αυτο το βιβλιο του μπραουν δεν το διαβασα ακομα ....
σε λιγο καιρο θα το δανειστω απο καποιον να κανω μια προσπαθεια ...τζαμπα φυσικα .
ειμαι σιγουρος οτι δε θα ενθουσιαστω (του χω ριξει μια δυο λαθραιες ματιες και το υφος δε μ' επεισε να συνεχισω το διαβασμα)
αλλα
να βαζουμε τον κλιντ στο ιδιο τσουβαλι με την πεγκυ και τον νταν
πολυ αδικο αλλα περι ορεξεως ...δεν τιθεται καν το θεμα
(αν και ειδικα στη σκηνοθετικη του καρριερα ο κλιντ ξεφυγε απ' το στερεοτυπο του ντερτυ χαρυ )
το θεμα ειναι οτι , απ' τη μια ή την αλλη πλευρα ,ο καταναλωτης σιγουρα αγεται ...
αναλογα με το ψωνιο του ....
η ποιοτητα ομως δεινοπαθει μονο στα χερια του "ποιοτικου" καλλιτεχνη....γιατι ο αλλος - ο λαϊκος να τον πουμε ή ο εμπορικος- απλα δεν διεκδικει τις δαφνες της (αν του κοβει και λιγο)
και ακομα περισσοτερο δεινοπαθει στα χερια αυτων που μιλουν για τεχνη , ενιοτε κουβαλωντας απωθημενα καλλιτεχνικα , ματαιωμενα σχεδια και ονειρα μακρυνα
ενδεδυμενοι
τον χιτωνα των εναρετων και των δηθεν αθωων ή το αμπεχονο και την τραγιασκα των λαϊκων επαναστατων ή και τον βαρυ τιτλο των ειδημονων....
και παντως ακαβλουαρ οπως η εποχη μας (δανειζομαι την εκφραση απ' το σκιαχτρο)...ισως στην απεναντι οχθη να στεκονται οι καυλωμενοι ή γκαυλωμενοι (δεν εχει τοση σημασια το κ ή το γκ αρκει να αποδιδεται η (γ)καυλα τους για δημιουργια και παντως δεν εχει νοημα να τους ψυχαναλυσουμε για να βρουμε γιατι ειναι γκαυλωμενοι...αρκει να ειναι!)
για το θεμα της xena-the warrior princess
δε νομιζω οτι κινδυνευει η μυθολογια των λαων απο αυτην ---
καθως ειναι ξεκαθαρα επιδερμικη ,αν υπαρχει καν , η επαφη με τη μυθολογια ---
οχι τουλαχιστον οσο κινδυνευει απο αυτους που προετοιμαζουν μυαλα προθυμα να καταπιουν οτι μαλακεια βγαλει το στουντιο(πιχι εκπαιδευτικο συστημα)
δηλ. μπορει να την πατησει μονο αυτος που ειναι ηδη πατημενος ...
και μια που ειπαμε για μυθολογια
http://www.pantheon.org/η σχεση γκαυλας και συζητησης για την ποιοτητα περιγραφεται κι ετσι...
μονο που δεν προκειται για τη γκαυλα της δημιουργιας (? ενα ερωτηματικο εδω γιατι υποπτευομαι οτι τελικα ολες οι γκαυλες υπηρετουν την ιδια γεννεσιουργο δυναμη με μια ευρεια εννοια )
Pωτούσε για την ποιότητα(Κ. ΚΑΒΑΦΗΣ)
Aπ το γραφείον όπου είχε προσληφθεί
σε θέσι ασήμαντη και φθηνοπληρωμένη
(ώς οκτώ λίρες το μηνιάτικό του: με τα τυχερά)
βγήκε σαν τέλεψεν η έρημη δουλειά
που όλο το απόγευμα ήταν σκυμένος:
βγήκεν η ώρα επτά, και περπατούσε αργά
και χάζευε στον δρόμο. Έμορφος·
κ ενδιαφέρων: έτσι που έδειχνε φθασμένος
στην πλήρη του αισθησιακήν απόδοσι.
Τα είκοσι εννιά, τον περασμένο μήνα τα είχε κλείσει.
Εχάζευε στον δρόμο, και στες πτωχικές
παρόδους που οδηγούσαν προς την κατοικία του.
Περνώντας εμπρός σ ένα μαγαζί μικρό
όπου πουλιούνταν κάτι πράγματα
ψεύτικα και φθηνά για εργατικούς,
είδ εκεί μέσα ένα πρόσωπο, είδε μια μορφή
όπου τον έσπρωξαν και εισήλθε, και ζητούσε
τάχα να δει χρωματιστά μαντήλια.
Pωτούσε για την ποιότητα των μαντηλιών
και τι κοστίζουν με φωνή πνιγμένη,
σχεδόν σβυςμένη απ την επιθυμία.
Κι ανάλογα ήλθαν η απαντήσεις,
αφηρημένες, με φωνή χαμηλωμένη,
με υπολανθάνουσα συναίνεσι.
Όλο και κάτι έλεγαν για την πραγμάτεια αλλά
μόνος σκοπός: τα χέρια των ν αγγίζουν
επάνω απ τα μαντήλια· να πλησιάζουν
τα πρόσωπα, τα χείλη σαν τυχαίως·
μια στιγμιαία στα μέλη επαφή.
Γρήγορα και κρυφά, για να μη νοιώσει
ο καταστηματάρχης που στο βάθος κάθονταν.