βιβλία

το βιβλίο που διαβάζω τώρα..

...o καλύτερος φίλος του ανθρώπου...ας συζητήσουμε για φίλους εδώ!

Δημοσίευσηαπό ColdHardBitch » Παρ Νοέμ 17, 2006 5:28 pm

Μενέλαος Λουντέμης - Ένα παιδί μετράει τ' άστρα
~Κάτω Τα Παγόνια~
ColdHardBitch
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 16, 2006 3:04 pm
Τοποθεσία: Koumasiland

Δημοσίευσηαπό petra » Τετ Νοέμ 22, 2006 12:52 am

Καλώς σας βρήκα κι εγω, πρωτη μου απάντηση (μπορώ να πω οτι εχω τρακ) :oops:
Διαβασα το Αστείο του Κούντερα. Πρόκειται για μια ιστορία που ξετυλίγεται με κινηματογραφικό τρόπο ...(τώρα αυτό δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό). Σκόπελος σχεδόν για όλα τα βιβλία είναι η αρχη. έτσι κι εδω. Δε μασάμε όμως....
δεν κατοικούσα ποτέ εδώ
petra
new member
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τετ Ιουν 21, 2006 12:57 am
Τοποθεσία: χωρα του Ποτέ- Ποτέ

Δημοσίευσηαπό Mythos » Τετ Νοέμ 14, 2007 2:23 pm

Μα δεν είναι λυπηρό τόσα πολλά παιδιά να έχουν διαβάσει τοσες χιλιάδες άχρηστες σελιδες Χάρυ Ποττερ και Κώδικα ντα Βιντσι* και κανένα από αυτά αλλά και όλα τα υπόλοιπα παιδιά, (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, για τις οποίες δεν είμαι καν σιγουρος ότι υπάρχουν) να μην έχει διαβάσει την Οδύσσεια; -του Ομήρου, όχι του.. Διαστήματος (αν και αυτη η δευτερη είναι χίλιες φορές καλλίτερη συγκρινόμενη με τα σύγχρονα junk stories).

[Αα.. οχι! ούτε οι υπουργοί παιδείας ούτε η εθνική νομενκλατούρα του εκπαιδευτικού συστήματος και φυσικά ούτε οι δασκαλοι και οι καθηγητες ευθύνονται καθόλου γιαυτό..]


_________________
* (τυχαία η αναφορά στους εν λογω τίτλους, παρμένους από τον ωκεανό της συφοριασμένης παραλογοτεχνίας που κατακλύζει τον κόσμο)
_]\/[_
«..let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony.»
Άβαταρ μέλους
Mythos
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2004 7:17 pm

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Σάβ Νοέμ 17, 2007 1:42 am

Mythos έγραψε:Μα δεν είναι λυπηρό τόσα πολλά παιδιά να έχουν διαβάσει τοσες χιλιάδες άχρηστες σελιδες Χάρυ Ποττερ και Κώδικα ντα Βιντσι* και κανένα από αυτά αλλά και όλα τα υπόλοιπα παιδιά, (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, για τις οποίες δεν είμαι καν σιγουρος ότι υπάρχουν) να μην έχει διαβάσει την Οδύσσεια; -του Ομήρου, όχι του.. Διαστήματος (αν και αυτη η δευτερη είναι χίλιες φορές καλλίτερη συγκρινόμενη με τα σύγχρονα junk stories).

[Αα.. οχι! ούτε οι υπουργοί παιδείας ούτε η εθνική νομενκλατούρα του εκπαιδευτικού συστήματος και φυσικά ούτε οι δασκαλοι και οι καθηγητες ευθύνονται καθόλου γιαυτό..]


_________________
* (τυχαία η αναφορά στους εν λογω τίτλους, παρμένους από τον ωκεανό της συφοριασμένης παραλογοτεχνίας που κατακλύζει τον κόσμο)



Τυχαία μεν η επιλογή των τίτλων ωστόσο αναμφίβολη η τοποθέτησή τους στην ατέλειωτη λίστα της αμφιβόλου επιπέδου λογοτεχνίας ή (πα)^2ραλογοτεχνίας.
Είναι δελεαστική η καθολικότητα της ρήσης " γούστα,είπε ο πίθηκος και έφαγε το σαπούνι" υπο την προϋπόθεση ότι έχεις έρθει σε επαφή με το "σαπούνι" , τη "σούπα" και δε σου διέγειρε την όρεξη.Η δε αξιολόγηση του σαπουνιού έγινε σε σωστό χρόνο και σωστές προϋποθέσεις ώστε να είναι όσο το δυνατό γίνεται αντικειμενική η κρίση .Κοινώς το να κρίνει ενήλικος την αξία παιδικής λογοτεχνίας είναι ανεδαφικό και οι λόγοι είναι γνωστοί.

Επίσης όμως δέλεαρ αποτελεί και μια πιθανή απάντηση στην ερώτηση :ποιά είναι η εκπαιδευτική αξία των ομηρικών επών ;


Και μιας και μιλάμε για λυπηρά γεγονότα, σήμερα το δυστύχημα δεν είναι η παραλογοτεχνία, η Ρόουλινγκ,ο Μπράουν ,η Πίλτσερ και οι διάφορες Κάρτλαντ της ροζ λογοτεχνίας, αλλά το γεγονός ότι η ανάγνωση έχει χάσει σε μια άνιση μάχη με την εικόνα, το ίντερνετ, τα RPG και τα περιοδικά μόδας.
Αυτό είναι το δυστύχημα και δε φταίνε οι υπουργοί παιδείας,το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο τις τελευταίες 3 τουλάχιστον δεκαετίες αποτελεί προθάλαμο της τεχνοκρατίας και της εξειδίκευσης.
Οι κύριοι υπεύθυνοι είναι άλλοι.
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό Mythos » Σάβ Νοέμ 17, 2007 9:40 pm

skiaxtro έγραψε:(διάφορα).


Γεια σου σκιαχτρα

(Καιρους και ζαμανια ειχαμε να μιλησουμε.. Να πουμε κι ενα "γεια χαρά" πρωτα ε΄; και μετα καταπιανομαστε με τα περιπλοκα κολπα του πηθικου.)
Λοιπόν, την παραβολη του σαπωνοφαγου πηθικου δεν την γνωριζω (ή τουλαχιστον δεν μου ερχεται αυτη τη στιγμη στο μυαλό) και γιαυτο έχω μεινει με το χερι ημικυκλικως συνεστραμενο υπερεπανω της κεφάλας, ξύνοντάς τη με απορια, ξερεις.. το γνωστο "ξυσιμο του πηθικου". 8)
Νομίζω και ο (σαπωνοφάγος) πηθικος αν διαβαζε το ποστ σου θα έκανε την ιδια ακριβως πασιγνωστη και διαχρονικά επιτυχημενη κινηση ξυσιματος του κεφαλιου την οποια, αν θελουμε να ειμαστε δεοντολογικά σωστοί, πρεπει να αποδεχτούμε να την αποκαλουν οι πηθικοι στην γλωσσα τους "το ξυσιμο του ανθρωπου"..
...
Είναι αλήθεια οτι θέτεις ζητήματα! Οπως για παράδειγμα "η εκπαιδευτική αξία των ομηρικών επών". Οντως, η προσπάθεια απαντησης του πολυ ωραίου αυτου ερωτήματος είναι δελεαστική.
Εντούτοις, θα ήτανε λαθος για την ταπεινότητά μου, να υποκύψω στο δέλεαρ αυτό και να αρχίσω να _επινοώ_ λόγους και να σκαρφίζομαι επιχειρήματα που θα αποδείκνυαν την εκπαιδευτική αξία της Ιλιάδας και της Οδύσσειας. Ο λογος είναι ότι μη όντας ειδικός και μη έχοντας το απαραίτητο επιστημονικό υπόβαθρο, δεν "κάνει" και δεν μπορώ έγκυρα να καταπιαστω με το θέμα κι άν το έκανα θα ζημίωνα μάλλον παρά θα βοηθαγα την υπόθεση. Ωστοσο κάθε στοιχειωδώς μορφωμένος ανθρωπος, εάν είναι (και ακριβως επειδη είναι) "στοιχειωδως μορφωμένος" θα πρέπει να έχει αναπτυξει ένα κριτικό "ένστικτο" με την βοήθεια του οποίου μπορεί να "αναγνωρίσει" το αξιόλογο και να "διαγνώσει" το ευτελές, είναι σε θέση δηλαδή, να ξεχωρίσει "την ήρα από το σιτάρι".
Εν προκειμένω, αν παρομοίαζα την ανύποπτη ήρα με τα "ύποπτα" ( τάχα μου ύποπτα , ως προς την μυστικιστική τους προαίρεση -μην παει το μυαλο σου σε πεπλεγμένες συνομωσίες..* ) όσο και απίστευτα "έπη" του κυριου Μπραουν και της άλλης της "πως την λενε", της αγγλιδας ραψωδου της μοσχοπουλημένης "Ποτεριάδας", αν τα παρομοίαζα λοιπόν αυτά τα λογοτεχνήματα με την ήρα, μάλλον θα αδικούσα κατάφορα την.. ήρα!
Ενω αντίθετα θα ήταν απόδοση κάποιας δικαιοσύνης να παρομοιάσεις τα ομηρικά έπη με το σιτάρι, απολύτως κατάλληλα αμφότερα για τροφή του πνευματος και του σωματος αντίστοιχα.

Εσύ τωρα λες ότι "σήμερα το δυστύχημα δεν είναι η παραλογοτεχνία, η Ρόουλινγκ,ο Μπράουν ,η Πίλτσερ και οι διάφορες Κάρτλαντ της ροζ λογοτεχνίας, αλλά το γεγονός ότι η ανάγνωση έχει χάσει σε μια άνιση μάχη με την εικόνα, το ίντερνετ, τα RPG και τα περιοδικά μόδας."

Κι όμως.. "το δυστύχημα" στην πραγματικότητα έχει συμβεί στο πρώτο σκέλος της πρότασης σου, δηλαδή στην παραλογοτεχνία. Και δεν αναφέρομαι στο είδος "παραλογοτεχνία", οτιδηποτε ήθελε σημαίνει αυτό, αλλά στην ʼγρια εμπορευματική αξιοποίησή της από τους βιβλιομήχανους κονκισταντόρες των εκδοτικών οίκων που ανακάλυψαν (κατασκεύασαν πες καλλίτερα) τα ανεξαντλητα ελντοράντο τους επενδύοντας στις περιπτωσεις τυπου "Κωδικα..", "..Πόττερ" κ.λ.π.

Δεν υπάρχει ήττα της ανάγνωσης από την εικόνα, το ιντερνετ κ.λ.π. Προφανώς υπάρχει μετατόπιση της ανάγνωσης προς την παραλογοτεχνία και μάλιστα υπάρχει αυξηση της ανάγνωσης, αν κρινουμε απο τα εκατομμυριώδη τιράζ που χτυπάνε τα "ευπώλητα" μπρόκολα (και να με συγχωρούνε τώρα και τα συμπαθή και υγιεινότατα μπρόκολα που τα εμπλέκω σε αυτό το εμπαθές σχόλιο μου).


---
Υ.Γ.: ποιοι είναι αυτοί οι "άλλοι" που όπως λες είναι "Οι κύριοι υπεύθυνοι" για το δυστύχημα και όχι οι υπουργοι παιδείας κλπ.;
Υ.Γ.2: δεν θα παραπονεθώ αν δεν απαντήσεις στο προηγούμενο μάλλον τετριμμένο ερώτημα.





_____________________________________________________________________
* ..αν και όλες οι "λογοτεχνικές" σαχλαμάρες του είδους, είναι μικρές λειτουργικές μονάδες της μεγάλης διάφανης συνομωσίας της κοινωνική απορρύθμισης, αυγά της παρακμης των πολιτισμών, έτσι όπως επωάζεται στα εργαστήρια σκέψης που στήνουν και πριμοδοτούν οι πανίσχυροι Ανασφαλείς και επιφανείς Ανόητοι, κυνικοί ζηλωτές του Αγοραίου Μεσαίωνα και όπως διοχετεύεται ακαταπαυστα μεσα από τους οχετους των μίντια..
_]\/[_
«..let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony.»
Άβαταρ μέλους
Mythos
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2004 7:17 pm

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Δευτ Νοέμ 19, 2007 1:45 pm

...Ας παίξω τον ενδιαφέροντα ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου.

Κοίτα παγίδες που υπάρχουν και που φυσικά γνωρίζεις μιας και μπορείς να διακρίνεις την ήρα απο το σιτάρι. Ας δούμε λοιπόν τις κατηγορίες αναγνωστών : η κατηγορία των αναγνωστών των βιβλίων καταστρωμάτων και ΜΜΜ -βιβλίων που όντας εύκολομάσητα και εύπεπτα ,η κατηγορία των πελατών των ταχυφαγείων του πνεύματος και η κατηγορία των 'υποψιασμένων' και εκλεκτικών αναγνωστών -πελατών των ντελικατέσσεν της γνώσης. Οι πληβείοι και οι πραίτωρες ,η πλατεία Βάθης και τα ΒΠ του πνευματικού κόσμου.Απο ανθρωπολογικής πλευράς λοιπόν είναι αναμενόμενη η δημιουργία υπο-ομάδων εντός των κοινωνιών με κοινούς συνδευτικούς κρίκους,κοινούς κώδικες και διαφοροποιημένη πλατφόρμα επικοινωνίας με τις υπόλοιπες υπο-ομάδες. Και είναι αναμενόμενη και δικαιολογημένη για τη μεγάλη μάζα που γουργουρίζει ευτυχής σ'ενα μεγάλο 'Υπνο διαβάζοντας Ποτεριάδες και Μεϊμαρίδη (όπως ισχυρίζεσαι. Η συσπείρωση όμως κάτω απο τη σημαία της "σκεπτόμενης" κοινωνικής ομάδας δεν είναι παρά μια ακόμα ένδειξη ότι ο Μεσαιωνισμός καλλιεργείται και συντηρείται απο αυτήν ακριβώς την ομάδα των υποτιθέμενων "Μεσσιανιστών". Αυτή η Ιησουϊτική στάση όπου η γνώση έχει αντίκρυσμα 'ισχύ' και που θα τονίσει το χάσμα νόησης με την παράθεση 'κούφιων' αναλύσεων με πολύπλοκες βαρύγδουπες και πομπώδεις εκφραστικές μανιέρες .Και στην πλειοψηφία τους επαναπαυμένοι στην ασφάλεια που δίνει η υπεροχή τους στη "μέτρηση γνώσης " δεν βλέπουν το εμφανές. Οτι καθοδηγούνται εξίσου με τους οπαδούς του Κοέλο και του Μπράουν.
Οι βιβλιομήχανοι ως επαγγελματίες ακολουθούν τη ζήτηση. Τι ζητά το κοινό; Βλέπει το Νόμπελ να απονείμεται στον Παμούκ-γεμίζουν οι προθήκες με βιβλία του Παμούκ.Βλέπει το κοινό τη Λέσινγκ να κερδίζει το ίδιο βραβείο-αποσύρεται σε πιο ψηλά ράφια ο Παμούκ και εμφανίζονται τα άπαντα Λέσινγκ.Γιατί; Επειδή είναι της μοδός η Λέσινγκ όπως και ο Μουρακάμι και φυσικά δε μπορούν να μην έχουν άποψη όταν σε μια φιλολογική μάζωξη αναφερθεί το "νορβηγικό δάσος".
Και αυτή η ομάδα είναι που έχει χάσει παντελώς το παιχνίδι : διότι η ανάγνωση παύει να είναι ηδονή και παράθυρο στον έξω και στο έσω κόσμο.
Αυτή είναι η Ήττα και ο μεγάλος Υπνος.
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό Mythos » Τρί Νοέμ 20, 2007 12:36 pm

skiaxtro έγραψε:...Ας παίξω τον ενδιαφέροντα ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου.


Κι εγώ αν έπαιζα τον ακόμα πιο ενδιαφέροντα ρόλο του ίδιου του Διαβόλου, θα σε.. απέλυα από δικηγόρο μου.

Λοιπόν Σκιάχτρο, απολύεσαι! 8)

Διότι εσύ εδω χάμου δεν υπερασπίζεσαι τα συμφέροντα μου, δηλαδη όχι τα δικά μου τα συμφέροντα αλλά του καψερού του Εωσφόρου που είναι και απών ο δόλιος και γι' αυτό αναγκάζομαι τωρα εγω να παιζω προσωρινά το ρόλο του κι εσυ το ρολο του δικηγορου του. Ο οποίος Εωσφόρος, ανέκαθεν ήταν αγνός επαναστάτης του πνεύματος, αρχιτέκτονας του ανθρώπινου πολιτισμού, ανίκητος σαμουράϊ των δικαιωμάτων του συγγραφικού προλεταριάτου, απροσκύνητος κομαντάντε της αναγνωστικής επανάστασης, ινδιανα τζοουνς των χαμένων χρυσών σελίδων του Χειρόγραφου Γκράλ και δαιμόνιος Προμηθέας, ποιοτικός αναμεταδότης του αναγνωστικού φωτός στους αναλφάβητους πλεμπούριους κάτω στη σκοτεινή βαβυλώνα της πλατείας Βάθη.

Και διότι εσυ πας να βγάλεις (αγοραίο) "λάδι" τους βιβλιομήχανους, που ακολουθούν (οι καημένοι) τη ζήτηση την οποία μετα μανίας δημιουργεί το ταχυφάγο κοινό. Αρα δεν φταίνε καθολου αυτοι, φταίει το κοινό, όπως δεν φταίει καθόλου π.χ. ο Μακ Δόν Αλντ, ο Γουδη'ς και τα λοιπά γρηγοράδικα, αν τα "εξευγενισμένα" ή/και μεταλλαγμένα βιομηχανικά πολτοποιήματα με τα οποία ταΐζει τις ταχυφάγες λιμασμένες μάζες είναι άκρως επιβλαβή για την υγεία. (Και το χειρότερο, το γνωρίζουν ότι είναι επιβλαβή, αλλά χαλάνε εκατομμύρια στις διαφημισεις για να παραπλανήσουν τους ταχυφάγους..)
Με άλλα λόγια, δεν φταίει ο έμπορας του "κακου προϊόντος", φταίει ο χρήστης! (...)
(Αυτό μου θυμίζει το νόστιμο: "δεν ευθύνεται ο αποστολέας ευθύνεται ο παραλήπτης".)
Κατ έπεκταση δεν φταίει κι ο δάσκαλος, φταίει ο μαθητής.
Κάπως έτσι μου έβγαλες αθώους τους αφασικούς διεκπεραιωτές της εκπαιδευτικής λειτουργίας και την εκάστοτε πολιτικη και συνδικαλιστικη τους ηγεσία, συνειδητά ταγμενη στην τεχνοκρατική τσιμεντοποίηση και πνευματική απονεύρωση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.
Λυπάμαι αλλά ως προσωρινός εκπρόσωπος του υπέρτατου Διαφωνούντος, διαφωνώ ριζικά.

Αν κατάλαβα καλά, αντιπαραθέτεις ή ας πούμε, κατηγοριοποιείς το αναγνωστικο κοινό, διακρίνοντας αφενός μια λαϊκή αναγνωστική πλειοψηφία με έδρα την πλατεία Βάθη, και αφετέρου μιά αναγνωστική ελίτ που κατοικεί στα ΒΠ. Κυρια απασχόλησης της πλέμπας είναι να συρρέει σε ταχυφαγεία πνεύματος και να περιδρομιάζει "βιβλία καταστρωμάτων και ΜΜΜ", (ΜεσΜαζΜετ?) σε αντίθεση με τους ιλουμινέϊτεντ πατρικίους, Ιησουΐτες Μεσιανιστές των ΒΠ (βορείων προαστείων?) που εχουν ως κύρια απασχόληση την "παράθεση 'κούφιων' αναλύσεων με πολύπλοκες βαρύγδουπες και πομπώδεις εκφραστικές μανιέρες."

Και στην συνέχεια ενοποιώντας τα "αναγνωστικά ταμεία" τα εξισώνεις αδίστακτα προς τα κάτω, στέλνοντάς τους όλους για Υπνο μετα από μια μεγαλειώδη πλην ανοργασμική Ηττα. (το ίδιο δηλαδή που θα διαπραξει, οσονούπω, με τα ασφαλιστικά ταμεία και η κυβέρνηση της ιλουμινέϊτεντ δεξιάς υπό το άγρυπνο συναινετικό νανουρισμα της υπναλέας δημοκρατικης παραταξης ου μην αλλά και υπό το ξάγρυπνο, φευγαλαία επαναστατικό και αγριοχαρούμενο με τα παθήματα του κοψοχέρη λαού, βλεμα της αριστεράς).
Εδω δεν αποκλείεται και να συμφωνούμε! Ριζικά θά μπορουσα να πω, αν δεν διαφωνούσαμε ριζικά στην προηγούμενη παραγραφο.

Όμως, αυτά προς το παρόν και λυπάμαι που δεν έχω χρόνο να εκθέσω κι άλλα ωραία επιχειρήματα, αλλά τωρα έχω να πηγαίνω..
_]\/[_
«..let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony.»
Άβαταρ μέλους
Mythos
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2004 7:17 pm

Δημοσίευσηαπό Το Κολλητηράκι » Τρί Νοέμ 20, 2007 5:10 pm

... ναι, να εκθέσεις και άλλα...

... μας ειρωνεύτηκες για το δίπλα μαγαζί και θα μας ειρωνευτείς και τώρα...

... ενώ εσύ δε μπαίνεις, δε γράφεις...


... πες μας και το νικ σου όμως για να ξέρουμε πού απευθυνόμαστε...
'...sorry, i forgot your beauty... my life goes on, absolutely...'

Salento
Άβαταρ μέλους
Το Κολλητηράκι
super member
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2005 1:18 pm
Τοποθεσία: Ο Κλαυσίγελος Της Τυρόπιττας Και Ο Πήδουλος Της Μελιτζάνας...

Δημοσίευσηαπό trueseeker » Τετ Νοέμ 21, 2007 1:28 pm

Θα συμφωνήσω ότι οι εκδότες ακολουθούν τη ζήτηση.
Θα συμφωνήσω ότι το αναγνωστικό κοινό δεν είναι άμοιρο ευθυνών, κυρίως γιατί ακολουθεί τη "μόδα"

Κανείς σας όμως δε λέει πως διαμορφώνεται η ζήτηση ή η μόδα αν προτιμάτε.
Μην με κοιτάτε περιμένοντας να σας δώσω απάντηση. Ιδέα δεν έχω. Σίγουρα όμως είναι κατευθυνόμενη η ζήτηση, όπως και η έκδοση. Το πιθανότερο είναι το γνωστό "φόλοου δε μάνι" … εκτός κι αν υπάρχει μια παγκόσμια συνομωσία για να κρατάει κοιμισμένο ακόμα και το κομμάτι της μάζας που διαβάζει (και στο βάθος ακούγεται η μουσική από τη ζώνη του λυκόφωτος … λοοοοοοοολ)

Πάντως, μύθε, δηλώνω φαν του Χάρι Πότερ. Έχω διαβάσει και τα 7 βιβλία. Αν τα συγκρίνω με του νταν μπράουν (κι από αυτόν έχω διαβάσει σχεδόν τα άπαντα, αλλά δεν είμαι φαν), είναι κλάσεις ανώτερα … τουλάχιστον η ρόουλινγκ δηλώνει ευθύς εξαρχής ότι πρόκειται για παραμύθι και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί. ʼσε που στην παραλία τι να διαβάσει κανείς?

Και επειδή μου αρέσει να δωρίζω βιβλία (κι ας με κοιτάει κάποιες φορές η βαφτιστήρα μου με μισό μάτι) προσπάθησα να βρω και κάτι διαφορετικό από τα τετριμμένα. Δυστυχώς κάποια έκδοση της οδύσσειας που να απευθύνεται σε παιδιά δεν βρήκα (δλδ δημοτική, αλλά με ευανάγνωστα γράμματα, να μην αποκτήσουν πρεσβυωπία τα παιδιά από τα 12 τους …), οπότε αν έχεις κάτι υπόψη σου, ενημέρωσέ με, με ενδιαφέρει.

Γεγονός είναι ότι όσα βιβλία διδάσκονται στα σχολεία γίνονται αντιπαθή στα παιδιά. Κι όσο για τους γονείς, επιλέγουν βιβλία για τα παιδιά τους όπως επιλέγουν και το φαγητό τους : φαστ ….
... παράλληλες πορείες που τις ενώνει μια σιωπή ...
Άβαταρ μέλους
trueseeker
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1380
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 13, 2003 9:42 am

Δημοσίευσηαπό Mythos » Τετ Νοέμ 21, 2007 2:43 pm

Το Κολλητηράκι έγραψε:... ναι, να εκθέσεις και άλλα...

... μας ειρωνεύτηκες για το δίπλα μαγαζί και θα μας ειρωνευτείς και τώρα...

... ενώ εσύ δε μπαίνεις, δε γράφεις...

... πες μας και το νικ σου όμως για να ξέρουμε πού απευθυνόμαστε...


Κολητηράκι; Χρόνια και ζαμάνια βρε! ;)
(το "ζαμάνι" πάει και έρχεται λέμε)
(και δεν ξέρω και καλά-καλά τι θα πεί..)
(ας ελπισουμε ότι ξέρει το κολλητήρι που είναι πιό ενημερωμενο σε αυτά τα θέματα)


Λοιπόν, Κολλητηράκι, μιλάς με γρίφους τους οποίους ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω.
Ποτε σας ειρωνευτηκα; ποιο είναι το διπλανο μαγαζι; μπαίνω; γράφω; ποιό είναι το νικ μου; Ποιος είμαι; που πάω; (Αχμ, νομίζω οτι περνάω μια καπως οψιμη κριση ταυτότητας, :? αχ βρε κολλητηρι τι μου κανες, με αυτα τα καταιγιστικά σου ερωτήματα)

Ωστόσο, αν (και εφόσον) "σας" ειρωνεύτηκα τότε μάλλον θα το αξίζατε και καλά θα σας έκαμα.
Πάντως, είναι κάτι που το συνηθίζω όταν απευθύνομαι σε ανθρώπους που εκτιμώ.
(Και για να σου δώσω να καταλάβεις πως το εννοώ, όταν δεν εκτιμώ κάποιον, του μιλάω με ευγένεια και σοβαρότητα. Βλέπεις ο καθένας έχει τον τρόπο του. "Τρόπος" είναι ξέρεις.. ένα όχημα με διάφορα εξαρτήματα και όργανα: κουμπάκια από 'δω, λαμπάκια από 'κει, ένα μεγάλο γλόμπο στην οροφή (κάτι σαν "λουλάς"), μία κρύπτη στην πλάτη εν είδει καμπούρας μέσα στην οποία βρίσκεται μια ρεζέρβα και διάφορα λερωμένα κι άπλυτα κουρέλια ένα μισό-άδειο μπουκάλι με άγνωστο περιεχόμενο, τέτοια πράγματα). "Τρόπος" λοιπόν, είναι το όχημα μεταφοράς της Προσωπικότητας. Μπαίνει μέσα στο όχημα η προσωπικότητα βάζει το κλειδί στο διακόπτη, πατάει με το ένα πόδι βαθιά το συμπλέκτη (εξ ου και τα "συμπλέγματα" των ψυχαναλυτών-ε), στρίβει το κλειδί με αποφασιστικότητα, πατάει το πεντάλ του γκαζιού με το άλλο πόδι και... "βρούυυυυμμμμ!" το όχημα εκτινάσσεται και μαζι με αυτο και η προσωπικότητά σου και συ μεσα σ' αυτη, -όλοι μαζί δηλαδή- προς μία τρελή πορεία συνάντησης με το πεπρωμένο. Θα το συναντήσετε άραγε; Ενας θεός το ξέρει.
Σκασμένος από περιέργεια πας εσύ τώρα και ρωτάς το θεό:
- Θα το συναντήσουμε, θεέ μου;
Και αρχίζεις ένα ωραίο διάλογο με το θεό.
Ε, κολλητηράκι τι λές, δεν αρχίζεις;

:)
_]\/[_
«..let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony.»
Άβαταρ μέλους
Mythos
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2004 7:17 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο βιβλία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron