υποστήριξη

Όροι χρήσης : Κομματικές συζητήσεις

προτάσεις - παρατηρήσεις - ιδέες σχετικές με το www.e-missos.gr ...και βεβαίως ερωτήσεις για τυχόν προβλήματα και απορίες και από επισκέπτες [δεν απαιτείται εγγραφή]

Δημοσίευσηαπό kanenas » Κυρ Ιουν 12, 2005 5:23 pm

Ποιός είναι ο Λωλο-Στεφανής ρε Νεφερτίτη;
Γιατί μας μπέρδεψες έτσι τώρα;
Dianathenes? ξέρεις κάναν στεφανή;
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό ςπλεφτυβου43 » Δευτ Ιουν 13, 2005 9:27 pm

μονο η λεξη δικαστηριο μου φερνει αλλεργια

συνηθιζω ομως να ειμαι "εκτος θεματος" ή "εντος παρενθεσεως " κι ετσι προεκυψε ο διαολογος

πες οτι ηταν οι μαζορεττες ο διαλογος ... δεν εχει στα δικαστηρια ε?
κακως ...να βαλουνε ! (αν και με κατι δικηγορινες που κυκλοφορουν τυφλα
να 'χουν οι μαζορεττες ) .
ςπλεφτυβου43
 

Δημοσίευσηαπό Νεφερτίτη » Δευτ Ιουν 13, 2005 9:45 pm

Από την πόλη έρχομαι
και στην κορφή κανέλα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Νεφερτίτη
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: Παρ Μαρ 25, 2005 9:29 pm
Τοποθεσία: Αίγυπτος

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Δευτ Ιουν 13, 2005 11:05 pm

σιγα μη χαλασει το γλυκο νεφερτιτη.


και που εισαι κανενα μια και εδω ηταν που εγραψα το παρακατω περι αισθητικης


"των τρελλων που ειναι κλεισμενοι μεσα και χεζουν το συμπαν και τις ανωμαλες νοσοκομες που ικανοποιουνται πινοντας με τον κουβα τα χυσια τους καθε βραδυ"

για το οποιο αναρωτηθηκες (?)
"Τώρα που είπα λουτρό, εκείνες τις ιστορίες του lefty με τους αρρώστους και τις νοσοκόμες που πίνουν κάτι κουβάδες, δεν τις είχα πάρει στα σοβαρά.."

και σε συμβουλεψαν
"Συνέχισε να τις αντιμετωπίζεις όπως τις αντιμετώπιζες τις ιστορίες με τα λουτρά και τις νοσοκόμες."



η απαντηση βρισκεται στο διηγημα

"τερατωδια" του τζεφ νικολσον στο οποιο και αναφερεται η προταση μου περι νοσοκομων και τρελλων ...
αν θελεις μπορεις να το διαβασεις στη συλλογη "οι σταχτες της ψυχης μας " που κυκλοφορει απ' τις εκδοσεις οξυ και να παρεις μια ιδεα για το ποσο σοβαρα ειναι τα πραγματα και που μπορει να κρυβεται αυτη η αισθητικη για την οποια συζητουσαμε ...αν θελεις μπορεις και να μην το διαβασεις και να συνεχισεις να μην παιρνεις στα σοβαρα οτι σου φαινεται περιεργο .
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Ιουν 14, 2005 7:42 am

απ' τις εκδόσεις οξύ διάβασα πριν κάποια χρόνια ένα απ'τα αγαπημένα μου βιβλία, τους "κλέφτες" του τζιμ τόμπσον - έχει μεταφερθεί στον κινηματογράφο από τον στήβεν φρίαρς, με τον τζον κιούζακ, την αντζέλικα χιούστον και την ανέτ μπένινγκ νομίζω.... Βέβαια καμία σχέση με το βιβλίο. Το έχει διαβάσει κανείς;...lefty στο συνιστώ ανεπιφύλακτα, μια και μιλήσαμε για βιβλία. Ο Τζιμ Τόμπσον δεν είναι πολυμεταφρασμένος στην ελλάδα, κυκλοφορούν κάποια βιβλία του σε μη προσεγμένες εκδόσεις, λίγα κι αυτά έως ελάχιστα.
Σχετικά με τους κουβάδες και τις νοσοκόμες, πολύ θα το ήθελα να γίνονταν τέτοια πράγματα κι εδώ μέσα...

κανένας

καλημέρα
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Τρί Ιουν 14, 2005 10:45 am

Bαβ ΕΝΑΝΤΙΟΝ Bab


..............όπως Κράμερ εναντίον Κράμερ..........




Μαζευτήκαμε εδώ για να παρακολουθήσουμε μια παράσταση.
Στο τέλος της παράστασης θα ακούσουμε μια ετυμηγορία.
Τα πρόσωπα που την έπλεξαν είναι ηθοποιοί.
Ο άνθρωπος που θα την αναγγείλει κάθισε στην έδρα του Προέδρου επειδή έτυχε να είναι τέταρτος στη σειρά, είναι εξ ίσου ηθοποιός χωρίς καμιά εξουσία.

Οι λέξεις που θα ειπωθούν- άκυρος, λευκός, ένοχος.....είναι ρόλοι κι αυτές.
Θα εξανεμιστούν μόλις σβήσουν τα φώτα της σκηνής, μη δώσετε λοιπόν ιδιαίτερη σημασία.

Ας ανοίξει λοιπόν η αυλαία..........
Ησυχία παρακαλώ........................


Υπόθεση προς εξέταση:


«Αν ο κύριος Ασπικ επέδειξε απρεπή και προσβλητική συμπεριφορά προς τον διάδικο κύριο Βαβυλώνιο και αν αυτή η συμπεριφορά σχετίζεται με το γενικό κλίμα που επικρατεί τελευταία στο βήμα και τα δρώμενα της Αίθουσας».

Χάρη συντομίας στο μεν πρώτο ερώτημα θα αναφερόμαστε στο εξής με τον όρο «προσβολή», στο δε 2ο με τον όρο «ύφος».

Το σκεπτικό των ερωτημάτων συνίσταται: στο τι αποτελεί προσβολή, στο αν σε περίπτωση προσβολής μέλους από μέλος αυτή οφείλεται σε μεμονωμένη ευθύνη πχ. κακό χαρακτήρα του ενός ή αν υπάρχει ευθύνη τρίτου παράγοντα, όπως η γενική «κατάρρευση» της Αίθουσας από έλλειψη επικοινωνίας, δημιουργικότητας, γενική αδιαφορία στα κοινά, υπεκφυγή, συμμαχίες κλπ


Η δικογραφία


Στις 19.05.05, ο κύριος Βαβυλώνιος παρατήρησε ότι από το αμπέχονο της στρατιωτικής του στολής έλλειπαν δυο χρυσά κουμπιά. Νευριασμένος δίπλωσε την εφημερίδα του τελείως άτσαλα με αποτέλεσμα να χύσει τον ελληνικό του καφέ πάνω στη Σελίδα και συγκεκριμένα πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την ΚΝΕ πράγμα που προκάλεσε ως ήταν φυσικό, την παρέμβαση του διαχειριστή της Σελίδας ο οποίος του συνέστησε να είναι προσεκτικότερος.

Αυτό, ως ήταν φυσικό προκάλεσε σθεναρή αντίδραση από μέρους του κυρίου Βαβυλώνιου, θεωρώντας πάλι ως ήταν φυσικό, ότι τα προβλήματα στη Σελίδα δεν δημιουργούνται τόσο από τις αναφορές σε κόμματα όσο από τη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις των αναγνωστών. Φανερά οργισμένος σηκώθηκε με ορμή από τη πολυθρόνα του και ανέκραξε κατακόκκινος:


Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, έχει δικαίωμα κάθε χρήστης να ανοίξει ένα τόπικ και να πει ''ο Βαβυλώνιος είναι φασίστας''(ντιάνα) και επίσης ένας site admin (aspic), έχει δικαίωμα να βρίζει όποιον χρήστη γουστάρει, αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ αναφορά σε κόμματα;;;


Ο διαχειριστής της σελίδας κύριος Θαν, φανερά έκπληκτος, με δεύτερη επέμβασή του στις 20. 05, διευκρινίζει μαλακά-μαλακά για να μην τον εκνευρίσει περισσότερο και δημιουργηθούν πράγματι προβλήματα στη Σελίδα, ότι πρόκειται για ατυχή παρανόηση των δεδομένων, βιάζεται δε να βεβαιώσει τον κύριο Βαβυλώνιο ότι ο κύριος Ασπικ δεν είχε καμιά σχέση με τη διαχείριση της Σελίδας, ότι ήταν απλά μέλος –αναγνώστης, ενίοτε και αρθρογράφος της Σελίδας, όπως εξ άλλου όλοι οι παρευρισκόμενοι, συνιστά επίσης στον κύριο Βαβυλώνιο σε περίπτωση προσβολής, να επικοινωνεί στο εξής μαζί του μέσω ιδιωτικού μηνύματος.

Η κρίση στη Σελίδα φαινόταν να είχε αποσοβηθεί, κατά κακή τύχη όμως και της Σελίδας και των αναγνωστών της, στις 24.05 ο κύριος Ασπικ επιστρέφοντας από την εργασία του φανερά κουρασμένος, πέφτει πάνω στην ανωτέρω στιχομυθία και φουσκωμένος ήδη από τις πατάτες που κυκλοφορούσαν στην τοπική Αγορά, αντιδρά κατά τρόπο εξ ίσου θερμόαιμο στις καταγγελίες του κυρίου Βαβυλώνιου χαρακτηρίζοντάς τον «βλακώνιο».

.........φώτα παρακαλώ.....ιδού!!

«Ρε βλακώνιε,δέν θα αφήσεις να πεί καμμιά μαλακία και κανένας άλλος;
όλες εσύ θα τις πείς;
Πάλι ρεζίλι έγινες με αυτά τα άντμιν- άσπικ που διαμαρτυθήκες στον θανάση.»


Στο άκουσμα αυτού του φοβερού κοσμητικού επιθέτου, ο κύριος Βαβυλώνιος στον οποίο χάρη συντομίας θα αναφερόμαστε στο εξής με το συντομογραφικό Βαβ, κρατά το θυμό του μετά βίας μόνο μια μέρα και στις 25.05 ανταπαντώντας εξαπολύει κατά του κυρίου Ασπικ
1)απειλή σωματικής βίας
2)υβριστικούς χαρακτηρισμούς που αφορούν συγγενικά πρόσωπα και τον ίδιον
3)αναφορές σε σεξουαλικές διαστροφές

...φώτα παρακαλώ.....Ιδού!!!!!

« Μια λογική αντίδραση θα ήταν να του βρίσω την μάνα και να δώσω τόπο στην οργή, αλλά οι κύκλοι που συναναστρέφομαι λένε ''μπαίνουμε στ' αμάξι, φτάνουμε στο κωλοχώρι και τον κάνουμε τόπι στο ξύλο''.

........... δεν βρίζουμε τον κόσμο ''κρυμμένοι''. Ότι έχουμε να πούμε και να λύσουμε το λέμε και το λύνουμε............

Αυτά τα ''βρίζω και γίνομαι λαγός'' ή βρίζω τους μπάτσους ενώ στην πραγματικότητα κάθομαι σούζα, είναι για επαρχιώτες που κάνουν σεξ με τις κόρες τους (εννιότε τις ανταλλάζουν και μεταξύ τους) ».




Μετά από αυτό, ο κύριος Ασπικ, πιο ψύχραιμος καθότι παλαιότερος αναγνώστης και δεινός γνώστης παρομοίων καταστάσεων, πιθανότατα για να αντεπεξέλθει καλύτερα στις ανωτέρω προσβολές που έθιγαν και τον ανδρικό του εγωισμό ( καθότι οι προκλήσεις του κυρίου Βαβ μιλούσαν δια ¨ανδρικές¨ λύσεις με τα χέρια) αλλά και τη αξιοπρέπειά του απέναντι στους άλλους αναγνώστες, επιστρατεύει το χιούμορ του και στις 27.05 διαμαρτυρόμενος για τους ανωτέρω χαρακτηρισμούς αντιπροτείνει
1)μονομαχία με κουμπούρια και σουγιάδες
2)εκτόνωση με .....πατάτες ( διαφορετικές από αυτές που συνήθως διάβαζε στην εν λόγω Σελίδα)
3)φορουμική δίκη με δημοκρατικές διαδικασίες.


......φώταααααααααααα.....

Ρε τσαμπουκαλώνιε,τι είναι αυτά που γράφεις;
Τι το πέρασες εδώ; εκκλησία και εξαπολύεις απειλές;

Το λοιπόν,να μπείς στο αμάξι και να ελθεις..............μπορείς να πάρεις και εσύ το τσαπί και να βγάλεις πατάτες από το χωράφι

Ξύλο με τους συνανθρώπους μου δέν παίζω ............ είμαι ισοτιμιστής μεταμοντέρνος και αγαπω και φροντίζω τους ανθρώπους ανεξαρτήτως τάξεων και παρατάξεων.
ʼν όμως πρέπει οπωσδήποτε να δώσουμε θεατρικότητα στα πράγματα ...........προτείνω να πάρουμε ή κάτι παλιά κουμπούρια που έχω,ή κάτι παλιούς επίσης κρητικούς σουγιάδες και να μονομαχήσουμε

φαίνεσαι αρκετά ταραγμένος ............... συνέχεια διαμαρτύρεσαι δεξιά και αριστερά ότι σου φέρομαι άσχημα.............Προτείνω λαικό δικαστήριο λοιπόν,όπου οι συμφορουμιστές μας θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους,για το άν σε βρίζω και σε προσβάλλω ή όχι . Εμείς θα έχουμε δικαίωμα ερωτήσεων και αποσαφηνίσεων και στο τέλος της διαδικασίας,μπορούμε να αγορεύσουμε.
Στο τέλος θα καταμετρηθούν οι αποψεις.


Μετά από τη τελευταία πρόταση του κυρίου Ασπικ, η κατάσταση σοβάρεψε. Αναγνώστες άρχισαν να μουρμουρίζουν και να συζητούν περί του πράγματος και ο καθείς βάλθηκε να αναλογίζεται πού θα οδηγούσε το πράγμα, καθότι «λόγος φέρνει το λόγο» και γιατί όλοι ήξεραν ότι η κατάσταση μεταξύ Βαβ και Bab δεν ήταν προφανώς η αιτία αλλά η αφορμή να φανούν καλύτερα τα κονδυλώματα πάνω στις ....πατάτες που άλλοτε φύτρωναν υγιείς και κατακάθαρες μέσα στα εύφορες Σελίδες της Φορουμοχώρας.



.......................................................................

διαλειμμα για να πιείτε ταμ ταμ. :roll:







ΠΑΡΑΚΑΛΩ μια διευκρίνιση για να διευκολυνθεί το έργο του προεδρείου

Καλείται επειγόντως η μάρτυς ΔΟΥΝΑΙ να διευκρινίσει αν είναι ο γκεστ στη σελίδα 5 ( 3 ιουνιου)
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Τρί Ιουν 14, 2005 11:32 am

κανενα,
η κατασταση στο υποστεγο ,στις καλυτερες της στιγμες, θυμιζει το διηγημα του τζεφ νικολσον απο τη μια αποψη (αυτην που βλεπει το διηγημα συνολικα και που ανακαλυπτει διαμαντια μεταμφιεσμενα σε βραχια ή διαμαντια μεσα στις βρωμιες - αποψη περι αισθητικης )

στις χειροτερες της στιγμες θυμιζει παλι το εν λογω διηγημα και συγκεκριμενα
τον γιατρο που ηταν αθεραπευτα ερωτευμενος με την αιθερια νοσοκομα που τα βραδυα γινοταν παιχνιδι στα χερια των παραξενων ψυχασθενων-τερατων και το απολαμβανε και η ιδια και ο μαζοχας ο ερωτιαρης γιατρος , ο καιόμενος
απ' τον ποθο και την αποριψη .....με καταληξη να γινονται τελικα και οι δυο
τα πραγματικα "φρικια" και οι "ανωμαλοι".....

οπως ολοι μας εδω μεσα , που κατηγορουμε συχνα ο ενας τον αλλο ,
βριζομαστε και βριζουμε , διαμαρτυρομαστε

αλλα παρ' ολα αυτα μεσα μας καιγομαστε να χτυπησουμε τα πληκτρα για να υπαρξουμε.....να υπαρξουμε οντας οι ιδιοι πια ενα σχολιο πανω στην αισθητικη του χωρου .

ελπιζω να καταλαβες φιλε κανενα οτι καμμια φορα τα πραγματα ειναι πολυ περισσοτερα απ' οσα φαινονται με την πρωτη ματια (για την ακριβεια υποπτευομαι οτι κατι ψιλιαζοσουν απ' την αρχη)...
οσο για το βιβλιο που μου προτεινες ......ευχαριστω , θα το ψαξω κι εγω .
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Ιουν 14, 2005 12:38 pm

αυτό που λες είναι το αυτονόητο lefty, ότι χτυπάμε τα πλήκτρα για να υπάρξουμε εδώ μέσα,

στην ιστορία που λες υπάρχουν δύο μέρη, όπως κατάλαβα
ο γιατρός με τη νοσοκόμα, και οι άρρωστοι
αν και δεν την έχω διαβάσει, σκέψου πως μπορεί και οι δύο πλευρές να ψάχνουν τον τρόπο τους να υπάρξουνε, γι αυτό καλό θα είναι να τελειώσει πρώτα το διήγημα, η ιστορία, για να κρίνουμε μετά την αισθητική των δρώντων υποκειμένων.

Ίσως ο γιατρός με την αιθέρια νοσοκόμα να μην μπορούσαν να υπάρξουν αλλιώς, αν δεν μεταμορφώνονταν σε φρικιά.

Το τι κάνεις ως φρικιό, αυτό έχει σημασία, και το να πιείς κάποιο βράδυ έναν κουβά με χύσια ή να μένεις μια στιγμή με τον αιώνιο πόθο που σε τρώει, δεν αρκεί για να ολοκληρώσεις - και εσύ, και αυτός που σε παρατηρεί και σε διαβάζει - την ύπαρξή σου στο τρελάδικο, να ολοκληρώσεις δηλαδή μια ζωή 'αισθητικής'.
Το 'ζωή' πάρτο εδώ ως ζωή ενός ρόλου, με αρχή μέση και τέλος, μπορεί έξω από τα όρια της πραγματικής ζωής, αλλά δεν παύει να αποτελεί λύση στο αδιέξοδο της ύπαρξης, ή όχι;

ελπίζω να με κατάλαβες και να σε κατάλαβα, σιγά - σιγά μεταμορφώνομαι σε αυτό που αντιπαθώ, σε φρικιό, το νιώθω.

Κι αυτό που με μεταμορφώνει σε φρικιό ίσως να είναι το τρελάδικο που βλέπω γύρω μου, ρόλους δηλαδή που δεν αλλάζουν, παρά με πρόσχημα το παιχνίδι και το 'ρόλο', διαιωνίζουν το αντίθετο του παιχνιδιού (χαρά, επικοινωνία), που βρίσκεται κοντά σε κάτι άσχημο.

Η στατικότητα δηλαδή γύρω μου με βάζει σε κίνηση, κοντά σε τόσους τρελούς, προσπαθώ να αλλάξω τον κόσμο, μεταμορφώνοντάς με σε τρελό.

Πάντα φιλικά, κι αν καμιά φορά βρίζω, τι να κάνω; να το κρατήσω μέσα μου; (με πιάνει πάντα μια διάθεση αυτοκριτικής, εσείς μου το κολλάτε).

Πολύ καλησπέρα.
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Ιουν 14, 2005 12:38 pm

το παραπάνω δικό μου - κανένας
Επισκέπτης
 

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Τρί Ιουν 14, 2005 4:23 pm

Μα πού είναι αυτά τα παιδιά

paparas :roll:

για περιφρούρηση.
Επισκέπτης
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο υποστήριξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron