Bαβ ΕΝΑΝΤΙΟΝ Bab ..............
όπως Κράμερ εναντίον Κράμερ..........Μαζευτήκαμε εδώ για να παρακολουθήσουμε μια παράσταση.
Στο τέλος της παράστασης θα ακούσουμε μια ετυμηγορία.
Τα πρόσωπα που την έπλεξαν είναι ηθοποιοί.
Ο άνθρωπος που θα την αναγγείλει κάθισε στην έδρα του Προέδρου επειδή έτυχε να είναι τέταρτος στη σειρά, είναι εξ ίσου ηθοποιός χωρίς καμιά εξουσία.
Οι λέξεις που θα ειπωθούν- άκυρος, λευκός, ένοχος.....είναι ρόλοι κι αυτές.
Θα εξανεμιστούν μόλις σβήσουν τα φώτα της σκηνής, μη δώσετε λοιπόν ιδιαίτερη σημασία.
Ας ανοίξει λοιπόν η αυλαία..........
Ησυχία παρακαλώ........................
Υπόθεση προς εξέταση:«Αν ο κύριος Ασπικ επέδειξε απρεπή και προσβλητική συμπεριφορά προς τον διάδικο κύριο Βαβυλώνιο και αν αυτή η συμπεριφορά σχετίζεται με το γενικό κλίμα που επικρατεί τελευταία στο βήμα και τα δρώμενα της Αίθουσας».Χάρη συντομίας στο μεν πρώτο ερώτημα θα αναφερόμαστε στο εξής με τον όρο «προσβολή», στο δε 2ο με τον όρο «ύφος».
Το σκεπτικό των ερωτημάτων συνίσταται: στο τι αποτελεί προσβολή, στο αν σε περίπτωση προσβολής μέλους από μέλος αυτή οφείλεται σε μεμονωμένη ευθύνη πχ. κακό χαρακτήρα του ενός ή αν υπάρχει ευθύνη τρίτου παράγοντα, όπως η γενική «κατάρρευση» της Αίθουσας από έλλειψη επικοινωνίας, δημιουργικότητας, γενική αδιαφορία στα κοινά, υπεκφυγή, συμμαχίες κλπ
Η δικογραφίαΣτις 19.05.05, ο κύριος Βαβυλώνιος παρατήρησε ότι από το αμπέχονο της στρατιωτικής του στολής έλλειπαν δυο χρυσά κουμπιά. Νευριασμένος δίπλωσε την εφημερίδα του τελείως άτσαλα με αποτέλεσμα να χύσει τον ελληνικό του καφέ πάνω στη Σελίδα και συγκεκριμένα πάνω σε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την ΚΝΕ πράγμα που προκάλεσε ως ήταν φυσικό, την παρέμβαση του διαχειριστή της Σελίδας ο οποίος του συνέστησε να είναι προσεκτικότερος.
Αυτό, ως ήταν φυσικό προκάλεσε σθεναρή αντίδραση από μέρους του κυρίου Βαβυλώνιου, θεωρώντας πάλι ως ήταν φυσικό, ότι τα προβλήματα στη Σελίδα δεν δημιουργούνται τόσο από τις αναφορές σε κόμματα όσο από τη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις των αναγνωστών. Φανερά οργισμένος σηκώθηκε με ορμή από τη πολυθρόνα του και ανέκραξε κατακόκκινος:
Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, έχει δικαίωμα κάθε χρήστης να ανοίξει ένα τόπικ και να πει ''ο Βαβυλώνιος είναι φασίστας''(ντιάνα) και επίσης ένας site admin (aspic), έχει δικαίωμα να βρίζει όποιον χρήστη γουστάρει, αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ αναφορά σε κόμματα;;;Ο διαχειριστής της σελίδας κύριος Θαν, φανερά έκπληκτος, με δεύτερη επέμβασή του στις 20. 05, διευκρινίζει μαλακά-μαλακά για να μην τον εκνευρίσει περισσότερο και δημιουργηθούν πράγματι προβλήματα στη Σελίδα, ότι πρόκειται για ατυχή παρανόηση των δεδομένων, βιάζεται δε να βεβαιώσει τον κύριο Βαβυλώνιο ότι ο κύριος Ασπικ δεν είχε καμιά σχέση με τη διαχείριση της Σελίδας, ότι ήταν απλά μέλος αναγνώστης, ενίοτε και αρθρογράφος της Σελίδας, όπως εξ άλλου όλοι οι παρευρισκόμενοι, συνιστά επίσης στον κύριο Βαβυλώνιο σε περίπτωση προσβολής, να επικοινωνεί στο εξής μαζί του μέσω ιδιωτικού μηνύματος.
Η κρίση στη Σελίδα φαινόταν να είχε αποσοβηθεί, κατά κακή τύχη όμως και της Σελίδας και των αναγνωστών της, στις 24.05 ο κύριος Ασπικ επιστρέφοντας από την εργασία του φανερά κουρασμένος, πέφτει πάνω στην ανωτέρω στιχομυθία και φουσκωμένος ήδη από τις πατάτες που κυκλοφορούσαν στην τοπική Αγορά, αντιδρά κατά τρόπο εξ ίσου θερμόαιμο στις καταγγελίες του κυρίου Βαβυλώνιου χαρακτηρίζοντάς τον «βλακώνιο».
.........φώτα παρακαλώ.....ιδού!!
«Ρε βλακώνιε,δέν θα αφήσεις να πεί καμμιά μαλακία και κανένας άλλος;
όλες εσύ θα τις πείς;
Πάλι ρεζίλι έγινες με αυτά τα άντμιν- άσπικ που διαμαρτυθήκες στον θανάση.»Στο άκουσμα αυτού του φοβερού κοσμητικού επιθέτου, ο κύριος Βαβυλώνιος στον οποίο χάρη συντομίας θα αναφερόμαστε στο εξής με το συντομογραφικό Βαβ, κρατά το θυμό του μετά βίας μόνο μια μέρα και στις 25.05 ανταπαντώντας εξαπολύει κατά του κυρίου Ασπικ
1)απειλή σωματικής βίας
2)υβριστικούς χαρακτηρισμούς που αφορούν συγγενικά πρόσωπα και τον ίδιον
3)αναφορές σε σεξουαλικές διαστροφές
...φώτα παρακαλώ.....Ιδού!!!!!
« Μια λογική αντίδραση θα ήταν να του βρίσω την μάνα και να δώσω τόπο στην οργή, αλλά οι κύκλοι που συναναστρέφομαι λένε ''μπαίνουμε στ' αμάξι, φτάνουμε στο κωλοχώρι και τον κάνουμε τόπι στο ξύλο''.
........... δεν βρίζουμε τον κόσμο ''κρυμμένοι''. Ότι έχουμε να πούμε και να λύσουμε το λέμε και το λύνουμε............
Αυτά τα ''βρίζω και γίνομαι λαγός'' ή βρίζω τους μπάτσους ενώ στην πραγματικότητα κάθομαι σούζα, είναι για επαρχιώτες που κάνουν σεξ με τις κόρες τους (εννιότε τις ανταλλάζουν και μεταξύ τους) ».Μετά από αυτό, ο κύριος Ασπικ, πιο ψύχραιμος καθότι παλαιότερος αναγνώστης και δεινός γνώστης παρομοίων καταστάσεων, πιθανότατα για να αντεπεξέλθει καλύτερα στις ανωτέρω προσβολές που έθιγαν και τον ανδρικό του εγωισμό ( καθότι οι προκλήσεις του κυρίου Βαβ μιλούσαν δια ¨ανδρικές¨ λύσεις με τα χέρια) αλλά και τη αξιοπρέπειά του απέναντι στους άλλους αναγνώστες, επιστρατεύει το χιούμορ του και στις 27.05 διαμαρτυρόμενος για τους ανωτέρω χαρακτηρισμούς αντιπροτείνει
1)μονομαχία με κουμπούρια και σουγιάδες
2)εκτόνωση με .....πατάτες ( διαφορετικές από αυτές που συνήθως διάβαζε στην εν λόγω Σελίδα)
3)φορουμική δίκη με δημοκρατικές διαδικασίες.
......φώταααααααααααα.....
Ρε τσαμπουκαλώνιε,τι είναι αυτά που γράφεις;
Τι το πέρασες εδώ; εκκλησία και εξαπολύεις απειλές;
Το λοιπόν,να μπείς στο αμάξι και να ελθεις..............μπορείς να πάρεις και εσύ το τσαπί και να βγάλεις πατάτες από το χωράφι
Ξύλο με τους συνανθρώπους μου δέν παίζω ............ είμαι ισοτιμιστής μεταμοντέρνος και αγαπω και φροντίζω τους ανθρώπους ανεξαρτήτως τάξεων και παρατάξεων.
ʼν όμως πρέπει οπωσδήποτε να δώσουμε θεατρικότητα στα πράγματα ...........προτείνω να πάρουμε ή κάτι παλιά κουμπούρια που έχω,ή κάτι παλιούς επίσης κρητικούς σουγιάδες και να μονομαχήσουμε
φαίνεσαι αρκετά ταραγμένος ............... συνέχεια διαμαρτύρεσαι δεξιά και αριστερά ότι σου φέρομαι άσχημα.............Προτείνω λαικό δικαστήριο λοιπόν,όπου οι συμφορουμιστές μας θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους,για το άν σε βρίζω και σε προσβάλλω ή όχι . Εμείς θα έχουμε δικαίωμα ερωτήσεων και αποσαφηνίσεων και στο τέλος της διαδικασίας,μπορούμε να αγορεύσουμε.
Στο τέλος θα καταμετρηθούν οι αποψεις.Μετά από τη τελευταία πρόταση του κυρίου Ασπικ, η κατάσταση σοβάρεψε. Αναγνώστες άρχισαν να μουρμουρίζουν και να συζητούν περί του πράγματος και ο καθείς βάλθηκε να αναλογίζεται πού θα οδηγούσε το πράγμα, καθότι «λόγος φέρνει το λόγο» και γιατί όλοι ήξεραν ότι η κατάσταση μεταξύ Βαβ και Bab δεν ήταν προφανώς η αιτία αλλά η αφορμή να φανούν καλύτερα τα κονδυλώματα πάνω στις ....πατάτες που άλλοτε φύτρωναν υγιείς και κατακάθαρες μέσα στα εύφορες Σελίδες της Φορουμοχώρας.
.......................................................................
διαλειμμα για να πιείτε ταμ ταμ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ μια διευκρίνιση για να διευκολυνθεί το έργο του προεδρείου
Καλείται επειγόντως η μάρτυς ΔΟΥΝΑΙ να διευκρινίσει αν είναι ο γκεστ στη σελίδα 5 ( 3 ιουνιου)