υποστήριξη

Όροι χρήσης : Κομματικές συζητήσεις

προτάσεις - παρατηρήσεις - ιδέες σχετικές με το www.e-missos.gr ...και βεβαίως ερωτήσεις για τυχόν προβλήματα και απορίες και από επισκέπτες [δεν απαιτείται εγγραφή]

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Τρί Ιουν 07, 2005 12:19 am

μια δυο συντομες παρατηρησεις

βλεπω οτι η "αισθητικη" παει παρεα με το "γλυψιμο" και την "υπερασπιση"....

επιτρεψτε μου να μεινω ενα γνησιος λατρης των χοντρων πραγματων ολου του κοσμου.....


των χοντρων βυζιων, των χοντρων κωλων ,των χοντρων ψωλων ,των χοντρων αστειων , των παχιων μουνιων ,του πατσα με σκορδοστουμπι , των τριαντα σουβλακιων με μπολικο κρεμμυδι και ρετσινα , του ξερατου πανω στο τισερτ του τυφλα-μεθυσμενου , των γαμιαδων των αμνοεριφιων , των τρελλων που ειναι κλεισμενοι μεσα και χεζουν το συμπαν και τις ανωμαλες νοσοκομες που ικανοποιουνται πινοντας με τον κουβα τα χυσια τους καθε βραδυ, των ταινιων gore και splatter και του γκουζγκουνη καθως και ολων των αναξιοτιμων συναδελφων του ολων των φύλων και ολων των φυλών ,
των turbo negro , των dwarves , των 9pound hammer , του G. Romero, του zombiethon , του R. ERICKSON, των marshmallow overcoat των nashville pussy , των hatebreed.....ELVIS IS THE KING γαμω το κι εγω περπατησα μ' ενα ζομπι , περπατησα μ'ενα ζομπι , περπατησα μ'ενα ζομπι χθες το βραδυ.

ζω για να βλεπω τον ιδρωμενο κωλο της ξανθειας που περπαταει στο μονοπατι μπροστα μου να κουνιεται και να τρεμει απ' την κουραση

ζω για να βλεπω τα αιματα στη μαπα μαπα μου να κρυβουν τη γαμημενη μυτουλα μου

ζω για να ανοιγω το παραθυρο του αυτοκινητου και ν' ακουω στη διαπασων ac/dc και να βλεπω τις υψηλης αισθητικης μουρες να στραβωνουν καθως περναω μπροστα τους

ζω για να σε βλεπω να σκυβεις στην κουζινα

ζω για τον ερωτα και την αγαπη και ολες αυτες τις μαλακειες που λεγονται συνηθως......



ΔΕΝ ζω για ν' ακουω ψιθυρους καρδιας ..... και αλλες υψηλης αισθητικης
παρεμβασεις.

ΥΓ. αυτο το μεγαλο κοκκινο πραγμα που σερνεται στο πατωμα στην προηγουμενη σελιδα μοιαζει με.....
..... γλωσσα....ναιαι ναι! το ξερω οτι δεν ειναι.
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τρί Ιουν 07, 2005 8:05 pm

kanenas έγραψε:υ.γ. πάντως ρε παιδιά αν μάθω ότι αληθεύουν όλα αυτά που λέει το σκιάχτρο, κάποιος θα την πληρώσει πολύ άσχημα...
μερικές φορές παρασυρόμαστε...δεν εννοούσα κάτι ή κάποιον συγκεκριμένα εδώ
(χεστήκατε βέβαια αν εννοούσα, και καλά κάνατε)
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Τρί Ιουν 07, 2005 11:28 pm

Εν αναμονή του προέδρου και καθώς ο λέφτυ άρχισε τις φιγουρες και τ α άλλα του τα ψυχαγωγικά νούμερα για να περάσει η ώρα,άς συμβάλλω και εγώ στο θέαμα και άς σας ψυχαγωγήσω με ένα ακροβατικό.Τριπλή τούμπα και μάλιστα ανάποδη στον αέρα,πιάσιμο με τα ποδια απο το μονόζυγο,και κατακόρυφη προσγείωση που κόβει την ανάσα,απο τα δεκαπέντε μέτρα σε μιά σκάφη με νερό (που καλοί μου φίλοι,από δώ πάνω που βρίσκομαι φαίνεται -η σκάφη- σάν δακτυλίθρα).
Ναι όπως το ακούσατε.
Γιατί ο άσπικ είναι και δεινός ακροβάτης εκτός των άλλων.
Φεύγωωωωωωωωωω.....


Τούμπα πρώτη:
Τι είναι ο άνθρωπος,που είναι ο άνθρωπος,αναρωτιόταν ο γράφων ακροβάτης σε παλιότερο τόπικ χωρίς να μπορεί βέβαια να κα ταληξει πουθενά (μέχρι που στον προβληματισμό του προσέτρεξε και ο θανάσης παραλλάζοντάς τον λίγο -τον προβληματισμό-από το τι σου είναι ο άνθρωπος,σε τι σου είναι η αναζήτηση για τον άνθρωπο,αποσύροντας το τόπικ δια παντός-Μπράβο θανάση,το έχω ξαναπεί,πώς δίνεις πάντα τις καλυτερες λύσεις στα διανοητικά μας αδιέξοδα).

Οποιοδήποτε σημάδι,υποψία,αμυδρή ελπίδα πως επιτέλους βρήκες που κρύβεται ο άνθρωπος ,γρήγορα κατέληγε σε πατάτα,αφού για μιά ακόμη φορά ανακάλυπτες,ένα ζώο στην χειρότερη,ή στην καλύτερη τις πατημασιές του ακόμη και ένα πράγμα που άφησε πισω του (ο άνθρωπος).
Τουλάχιστον ήσουν πιά σίγουρος πώς αφού αφήνει ίχνη,σημάδια,σιγουρα θα υπα΄ρχει.
Κάτι είναι και αυτό μονολογούσες και συνέχιζες.





Τούμπα δεύτερη:
Εκεί που λογικά έπρεπε να υπάρχει ο άνθρωπος,στα ξέφωτα που ανακάλυπτες,έβρισκες μιά μαιμού,ένα κώλο,μιά ψωλή και όταν ξαφνιασμένος την ρώταγες να σου πεί άν είναι ο άνθρωπος,σου έλεγε την αλήθεια του κώλου της και της ψωλής της.
Απογοητευόσουν βέβαια που δέν βρήκες τον άνθρωπο,από την άλλη όμως χαιρόσουν που αυτό που βρήκες δέν ήταν ο άνθρωπος.Γιατί καμμιά αλήθεια ανθρώπινη δέν μπορούσε να σου πεί,περα από αυτά που ο θεόπουστας,η φύση στην προκειμένη περίπτωση,την περιόριζε να πεί (την μαιμού).





Τούμπα τρίτη:
Ζώα έ ζώα,φώναζες στις μαιμούδες και αυτές θυμώναν και διαμαρτύρονταν.
Γιατί τις πρόσβαλες λεει που τις είπες ζώα και ενοχληθήκαν.
Δέν ενοχλούνται που είναι ζώα,ενοχλούνται γιατί τις είπες ζώα.

Τέλος πάντων,ζώα είναι αυτές,ζώο είσαι και εσύ και φεύγεις να πάς να βρεις τον άνθρωπο και πάλι.Να βρείς αυτή την μοναδική αληθεια του που του προσδίδει την ανθρωπινότητα.
Για να προσδώσεις και στην δική σου ύπαρξη ανθρωπινότητα,αλλοιώς ένα ζώο με καταναγκαστικές, της φύσης του, αλήθειες θα μείνεις.

Δυστυχώς όμως,όσο και να έψαξες δέν βρήκες τίποτα.
Τα ανθρώπινα λογια όμως,αυτούς τους υπέροχους πραγματικούς ανθρώπινους ήχους που άκουσες κάποτε,ακόμη αντηχούν στα αυτιά σου.
Είναι ψέμμα; είναι παραίσθηση; είναι η μεγάλη επιθυμία σου που σε κάνει να παραλογίζεσαι;
Που είναι ο άνθρωπος;
Δέν υπάρχει τελικά;
Δέν υπάρχωωωωωωωωωω.........;;;;;;;;;;

Η βαρύτητα της αμφιβολίας σου σε έχει καταβάλει ήδη.Πρέπει να σταματήσεις οπωσδήποτε τις τούμπες τις ανάποδες στον αέρα,αλλοιώς θα συντριβείς στο έδαφος.
Αποφασίζεις να σχίσεις τον αέρα.Να πετάξεις....




Πιάσιμο στο μονόζυγο:
Δέν σου έμενε τίποτα άλλο να κάνεις.Έπρεπε να το ρισκάρεις και να πετάξεις.Εξαλλου ούτως ή άλλως θα χανόσουν στο κενό.
Πήρες λοιπόν τουςκώλους σου,τις ψωλές σου,τα μουνιά σου,τις τρίχες σου τα σάλια σου και όλη εμπάσει περιπτώσει την μαιμουδένια σου στολή και πέταξες στον αέρα.
Πετάξανε και αυτά μαζί σου.
Παρατήσανε και τις προσταγές της φύσης και τις καταναγκαστκές αλήθειες του θεόπουστα και ήλθανε μαζι σου.Πετάξανε.ʼν μπορούσανε άς κάνανε και αλλοιώς.

Και το θαύμα έγινε.
Πέταξες.Έστω και άγαρμπα,αλλά πέταξες.Φτερούγισες πάνω από την στιγμη και την αιωνιότητα και τώρα βρίσκεσαι κρεμασμένος απο τα ποδια ανάποδα πάνω στο μονόζυγο.
Είσαι σε λίγο άβολη θέση,δέν λέω.Αλλά άξιζε τον κόπο.

Της μαιμούς την έχει σηκωθεί η τρίχα από τον φόβο της.Ο κώλος της κλανει συνεχώς και η ψωλή της μαζεύτηκε και δέν θα της ξανασηκωθεί για μέρες.

Εσύ όμως το διασκεδάζεις.Την ειρωνεύεσαι κιόλας,Θέλεις ένα σουβλάκι με κρεμμύδι καλό μου στόμα; τι θα έλεγες για ένα ιδρωμένο κώλο ξανθειάς καλή μου ψωλή;

Στα χείλη σου έχει σχηματιστεί ένα χαμόγελο ικανοποίησης.
Πέταξες.Ξέφυγες έξω από την αναγκαιότητες και τις φυσικές σου επιταγές.Αλλά το κυριώτερο,άκουσες και πάλι έστω στιγμιαία, αυτούς τους ανθρώπινους ήχους.Αυτούς τους ήχους που πάντα θυμόσουν,αλλά δέν ήξερες πώς και από που.

Νομίζεις πώς τώρα πιά είσαι αέρας.Πώς δέν έχεις βαρύτητα.Πώς μπορείς να πετάς όπου θέλεις και αφήνεις το μονόζυγο για να χαθείς στον ουρανό,ενώ οι κώλοι και οι ψωλές σου,φωνάζουν πανικόβλητοι.




Προσγείωση στη σκάφη:
Δυστυχώς όμως,δέν είχες γίνει αέρας ακόμη όπως νόμιζες.Πέφτεις κατακόρυφα,σάν τσουβάλι με πατάτες.Ευτυχώς δέν θα σκοτωθείς.Η φύση τα προσέχει τα υλικά της όσο είναι σε καλή κατάσταση ακόμη,για αυτό και σπεύδει να βάλει μιά σκάφη με νερό για να προσγειωθείς.

Θα μπορούσε να βάλει μιά κατοστάρα πισίνα βέβαια ή και ένα ισχυρό δίχτυ και να πέσεις στα μαλακά.Αυτή όμως θέλει να σωθείς βέβαια,αλλά αυτό να γινει με επώδυνο τρόπο.Να σε τσούξει αρκετά για να μήν ξαναεπιχειρήσεις κάτι τέτοιο.

Κοματιάζεσαι λοιπόν,αλλά ζείς ακόμη.Και όσο αναρώνεις,η μαιμού καταβροχθίζει σουβλάκια με τζατζίκια και κυνηγάει παχιά μουνιά.Δέν μπορείς όμως να κάνεις τίποτα για να την σταματήσεις.Είσαι τραυματισμένος,άρρωστος.Δέν ελέγχεις τίποτα.
Αλλά τα βράδυα,τα βράδυα που όλοι κοιμούνται,μαζί και η μαιμού,εσύ ονειρεύεσαι.
Εσύ ονειρεύεσαι πώς πετάς.

Αρχίζεις να σχεδιάζεις την επομενη πτήση σου.
Δέν σε νοιάζει άν κομματιαστείς και πάλι,αυτό που σε νοιάζει είναι το πέταγμά σου να μήν είναι άγαρμπο και χοντροκομένο.Σε νοιάζει αυτή την φορά να πετάξεις σάν αετός.
Ήδη έχεις βάλει την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ μεσα σου.
Κύρηξες επανάσταση στον δυνάστη σου την φύση.
Και σε κάθε σκάφη με νερό που θα σου βάζει,σε κάθε οδύνη και πόνο,εσύ θα προτάσεις πιο ωραίο,πιο αρμονικό πέταγμα.
Στην αναγκαιότητα της φύσης,εσύ θα αντιπαραθέτεις την ΤΕΧΝΗ.
Και άς διαλυθουν,οι κώλοι σου και οι ψωλές σου.
Εξάλλου δέν ήταν και ποτέ δικά σου.
Δικά της ήταν και σε είχε δέσει χειροπόδαρα με αυτά.
Εσύ ψάχνεις τον άνθρωπο όμως,για αυτό θα ξαναπετάξεις να γίνεις άνθρωπος,ο άνθρωπος που θα ανακαλύψεις.
































Η απλώς θα πετάξεις και θα γίνεις το πτώμα που θα ανακαλύψουν χαράματα οι μαιμούδες, με όλα τα κόκκαλα σπασμένα από την πτώση,καθώς θα έχει σιχτιρίσει και η φύση μαζί σου και δέν θα σου βάζει πλέον ούτε ένα ποτήρι νερό για να προσγειωθείς.
Δέν πάει στο διάολο και τι έγινε;
Θέλει ρίσκο το πράγμα.
Και στο κάτω κάτω,προκειμένου να τρώς πατσά με σκορδοστούπι βλέποντας κόναν τον βάρβαρο στη τηλεόραση που μας προτείνει ο λέφτυ,χίλιες φορές να πέσεις από ψηλά να δώσεις τέρμα στην ζωή σου.
Είναι να το σκέφτεσαι;







(Σκιάχτρο,κουταμάρα έκανες πιστεύω που δέν δέχθηκες την συναρπαστική και ενδιαφέρουσα θέση του προέδρου.Αυτός ο ρόλος ήταν όλο το τόπικ.Κρίμα....
Ελπίζω να δεχτεί η τρουσί,τουλάχιστον η δούναι.ʼν και βέβαια εμένα με συμφέρει να πα΄ρει την θέση η διανάθενα και να μαγειρέψει την απόφαση υπέρ μου που είναι και φίλη μου όπως μας πληροφορεί το μήλο.
Και βέβαια εκδικάζεται η υπόθεση της υποτιθεμένης προσβολής ή όχι από μένα στον βαβυλώνιο (και μαζί και το ύφος που επικρατεί στην αίθουσα) και όχι βέβαια η εκδίκαση των υπαιτίων του εμφυλίου όπως νομίζει ο βαβυλώνιος.Δέν τον βρίζω όμως και δέν λέω πώς έχει πνευματική σύγχυση,για να μήν επιβαρύνω την θέση μου ενόψει της αποφασης.).


(Λόγω της επαγγελματικής σου ιδιότητος που μας ανέφερες σε άλλο τόπικ,θα πρέπει να διαπίστωσες πώς η παρουσία σου στο μίσσος είναι μιά από τις καλύτερες επιλογές που θα μπορούσες να κάνεις.
Θα αποκτήσεις εμπειρία από ένα σωρό διαφορετικές περιπτώσεις.
Σε σένα μιλάω κάθυ...τόκ τοκ...μήν κοιμάσαι.

Ο παρανοικός μήλος (ναι εγώ είμαι ο διάβολος του μίσσος,όπως ακριβώς το λεει.Για αυτό και λέγοντάς σου να πας στο διάολο,απλώς σε καλωσόρισα εδώ μαζί μας),ο βαβυλώνιος που δέν τον χαρακτηρίζω για να μήν επιβαρύνω την θέση μου εν όψει της δικαστικής απόφασης όπως είπαμε,το κυκλοθυμικό σκιάχτρο,η ανικανοποίητη διανάθενα,η καχύποπτη τρουσί,το σύνδρομο ...ετερομεγαλομανίας του μύθου που νομίζει πώς ειναι κανένας και του κανένα που νομίζει πώς ει΄ναι μύθος,ο αντιφατικός λέφτυ με την εσωτερική σύγκρουση από τα καταπιεσμένα θέλω του, που τον ωθεί σ την βία και στην χοντροκοπιά άνευ μέτρου,εγώ που όταν ήμουν μικρός δέν μου πήρε ο πατέρα ςμου πατίνι,(αλλά αυτό το είπε ο όρσον για τον πατέρα του, για αυτό εγώ λέω ψέμματα πώς δέν μου πήρε ο πατέρας μου πατίνι,έτσι λοιπόν είμαι καλά και υποκρίνομαι τον άρρωστο,γιατί άν όντως δέν μου είχε πάρει ο πατέρας μου πατίνι,θα ήμουν άρρωστος και θα υποκρινόμουν πώς είμαι καλά,πράγμα που σημαίνει πω΄ς θα σας έλεγα ψέμματα πώς μου πήρε ο πατέρας μου πατίνι,γιατί στην πραγματικότητα θα είχε πάρει πατίνι ο πατέρας του όρσον.Που σημαίνει μήλο πώς και οι υγιείς και οι άρρωστοι ψέμματα λένε,το θέμα είναι,τι θα πεί ο όρσον ουέλλες και ότι κατάλαβες κατάλαβες.Πάρε και ένα άλφα α , τρείς τόνους ΄΄΄ και δέκα φάσκελα που στα χρωστάω) ,όλοι εμείς και ένα σωρό άλλοι που θα τους ανακαλύψεις στην συνέχεια,είμαστε μιά πρώτης ταξεως ευκαιρία για να μελετήσεις την συμπεριφορά των ανθρώπων και τις ψυχοδομές τους.
Καλώς ήλθες λοιπόν,στο υπόγειο με τους τρελλάρες.
Μιά ψυχολόγο την χρειαζόμασταν εδώ και καιρό.
Ελπίζω να μας βοηθήσεις να καταλάβουμε,από τι προκαλείται αυτό το άρρωστο,το ασφυκτικο,ακομη και ψυχωτικό πολλές φορές συναίσθημα που νοιώθουμε στο μίσσος αρκετά συχνά.
Μπρός πιάσε δουλειά. ).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό feelgood » Τετ Ιουν 08, 2005 10:33 am

aspic έγραψε:Γιατί ο άσπικ είναι και δεινός ακροβάτης εκτός των άλλων.
Φεύγωωωωωωωωωω.....


είδα έναν άντρα να πέφτει... όμως δεν πρόλαβα να κάνω ευχή...


μηλο έγραψε:Αν δεν μένεις στο σπίτι σου και δεν υπερασπίζεσαι την πραγματικότητα στην οποία γεννήθηκες και υπάρχεις και έχεις την δυνατότητα να τα αλλάξεις όλα, ώστε να είσαι ομορφότερη ή πλουσιότερη, τότε δεν έχεις το δικαίωμα ούτε να μιλάς έτσι - γιατί δεν είναι παρά υποκρισία και το μεγαλύτερο ψέμα, μιας και οι σκοποί σου είναι ιδιοτελείς - αλλά ούτε έχεις και το δικαίωμα να διατηρήσεις την όποια πραγματικότητα δημιούργησες.
Το μόνο που γίνεται έτσι, πέρα απο το γεγονός οτι τη νύφη την πληρώνουν αθώοι άνθρωποι, είναι να τρέχεις τον χρόνο πλέον ανάποδα.
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Τετ Ιουν 08, 2005 3:30 pm

"Και στο κάτω κάτω,προκειμένου να τρώς πατσά με σκορδοστούπι βλέποντας κόναν τον βάρβαρο στη τηλεόραση που μας προτείνει ο λέφτυ,χίλιες φορές να πέσεις από ψηλά να δώσεις τέρμα στην ζωή σου."


αγαπητε ασπικ ,

ο μονος τροπος να σταματησεις να τρως πατσα με σκορδοστουμπι και να βλεπεις κοναν στην τιβι ειναι να τρως πατσα με σκορδοστουμπι και να βλεπεις κοναν στην τιβι .....

ή αλλιως

ο αληθινος λογος που τρωμε πατσα με σκορδοστουμπι ενω βλεπουμε τηλεοραση ειναι για να καταργησουμε το λογο που τρωμε πατσα με σκορδοστουμπι και βλεπουμε τηλεοραση

ή αλλιως

" ο σκοπός του φιλοσοφικού λόγου,είναι να φθάσει στην ίδια την αιτία ύπαρξής τους,που είναι η κατάργησή του.
Ο αληθινός λόγος που σκεφτομαστε δηλαδή,είναι για να καταργήσουμε τον λόγο να σκεφτόμαστε."

ή αλλιως

ο σκοπος της χοντραδας ειναι να φτασει στην ιδια την αιτια της υπαρξης της ,που ειναι η καταργηση της

ο αληθινος λογος που υπαρχει η χοντροαισθητικη ειναι να καταργησουμε την χοντροαισθητικη

ενω αντιθετοαντιστροφα

καθως ασχολουμαστε με την αναζητηση της "αισθητικης" το μονο που κανουμε ειναι να καταργουμε την αισθητικη.........


(γι αυτο σου λεω ασπικ μην πεσεις απο ψηλα και δωσεις τερμα στη ζωη σου

πανε καλυτερα στο φιλο σου το μαλλια και πιες τις μπομπιτσες σου

φαε εναν πατσα με σκορδοστουμπι στις τρεις η ωρα το πρωι και

μετα πανε και δες κοναν μεχρι το ξημερωμα .....και θα καταλαβεις οτι δεν υπαρχει λογος να πεσεις απο ψηλα για να δωσεις τερμα...εισαι ηδη στο τερμα (οπως ολοι)...ωρα ν'αρχισει η ανοδος και οχι η πτωση


ΥΓ. οσο για τη δικη ....θα σας τα φανε οι δικηγοροι...

προτιμοτερο να καταφυγετε στην απευθειας χρηση βιας μια και ειναι ο μονος τροπος να λυθει οριστικα ενα προβλημα....ετσι κι αλλιως μετα απο τετοιες δικες και αφου οι κερδισμενοι ειναι οι δικηγοροι , ολοι καταφευγουν στην απειλη βιας κατα των δικηγορων , που βιαιοπραγουν συμφωνα με το νομο....

ή

δωστε κατευθειαν τοπο στην οργη


εξ' αλλου ο μονος λογος που καποιοι παρακολουθουν ταινιες δικαστικης δρασης ειναι γιατι γοητευονται απο την υποβοσκουσα σε αυτες βια...
ειτε με τη μορφη βιαιων σκηνων
ειτε με τη μορφη διαλογων γεματων αδρεναλινη φορτισμενων απο τα βιαιοατερα των συναισθηματων
ειτε με τη μορφη του τζακ νικολσον ....

δηλαδη τα ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ειναι η ΖΟΥΓΚΛΑ που κρυβει τα πιο αιμοβορα ΖΩΑ και ΤΑ ΚΡΥΒΕΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΗ ΒΙΑΙΗ ,ΛΕΠΤΗ ,ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΜΑΣΚΑ,
υψηλης αισθητικης αναζητησης ...

ειτε αυτη η μασκα λεγεται "ανθρωπινο" κτιριο(κατα κανονα μνημειο στην αμετρωεπεια )

ειτε λεγεται "ανθρωπινη" συμπεριφορα (μνημειο υποκρισιας)

ειτε λεγεται κοστουμαρισμενη ανθρωποτητα (μνημειο της οικονομικης φυσης του ανθρωπου )

ειτε λεγεται δικαστικη εξουσια οπου το βαρος ριχνεται αποκλειστικα στην ασκηση της εξουσιας και οχι στο σκοπο που θα επρεπε αυτη να εξυπηρετει
(μνημειο εξωγηινης παραλογικης).
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Τετ Ιουν 08, 2005 4:33 pm

Όχι λέφτυ δέν πάνε πουθενά,ούτε στου μαλλιά ούτε μπόμπες θα πιώ σήμερα,ούτε πατσά με σκορδοστούπι θα φάω,άν σήμερα δέν το θέλω.Θα το κάνω όταν το λαχταρήσω πραγματικά και όχι για λόγους κατάργησης ή ότι άλλο της χοντροκοπιάς ή της αισθητικής,ή όποιας άλλης.
Διότι όταν τα πράγματα γίνονται επιτούτου,εσκεμένα και εξεπίτηδες,χάνουν κάθε αξία.
Διότι μπορεί να σκεφτόμαστε για να καταργήσουμε τον λόγο να σκεφτόμαστε,αλλά εμείς δέν θα πρέπει να το ξέρουμε πώς σκεφτόμαστε για να καταργήσουμε τον λόγο να σκεφτόμαστε,,διότι άν το ξέρουμε τότε είμαστε ανίκανοι να σκεφτούμε ότιδήποτε άλλο εκτός του να σκεφτόμαστε τον λόγο που πρέπει να σκεφτόμαστε δηλαδή (ήδη αυτό αποτελεί εμμονή και ψυχικό νόσημα,που η κάθυ θα σου πεί πώς το λένε επιστημονικά).
Που σημαίνει,πώς άν τρώς σκορδοστούπι και πατσά βλέποντας τον κόναν στην τηλεόραση και τό κάνεις γιατί νομίζεις πώς έτσι θα καταργήσεις τον πατσά και τον κόναν ακόμη και το σκορδοστούπι,τότε πέφτεις σε αυτή την παγίδα,δέν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο,παρά να τρώς συνεχώς πατσά με σκορδοστούπι και να βλέπεις τον κόναν τον βάρβαρο ώσπου βάρβαρος να γίνεις και εσύ.
Θα πρέπει να έχεις λόγους μέσα που βλέπεις κόναν και τρώς πατσά,αλλοιώς το πράγμα καταντάει δήθεν και επιτούτου και χάνει οποιαδήποτε αξία πάς να του προσδώσεις και πάνε ξύσε πατσές μετά.

Έτσι λοιπόν λέφτυ,το προπροηγούμενό σου μύνημα,τέτοιο επιτούτου ήταν,χάθηκε μέσα στην μονομέρειά του και την υπερβολή και έχασε κάθε ίχνος αληθοφάνειας,για αυτό ξαναπανε ξύσε πατσές.

Και κακώς νομίζεις πώς εγώ αναζητώ την αισθητική στον άνθρωπο ή τάσσομαι αποκλειστικά υπέρ αυτής (θα μπορούσα θαυμάσια να αναζητώ και την χοντροκοπιά της ύλης του).
Το μόνο που αναζητώ είναι ο άνθρωπος.
Και ο άνθρωπος είναι και χοντροκοπιά και αισθητική.
Και επειδή αυτά τα δύο πάνε μαζί,αυτό σημαινει πώς άν καταργήσουμε την χοντροκοπιά του θα καταργήσουμε αυτομάτως και την αισθητική του.
Και επειδή όχι μόνο ο ίδιος ο άνθρωπος,αλλά και ο λόγος του (και ο φιλοσοφικός τέτοιος εκτός των άλλων) είναι ταυτόχρονα χοντροκοπιά και αισθητική μαζί,τότε καταργώντας μόνο το ένα ή το άλλο,δέν καταργούμε τις ίδιες τις αιτίες ύπαρξής του,αλλά απλώς μόνο το ένα ή το άλλο.
Οπότε λέφτυ,άσε τις θεωρίες που πα΄ς να τεκμηριώσεις την επιμονή σου στην βία και στην χοντροκοπιά,δέν ισχυουν αυτά τα πράγματα.
Οι λόγοι που επιμένεις σε αυτά,έχουν προσωπικό δικό σου ψυχικό υπόβαθρο και ρώτα την κάθυ να στο εξηγήσει και άντε ξαναπάνε και ξαναματαπάνε να ξύνεις πατσές.






















































Κοίτα που λέγε λέγε,μου άνοιξε η όρεξη για πατσά σήμερα και θα βγώ να τον χοντροκοπήσω άσχημα.
Τώρα όντως το δικαιούμαι.Έχω λόγους.
Φίλμαλλιά τώρα κάνε ευχή,να 'ναι καθαρό το μαγαζί.

(και βέβαια λέφτυ και την δίκη θα κάνουμε και τα μπινελίκια μας θα πούμε.Όλα είμαστε και πολιτισμένοι και αγροικοι).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy666 » Τετ Ιουν 08, 2005 9:35 pm

και βεβαια κατοπιν εορτης μπορεις να το μπερδευεις το πραμα οπως θες φιλε ασπικ....

μονο που ολα αυτα που μας λες παραπανω δεν προκυπτουν πουθενα απ' το προπαραπανω δικο σου....

εκει αντιθετα ζητας τον ανθρωπο τον οποιο θεωριες ταυτοσημο ή καλυτερα συνυφασμενο με με την αισθητικη και την τεχνη και λες μαλιστα οτι η φυση ειναι ο δυναστης του ...

"Αρχίζεις να σχεδιάζεις την επομενη πτήση σου.
Δέν σε νοιάζει άν κομματιαστείς και πάλι,αυτό που σε νοιάζει είναι το πέταγμά σου να μήν είναι άγαρμπο και χοντροκομένο.Σε νοιάζει αυτή την φορά να πετάξεις σάν αετός.
Ήδη έχεις βάλει την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ μεσα σου.
Κύρηξες επανάσταση στον δυνάστη σου την φύση.
Και σε κάθε σκάφη με νερό που θα σου βάζει,σε κάθε οδύνη και πόνο,εσύ θα προτάσεις πιο ωραίο,πιο αρμονικό πέταγμα.
Στην αναγκαιότητα της φύσης,εσύ θα αντιπαραθέτεις την ΤΕΧΝΗ.
Και άς διαλυθουν,οι κώλοι σου και οι ψωλές σου.
Εξάλλου δέν ήταν και ποτέ δικά σου.
Δικά της ήταν και σε είχε δέσει χειροπόδαρα με αυτά.
Εσύ ψάχνεις τον άνθρωπο όμως,για αυτό θα ξαναπετάξεις να γίνεις άνθρωπος,ο άνθρωπος που θα ανακαλύψεις. "

και βεβαια θα πας να φας πατσα οταν θες και οταν υπαρχει λογος και οχι οταν σου το πω "εγω" ....το προβλημα ειναι τι θα κανεις οταν "εγω" προσπαθω να σου κανω πλυση εγκεφαλου για να σε πεισω οτι δεν πρεπει να φας πατσα ποτε γιατι εχει πολλη χοληστερινη ...και ουτε σκορδοστουμπι γιατι βρωμαει και η μυρωδια του δεν ειναι υψηλης αισθητικης , οπως και η ιδρωτιλα και η ψαριλα ....

οταν λοιπον "εγω" προσπαθω με ολα τα μεσα (που τα διαθετω ετσι κι αλλιως) να σε πεισω για την αναγακαιοτητα της αισθητικης σου αναβαθμισης
για να γινεις απο μαϊμου ανθρωπος και να παψει να σε καταπιεζει η φυση
"εσυ" πως αντιδρας ?

λοιπον για μενα ασπικ η φυση ειναι φιλος και συμμαχος και δεν υπαρχει λογος να ξεφυγω απο αυτην και δε μπορω να το κανω αλλωστε ...

ας παρω ενα παραδειγμα απ' τη δουλεια μου ....

τα καλυτερα κτιρια που φτιαχτηκαν ποτε ειναι αυτα που πρεοκυψαν ακριβως απο την φυση και συνεργαστηκαν μαζι της....ολες οι περισπουδαστες παπαριες περι αειφορου αρχιτεκτονικης δεν ειναι τιποτα αλλο απο απλες ιδεες βασισμενες στην παραδοσιακη αρχιτεκτονικη του καθε τοπου (γιατι δεν υπαρχει διεθνισμος και κοσμοπολιτισμος ουτε στην αρχιτεκτονικη ...εκτος αν τα κατασκευασματα τυπου καλατραβα -τα να μεγαλωσουν- σε ενθουσιαζουν )
δεν εννοω φυσικα οτι πρεπει να αναπαραγουμε στειρα την λαϊκη παραδοσιακη αρχιτεκτονικη αλλα οτι πρεπει να παταμε επανω της για να κατασκευασουμε τα κτιρια του μελλοντος ......
η καταντια του δομημενου περιβαλλοντος (που παρασερνει και το μη δομημενο) ειναι αποτελεσμα της ανωμαλης ορεξης του ανθρωπου να ξεφυγει απο τη φυση του αντι απλα να συμβιβαστει και να συνεργαστει μ'αυτην .
Εκει μας οδηγει η αλλαζονια μας ασπικ...στα γυαλινα κτιρια ....στην καταστροφη και την παραγωγη του νεου ανθρωπου οπως τα εχω πει ....επισης αναφερεις οτι η φυση ειναι ο θεος απο τον οποιο πρεπει να ξεφυγουμε ...λες ....
"Γιατί καμμιά αλήθεια ανθρώπινη δέν μπορούσε να σου πεί,περα από αυτά που ο θεόπουστας,η φύση στην προκειμένη περίπτωση,την περιόριζε να πεί (την μαιμού)." ...μας λες....

οχι ασπικ η φυση δεν ειναι ο θεοπουστας ...ο θεοπουστας ειναι οι εξωγηινοι
φιλε μου ....και οι εξωγηινοι , αν ακομα δεν εχει γινει ξεκαθαρο ,
ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ...

φιλε μου ασπικ ,

με αποκαλεις αντιφατικο και ταυτοχρονα θεωρεις οτι εχω εμμονη με την βια και την χοντροκοπια και με παραπεμπεις σε ψυχολογο ....
(οκ να παω στην καθυ να με εξετασει αν και θα προτιμουσα τη δικια μου την ξανθεια κα ανν(αλ)ιτα) ...τα δυο αυτα δεν μπορει να γινονται μαζι ,εκτος κι αν εχω πολλες εμμονες αντιφατικες μεταξυ τους πραγμα μαλλον αδυνατον...

να σου πω εγω λοιπον τι συμβαινει με μενα καθως εχω αυτοψυχαναλυθει με τη βοηθεια βιβλιου .....αυτο που εσυ ερμηνευεις σαν αντιφατικοτητα δεν ειναι τιποτα αλλο απο την ουσια της υπαρξης μας την οποια υπηρετω τοσο καλα μεσα εδω ωστε να φαινομαι αντιφατικος ενω δεν ειμαι...οπως σωστα τα λες κι εσυ ολοι εχουμε διπλη υποσταση ...................
"Και κακώς νομίζεις πώς εγώ αναζητώ την αισθητική στον άνθρωπο ή τάσσομαι αποκλειστικά υπέρ αυτής (θα μπορούσα θαυμάσια να αναζητώ και την χοντροκοπιά της ύλης του).
Το μόνο που αναζητώ είναι ο άνθρωπος.
Και ο άνθρωπος είναι και χοντροκοπιά και αισθητική.
Και επειδή αυτά τα δύο πάνε μαζί,αυτό σημαινει πώς άν καταργήσουμε την χοντροκοπιά του θα καταργήσουμε αυτομάτως και την αισθητική του."

απλα ασπικ αυτη τη στιγμη βαλλεται η χοντροκοπια περισσοτερο απο την αισθητικη (και γινεται αυτο εκ του πονηρου για να δημιουργηθει ο νεος ανθρωπος ο ανάρχιδος-οχι δεν ηθελα να γραψω αναρχικος) κι ετσι ειναι αυτη η πλευρα της φυσης μας που κινδυνευει να χαθει και αυτη να προσπαθησω να στηριξω και να διατηρησω ....γιατι ειναι κριμα να μιλαμε σε λιγο καιρο για τον βιαιο χοντρανθρωπο σα να ειναι ειδος υπο εξαφανιση ή εχει ηδη εκλειψει...

κριμα και απωλεια για την πολιτιστικη και βιολογικη μας κληρονομια ....

με εκτιμηση

ο διαφωνων φιλος σου
wpleftyboy
wpleftyboy666
 

Δημοσίευσηαπό aspic » Πέμ Ιουν 09, 2005 4:50 pm

Διαφωνούντα φίλε μου,κακώς νομίζεις σου επαναλαμβανω,πώς τάσσομαι μονομερώς υπέρ της αισθητικής και μόνο ,παραγνωρίζοντας και απαξιώνοντας την φύση.
Στα αποσπάσματα του προπροηγούμενου μυνήματός μου που αναφέρεσαι,κακώς πάλι το ερμηνεύεις έτσι,αφου δεν λαμβάνεις υπόψην σου το ύφος που είναι γραμμένο και τον τρόπο που αναπτύσεται.
Εμπάσει περιπτώσει,άν και δέν μου αρέσει να επεξηγώ αυτά που γράφω,αυτή την φορά θα το κάνω εν μέρει:
Το λοιπόν γράφω: <<Πήρες λοιπόν τουςκώλους σου,τις ψωλές σου,τα μουνιά σου,τις τρίχες σου τα σάλια σου και όλη εμπάσει περιπτώσει την μαιμουδένια σου στολή και πέταξες στον αέρα.
Πετάξανε και αυτά μαζί σου>>.

Όπως βλέπεις στο παραπάνω δέν αφήνω πίσω μου το ζώο.Δέν το εγκαταλείπω.Το παίρνω μαζί μου στην πτήση.Η καλύτερα αυτό ειναι που πετάει.Και αυτό είμαι και εγώ.
Και όταν παρακάτω λοιπόν γράφω:<<Νομίζεις πώς τώρα πιά είσαι αέρας.Πώς δέν έχεις βαρύτητα.Πώς μπορείς να πετάς όπου θέλεις και αφήνεις το μονόζυγο για να χαθείς στον ουρανό,ενώ οι κώλοι και οι ψωλές σου,φωνάζουν πανικόβλητοι.
Προσγείωση στη σκάφη:
Δυστυχώς όμως,δέν είχες γίνει αέρας ακόμη όπως νόμιζες.Πέφτεις κατακόρυφα,σάν τσουβάλι με πατάτες>>, με αυτό δέν δείχνω τίποτα άλλο,παρά την αλλαζονία του πνεύματος,της αισθητικής άν θέλεις εσύ,που νομίζει πιά πώς έγινε αέρας,πώς έγινε ιδέα που μπορεί να πετάει για πάντα ελεύθερη από περιορισμούς.
Και βέβαια συντρίβεται και τραυματισμένη,ταπεινωμένη από την συντριβή της,αφήνεται στις διαθέσεις της σάρκας,όπως γράφω σε άλλο αποσπασμα παρακάτω,μέχρι που να ξαναεπιχειρήσει την πτήση της να ξανασυντριβεί και ούτως καθεξής.

Όπως βλέπεις λοιπόν,καθόλου δέν παίρνω θέσεις υπέρ της μίας ή της άλλης κατάστασης( και άν περιγράφω τα πράγματα από την μεριά της αισθητικής,το κάνω απαντώντας σε σένα και το σκιάχτρο,για την απόλυτη απαξιωτική στάση που είχατε απέναντί της.Θα μπορούσα να γράψω και από την θέση της χοντροκοπιάς,άν κάποιος έτσι και αυτήν την απαξίωνε) και καταδικάζω κάθε τι που είναι αμιγώς χοντροκομένο,ή αμιγώς αισθητικό.
Απλώς ψάχνω να βρώ,τι είναι αυτό που είναι καθαρά και μόνο ανθρώπινο,έξω από τις επιδράσεις της φύσης και των ιδεών μας που παράγονται από την σύγκρουση μαζί της.Και προσωπική μου άποψη,είναι πώς αυτό που είναι ανθρώπινο,είναι αυτό που μας συμβαίνει κατά την διάρκεια της πτήσης.Όταν οι αλλεπάληλες κωλοτούμπες της ύλης μας και της λογικής μας,μας αναγκάζουν να κάνουμε ένα απότομο τίναγμα,να δώσουμε μιά ώθηση και να πετάξουμε έστω και στιγμιαία.
Αυτό το πέταγμα,ουσιαστικά είναι η ματιά έξω απο το εγώ μας.Είναι η υπέρβαση που κάνει ο άνθρωπος πάνω και από τον εαυτό του και βλέπει με τα μάτια του κόσμου,έξω από τα προσωπικά φίλτρα και τους παραμορφωτικούς καθρέφτες της φύσης του και του εαυτού του.

Διότι η φύση μας,παραμορφώνει την αλήθεια και τελικά το μόνο που βλέπουμε δε΄ν είναι μιά κάποια οποιαδήποτε αλήθεια που μπορεί να υπάρχει,παρά μόνο αυτή την παραμόρφωση που μας προκαλεί η φύση.
Και έτσι λοιπόν,οτιδήποτε από αυτά που ορίζουμε σάν ανθρώπινα πράγματα (αγάπη,δικαιοσύνη,ηθική,επιστήμη και ότι άλλο θέλεις),δέν έχουν καμμιά άλλη αιτία πέρα από τους φυσικούς μηχανισμούς,που μέσω των βιολογικών μας λειτουργιών,δέν κάνουν τίποτα άλλο,παρά να εξυπηρετούν την διαιώνιση της φύσης και του θεόπουστα.


Τέτοιοι ψυχοβιολογικοί μηχανισμοί και εσένα λοιπόν λέφτυ,είναι αυτοί που σου επιβάλλουν να είσαι υπερμαχος της χοντροκοπιάς όπως δηλώνεις σε προηγούμενο μύνημα και να φωνάζεις θάνατος στους ποιητές.
Εκ των υστέρων μετά έρχεσαι να προσαρμόσεις και ένα ηθικοφιλοσοφικό μοντέλο για να τεκμηριώσεις αυτές τις ιδέες που ήδη έχεις (δηλαδή στην περίπτωσή σου,πρώτα είχες την προσωπικήσου αλήθεια και μετά έψαξες πώς θα την τεκμηριώσεις,αντί να κάνεις το αντίθετο όπως θα ήταν και το σωστό).
Το πράγμα όμως μπάζει από παντού.
Έχει πολλά κενά.Αναφέρθηκα σε αυτά και σε προηγούμενο μύνημα μάλλον δέν τα κατάλαβες,τα ξαναλέω τώρα λίγο διαφορετικά μήπως τα καταλάβεις.
Το λοιπόν,όταν λέμε σκεφτόμαστε για να καταργήσουμε τους λόγους να σκεφτόμαστε,αυτό δέν σημαίνει,πώς θα καταργήσουμε απο τώρα την σκέψη (επειδή αυτή κάποτε θα καταργηθει).
Διότι άν είναι να το κάνουμε αυτό,τότε μένουμε στη κατάσταση του ζώου,που καμμιά σκέψη δέν έχει.Και καθόλου δέν μπορούμε να πούμε,πώς η απουσία σκέψης του ΄ζωου,είναι αυτό που επιζητεί ο άνθρωπος με την κατάργηση της σκεψης του.Είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα σε εντελώς διαφορετικά εξελικτικά στάδια.
Και έτσι λοιπόν,σε ρωτάω ποιά η διαφορά εσένα που λές πώς εξεπίτηδες τρώς πατσά και βλέπεις κόναν γιατί στο μέλλον δέν θέλεις να τρώς πατσά και να βλέπεις κόναν,από κάποιον που τρώει πατσά και βλέπει κόναν,γιατί του αρέσει να τρώει πατσά και να βλέπει κόναν;
Καμμιά βέβαια.
Διότι κάποιος που τρώει πατσά και βλέπει κόναν,αυτό που κάνει είναι να τρώει πατσά και να βλέπει κόναν και όλα τα άλλα που λές είναι προφάσεις για να δικαιολογήσεις ότι σου αρέσει να τρώς πατσά και να βλέπεις κόναν.
Όμως δέν χρειάζεται να έχεις ενοχές λέφτυ,άμα σου αρέσει ο πατσάς και ο κόναν.

Αλλά όχι να μας λές κιόλας,πώς άμα όλοι βλέπαμε κόναν και τρώγαμε πατσά,σκοτώναμε και τους ποιητές,και όλους τους καλλιτέχνες και ζουσαμε μεσα στην χοντροκοπιά,τότε θα αναβαθμίζαμε αισθητικά την ζωή μας.
Από που προκύπτει αυτό;
Να μαστε και λογικοί.
Όχι και ο πατσάς ολόκληρος και ο καλλιτέχνης χορτάτος.
Αυτά δέν γίνονται,ξέχνα τα.

Επίσης με εκτίμηση
Ο επίσης διαφωνών
άσπικ

ΥΓ 1 Αυτά που λές,που μερικές φορές είναι ακραία και φασιστικά,έρχονται σε αντίθεση με τον χαρακτήρα,αυτόν που έχεις δείξει τόσο καιρό στο φόρουμ που σε ξέρουμε.Από κεί βγαίνει και η αντιφατικότητα που σου λέω.

ΥΓ 2 Τον κοσμοπολιτισμό,τον μπερδεύεις με την παγκοσμιοποίηση όπως την εννοούμε σήμερα.

ΥΓ 3 Η φύση δέν νοιάζεται για την αισθητική και ούτε έχει τέτοια.Έχει μόνο λειτουργικότητα και οικο-νομία.
Η οποιαδήποτε αισθητική της αναγνωρίζουμε (της φύσης),είναι αυτό το οικείο συναίσθημα που νοιώθουμε και μας γεμίζει γαλήνη,ανακούφιση και ασφάλεια.
ʼν όμως παραμερίσουμε αυτή μας την βιολογική εξάρτηση από αυτήν,τότε εύκολα θα διαπιστώσουμε πως αυτό που ονομάζαμε αισθητική της φύσης,στην πραγματικότητα είναι μιά μεγάλη χοντροκοπιά.
Ένα οποιοδήποτε φυσικό τοπίο,άν το δούμε ποιό λεπτομερώς και αναλυτικά σε βάθος,τότε θα διαπιστώσουμε την βαρβαρότητά του.
Αυτό που προσδίδει αισθητική,είναι η δική μας ιδιοτελής ματιά.
Έτσι λοιπόν,εσύ μπορεί να πιστεύεις πώς η παραδοσιακή αρχιτεκτονικη είναι πιο κοντά στην φύση,αλλά η ίδια η φύση διαφωνεί μαζί σου,αφού η σύγχρονη αρχιτεκτονική είναι περισσοτέρη λειτουργική και προσφέρει πιο οικονομικές λύσεις.
Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική μπορεί παλιά να ήταν λειτουργική και αισθητικά θαυμάσια,σήμερα όμως υπάρχει απλώς και μόνο σάν μέσο αναγνώρισης των διαφόρων τάξεων και ιεραρχιών της κοινωνίας μας.
Όποιος έχει δέκα φράγκα,πάει και μου χτίζει παραδοσιακά.
Βρώμισε ο τόπος απο πέτρα και κεραμίδι που χτίζουν τις βιλλάρες τους οι πλούσιοι.
Και που καθόλου δέν είναι παραδοσιακή αρχιτεκτονική αυτή.
Φαίνεται να είναι,αλλά δέν είναι.
Απλώς με φλίδες από πέτρα επενδύουν τους τοίχους (ή στην καλυτερη,βάζουν έτοιμους κομμένους με την κορδέλα τετράγωνους ογκόλιθους).
Διότι όλα σήμερα είναι ένα φαίνεσθαι και μιά επένδυση.
Η πέτρα όμως,θέλει μαγκιά για να φτειαχτεί.
Θέλει μαστόρους,τεχνίτες πρώτους και θέλει δουλειά.Πελέκημα και ιδρώτα.
Και κυρίως θέλει χρόνο και υπομονή.
Και σήμερα δέν έχουμε χρόνο.
Όλα πρέπει να γίνονται γρήγορα και στην αρπαχτή.
Και δέν έχουμε και τεχνίτες.Τα πάντα τα κόβει η κορδέλα.

Έτσι λοιπόν,από τα ψεύτικα και δήθεν παραδοσιακά υλικά,χίλιες φορές καλύτερα τα σύγχρονα.Το μέταλο,το γυαλί και το πλαστικό (που πιστεύω το τελευταίο είναι ένα υπέροχο υλικό που μπορει να δώσει υψηλής αισθητικής πράγματα,απλώς γερνάει άσχημα άν το εγκαταλείψεις,σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υλικά που το γήρας τους του δίνει ακόμη περισσότερη αξία και ομορφιά).Μπορούν να φτειαχτούν αριστουργήματα με αυτά τα υλικά.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό kathy » Πέμ Ιουν 09, 2005 5:24 pm

--------------------------------------------------------------------------------
Και πάλι αγαπητέ aspic, σχετικά με τα όσα είπες :

"(Λόγω της επαγγελματικής σου ιδιότητος που μας ανέφερες σε άλλο τόπικ,θα πρέπει να διαπίστωσες πώς η παρουσία σου στο μίσσος είναι μιά από τις καλύτερες επιλογές που θα μπορούσες να κάνεις.
Θα αποκτήσεις εμπειρία από ένα σωρό διαφορετικές περιπτώσεις.
Σε σένα μιλάω κάθυ...τόκ τοκ...μήν κοιμάσαι.

Ο παρανοικός μήλος (ναι εγώ είμαι ο διάβολος του μίσσος,όπως ακριβώς το λεει.Για αυτό και λέγοντάς σου να πας στο διάολο,απλώς σε καλωσόρισα εδώ μαζί μας),ο βαβυλώνιος που δέν τον χαρακτηρίζω για να μήν επιβαρύνω την θέση μου εν όψει της δικαστικής απόφασης όπως είπαμε,το κυκλοθυμικό σκιάχτρο,η ανικανοποίητη διανάθενα,η καχύποπτη τρουσί,το σύνδρομο ...ετερομεγαλομανίας του μύθου που νομίζει πώς ειναι κανένας και του κανένα που νομίζει πώς ει΄ναι μύθος,ο αντιφατικός λέφτυ με την εσωτερική σύγκρουση από τα καταπιεσμένα θέλω του, που τον ωθεί σ την βία και στην χοντροκοπιά άνευ μέτρου,εγώ που όταν ήμουν μικρός δέν μου πήρε ο πατέρα ςμου πατίνι,(αλλά αυτό το είπε ο όρσον για τον πατέρα του, για αυτό εγώ λέω ψέμματα πώς δέν μου πήρε ο πατέρας μου πατίνι,έτσι λοιπόν είμαι καλά και υποκρίνομαι τον άρρωστο,γιατί άν όντως δέν μου είχε πάρει ο πατέρας μου πατίνι,θα ήμουν άρρωστος και θα υποκρινόμουν πώς είμαι καλά,πράγμα που σημαίνει πω΄ς θα σας έλεγα ψέμματα πώς μου πήρε ο πατέρας μου πατίνι,γιατί στην πραγματικότητα θα είχε πάρει πατίνι ο πατέρας του όρσον.Που σημαίνει μήλο πώς και οι υγιείς και οι άρρωστοι ψέμματα λένε,το θέμα είναι,τι θα πεί ο όρσον ουέλλες και ότι κατάλαβες κατάλαβες.Πάρε και ένα άλφα α , τρείς τόνους ΄΄΄ και δέκα φάσκελα που στα χρωστάω) ,όλοι εμείς και ένα σωρό άλλοι που θα τους ανακαλύψεις στην συνέχεια,είμαστε μιά πρώτης ταξεως ευκαιρία για να μελετήσεις την συμπεριφορά των ανθρώπων και τις ψυχοδομές τους.
Καλώς ήλθες λοιπόν,στο υπόγειο με τους τρελλάρες.
Μιά ψυχολόγο την χρειαζόμασταν εδώ και καιρό.
Ελπίζω να μας βοηθήσεις να καταλάβουμε,από τι προκαλείται αυτό το άρρωστο,το ασφυκτικο,ακομη και ψυχωτικό πολλές φορές συναίσθημα που νοιώθουμε στο μίσσος αρκετά συχνά.
Μπρός πιάσε δουλειά. )."

Με μεγάλη μου λύπη θα σου πω πως ως ψυχολόγος (που ακόμα είμαι νέα και άπειρη και ανεπαρκής) δε θα μπορέσω να κάνω κάτι.
Βασικά εγώ δεν μπήκα εδώ για να αναλύσω νέες περιπτώσεις, απλά είδα ότι παίζει πολύ ποίηση, είδα φως και μπήκα. Τώρα με όσα είπες μου έδωσες την ιδέα για νέα ειδικότητα στην ψυχολογία, "ΜΑ, Forum Psychology" ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων...που και πάλι, όμως, απαιτεί ειδικές γνώσεις στον τομέα της μεταμφίεσης πίσω απ'το nick και στο θέμα του τι απ'αυτό που είσαι βγάζεις έξω ή τι απ'αυτά που δεν είσαι βγάζεις έξω ή τι θα ήθελες να είσαι και δεν τολμάς να το βγάλεις έξω κτλ και γιατί τέλος πάντων το κάνεις αυτό με αυτόν τον τρόπο και όχι πίνοντας πχ. (στην περίπτωση σου, δεν ξέρω μήπως φταίει και το πατίνι, ίσως έλεγε ο αείμνηστος Sigmund).

Όπως καταλαβαίνεις, λοιπόν ,το θέμα είναι λεπτό και μου λείπουν οι ειδικές γνώσεις, αλλά μην κολλάς, ίσως σε μερικά χρόνια οι φίλοι μας οι ʼγγλοι το κάνουν μεταπτυχιακό 1 year full time και πάω και ειδικευτώ και ξανάρθω με άλλον αέρα πια...ελπίζω να είστε ακόμα εδώ και να τα λέτε ακόμα...
Οπότε μην βασίζεσαι στην ανεπαρκή επιστημόνική μου γνώση, παρεπιπτόντως νομίζω πως την έκραζες την ψυχολογία σε άλλο topic, αλλά είδες, θλιβερό συμπέρασμα, μάλλον είναι η τελευταία σου ελπίδα...
Τώρα αν επείγεσαι, μπορώ να σου συστήσω την ʼννα Δρούζα...

Υστεροτοκ:
Και αφού πλέον ξεκαθαρίσαμε ότι το διαολίκι είναι φιλικό και ζεστό καλωσόρισμα, ακολουθει φλέγον ερώτημα : Τι σε κάνει να νομίζεις ότι κοιμάμαι???
kathy
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Παρ Μάιος 06, 2005 12:34 am

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Πέμ Ιουν 09, 2005 10:44 pm

αχα ασπικ !

τωρα που μου τα εκανες λιανα σα να μου φαινεται οτι διαφωνουμε σε ελαχιστα
σημεια ...

καταρχην οπως θα θυμασαι και απο πιο παλια δεν ειμαι υπερμαχος της στειρας παραδοσης
θα μπορουσα ισως να αυτοπροσδιοριστω νεοπαραδοσιακος ....δηλ. χτιζω συμφωνα με τις αναγκες που μου επιβαλλει ο τοπος μου (το κλιμα και η γη και λιγοτερο το δομημενο περιβαλλον-βλεπε μορφολογια παλιων παραδοσιακων)
χρησιμοποιωντας οτι υλικο μου επιβαλλει απο τη μια η αειφορια και απο την αλλη η οικονομια (χωρου και χρηματων) ....δηλ. οπως ειπες η φυση .

Υπαρχει ομως μια παρεξηγηση ως προς το τι ειναι παραδοσιακο

η οποια και σε οδηγησε στο λαθος συμπερασμα οτι εγω μιλουσα για τα συγχρονα εκτρωματα (απομιμησεις πατιτουρες) που χτιζει συμφωνα με τις επιταγες της μοδας (και δυστυχως και του νομου) ο καθε ,ευκαταστατος μεν ακαταστατος δε ,κατοχος vw tuareg και porsche cayenne στις ομορφες πλαγιες καποιου αμοιρου καλλιπυγου ελληνικου βουνουχωριου .....
ειναι γνωστο οτι η καλλιπυγια αναβει τις ανωμαλες ορεξεις των πλουσιων του κοσμου .... και μαλλον των νεοπλουσιων .....

θα μπορουσα να διηγηθω την ιστορια του παλαιου παντελεημωνα ως κλασσικο παραδειγμα διαστροφης ,αλλα ισως δεν ειναι του παροντος καθως θα εξειδικευα το θεμα ακομα περισσοτερο ....αξιζει ομως τον κοπο να το δειτε με τα ματια σας αν περνατε απο κει διπλα...καντε μια στροφη στο υψος του καστρου του πλαταμωνα και ανηφοριστε προς τον ολυμπο ....μετα το συζηταμε .

οπως εξηγησα κι εγω δεν τασσομαι μονομερως υπερ της βαρβαροτητας
αλλα μονο για αυτη τη δεδομενη στιγμη θεωρω οτι εξυπηρετει για να ερθουμε στα ισα μας μετα το βομβαρδισμο και το βιασμο που δεχομαστε καθημερινα (εδω στον τροπο αντιδρασης ειναι ισως η διαφωνια μας ή ισως στο οτι εσυ δεν αναγνωριζεις οτι επιχειρειται ο βιασμος μονο προς μια συγκεκριμενη κατευθυνση ,δηλ. την απομακρυνση μας απο τη φυση και ακομα χειροτερα την χρησιμοποιηση της σαν φοβητρο για ολους εμας).

η διαφορα αυτου που απλα τρωει κοναν και βλεπει πατσα (χαα!) με αυτον που τρωει κοναν και βλεπει πατσα κατοπιν σκεψης ειναι ας πουμε στο σαουντρακ....

αυτος που απλα αναπαραγει στειρα την κονανοπατσοφαγια θα ακουσει σιγουρα κατι βαρυ λαϊκο γιατι θεωρει οτι μονο αυτο συναδει με την ανδροπρεπεια της περιστασεως ...ενω αυτος ας πουμε που θα το κανει κατοπιν ωριμου σκεψεως θα επιλεξει ελευθερα να ακουει οτι γουσταρει ,που στη δικια μου περιπτωση
μπορει να ειναι απο βιβαλντι μεχρι 9 pound hammer και μεχρι τα χαλκινα της γουμενισσας σε αλλη περιπτωση μπορει ν' ακουει και morissey ή cure ας πουμε ...και αρα νατος ο κοσμοπολιτισμος και η συνθεση ......που εξυπηρετει ακριβως αυτο που θα εξυπηρετουσε η κονανοπατσοφαγια στον παλιο παντελεημωνα το 1900 αν υποθεσουμε οτι υπηρχε τοτε κοναν ....

και φυσικα για οτι κανει κανεις δε χρειαζονται ενοχες και φυσικα με αδικεις πολυ οταν λες οτι επειδη μ'αρεσει ο κοναν κι ο πατσας λεω αυτα που λεω και αρα για να δικαιολογησω τις πραξεις μου και την προσωπικη μου αληθεια.....και φυσικα ξερω πολυ καλα τι ειναι ο κοσμοπολιτισμος για σενα
γι αυτο και καθομαι και μιλαω μαζι σου ...ειδαλλως δε θα ειχε νοημα να σου μιλαω διοτι η συζητηση δεν θα ειχε ελπιδα να οδηγηθει πουθενα ....καθως αν εγω πιστευα οτι ο κοσμοπολιτισμος ειναι η παγκοσμιοποιηση-ομογενοποιηση-πολτοποιηση κι εση τον γουσταρεις ετσι

να εισαι σιγουρος οτι μαλλον μπουνια στη μυτη θα ηθελα να σου ριξω παρα να συζητησω....

αυτο που λεω ομως ειναι οτι υπαρχει κινδυνος ατομα σαν εσενα (ακριτα ανοιχτα στο νεο -αν υποθεσουμε οτι εισαι γιατι δε σ'εχω για κοροϊδο)
ειναι επικινδυνο να γινουν ξενιστες εξωγηινων ....δουρειος ιππος δηλαδη ...

και βεβαια δε θα καταργησουμε ακομα τη σκεψη ...ποιος ειπε οτι ο κοναν δε σκεφτεται (να ενας δουρειος ιππος ....υπερανθρωπος ή κτηνος ειναι ο κοναν? κτηνος κτηνος φωναζει εντρομη η ακαδημαϊκη ελιτ (στην πραγματικοτητα εξυπηρετει συμφεροντα της οικονομικη ελιτ ) σκιζοντας το καλτσον της και δημιουργωντας στεροτυπα οπως "ο μπρατσας", "ο σφικτης", "ο μπραβος " , "the jog"(o εππαγγελματιας αθλητης αμερικανιστι),
ουσιαστικα επιδιωκει να απομονωσει αυτο που τρομαζει τ' αφεντικα τηςκαι την ιδια .
ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ? Η ΩΜΗ ΚΤΗΝΩΔΗΣ ΦΥΣΙΚΗ ΒΙΑ , η οποια μπορει να της χαλασει την ταξη πραγματων που αυτη (η οικονομικη ελιτ με τη συνεργει της ακαδημαϊκης )θελει να επιβαλλει ....εξ'αυτων λοιπων προκυπτει

η αγαπη μου για τον κοναν , το σκορδοστουμπι και τον πατσα,

η επιφυλακτικοτητα μου για τον κοσμοπολιτισμο (ουσιαστικα οχι για τον ιδιο σαν εννοια αλλα γι αυτους που επιμενουν να κραυγαζουν ν'ανοιξουμε τ αμπουτια μας για να τον δεχτουμε οπως θελουν ναμας τον επιβαλλουν αυτοι)

και η προτροπη μου να θανατωσουμε τους ποιητες αυτους που επιμενουν να εκφραζουν τις επιταγες των ελιτ .....αλλα γραφεται αυτο ολοκληρο σε συνθημα ρε ασπικ ? δε θα ιντριγκαρε κανεναν αν το εγραφα ολοκληρο ...
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο υποστήριξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron