on, absolutely...'

Salento
Άβαταρ μέλους
Το Κολλητηράκι
super member
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2005 1:18 pm
Τοποθεσία: Ο Κλαυσίγελος Της Τυρόπιττας Και Ο Πήδουλος Της Μελιτζάνας...

Δημοσίευσηαπό feelgood » Πέμ Νοέμ 17, 2005 10:29 am

Εικόνα

(ΕΔΩ,ΠΟΥ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ "ΚΟΙΜΑΤΑΙ")

Μερικοί σύντροφοι καί συντρόφισσες έκαναν αυτό πού δέν σκεφθήκαμε ή δέν προλάβαμε εμείς,εδώ καί 20 χρόνια. Χάραξαν τό ονομά σου ψηλά, εκεί πού τό τελευταίο φτερούγισμα τής καρδιάς σου κούρνιασε στά δέντρα Μπουμπουλίνας καί Στουρνάρη, στήν γωνιά πού τό αίμα σου ράγισε τό τσιμέντο εκείνη τήν άσχημη νύχτα τού τελευταίου σου Νοέμβρη. Δέν ήσουν τό μόνο θύμα τής "ησυχίας, τάξης καί ασφάλειας" πού ήθελαν νά επιβάλλουν τά "άνθη τής πολιτικής αλλαγής τού τόπου",αλλά ξεχώριζες από τό μαυρόασπρο πουκάμισο πού μάταια προσπαθούσε νά συγκρατήσει τό ουρλιαχτό καί τήν λάμψη τής νιότης σου. Περάσανε Μιχάλη σάν αστραπή 20 χρόνια. Πολλοί από εμάς, τότε, έχουμε ήδη "τρέξει" τό μισό τής ζωής μας, έχουμε κάνει άλλες επιλογές, πήραμε ίσως τήν "ζωή μας λάθος", μά εσένα δέν θά σέ ξεχάσουμε ποτέ. Η "γενιά" εκείνης τής περιόδου πού ξυλοκοπήθηκε καί βασανίσθηκε άγρια στήν εισβολή τών ΜΕΑ καί τών ΜΑΤ στό δεύτερο Χημείο, η "γενιά" πού σέ αποχαιρέτισε στό νεκροταφείο Ζωγράφου, δέν ήταν σέ αυτή τήν σεμνή τελετή πού σέ τίμησαν οι νεότεροι σύντροφοι/σσες. Αλλά πάντα θυμάται. Καί μπορεί -υποθέτω- μετά από 20 χρόνια νά κοιτάξει μέσα της καί νά κάνει τήν αυτοκριτική της. Καί επειδή η κριτική από τόν ένα στόν άλλο είναι ο "εύκολος δρόμος", άς κάνω καί εγώ τήν δική μου χωρίς νά μεταφέρω σέ άλλον τήν ευθύνη!...

Η νίκη πού προέκυψε μετά τήν πρώτη κατάληψη τού Χημείου, τήν άνοιξη τού 85, μετά από τίς μαζικές διαμαρτυρίες γιά τίς επιχειρήσεις-επιθέσεις τής αστυνομίας στά Εξάρχεια, μέ "παρέσυρε" αρκετές φορές μέσα στήν κεκτημένη ταχύτητα τής οργής πού όλο τό μυαλό σαρώνει, πώς η τακτική τής "στρατιωτικής αναμέτρησης" καί τού "αντάρτικου" μέ τίς πάνοπλες μονάδες καταστολής είναι καί "συμβολικό χτύπημα στό Κράτος". Μιά "άλλη εκδοχή" τής μιζέριας πού επιβάλλεται αργά καί υπόγεια σάν "αυθεντία", ένας παρόμοιος μύθος περί τών "δυναμικών μέσων" πού είχαν καί οι "κοινωνικοί αγωνιστές" τής "17Ν" καί τών άλλων ένοπλων ομάδων τής "επιθετικής αριστεράς" γιά τόν εαυτό τους καί τήν πρακτική τους, σέ ένα άλλο επίπεδο "πάλης" φυσικά! Ετσι πήγε στήν άκρη άλλη μιά φορά η αναρχική πρόταση καί σύνδεση μέ τήν κοινωνία -πού πάντα αφήναμε μισή καί ανολοκλήρωτη αφού οι "αγνές καλές προθέσεις" ποτέ δέν αρκούν καί από τό "όραμα" καί μόνο κανείς δέν απελευθερώνεται- καί αυτοπυρπολήθηκα στήν "μάχη" καί στήν "συνήθεια" στοχεύοντας "ανεμόμυλους". Προσαγωγές, συλλήψεις, φυλακές, κινήσεις συμπαράστασης, ο κύκλος τών "χαμένων ποιητών" τού αναρχικού/αντιεξουσιαστικού χώρου πού κλείνει καί ανοίγει μέσα στήν ανυπόφορα κουραστική επαναληψή του. Η "εσωτερική" καί "γκεττοποιημένη" τίς περισσότερες φορές συγκρουσή μας μέ τήν εξουσία δέν ενδιαφέρει καί δέν απασχολεί τό κοινωνικό σώμα καί τά "θεαματικά" αποτελεσματά της τήν κινούν εχθρικά (συναινώντας μέ τό Κράτος) εναντίον μας! Καί η "φθορά ξένης ιδιοκτησίας" φθείρει καί ζημιώνει πρώτα εμάς τούς ίδιους πού θέλουμε τήν κοινωνία ελεύθερη καί όχι όμηρο καί σύμμαχο τών αφεντικών! Ο δρόμος, ευτυχώς, δέν είναι "βενζίνη καί μπουκάλι"!

Η περίοδος εκείνη ανάμεσα στό Χημείο τού Μαϊου καί τού Πολυτεχνείου τού 85, έκλεισε τραγικά μέ τόν θανατό σου Μιχάλη. Εμείς, τό νεκρό σου τό κάναμε συνθήματα, καταλήψεις καί πορείες, μά ήταν οι δικοί σου γονείς πού πραγματικά θρηνήσανε καί χάσανε ότι πιό πολύτιμο είχαν! Οι γονείς σου πού 20 χρόνια ταπεινά έχουν σιωπήσει καί δέν τριγυρίζουν τήν μνήμη σου στό "παζάρι" κάνοντας τό "χρέος" τους! Εκείνο τό βράδυ πού ο εγκληματίας Μελίστας έσκυψε καί σημάδεψε "χάνοντας τήν ψυχραιμία του", προτού χαθεί γιά πάντα η αγωνία σου στήν βρεγμένη από τό αίμα ανάσα της, εκεί πού καταλάβαινες τό τέλος αλλά κρατούσες τά χέρια μας ελπίζοντας πώς θά καταφέρουμε νά σωθείς, εκεί... πρόλαβες νά μού μάθεις... Πώς η ποιότητα, η αντοχή, η ουσία καί οι μορφές τού αγώνα μας πρέπει νά είναι τέτοιες ώστε νά μήν έχει ήττες, θύματα, απογοήτευση, φυγή, παραίτηση καί ιδιώτευση. Ας ελπίσουμε πώς τά λάθη μας, τότε, θά μεταφέρουν τό μήνυμα σήμερα, θά γίνουν μάθημα καί οδηγός διαφορετικής πορείας γιά τούς σημερινούς συντρόφους/σσες ώστε νά μήν ξοδευθεί άστοχα καί πρόωρα τό νερό πού καίει από τήν επαναστατικοτητά τους καί τόν πόθο τους γιά τήν απαλλαγή τού Κόσμου από τήν τρομοκρατία καί τήν φρίκη πού ονομάζει "δημοκρατία" η εξουσία καί τό κεφάλαιο. Αν πραγματικά θέλουμε νά τιμήσουμε τήν μνήμη σου Μιχάλη καί νά προχωρήσουμε φωτίζοντας τά σκοτάδια χωρίς "πυροτεχνήματα","ιδεοληψίες" καί "ακροβατισμούς", άν θέλουμε νά δικαιωθεί η πίστη σου γιά ένα διαφορετικό Κόσμο, άν πραγματικά θέλουμε νά ξεφύγουμε από τήν τυμβωρυχία, τήν ματαιοδοξία καί τήν καπηλεία, άν θέλουμε τά παιδιά μας νά αγγίξουν κάτι από τίς αλήθειες μας καί τό πάθος μας γιά ελευθερία, θά πρέπει νά κοπιάσουμε τόσο ώστε ο μονόδρομος τού ατομικισμού καί τής "βίαιης άμεσης δράσης" νά δώσει τήν θέση του καί τήν ενεργειά του (πού άδικα τόσα χρόνια σπαταλήθηκε αδικώντας εμάς τούς ίδιους καί τίς αξίες μας) στόν συγκροτημένο, οργανωμένο καί ενωμένο αγώνα γιά μιά άλλη πολιτική δύναμη, ένα αναρχικό/αντιεξουσιαστικό ρεύμα πού θά παράγει πολιτική, απευθυνόμενο στά πραγματικά προβλήματα, τά γεγονότα καί τίς ανάγκες τών καταπιεσμένων. Γιατί δέν χρειαζόμαστε νεκρούς, "σύμβολα" καί ήρωες. Απέναντι από τήν βαρβαρότητα καί τόν αυταρχισμό ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΜΙΧΑΛΗΔΕΣ χρειαζόμαστε!

Κοιτάζοντας τήν ίδια αφίσσα εδώ καί 20 χρόνια μέ τό βλέμμα σου καί τά χέρια σου νά μάς ψάχνουν μέσα από δακρυγόνα καί καπνούς, σού υπόσχομαι νά κάνω ότι μπορώ καί γιά όσο καιρό μού μένει, νά αλλάξω τόν Κόσμο πού άφησες πίσω καί πού εσύ δέν πρόλαβες γιατί κάποιος ήθελε νά "φύγεις νωρίς"... Καί επειδή είμαι σίγουρος πώς στά ίδια μέρη πάνω-κάτω θά ξαναβρεθούμε, αδερφέ μου Μιχάλη πού έχεις γίνει ήδη παλικάρι 35 χρονών, δέν σού λέω "αντίο"...

Στό επανιδείν...

Ενας από τήν "γενιά" εκείνης τής εποχής...
Ενας από εκείνο τόν Νοέμβρη, τότε...

Παπαδόπουλος Παναγιώτης (Κάϊν)
erozer2000@yahoo.gr
--------------------------------------------------


αναδημοσίευση από το athens.indymedia.org

δε νομίζω να με εκφράζει σήμερα τίποτα περισσότερο από που έγραψε ο "Κάϊν"...
Ακόμα ένας από τη "γενιά" εκείνης της εποχής...
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό aspic » Δευτ Νοέμ 21, 2005 11:03 pm

Και αφού λοιπόν τα φιλαράκια, μας εξακρίβωσαν πώς δέν είναι μπάτσοι (στον εαυτό τους δέν ξέρω κατά πόσο το εξακρίβωσαν) και αφού ο άτομαντ εμβάθυνε για μιά ακόμη φορά στα πράγματα με τον εξαιρετικό του λόγο και ύφος (θα πρέπει να είμαστε ευγνώμονες όλοι εμείς οι φορουμάδες εδώ μέσα,διότι υπό άλλες συνθήκες θα έπρεπε να πληρώνουμε για να διαβάζουμε κείμενα σάν του άτομαντ) και αφού το κολλητηράκι βρήκε την ευκαιρία να κλαψουρίσει για μιά ακόμη φορά (πάντα ευαίσθητο στις κοινωνικές προεκτάσεις των θεμάτων),αφού και ο ελεύθερος σκοπευτής αλέξης εύστοχα πυροβόλησε τις απόψεις του (να διαβάζετε προσεκτικά τον αλέξη εσείς οι νεότεροι που δέν τον ξέρετε,διότι είναι ικανότατος διανοητής,ιδιαίτερα εύστροφος και απρόσμενα πρωτότυπος), νομίζω λοιπόν πώς σε αυτό το σημείο θα πρέπει να συμφωνήσουμε πώς στάθηκε αδύνατον να προσδιορίσουμε τις αιτίες μιάς εξέγερσης ή επανάστασης του δικού μας καιρού και της δικής μας κοινωνίας.
Πράγμα που σημαίνει,πώς αυτό μας οδηγεί στο τραγικό συμπέρασμα,πώς είμαστε επαναστάτες χωρίς αιτία,επειδή προφανώς προ πολλού έχουμε περάσει στην αντίπερα όχθη των εξουσιαστών (τώρα πρέπει να κλάψεις κολλητηράκι).
Και οποιαδήποτε ενασχολησή μας με τα επαναστατικά πράγματα,περισσότερο πρόφαση είναι για να κρύψουμε την αδικία και την καταπίεση που προκαλούμε στον κόσμο (έστω και έμμεσα),παρά οτιδήποτε άλλο.
Και η ισοτιμιστική,αριστερη,μετααριστερή,μοντέρνα και μεταμοντέρνα ιδεολογία,μάλλον θεωρητικές πονηριές που κατεβάζει το μυαλό μας είναι για να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας.

Μοιάζουμε με τα παιδιά του πολυτεχνείου,τους σημερινούς κατέχοντες θέσεις και αξιώματα αλλαζόνες πενηντάρηδες,που παρότι αναμασούν τα ίδια ιδεολογήματα του εβδομήντα,στην πραγματικότητα αναπαράγουν την βία και την εξουσία αυτών που εναντίον τους εξεγέρθηκαν,των χουντικών.
Είναι απίστευτο πώς ο έφηβος με το πέρασμα των χρόνων,μεταμορφώνεται με τέλεια πιστότητα στους γονείς του που κάποτε διαφωνούσε και εξεγείρονταν.
Είναι απίστευτο πώς ο επαναστάτης με το πέρασμα των χρόνων μεταμορφώνεται στον καταπιεστή του.
Προφανώς διότι η επανάστατη εμπεριέχει την εξουσία εν σπέρματι.Διότι όπως εννοεί και υποννοεί ο αλέξης,η επανάσταση δέν έχει ηθική,αλλά ακολουθεί καθαρά τους ενεργειακούς και εξισσοροπιστικούς δρόμους της ύλης.


Με μιά τέτοια θεώρηση των πραγμάτων λοιπόν,νομίζω πώς η πραγματική επαναστατική πράξη σήμερα για μάς,δέν είναι των γάλλων μεταναστών ή όποιων άλλων που δέν μας αφορά κιόλας,αλλά η απόφαση των πρυτανικών αρχών να επιτρέψουν την έκθεση στα μέλη της δεκαεπτάνοέμβρη.Ο συμβολισμός αυτού του γεγονότος που δικαιώνει τον ιδεολογικό χαρακτήρα της οργάνωσης,αποτελεί δυνατό χαστούκι στην εξουσία που την θεωρούσε απλώς εγκληματική.

Η απόφαση αυτή των πανεπιστημιακών,πιστεύω έχει αυτή την ιδιόρυθμη αρνητική κατάφαση που σας έλεγα,της αυτοκτονικής ατομικότητας.
Δέν εξωτερικεύω πιά στον κόσμο για να μάθω και να εξυψώσω τον εαυτό μου (εξουσία),αλλά εσωστρέφω στον εαυτό μου για να μάθω και να εξυψώσω τον κόσμο.
Στα πλαίσια αυτής της εσωτερίκευσης λοιπόν,νομίζω πώς πρέπει ο σύγχρονος αντιεξουσιαστής,να ασχοληθεί περισσότερο με τον εαυτό του όπως σωστά μας είπε ο ντεμνπόρντιγκ,να γίνει πιο θρησκευτικός,ανακαλύπτοντας μάλιστα και την τέταρτη διάσταση.
Διότι στο πληθωριστικό σύμπαν που μας βάζουν οι φυσικομαθηματικοί,είναι αναγκαίο ο καλός επαναστάτης,εξτρεμιστής,τρομοκράτης,όταν ....αγιογραφεί σάν και τον ξηρό να το κάνει αποτελεσματικά και διαχρονικά.
Είναι εικαστικό το θέμα δηλαδή.
Είναι το πώς θα καταφέρεις να ζωγραφίσεις στους τοίχους ενός ιερού ναού την παναγία να παίρνει πίπα στον χριστό και τον αγιόγιώργη με μιά μολότωφ στο χέρι,χωρίς αυτό να δείχνει προκλητικό και ξένο με την θρησκευτική και κοινωνική ηθική.
Αντιθέτως αυτό να φαίνεται τόσο φυσιολογικό,σάν έτσι πάντα να γινόταν.
Και αυτή θα είναι μιά τετραδιάστατη επαναστατική πράξη,διότι θα σχίσει σάν αστραπή την πολιτισμική διαχρονία των κοινωνιών μας.
Και οι κοινωνίες μας θα είναι τόσο διαχρονικές (και κατά συνέπεια εξουσιαστικές) όσο η αστραπή που τις σχίζει.
Αλλά και εμείς θα είμαστε τόσο αληθοφανείς σάν ατομικότητες,όσο μιά επαναστατική πράξη.
Αυτό που θα μείνει ίδιο και απαράλλαχτο,γιατί αυτό δέν αλλάζει με τίποτα και ποτέ,είναι το.....















































..κολλητηράκι που θα συνεχίσει να κλαίει όπως και τώρα και στους αιώνες των αιώνων αμήν.

Ο προφορουμίτης μίλησε!
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό Το Κολλητηράκι » Τρί Νοέμ 22, 2005 1:29 pm

ʼ να χαθείς, πάλι με έπιασες στο στόμα σου! Μπάρμπα ʼσπικ, άλλαξε βιολί φίλε μου, γιατί εκτός του ότι με προσβάλλεις καταχωρώντας με απλά και μόνο στο κίνημα των κλαψομουνιστών, χωρίς ποτέ να μου έχεις αναγνωρίσει ίχνος διανόησης, με έχεις και σαν την τελευταία τρύπα του ζουρνά, αφιερώνοντας πάντα ολόκληρη παράγραφο για τους λοιπούς συμφορουμιστές. Το πολύ - πολύ να με χώσεις μέσα σε καμιά παρένθεση, άντε μετά από άνω τελεία κι από 'δω πάνε κι άλλοι...
να θυμάσαι μόνο ότι:

Οι ρίαλ κλαψομουνιστές, ουδέποτε επινόησαν τις σφαλιάρες τους. Είναι δε πολύ υπερήφανοι για δαύτες και τέλος πάντων ο καθείς θέλει να επιδεικνύει τα κατορθώματά του σε αυτή τη ζωή. Απόδειξη ότι μπορούν να συνυπάρχουν με άλλες κατηγορίες ανθρώπων, να λογοτεχνούν, να συνομιλούν και να χαίρονται.
Αν πάλι γίνει ποτέ επανάσταση, να ξέρεις ότι - άλλωστε εσύ ως εκπρόσωπος των λόγιων το γνωρίζεις -, μόνο από τις κλάψες θα βγει αποτέλεσμα. Απ' τις ξάπλες εγώ δεν περιμένω τίποτα.

Υ.Γ. Μη με στεναχωρείς επειδή δεν αντάχω τα πολλά τα λόγια. Αυτά τα κρατάμε εμείς οι ποταποί για να γράφουμε τα βράδυα τίποτα έτσι ρομαντικά, μπας και εισχωρήσουμε σε άλλη κατηγορία και μας αντιμετωπίσουν ισότιμα οι γύρω μας.

Υ.Γ. 2: Κοίτα, έχω και ρητό. Αμ τί νόμιζες;... Λοιπόν. Ένας λαϊκός και μίζερος ανθρωπάκος, μπορεί να πείσει πως είναι και διανοούμενος. Ένας διανοούμενος μπορεί να πείσει για το αντίστροφο;

Την καλημέρα μου σε όλους.
'...sorry, i forgot your beauty... my life goes on, absolutely...'

Salento
Άβαταρ μέλους
Το Κολλητηράκι
super member
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2005 1:18 pm
Τοποθεσία: Ο Κλαυσίγελος Της Τυρόπιττας Και Ο Πήδουλος Της Μελιτζάνας...

Δημοσίευσηαπό Mythos » Τρί Νοέμ 22, 2005 2:37 pm

Το Κολλητηράκι έγραψε:Υ.Γ. Μη με στεναχωρείς επειδή δεν αντάχω τα πολλά τα λόγια. Αυτά τα κρατάμε εμείς οι ποταποί για να γράφουμε τα βράδυα τίποτα έτσι ρομαντικά, μπας και εισχωρήσουμε σε άλλη κατηγορία και μας αντιμετωπίσουν ισότιμα οι γύρω μας.


Re καούρα που έχει αυτο το κορίτσι να εισχωρησει..
Δεν γινετε λεμεεεε.. είναι της φυσης αυτά!

Και στο τελος-τελος γιατι σε εχει πιασει τέτοια σφύξη να εισχωρήσεις σε άλλη κατηγορία; Δεν είδες εκεί τι έγινε στη γαλλία με τα "αποβρασματα" και τις λοιπες ποταπες δυναμεις; να εισχωρησουν θελουν και δαυτοι.. (και τους "εισχωρούνε" αλά γαλλικα.)(κι εδω που τα λεμε "καλα" και "ισοτιμα" τους κανουν.. (μονο που προκειται για "θεατρο"..)

ΥΓ Ισοτιμα δεν προκειται να σε αντιμετωπισει σχεδον ποτε, σχεδον κανεις. Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να κοψουμε τα ποδια του "ψηλου" ή να εξαρθρώσουμε τα ποδια του "κοντου" για να ερθουμε ολοι στα "ισα" μας.
Ο τοπος (πλανητης) εχει χωρο για ολους, αρκει να αποχετευσουμε την παρανοια που εχει συσωσρευτει σαν την λυματολασπη της Αθηνας. (που δεν ξερουν την να την κανουν οι "πολυμηχανοι" διαχειριστες της..)
(συμφωνα με νεωτερες πληροφοριες μισθωσανε πλοιο για να μεταφερουν την κόπρο των Αθηνων στο ανυποψιαστο Σουδαν. Εντασσεται στο πλαισιο "μεταφορας πορων" στον υπαναπτυχτο τριτο κοσμο που θα βοηθησει τις τοπικες κοινωνιες να απαλλαγουν απο την μιζερια και τη φτωχεια τους. Χαρά που θα κανουν οι Σουδανοι! Των οποιων, "φυσικα", την συμφωνη γνωμη εχουν εξασφαλισει οι κυβερνησεις Ελλαδος-Σουδαν προκειμενου να υπογραψουν την σχετικη συμφωνια.. Πόσα αραγε να τους δωσανε (των αξιωματουχων) για να "φανε" (οχι οι αξιωματουχοι βεβαια, ο "λαος" οπως συνηθως) τα σκατα των Αθηναιων; )


(Δεν επιβεβαιωνεται οτι το πλοιο μεταφορας της κοπρου ονομαζεται "Ηρακλης")
_]\/[_
«..let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony.»
Άβαταρ μέλους
Mythos
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2004 7:17 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο επικαιρότητα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron