παιδική χαρά

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

χαλαρά χαμόγελα, παιχνίδα, παιχνιδίσματα, αστεία και .... "ζζζζζζζζζζζζζζζ"

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

Δημοσίευσηαπό trueseeker » Πέμ Νοέμ 24, 2005 9:51 pm

Είδα πολλές φορές τον όρο "τσατομαγειρεία" και τον προσπέρασα χωρίς κανένα σχόλιο, κυρίως λόγω έλλειψης σοβαρότητας του χρήστη που τον αναφέρει. Όμως νομίζω ότι παρατράβηξε το "αστείο".

Αν το θεωρείς αστείο, άσπικ, να σε ενημερώσω ότι εγώ το θεωρώ προσβλητικό και μάλιστα προσβολή εναντίον μου, μιας και είμαι ένα από τα ελάχιστα μέλη (αν δεν κάνω λάθος τα άλλα είναι το σκιάχτρο, ο φιλ και ο λέφτυ) που έχουν δηλώσει ανοικτά στο φόρουμ ότι χρησιμοποιούν το τσατ. Και μάλιστα το χρησιμοποιώ πολύ συχνά, σχεδόν καθημερινά θα έλεγα … όταν έχω χρόνο.

Δεν σκοπεύω όμως να υπερασπιστώ τον χώρο του τσατ, περιγράφοντας το τι συμβαίνει εκεί μέσα, μιας και όσοι μπαίνουν γνωρίζουν πολύ καλά. Αυτό που θέλω είναι να μου λύσεις την εξής εύλογη απορία :

Στα τόσα χρόνια που μπαίνω στο τσατ δεν σε είδα ούτε μια φορά μέσα. Εξάλλου η απέχθεια, με την οποία μιλάς για αυτό, προφανώς δεν σου επιτρέπει να μπεις. Τότε όμως πως γνωρίζεις τι ακριβώς "παίζει" εκεί? αν γίνονται "μαγειρέματα" ή όχι?
ʼρα, ή είναι γέννημα της φαντασίας σου το ότι γίνονται μαγειρέματα στο τσατ ή έχεις πληροφορηθεί – ή καλύτερα παραπληροφορηθεί - σχετικά από άλλα μέλη που έχουν εμφανιστεί στο τσατ περιστασιακά.

Στην πρώτη περίπτωση, απαλλάσσεσαι μεν λόγω βλακείας, όμως εννοείται ότι δεν ξαναχρησιμοποιείς αυτό τον όρο στο μέλλον, αφού δεν έχεις επιχειρήματα να τον στηρίξεις και είσαι πια ενήμερος ότι με προσβάλλει. Στη δεύτερη όμως περίπτωση, ο "μάγειρας" είσαι εσύ και το μαγειρείο σου το έχεις στήσει … στη θυρίδα σου? … στο τηλέφωνο? … σε κατά πρόσωπο συναντήσεις? …σε όλα τα παραπάνω? … εσύ ξέρεις. Οπότε και σε αυτή την περίπτωση καλύτερα να αποφύγεις να αναφερθείς ξανά σε "μαγειρέματα" γιατί απλά δεν σε παίρνει.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι ως ένα σημείο έχεις δίκιο : με το σκιάχτρο έχουμε "μαγειρέψει" θέματα στο τσατ : "τα γεγονότα της 11ης πανσελήνου", την ιδέα του "χάπι γκάρντεν" και την ιδέα του "και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα" (ξέχασα κανένα μικρή?). Τουλάχιστον η δική μας "κατσαρόλα" έχει να δείξει "νόστιμα" θέματα και μπόλικο γέλιο, … η δική σου, εκτός από σπόρια, τι έχει να δείξει?
... παράλληλες πορείες που τις ενώνει μια σιωπή ...
Άβαταρ μέλους
trueseeker
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1380
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 13, 2003 9:42 am

Δημοσίευσηαπό aspic » Παρ Νοέμ 25, 2005 12:12 pm

Απαράδεκτο το τόπικ.
Και η τελευταία παράγραφος άθλια.
Κανονικά σε μιά τέτοια ανόητη τοποθέτηση σάν της τρουσί,οποιαδήποτε απάντηση ανόητη αναγκαστικά θα είναι και αυτή.
Επειδή όμως με τόσα κατσαρολικά και νοστιμιές, την ιστορία την βλέπω να παίζει κάτι σάν σε <νοικοκυρές σε απόγνωση> για να δανειστώ και τον τίτλο της τηλεοπτικής σειράς,απαντώ και εγώ λοιπόν για να μήν ματαιώσω το ωραίο μας αντίστοιχο φορουμικό σήριαλ.
Καθήστε αναπαυτικά λοιπόν τηλεφορουμάδες και καλή σας διασκέδαση.


Το λοιπόν,από την πρώτη κιόλας φορά που χρησιμοποίησα τον κοινωνικοφορουμικό όρο τσατομαγειρία,το δήλωσα άμεσα και έμμεσα,πώς κρίνω την φύση του χώρου και όχι τα πρόσωπα.
Και δήλωσα επίσης,ότι οποιοδήποτε πρόσωπο μαζί και εγώ εννοείται βέβαια,την ίδια συμπεριφορά θα έχει στο τσάτ,την οποία χαρακτήρισα και απόλυτα φυσιολογική χωρίς τίποτα ανήθικο και λοιπά.
Επίσης και οποιοδήποτε άλλο επικοινωνιακό τρόπο,τηλέφωνα,θυρίδες και λοιπά και αυτά χαρακτηρίζω σάν μαγειρία,που και πάλι φυσιολογικό θεωρώ να φέρονται έτσι τα άτομα και τίποτα κακό και ανήθικο δέν κάνουν.
Και σε μιά σύντομη ιστοριούλα που είχα δώσει παλιότερα,με την τραπεζαρία,το μαγειρίο και τον εξωτερικό χώρο,έκανα σαφή κριτική αυτών των χώρων και όχι των προσώπων τα οποία αναγκαστικά ακολουθούν το επιβεβλημένο ύφος του εκάστοτε χώρου.
Νομίζω λοιπόν πώς η έλλειψη σοβαρότητος που καταλογίζεις σε μένα τρουσί,σε παραπλανά και δέν σε αφήνει να διαβάσεις προσεκτικά αυτά που γράφω.


Στο τσάτ δέν μπαίνω αναγκαστικά,διότι ο υπολογιστής μου έχει το σπάνιο ...χάρισμα να μήν μπορεί να χρησιμοποιεί το πληκτρολόγιο ενόσω βρίσκεται σε ζωντανή σύνδεση.
Σβήνει και κάνει επανεκκίνηση από μόνος του (για αυτό και στο φόρουμ αναγκάζομαι να βγαίνω από την σύνδεση για να μπορώ να γράψω).
ʼν επιτέλους μου το φτειάξει ο χασομέρης ο μάστορας εδώ της περιοχής που το έχω πάει δεκάδες φορές,να είσαι σίγουρη πώς και εγώ θα μπαίνω -πιοσπάνια από σένα βέβαια-και έτσι τον εαυτό μου σάν τσατομάγειρα θα χαρακτηρίζω.

Τώρα όμως αφού δέν μπαίνω,ότι ξέρω το ξέρω από σας τους ίδιους.
Και βέβαια το ξέρεις πολύ καλά πώς πρίν κάμποσο καιρό επικοινωνούσαμε σχεδόν όλοι με όλους (και με παλιότερους χρήστες που την κάναν) μέσα από θυρίδες και τηλέφωνα(τώρα δέν ξέρω τι γίνεται γιατί τις έχω κόψει τις επικοινωνίες σε μεγάλο βαθμό).
Εσείς λοιπόν μου τα πατε όλα αυτά.
Τι κάθεσαι τώρα και μου λές πώς εγώ τα φτειάχνω;
Βέβαια προφανώς κάτι άλλο κατανοείς εσύ με αυτό που ονομάζω τσατομαγειρία.
Μπορεί και να νομίζεις πώς εννοώ ότι κάποιοι κάθονται και με δόλο και πανουργία καταστρώνουν σχέδια και πουστιές (που και να συμβαίνει δέν με ενδιαφέρει).
Αυτό όμως είναι κάτι που το νομίζεις εσύ,γιατί εγώ ποτέ δέν είπα τίποτα τέτοιο.
Και βέβαια σου θυμίζω και πάλι το θέμα του λέφτυ που απασχόλησε το φόρουμ πρίν λίγο καιρό και το οποίο είναι καθαρή περίπτωση παρασκηνιακού επηρεασμου των χρηστών και τσατομαγέρικης συμπεριφοράς.
Και αναφέρομαι μόνο σε αυτό και όχι σε άλλα βέβαια,γιατί αυτό μου επιτρέπεται και μόνο καθότι ήλθε στο ...φώς της δημοσιότητας και δέν είμαι εγώ που το βγάζω.

Για το άν έχει περισσότερες νοστιμιές η δική σας κατσαρόλα από την δική μου που μου λές,μου θυμίζει όταν ήμουν μικρός στο σχολείο και μετράγαμε ποιό παιδί έχει το μεγαλύτερο τσουτσούνι.
Υποθέτω λοιπόν πώς οι γυναίκες επειδή δέν έχουν τσουτσούνι μετράγαν από μικρές τις κατσαρόλες τους.
Και από ότι βλέπουμε η καλή μας η νοικοκυρά δέν μεγάλωσε ποτέ και συνεχίζει ακόμη να τις μετράει.
Και επειδή είναι και πονηρή,ανόητη και φημολόγος στο συγκεκριμένο θέμα,προσπαθεί τις ξυνισμένενες σποριασμένες σάλτσες της να της πασάρει στο πιάτο του άλλου.
Να την σουρώνεις την ντομάτα τρουσί όταν κάνεις σάλτσα για να φεύγουν τα σπόρια.


Τέλος,επαναλαμβάνω πώς δέν χαρακτήρισα πρόσωπα αλλά χώρους.
Η αναφορά μου σε πρόσωπα,έγινε μόνο σε αντίστοιχες συζητήσεις (εικονικό εναντίον πραγματικού) σχολιάζοντας τις υπερασπιστικές ή όχι θέσεις που έπαιρναν (απεναντίας τρουσί,εσύ και η μικρή σου ...κατσαρόλα,πολλές φορές έχετε επιτεθεί προσωπικά για θέματα σεντονιών, ακατανόητου ύφους και λοιπά που υποτίθεται ότι έχουμε κάποιοι εδώ μέσα).

Το άν λοιπόν μερικοί τσιμπάνε και ταυτίζουν τον εαυτό τους με ένα χώρο,για αυτό προφανώς θα φταίνε τα μπλοκαρίσματα που έχει το μυαλό τους.
Όταν χαρακτήριζα και κατηγορούσα παλιότερα τα μούλτι,αυτό δέν σήμαινε πώς έβριζα και κατηγορούσα προσωπικά και τα άτομα που συμμετείχαν σε αυτά.
Δέν σημαίνει πώς έβριζα δηλαδή και τον κούκο παράδειγμα που ήταν εκεί,ο οποίος είναι και ένας χρήστης που εκτιμώ βέβαια.
Γιατί ο κούκος λοιπόν δέν παραπονέθηκε τρουσί και δέν θεώρησε αυτά που έγραφα προσωπική προσβολή;
Διότι απλούστατα δέν είναι κομπλεξικός και δέν παίζει με τις κατσαρόλες του.

Το λοιπόν με τα μαγειρία και τα τσατομαγειρία εννοώ την όλη αλλοίωση που προκαλεί ο χώρος του πραγματικού (καθόλα φυσιολογικός σάν τέτοιος πραγματικός και μόνο βέβαια) στο εικονικό.
Δέν ισχυρίστηκα ότι στο πραγματικό λέγονται κακίες και κακοήθειες.
Και αυτό θα παίζει βέβαια,αλλά είναι άλλη συζήτηση.
ʼν και πάλι δέν καταλαβαίνετε τι λέω,άν θέλετε και δέν έχετε πρόβλημα μπορώ να αναφερθώ και σε αληθινά παραδείγματα.
Εξάλλου και ο λέφτυ ανέφερε λίγο πολύ τέτοια τις προάλλες.

Έτσι λοιπόν θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τα μαγειρία και τα τσατομαγειρία όποτε το θεωρώ απαραίτητο και όποιος νομίζει ότι προσβάλλεται,μάλλον τα κόμπλεξ του θα φταίνε και η άθλια ανάγνωση που κάνει στο θέμα.
Και βέβαια πάνω από όλα θα φταίνε .....






































...οι κατσαρόλες του και τα οικοκυρικά του σκεύη που κουβάλησε εδώ μέσα.


ΒΓ Θα μπορούσαμε βέβαια να πούμε,πώς και αυτό το θέμα που έβαλε η τρουσί,είναι ένα μαγείρεμα,ένα φορουμαγείρεμα αυτή την φορά,πολύ πιο ήπιο βέβαια από τα άλλα.
Και αυτό διότι με το τόπικ της,εξαναγκάζει εμένα στην προκειμένη περίπτωση να αποσαφηνίσω τα γραφόμενά μου,όχι σε γενικά θεωρητικά,αλλά σε προσωπικά πλαίσια,αλλοιώνοντας έτσι την εικονικότητα που δέν ανέχεται τέτοιους προσωπικούς ρόλους.

ΒΓ2 Αυτά φταίνε διανάθενα για την σιωπή,όχι ο σπορος και όλα τα άλλα που λές.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό trueseeker » Παρ Νοέμ 25, 2005 1:13 pm

Χαίρομαι που παραδέχεσαι εξ αρχής ότι η απάντησή σου είναι ανόητη εντελώς γιατί έτσι μπορώ να συμφωνήσω με το δεύτερο υστερόγραφό σου … ναι, ντιάνα, αυτές οι ανοησίες φταίνε για τη σιωπή, αυτές προκαλούν το "φίμωμα" που αναφέρεις κι εσύ.

Οι ανοησίες του τύπου προσβάλλω όποιον γουστάρω και μετά το ρίχνω σε γενικότητες και εικονικότητες. Γιατί, άσπικ, τον όρο "μαγειρέματα" οι περισσότεροι τον αντιλαμβάνονται ως κουτσομπολιά και πουστιές (ας με διαψεύσει κάποιος πλιιιιζ, πολύ θα ήθελα να είναι δικό μου κόμπλεξ κι όχι γεγονός) και ξέρεις πολύ καλά πως όταν χαρακτηρίζουμε ένα χώρο, φυσικά και δεν αναφερόμαστε στους τοίχους και τα πατώματα (ηλεκτρονικά στην περίπτωσή μας), αλλά στα άτομα που συχνάζουν στον χώρο και άρα τον χαρακτηρίζουν. Συνεχίζει, λοιπόν, να με προσβάλλει ο όρος και στο ζητάω ευγενικά να μην τον ξαναχρησιμοποιήσεις.


Υ.Γ. Και μιας και έβαλες στο παιχνίδι και την ντιάνα, ας συμπληρώσω κι αυτό :
Μου αρέσει, ρε ντιάνα, που ασφυκτιάς επειδή κάποιοι αναφέρθηκαν κάποιες φορές σε "ομαδούλες" και σε "κολλητούς σου". Δηλαδή, τι θα έπρεπε να κάνω εγώ, τη στιγμή που ο άσπικ αποκαλεί συστηματικά εμένα και το σκιάχτρο "χιώτισσες", "τρουσόσκιαχτρα", κλπ?
... παράλληλες πορείες που τις ενώνει μια σιωπή ...
Άβαταρ μέλους
trueseeker
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1380
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 13, 2003 9:42 am

Δημοσίευσηαπό epsilon » Παρ Νοέμ 25, 2005 1:25 pm

τρου, είμαι ο σωτήρας σου!
διότι ξέρω τι πρέπει να κάνεις!

σοφόν το σαφές!
η μαλακία -όχι του ασπίκ ή η δική μου ή της ντιάνας μα οποιουδήποτε- παίζεται μόνη της. οπότε άσε τον κάθε τύπο που του αρέσει το κουτσομπολιό, το εφετείο, το κατηγορώ, το ντεκολτέ στο νικ κλπ, να κάνει αυτό που θέλει! η μαλακία είναι μοναχικό σπορ...
ναι, και δε μιλάμε μόνο για τον αυνανισμό, εδώ μιλάμε κυρίως για αυτούς που νομίζουν ότι για να αυνανιστούν πρέπει να'χουν το πάνω χέρι στους άλλους!
όχι ρε παιδιά, στον ίδιο μας τον εαυτό παίζεται αυτό, δεν το ξέρατε; και είναι σίγουρα ένας τρόπος απομόνωσης, στο βάθος του... ακόμη και ο πνευματικός αυνανισμός.
αχ, τι ωραία που τα είπα. ααααχχ, ξαλάφρωσα... (από κάπου το άκουσα αυτό)...
όχι στη βία.
epsilon
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 3331
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 12:40 am

Δημοσίευσηαπό feelgood » Παρ Νοέμ 25, 2005 4:12 pm

Η κυρα-ελπινίκη είχε πατήσει τα 62.
Είχε χάσει τον κυρ-Γιώργη με εγκεφαλικό εδώ και καμμιά δεκαετία κι ήταν η παράξενη της πολυκατοικίας.
Δε τολμούσες να περπατήσεις κι ανοιγε τη πόρτα της να δει ποιος σουλατσάρει στο διάδρομο. Κι όταν κατέβαζες τα σκουπίδια σ επαιρνε από πίσω για να δει αν στάξουν στο ανσασερ.

Είχε και μια μανία ν ανοίγει τα γράμματα. Πίστευε πως κυκλοφορούσαν τα ναρκωτικά μεσα από το ταχυδρομείο. Βέβαια που τέτοια τύχη να σου στέλνει η ΔΕΗ το λογαριασμό πακετάκι με κανα τρίφυλλο αλλά άντε να το εξηγησεις στην Ελπινίκη.
Ρε με το καλό, ρε με το άγριο τίποτα δε χαμπάριαζε.

Και βέβαια ήταν η καλύτερη φίλη της Ελληνικής αστυνομίας! Με το παραμικρό στη γειτονιά τους έπαιρνε τηλέφωνο. Τους είχε "δώσει" όλους. Τον κυρ-Κώστα, που χε παντρέψει τη κόρη του το βράδυ που κανε τραπέζι του κανε μήνυση. Η έρμη η δασκάλα η φωφώ, έφερνε κανα γκόμενο να πηδηχτεί κι η Ελπινίκη έφερνε το μπάτσο της γειτονιάς για να τους πάρει και τα σωβρακα απειδη σκανδαλιζοτανε ο θεός.
(κι αυτη η φωφω πια, μας ειχε ξεκουφανει με τους πολλαπλους οργασμους αλλα είχε διαβασει και τα μυστικα κεφαλαια του κουντερα!)
Κι εμένα μια φορά που άκουγα δυνατά τα παγανιστικά μου, μου βαράγανε τη πόρτα με ένταλμα έρευνας δυο ένστολοι κι ένας "ειδικός" από τη ΓΑΔΑ γιατι η ελπινίκη "κάρφωσε" πως ήμουν σατανιστής κι εκανα τελετές κι ανθρωποθυσίες!
(αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που θα τη πως ιδιαιτέρως με μηνύματα σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ επειδή εμπεριέχει και σεξ μεταξύ ανδρών κι είναι η ώρα ακατάλληλη!)

Ετσι λοιπόν και φέτος τον Αύγουστο, μια Κυριακή μεσημέρι, καθώς γυρνούσα στο σπίτι, φάτσα κάρτα το "καρούμπαλο" κάτω από τη πολυκατοικία.
Τη ψυλιάστικα τη δουλειά βλέποντας τον ενα μπασκίνα να καπνίζει χαζεύοντας τις γκομενες που περνουν. Ανοιξα την εξώπορτα και πήγα στον τρίτο. Οι γείτονες είχαν μαζευτεί και χασκογελάγανε. Πλησιάζω την ανοιχτή πορτα της ελπινίκης και μπαίνω μέσα (μαζί με τον Λάμπρο, που τα νε διαχειριστής και μας φούσκωνε τους λογαριασμούς αλλά κι αυτό είναι μια άλλη ιστορία για το τόπικ "φτάνει πια, πολεμήστε τους!").

- "Εδώ είναι αυτός ο κερατάς που γυρίζει τσίτσιδος και παίζει με το πουλί του συνέχεια!", ωρυότανε η κυρα ελπινίκη στο δεύτερο μπάτσο, που ήταν νεαρός και δεν την ήξερε καλα γι αυτό και προσπαθούσε να βγάλει άκρη.

- "Από που τον βλέπετε κυρία μου, μπορείτε να μου δείξετε?", ρωτά ο μαλακόμπατσος.

- "Ελάτε από δω", και τον οδηγεί στο μπάνιο της όπου και του δείχνει το παράθυρο του φωταγωγού!

- "Μα δε βλέπω τίποτα, μόνο ένα τοίχο!", συνεχίζει ο μπάτσος αλλά καλά να πάθει.

- "Σκύψτε καλέ λίγο, βγάλτε το κεφάλι σας απ το φωταγωγό", φωνάζει απελπισμένη η ελπινίκη.

- "Που?"

- "Εκεί καλέ, να, ανεβείτε σ αυτό το σκαμπό (ανεβαίνει ο φλώρος), τώρα κρατηθείτε από τη μπετούγια, βγάλτε καλά το κεφάλι σας έξω και γυρίστε το αριστερά και πάνω, έτσι, το βλέπετε?", συνέχισε το βιολί της η χαζόγρια.

- "κάτι βλέπω στο φως εκεί στον πέμπτο, μια σιλουέτα τωρα που το φως είναι ανοιχτό και φαίνεται να κουνιέται αλλά δε μπορώ να δω καθαρά και μάλιστα πιάστηκα!", λέει ο μπασκίνας με κόπο.

- "είδατε? ακόμα εκεί το παίζει το τσογλάνι! Μπορεί να μη βλέπετε καθαρά αλλά εκεί είναι η τουαλέτα τους κι είναι σιγουρα γυμνός και αυνίζεται!, θε μου σχώρα με!", είπε εμφανώς σοκαρισμένη η ελπινίκη.

- "μα ακόμα κι αν ανεβειτε στο σκαμνάκι, βγαλετε το κεφαλι σας εξω απ το φωταγωγό, γυρισετε στραβωνοντας το λαιμό σας, υποθέτετε οτι εκει ειναι το μπάνιο του και φοράτε τα γιαλιά σας και πάλι δύσκολο είναι να ξεχωρίσετε αν ξυρίζετε ή μαλακίζετε!" απαντά ελαφρώς εκνευρισμένος ο μπατσάκος.


Εγώ κι ο Λάμπρος βέβαια, κάθε φορα που ο μπασκίνας γυριζε του καναμε τη χαρακτηριστική υποθετική παλινδρομική κινηση στον αερα για να του υποδείξουμε πως ο μονος που μαλακιζόταν εδώ μέσα τόση ώρα ήταν η καλή μα εκνευριστική μας ελπινίκη!

Τελικά ο νεαρός μπατσάκος την έπεισε να μην υποβάλλει μήνυση και να μην βγάζει ποτέ το κεφάλι της από το φωταγωγό γιατί μπορεί να της ερχότανε και καμμιά ζαλάδα και την επόμενη φορά να μη χρειαζότανε μπάτσο αλλά κοράκι.

Τώρα όλα αυτά δεν έχουνε και πολύ σχέση με το θέμα μας που είναι ο γάιδαρος και ο πετεινός και η απορία του ΠΟΙΟΣ είναι ο κεφάλας αλλά εγώ ήθελα ρε παιδιά κάπου να τα πώ.

Αυτά...





ΥΓ
Τώρα γι αυτά που λετε με τα τσατ, τα φορουμ, τα χιντεν και τα πουμου έχω να προτείνω κάτι πολύ απλό, όσοι θέλετε χρησιμοποιήστε τα κι όσοι δε θέλετε μην τα χρησιμοποιείτε. Αυτό τώρα που είπα, είναι μεγάλη σοφία και το σκέφτηκα μόνος μου, χωρίς βοήθεια απο κανένα κι ήθελα κι αυτό να το μοιραστώ μαζί σας.
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

Ο αιώνιος Ζαρκαδοκούνελος !!

Δημοσίευσηαπό Jack » Σάβ Νοέμ 26, 2005 3:19 pm

Έλα ρε τεράστιε και χάναμε 3-1 απ`την κόλαση !!!
Έλα ρε ογκόλιθε της γυναικολογίας !!
Έλα ρε κουρσάρε των 7 Ωκεανών και των 9 Ηπείρων !!
Έλα ρε πυγμαλίωνα της διπλοπεννιάς !!
Έλα ρε άρχοντα του διπλόπιττου χωρίς τζατζίκι !!
Έλα ρε μάγιστρε του organic horse shit !!

Έλα ρε Χαραλαμπάκο να σε παντρέψουμε, μπάς και πάρεις προίκα ρε άμοιρε και σταματήσεις να μας λές το μόνιμο παραμύθι με τον κομπιούτορά σου, και πάρεις κανα καινούργιο μωρέεεεεεεεεεεεεεε....

Μα την πίστη της ΔιαναLeicester, είσαι μοναδικός ρε Χαραλαμπάκο !!
ʼφραγγο σ άφησα, άφραγγο σε βρίσκω !!
Να μαλώνεις πάντοτε με γυναικόπαιδα όπως αρμόζει στην τάξη και την καταγωγή σου !!

Να τραβάς τους γνωστούς δεκάρικούς σου όπως ακριβώς εδώ και 6-7 χρόνια.

"Φωνάρες και τραγουδάνε στα νταμάρια"

Αυτό που πραγματικά δεν κατάλαβα ποτέ για σένα ρε Γκιώνη είναι το εξής : Τελικά είσαι ο Bolec ή ο Lolec ;;;
O n I m U s H a
(rules)
Jack
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2005 7:22 am

Δημοσίευσηαπό epsilon » Σάβ Νοέμ 26, 2005 6:36 pm

εγώ πάντως,΄δεν κατάλαβα γιατί τόση κακία.
όποιο προηγούμενο κι αν υπάρχει, γιατί να βγαίνει εδω...
δε βρίσκω το λόγο.
δεν παίρνω το μέρος κανενός, απλώς θεωρώ ότι δε χρειάζεται αυτή η εμπάθειαδημοσίως, δεν καταλαβαίνω.
καλησπέρα.
όχι στη βία.
epsilon
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 3331
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 12:40 am

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Σάβ Νοέμ 26, 2005 8:07 pm

φοβερο ετσι ?

οχι οτι θα ζητουσε κανενος τη βοηθεια ο ασπικ
οχι οτι θα του τη διναμε
οχι οτι χρειαζεται καποιος για κατι βοηθεια

αλλα ΟΧΙ και πολιτικη ισων αποστασεων ρε κυρια ε


με ποση πολιτικη ορθοτητα σ'εχει ποτισει η γαμημενη ελληνικη γραφειοδημοκρατορια

καποιος αγνωστος χ βγαινει για τον αγνωστο y λογο που δεν πρεπει να μας ενδιαφερει και
την πεφτει στον δικο μας τον α

που οσο και να μην τον γουσταρουμε ή να τον γουσταρουμε ειναι δικος μας και μονο εμεις μπορουμε να τον βριζουμε και να τον κοπαναμε

κι εσυ ρε ε δεν παιρνεις το μερος κανενος ?(και ομως παιρνεις )

δηλαδη αν αυριο βγει ο z και πει οτι η ο β κανει πιπες σε γουρουνια
παλι με το μερος κανενος δε θα εισαι ?
και μεθαυριο θα βγει ο x΄ και θα πει οτι η ε κανει τα αισχη παλι ολοι οι αλλοι πρεπει να ειμαστε ουδετεροι και οχι μονο αυτο αλλα να το γραφουμε κιολας σα να λεμε μπραβο χ ,y,z .....

κι υστερα λετε οτι ειμαστε πραγματικοι

να μας χαιρομαστε αφου ετσι ειμαστε και στην πραγματικοτητα

και η πουτσα στον κωλο του διπλανου μας
που καθομαστε και την βλεπουμε τσοντα στην τηλεοραση να βογκαει
δε θ' αργησει να μπει και στην δικα μας την κωλοτρυπα

μια και στην πρεμουρα μας να ειμαστε πολιτικα ορθ(ι)οι και να μην πλακωνομαστε , γινομαστε θυματα ,σκύφτες και ξεφτιλισμενοι κυρια ε ...ολοι εμεις οι πολιτισμενοι και οι περιπλοκοι ....

απαξια ειναι το μονο που αξιζει σε σχολια τυπου χ .
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Τρί Νοέμ 29, 2005 1:11 pm

Κατά την ανθρώπινη επικοινωνία συχνά κάποιος όρος ( ή και φωτό) μπορεί να προκαλέσει την αντίδραση του συνομιλητή.

Σε περίπτωση όμως που αυτός ο όρος ( ή και φωτό) διευκρινιστεί από αυτόν που τον χρησιμοποίησε, η καλή προαίρεση επιβάλλει την ακύρωση της παρεξήγησης εκατέρωθεν.
Προϋπόθεση είναι η καλή προαίρεση, άνευ αυτής τα πάντα φαλίρουν.

Πράγμα που σημαίνει ότι αυτός που αντέδρασε στον συγκεκριμένο όρο, πρέπει να αποδεχτεί καλοπροαίρετα τις διευκρινήσεις του συνομιλητή του, ο δε τελευταίος σαν ένδειξη επίσης καλής προαίρεσης να αποδεχτεί την ευαισθησία του άλλου στον συγκεκριμένο όρο και η συζήτηση να προχωρήσει.



Εν προκειμένω:

Ο άσπικ έδωσε τις απαραίτητες διευκρινίσεις για το τι εννοεί με το όρο τσατομαγειρείο :

« με τα μαγειρεία και τα τσατομαγειρεία εννοώ την όλη αλλοίωση που προκαλεί ο χώρος του πραγματικού (....) στο εικονικό».

«Επίσης και οποιοδήποτε άλλο επικοινωνιακό τρόπο, τηλέφωνα ,θυρίδες και λοιπά και αυτά χαρακτηρίζω σαν μαγειρεία»


Επομένως , η διαφορά τους θα έπρεπε να επιλυθεί και να κάνουν και οι 2 τις ανάλογες κινήσεις, ώστε να προχωρήσουμε στην ουσία του τόπικ που είναι η « φύση» του Χώρου όπως λέει ο άσπικ και στα « Πρόσωπα» που συχνάζουν στο χώρο που λέει η τρου.

Με άλλα λόγια το θέμα μας εδώ είναι η ΣΧΕΣΗ του χώρου με τα πρόσωπα που τον αποτελούν.

Ο άσπικ υποστηρίζει ότι

« οποιοδήποτε πρόσωπο (......) την ίδια συμπεριφορά θα έχει στο τσατ ( τηλέφωνο, θυρίδες)»

και ότι έκανε

«σαφή κριτική αυτών των χώρων και όχι των προσώπων τα οποία αναγκαστικά ακολουθούν το επιβεβλημένο ύφος του εκάστοτε χώρου».


Η τρου υποστηρίζει

« όταν χαρακτηρίζουμε ένα χώρο, φυσικά και δεν αναφερόμαστε στους τοίχους και τα πατώματα (ηλεκτρονικά στην περίπτωσή μας), αλλά στα άτομα που συχνάζουν στον χώρο και άρα τον χαρακτηρίζουν».


Η διαφορά ανάμεσα στις 2 θέσεις είναι ότι:

Η τρου θεωρεί ότι τα άτομα χαρακτηρίζουν τον χώρο > η συμπεριφορά τους

Ενώ

Ο ασπικ θεωρει ότι ο χώρος χαρακτηρίζει το άτομο > επιβάλει μια συμπεριφορά


Ας το αναλύσουμε αυτό χρησιμοποιώντας κάποια παραδείγματα :
Είναι εμφανές ότι σε έναν οίκο ανοχής, η δραστηριότητα των θαμώνων είναι η πορνεία.
Η σχέση χώρου και ατόμων είναι καταλυτική. Διότι και η « φύση» του χώρου όσο και η « φύση» των «ατόμων» ( πελάτες) είναι δεδομένη.

Ομως δε συμβαίνει το ίδιο και σε μια εκκλησία.
Εδώ η σχέση χώρου και προσώπων ΔΕΝ είναι δεδομένη.

Διότι ενώ η φύση του χώρου είναι δεδομένη( προσευχή) η φύση των προσώπων (εκκλησίασμα) δεν είναι δεδομένη.

Διότι μπορεί σε μια εκκλησία οι πιστοί να προσεύχονται αλλά μπορεί κάλλιστα και να κουτσομπολεύουν χαμηλόφωνα, να σκέπτονται τις υποθέσεις τους, να χασμουριούνται, να επιδεικνύουν τα χρυσαφικά τους ή και να ερωτοτροπούν με το βλέμμα, όπως γινόταν παλαιότερα.

Επομένως, η συμπεριφορά του κάθε πιστού διαφέρει και εξαρτάται από το κίνητρο που πήγε στην εκκλησία.

(θα λέγαμε ότι στον οίκο ανοχής έχουμε «άτομα» που συμπεριφέρονται «ομοιόμορφα» ενώ στην εκκλησία «πρόσωπα» που διαθέτουν ποικιλομορφία όσον αφορά τη συμπεριφορά)

Ετσι λοιπόν και στη προκειμένη περίπτωση του πραγματικού μας ( θυρίδες, τσατ, τηλέφωνα, συναντήσεις) δεν είναι ο χώρος που χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά μας αλλά το κίνητρό μας που επηρεάζεται βέβαια από την ψυχοσύνθεσή μας, την ανατροφή μας, την κοσμοθεωρία μας και τις ανάγκες μας.

Συμπέρασμα: στο τσατ , έχουμε πρόσωπα με διαφορετικές συμπεριφορές, ανάλογα τη ψυχοσύνθεσή τους, ανατροφή, κοσμοθεωρία, ανάγκες τους κλπ

Το ίδιο ισχύει και για κάθε άλλη μορφή εξω φορουμικής επικοινωνίας.


Ο καθένας επομένως ας αναλάβει τις ευθύνες του στο μέλλον, όσον αφορά το πραγματικό του, το οποίο τελικά επηρεάζει την ομαλή μας συνεύρεση στο φόρουμ.


Οσον αφορά εμένα, στο τσατ πήγαινα παλαιότερα. Τώρα πηγαίνω σπάνια. Το τελευταίο χρόνο ζήτημα αν μπήκα 5 φορές κάθε φορά και με άλλο ψευδώνυμο. Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι ότι εδώ στο φόρουμ μπαίνω πάντα με ένα και μοναδικό νικ, οπότε αισθάνομαι καμιά φορά την ανάγκη να μιλώ χωρίς το « βάρος» του νικ μου, όποιο και αν είναι αυτό. Ομως, πάντα με ρωτούν ποιος είμαι. Υφίσταμαι ένα είδος πίεσης να δηλώσω την ταυτότητά μου , το γιατί δε το γνωρίζω.....μιας και εκείνοι ανώνυμα παρευρίσκονται τλχ ως προς εμένα και παρόλο που ποτέ δε τους ρωτώ επειδή πιστεύω ότι μιλάμε πιο ελεύθερα μεταξύ αγνώστων, μας ξεκουράζει αυτό πολλές φορές, έτσι να πούμε μερικά λόγια του αέρα και να πάμε πιο ελαφρείς για ύπνο. Οπότε ας το συμφωνήσουμε. Θα μπαίνει κάποιος επώνυμα με το νικ του φόρουμ ή όπως θέλει;Στη πρώτη περίπτωση θα έχουμε ένα 2ο φόρουμ, στη δεύτερη λίγο περισσότερη ελευθερία και πολύ περισσότερη ευθύνη....



Υγ
Και για να αστειευτούμε λίγο:
Ταχυδρομείο, τσατ, τηλέφωνο, δηλαδή τα 3Τ όπως λέγανε στην προπολεμική ελλάδα τα ελληνικά ταχυδρομεία γιατί εκεί υπήρχε και ο σημερινός ΟΤΕ και το τηλεγραφείο. Ετσι προτείνω για τα 3 αυτά μέσα επικοινωνίας την συντομογραφία 3Τ ( 3ταφ). :roll:
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό atomant » Τετ Νοέμ 30, 2005 5:30 pm

Οπως και να το κάνουμε η διαδικτυακή επικοινωνία, ιδανικό στάδιο περάσματος από το αληθινό στο ψεύτικο, θολώνει το ουσιαστικό νόημα του διαλόγου.

Σε ρέοντα χρόνο, η συνομιλία μέσω τσατ ρουμ υποκαθιστά τη συζήτηση με μια επίκληση πνευμάτων.

Η δυνατότητα φωνητικής άρθρωσης, από την άλλη, επιχειρεί να καθυστερήσει έστω την επίγνωση της εξαπάτησης.

Τι άλλο, λοιπόν, εκτός από φαντάσματα, μπορείς να συναντήσεις μέσα στο αχανές του κυβερνοχώρου;

Αληθινά υποκείμενα, θα απαντούσε κάποιος θιασώτης της κυβερνοκουλτούρας.

Ανθρώπους, των οποίων η έλλειψη επαφής θεραπεύεται επικοινωνώντας με άλλους εξίσου απελπισμένους, ή και περισσότερο.


Πράγμα, εν μέρει πειστικό, καθ' ότι η προπαγανδιζόμενη «ψυχαγωγική» ίαση του Διαδικτύου, ομολογώντας εμμέσως μια ασθένεια, αδιαφορεί για τη δική της παθογένεια.



ΥΓ. Αποξενωτική, μάς λένε, δεν είναι η τεχνολογία αλλά η άλογη χρήση της.

Το τσατ ρουμ, κατά συνέπεια, είναι μόνο ένα παιχνίδι.


Και εσύ Μέρμηγκα δεν έχεις παρά να διαλέξεις το "παν μετρο άριστο" και να μιλήσουμε για την "παθογένεια" του διαδικτύου.
Άβαταρ μέλους
atomant
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2004 4:39 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο παιδική χαρά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

cron