παιδική χαρά

Το Σουρωτήρι ως Ιδεατή Υλοποίηση του Διάτρητου Κενού.

χαλαρά χαμόγελα, παιχνίδα, παιχνιδίσματα, αστεία και .... "ζζζζζζζζζζζζζζζ"

1. Η ιστορια αυτη με συγλονισε! Τολμω να πω οτι αλλαξε τη ζωη μου.. [b](10/10)[/b]

2. Η ιστορια αυτη μου αρεσε αλλα οχι τοσο! (7/10)
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
3. Επιθυμω να βοηθησω τον καθηγητη Σαδοκιο. Που μπορω να στειλω τα χρηματα; (5/10)
3
75%
4. Η ιστορια αυτη ειναι μαλλον ανοητη. Απορω γιατι τη διαβασα; (2/10)
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
5. Σκεφτομαι να μηνυσω τον καθ. Σαδοκιο για υπεξαιρεση του χρονου μου! (0/10)
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
6. Λυπάμαι/δεν διαβαζω πλεον/βλεπω μονο τις εικονες.. (δεν/βαθμολογειται)
1
25%
 
Σύνολο ψήφων : 4

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Παρ Μάιος 19, 2006 12:13 pm

Η θεωρία ότι τα αθώα στρουμφάκια προβάλλουν την
κομμουνιστική θεωρία κυκλοφορεί εδώ και πάρα πολύ
καιρό. Ενώ οι συνοδευτικές θεωρίες συνομωσίας (οτι
δηλαδή είναι πράγματι φτιαγμένα έτσι απο τους
σοβιετικούς για να έχουν τα παιδιά επαφή με τα
κομμουνιστικα ιδεώδη) αντικρούονται ώς υπερβολικές,
τα σημάδια ότι, ηθελημένα ή μή, το χωριό των
αγαπημένων ηρώων των παιδικών μας χρόνων είναι στην
πραγματικότητα μιά μικρογραφία της ουτοπικής
κομμουνιστικής κοινωνίας είναι αδιάψευστα.

Αρχίζει πρώτα κανείς από το γεγονός ότι το χρήμα
απουσιάζει από το στουμφοχωριό. Οι δουλειές έχουν
μοιραστεί στα μισά περίπου στρουμφάκια που έχουν
στερεοτυπικούς ρόλους μέσα στην στρουμφοκοινωνία: ο
Προκόπης είναι οι εργάτες, ο Κηπευτής (farmer) είναι η
αγροτική τάξη, ο Ζωγράφος και ο Ντορεμί οι
καλλιτέχνες, ο Λιχούδης ο μάγειρας και ο Ράφτης
είναι... ο ράφτης. Όλοι αυτοί κάνουν ο καθένας τη
δουλειά του για όλα τα στρουμφάκια του χωριού χωρίς
να ζητά αντάλλαγμα. Τα άλλα μισά στρουμφάκια είναι
παραδείγματα ελαττωμάτων που η κοινωνία των στρουμφ
βλέπει ως αρνητικά.

Ο Χουζουρης έχει την τεμπελιά του, ο Λιχούδης την
λαιμαργία, ο Μελένιος τη ματαιοδοξία. Τα περισσότερα
επεισόδια με κεντρικούς ήρωες τέτοιους χαρακτήρες
έχουν ηθικό δίδαγμα το πόσο κακό είναι το αντίστοιχο
ελάττωμα για τη στρουμφοκοινωνία. Και φυσικά το
δίδαγμα το εκφράζει πολύ συχνά η συμβουλευτική φωνή
του πάνσοφου Παπαστρούμφ. Ο "κόκκινος πατέρας" όλου
του χωριού που φροντίζει για τη ευημερία αλλά και την
ισότητα στο χωριό, είναι ο μοναδικός αξιωματούχος στο
χωριό και ο μοναδικός που αναγνωρίζεται ως κοινωνικά
ανώτερος από οποιοδήποτε άλλο στρουμφάκι. Συγκεκριμένα
τα κόκκινα ρούχα του έχουν εμπνεύσει και το (σχεδόν
σίγουρα retro-acronym) S.M.U.R.F. = Socialist Men
Under a Red Father. Παρά την οπτική ομοιότητά του όμως
με την επίσης γενειοφόρα φιγούρα του Μάρξ ο ρόλος του
στη στρουμφοκοινωνία είναι ο ίδιος με του Στάλιν.

Η μεγαλύτερη βέβαια απόδειξη για τον παραλληλισμό με
το σοβιετικό καθεστώς είναι ο Σπιρτουλης. Ο
Σπιρτούλης είναι ο Τρότσκι. Λέει ότι είναι βοηθός
(και διάδοχος σε ένα επεισόδιο) του Παπαστρουμφ, αν
και σε ένα άλλο επεισόδιο κάνει ένα από τα
πραξικοπήματα που έχουν γίνει στο στρουμφοχωριό και
γίνεται βασιλιάς απουσία του παπαστρουμφ (τα μισά
στρουμφάκια διοργανώνουν αντίσταση). Και φυσικά το
κλασσικό πέταγμα του Σπιρτούλη απο το χωριό είναι
παραλλησιμός με την εξορία του Τρότσκι.

Και ο Δρακουμέλ; Απλώς ένας κακός μάγος που κυνηγάει
τα στρουμφάκια για να τα φάει; Να τα φάει απο ένα
σημείο και μετά γιατί στα αρχικά επεισόδια θέλει να
πιάσει έξι από αυτά για να τελειώσει το ξόρκι που θα
του επιτρέψει να φτιάξει χρυσάφι. Έτσι κάποιος μπορεί
να δει το Δρακουμέλ σάν ενσάρκωση του καπιταλισμού που
σκοπό έχει να καταστρέψει την ουτοπική κοινωνία των
στρούμφ για το κέρδος. Την Ψιψινέλ μπορούμε να τη δούμε
ώς το προλεταριάτο-τον εξαρτώμενο εργάτη τον
οποίο εκμεταλλεύεται το κεφάλαιο(Δρακουμέλ)
ώστε να υλοποιήσει τα σχέδιά του.

Και βέβαια υπάρχουν συγκεκριμένα επεισόδια που μπορεί
να χρησιμοποιήσει κανείς ως επιχειρήματα. Το
επεισόδιο με τα σοκολατένια νομίσματα είναι το πιό
συχνά αναφερόμενο. Ο Δρακουμελ και η μαμά του
στέλνουν το σατανικό σπόρο στην αυλή του Λιχούδη και
φυτρώνει ένα δέντρο με σοκολατένια νομίσματα τα
οποία δοκιμάζει ο Λιχούδης. Μετά αντί να τα
μοιραστεί με τα αλλα στρουμφάκια (τι πιο φυσιολογικό
στην κομμουνιστική κοινωνία) τα θεωρεί δικά του
(ιδιοκτησία = καπιταλισμός) και τα πουλάει στα άλλα
στρουμφάκια αντί απαραίτητων γι αυτά εργαλεία (τα
βάρη του Προκόπη, την τσάπα του κηπουρού, τα
εργαλεία του ξεφτέρη). Χωρίς αυτά η στρουμφοκοινωνία
καταρρέει αφού δεν μπορεί να παραχθεί τίποτα. Η
κατάσταση σώζεται μετά από παρέμβαση του παπαστρούμφ
που εξηγεί στο λιχούδη ότι για την κατάσταση φταίει
η παράλογη ανάγκη του να συγκεντρώσει πλούτο.

Σε άλλο επεισόδιο η αυτόματη μηχανή παραγωγής
φαγητού του Ξεφτέρι οδηγεί τα στρούμφάκια σε
υπερκατανάλωση με αποτέλεσμα να εξαντληθούν οι
φυσικοί πόροι (στρουμφόμουρα). Ακολουθεί πανικός και
την κρίση αποτρέπει ο Παπαστρούμφ μετά από
καταστροφή της μηχανής με ένα πενταετές πλάνο...
εεε.. δηλαδή με μια αποθήκη με φαγητό.

Πραξικόπημα στο χωριό γίνεται 2 φορές. Μία απο τον
Σπιρτούλη και μία απο τη Στρουμφίτα που θέλει να
γίνει "Βασίλισσα για μιά μέρα". Και τα δύο
καταλήγουν σε μάχη που όμως σταματά ο Παπαστρούμφ
βάζοντας τέλος σε ιδέες περί βασιλείας.

Η Στρουμφίτα τί ρόλο παίζει;
Είναι πλήρως εξισωμένη στο Στρουμφοχωριό,
άν και είναι το αντίθετο φύλο και προφανώς τα
Στρουμφάκια μοιράζονται και αυτή και αρκούνται με μία
όπως και τους φυσικούς πόρους, φαγητό κτλ.

Επίσης, το παρακάτω γίνεται πιό εμφανές στο Αγγλικό Version.
Όλα τα στρουμφάκια αναφέρονται το ένα στο άλλο κολλάνε απο πίσω το 'Smurf'
π.χ Papa Smurf, Handy Smurf, Brainy Smurf, Farmer Smurf, Painter Smurf.
κάτι σαν το 'Comrade Stalin' δηλαδή.

Τέλος να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει οποιαδήποτε
πίστη σε θρησκεία ή κάτι άλλο στο Στρουμφοχωριό,
Συνεπώς ούτε Ιερατείο και ναοί, και "Παπάς" Στρούμφ




(ω ναι.)
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό χαμίνι » Παρ Μάιος 19, 2006 1:26 pm

Ε, ναι!

Αλλά βρε σκιάχτρο, μην περιμένεις ερωτισμό ούτε αυτο- ούτε από τον άλλον με τα κομμουνιστικά στρουμφάκια...

ʼσε, θα πάω στον καθρέφτη να μετρήσω τις ρυτίδες μου και τις πανάδες μου μέχρι να βρεις κάτι πιο ενδιαφέρον να μας ταϊσεις!!!

Αν μας το μασήσεις κιόλας, ακόμη καλύτερα!
Καλό ταξίδι!
Άβαταρ μέλους
χαμίνι
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Τρί Μάιος 10, 2005 12:46 pm

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Παρ Μάιος 19, 2006 1:44 pm

Χαμίνι

Εγώ αδυνατώ να γράψω κάτι ενδιαφέρον σε πεζό ή ποιητικό.Δεν ήταν ποτέ μέσα στις επιδιώξεις μου ούτε μέσα στις δυνατότητές μου.
Ωστόσο πάντα έβρισκα τρομερά ενδιαφέρουσες τις παθιασμένες αντιδράσεις,ειδικά αυτές που συνοδεύονται και απο μια νοερή "διάρηξη ιματίων" (που δημιουργεί μικρά τσιμπιματάκια στη φαντασία).

Για κάτι τέτοια παραμένω ακόμα σε αυτό το φόρουμ

(α! για τις "ναζιάρικες" γεμάτες ηδυπάθεια φωνές που αναδύονται ορισμένες φορές μέσα απο τα γραπτά )





{μαλακίες...
τα σκοτάδια έβρισκα πάντα ελκυστικά και αυτός ο τόπος παραέχει γίνει ανιαρά φωτεινός ρε διάολε και επιφανειακά κλαψομούνικος (ουπς καθόλου ευπρεπής λέξη για ενα ναό τέχνης ) ]
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό χαμίνι » Παρ Μάιος 19, 2006 2:10 pm

Μαλακίες...

Όταν τα σκοτάδια δεν έρχονται πια να σε κουκουλώσουν, ψάξε να τα βρεις. Να χωθείς μέσα τους απροκάλυπτα και να ρουφήξεις με αδηφάγα όρεξη την απόλαυση που ευελπιστείς να σου προσφέρουν. Μπορείς να παρασύρεις εξάλλου, σ' αυτή την διαστροφική ικανοποίηση και μερικά θύματα, που ανύποπτα θα τσιμπήσουν το δόλωμα (βάλε και ψωμοτύρι άμα θες, αρκεί να φωσφορίζει στο σκοτάδι) και θα ακολουθήσουν ψαχουλεύοντας τους υγρούς τοίχους, μέχρι να τους καταπιει το μαύρο σκοτάδι. Τότε, ενδέχεται να ξεκινήσει η περιπέτεια.

Τώρα, αν το υπόστεγο σου φαίνεται ανιαρά φωτεινό, φταίει μάλλον που είσαι στον περίβολο και ξεχάστηκες...
Καλό ταξίδι!
Άβαταρ μέλους
χαμίνι
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Τρί Μάιος 10, 2005 12:46 pm

Δημοσίευσηαπό χαμίνι » Παρ Μάιος 19, 2006 2:11 pm

Που είναι το "edit" είπαμε;

Χμ...

Προσθέτω: "Για τα περαιτέρω, δεν έχω κάτι συγκλονιστικό να πω, ίσως και να μην αντιλαμβάνομαι....
Καλό ταξίδι!
Άβαταρ μέλους
χαμίνι
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Τρί Μάιος 10, 2005 12:46 pm

Δημοσίευσηαπό (γκες χου) » Σάβ Αύγ 02, 2008 10:18 am

χαμίνι έγραψε:Προσθέτω: "Για τα περαιτέρω, δεν έχω κάτι συγκλονιστικό να πω, ίσως και να μην αντιλαμβάνομαι....


Δεν είναι ντροπή να μην αντιλαμβάνεται κανείς. Ντροπή είναι να μην αντιλαμβάνεται ότι δεν αντιλαμβάνεται.


@Σκιάχτρο: Αυτοί που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.

---
(γκες χου).
(γκες χου)
 

Δημοσίευσηαπό S και Δ και Λ » Σάβ Αύγ 02, 2008 10:36 am

... ούτε κι εγώ αντιλαμβάνομαι... τί σημασία έχει... ο Αύγουστος μπήκε με μελτέμια... θά 'μουν καρφωμένη στους ήχους της Καρυδιάς τουλάχιστον 3 ώρες χτες το βράδυ... μέχρι την άλλη Κυριακή μοιάζει με αιώνα...

... καλό μήνα όπως και νά 'χει...
S και Δ και Λ
 

Δημοσίευσηαπό Μιχαληςς » Σάβ Αύγ 02, 2008 10:01 pm

..να μπει και το φθινοπωρο , με το καλο ..
Μιχαληςς
full member
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Τρί Μαρ 04, 2008 2:24 pm

Δημοσίευσηαπό χουιζχου γκεστ » Τρί Αύγ 05, 2008 9:36 pm

Μπήκ' ο Μιχάλης κι επήλθε η σιωπή.
---
@everybody : Γιατί,καλέ,δε μιλάτε στο παλικάρι;

Α να χαθείτε παλιοσνομπαρίες.
χουιζχου γκεστ
 

Δημοσίευσηαπό prwtopalikaro gkest » Πέμ Αύγ 07, 2008 1:50 pm

χουιζχου γκεστ (dat iz, da kouzina tis mamas) έγραψε:Μπήκ' ο Μιχάλης κι επήλθε η σιωπή.
---
@everybody : Γιατί,καλέ,δε μιλάτε στο παλικάρι;

Α να χαθείτε παλιοσνομπαρίες.


@da couzina tis mamas: tse inta na tou poume tou palikariou? a? ta kallanta tou dekapentaugoustou??


by da way: tsopanaria eisi ki fainesi. :twisted:


P.S. Omorfa den ti tou soura tou palio-gkesti, vre Manolio? :wink:
prwtopalikaro gkest
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο παιδική χαρά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 2 επισκέπτες

cron