από aspic » Δευτ Νοέμ 12, 2007 8:24 pm
Εγώ παιδιά που λέτε δέν ανησύχησα για ιό,γιατί τον ξέρω τόσο καιρό τι γκούφης είναι ο θανάσης εδώ μέσα.ʼσε δηλαδή που και κανονικά να ήταν γραμμένο το μύνημα,δέν πιστεύω να ήταν περισσότερο κατανοητό.
Τέλος πάντων επί του θέματος,χαίρομαι που ο θανάσης το σκέφτεται να κάνει μιά καινούργια αρχή.
Όμως σε τι χρειάζεται η ανακατασκευή;
Μιά χαρά δέν είμαστε στα μαύρα τα υπόγεια εδώ κάτω;
Εξάλλου δέν είναι θέμα χώρου,όσο ανθρώπων πιστεύω.
Τέλος πάντων θανάση,επί των τρόπων που προτείνεις για να βοηθήσουμε,προσωπικά μόνο στο δύο μπορώ να συνεισφέρω.Για τα τεχνικά και τα άλλα που λές,είμαι τελείως άσχετος.
Στείλε λογαριασμό τραπέζης,πές μας και ποιό θα είναι το κόστος πανω κάτω,ή πρότεινέ μας τι ποσό να στείλουμε.
Και άμα είμαστε λίγοι και δέν φθάνουμε,να κάνουμε μιά εξόρμηση και στα άλλα φόρα και στα μπλόγκς που είναι οι ξενιτεμένοι να στείλουν κανά έμβασμα και αυτοί από την αλλοδαπή.
Πάντως για να σου επαναλάβω και την άποψή μου που την έχεις γραμμένη βέβαια,νομίζω πώς πρέπει να γυρίσεις το μίσσος εκεί που ήταν πρίν μερικά χρόνια.
Να αφήσεις ελεύθερους τους γκέστ,να ξαναβάλεις έντιτ,και εμπάσει περιπτώσει να κάνεις ότι δήποτε για να είναι πάλι ο χώρος ελεύθερος και ωραίος.
Γιατί στο ξαναλέω,αυτό ήταν το πλεονέκτημα του μίσσος.Η ελευθερία του.
Και πρός θεού μήν βάλεις μοντεράτορες και τέτοιους.
Τι τους θές;
Δέν είδες τι έγινε με τους άλλους που μας κάτσαν στο σβέρκο εδώ μέσα και σηκώθηκε και έφυγε όλος ο κόσμος από δώ;
ʼμα θές οπωσδήποτε βοήθεια στην διαχείριση,τότε δώσε αυτό το δικαίωμα σε όλους όσους μπαίνουν εδώ.
Γίνεται αυτο παιδιά,να γίνουμε όλοι μοντεράτορες δηλαδή;
Τέλος πάντων,αυτά,καλή επιτυχία και τα ξαναλέμε.
ʼ θανάση,και μιά άλλη προτάση που έχω,είναι να βάλουμε τον παλάντιαν στην υποδοχή που ξέρει και καλοπιάνει τον κόσμο.
Είναι καλό παιδί,ξέρει από γιαούρτια και κυρίως αντέχει να διαβάζει τα σεντόνια του άσπικ.
ΣΠΛΑΑΑΦΣΣΣΣ!!
Τσάκο ένα ευκαιριακό στα μούτρα σου παλλάδιε.