υποστήριξη

Όροι χρήσης : Κομματικές συζητήσεις

προτάσεις - παρατηρήσεις - ιδέες σχετικές με το www.e-missos.gr ...και βεβαίως ερωτήσεις για τυχόν προβλήματα και απορίες και από επισκέπτες [δεν απαιτείται εγγραφή]

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:32 pm

ντιανούλα;
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:33 pm

θέλω να ζητήσω εδώ επιτέλους συγνώμη από όλους τους καλούς φίλους μου,

και να πω ότι αγαπώ τη ντιάνα.
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:34 pm

(κι όποιος πει κακό για μας, να'ρθει η γυναίκα του με μας)
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:35 pm

τώρα που το σκέφτομαι, νομίζω ότι είμαι ερωτευμένος και με τον άσπικ
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:43 pm

ντιάνα δε φταίω εγώ,

αφού με κάνανε αλοιφή! σαν την αλιφέρη ένα πράμα!!!
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:43 pm

ουφ τι αίσιο τέλος ήταν αυτό
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Τετ Ιουν 15, 2005 10:48 pm

θέλω να φιλήσω όλο τον κόσμο!!!

ντιάνα έλα θα χάσεις τα φιλιά!!!

ντιάναααα
ντιανούλαααα
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Πέμ Ιουν 16, 2005 12:41 am

Η θεατρικότητα δε σας αρέσει όπως βλέπω.....
Σας αρέσουν τα στεγνά πορίσματα και οι αποφάσεις......


Ορίστε. Διαβάστε.


Atomant και Lampa.
Ο κύριος Ατομαντ, πήρε το λόγο 2 φορές: τη πρώτη περιορίστηκε σε σχόλιο. Τη δεύτερη κατέθεσε ιστορία της οποίας το μήνυμα ήταν η προσωπική αποστασιοποίηση από προσβολές και ενοχλητικούς . σελ.8

Ο κύριος Λάμπα, πήρε το λόγο 2 φορές: τη πρώτη φορά μίλησε παραβολικά με σκοπό τη νουθεσία προσομοιάζοντας την Αίθουσα με γήπεδο και ομαδικό παιγνίδι ( σελ.2). Τη δεύτερη φορά, εξέθεσε τη προσωπική του άποψη περί αισθητικής την οποία συνέδεσε με την έννοια της επικοινωνίας και του αυθεντικού. σελ

Ως εκ τούτου, οι παρεμβάσεις τους αποτελούν προσπάθεια να κατευνάσουν τα πνεύματα, περισσότερο να προτρέψουν σε ένα ήπιο κλίμα μέσα στην Αίθουσα παρά να πάρουν θέση σαφή επί της Προσβολής και ως εκ τούτου η ψήφος τους χαρακτηρίζεται ΛΕΥΚΟ όσον αφορά και τα 2 σκέλη της Υπόθεσης( προσβολή και ύφος της Αίθουσας).


Μessinian ( σελ.2)
Dikoph ( σελ. 3)


Υπεξέφυγαν.Ο πρώτος κατέθεσε «σπόντα» και η δεύτερη στίχους.
Οι παρεμβάσεις τους κρίνονται επομένως ως Διπλωματικές και η ψήφος τους ΛΕΥΚΌ ( ως και προς τα 2 σκέλη της Υπόθεσης).

Mythos

Κατέθεσε συνολικά 5 φορές εκ των οποίων

στη σελίδα 3 κατέθεσε σχόλιο ειρωνικής φύσεως κατά της μάρτυρος ντιανατέν
στη σελίδα 4, κατέθεσε δις, μομφή κατά του γκρεμλίν

στη σελίδα 5 και 6 ανέπτυξε την άποψή του περί Αισθητικής.

Συγκεκριμένα ο κύριος Μύθος, υποστήριξε τις εξής θέσεις:
α) η πνευματική τροφή αποτελεί μέρος της αισθητικής
β) η αλλεργία προς τις έννοιες της αισθητικής και της πνευματικής τροφής οφείλεται στα σημεία των καιρών

«Λες και θα 'πρεπε να αποφευγει κανεις να χρησιμοποιει πια κάποιες λεξεις (οπως "πνευματικη" τροφη).
Ισως γιατι ορισμενες λεξεις εχουν υποτιθεται χασει την κοινωνικη τους "αξιοπρεπεια" ή το πιο πιθανο δεν ειναι πια της μοδας.
Αναρωτιεμαι ομως γιατι, συχνα-πυκνα πια, μιας πιανει μια μαζοχιστικη διαθεση, να υποβαλουμε ενα καγχασμο "καλης θελησεως" -ως δηλωση "νομιμοφροσυνης", στην βασιλεουσα ιδεολογια της ασθητικης ευτελειας που τοσο "πετυχημενα" ευδοκιμει στη παγκοσμιοποημενη νεοφιλευθερη ζουγκλα.» ( σελ 5)

γ) η Αίθουσα ανάλογα τη γωνία θέασης του καθενός, μπορεί να λειτουργεί και σαν εκκολαπτήριο καλλιτεχνών

«Δεν θεωρω το σαιτ "Ναο Τεχνης" ουτε εξ ορισμου εκκολαπτηριο καλλιτεχνων. (Η πονηρη λεξη εδω ειναι το "εξ ορισμου"). Με αλλα λογια ουτε η ταμπελα που κρεμεται "αποξω" απο το μαγαζι γραφει "εκκολαπτηριο" ουτε κανενας "εμπορικος" νομος η διαταξη, απαγορευει σε οποιονδηποτε χωρο να λειτουργησει ΚΑΙ ως εκκολαπτηριο καλλιτεχνων».

Επομένως ο κύριος Μύθος τοποθετήθηκε μόνο επί του 2ου σκέλους της Υπόθεσης. Παρά ταύτα κρίνουμε τη ψήφο του ΛΕΥΚΟ υπό το σκεπτικό ότι αν η αισθητική του μάρτυρα καταδικάζει κείμενα σαν και αυτό που κατέθεσε το γκρεμλιν, δεν αφήνει σαφώς κανένα περιθώριο για ανταλλαγές ύβρεων μεταξύ των διαδίκων και των μελών γενικώς. Είναι προφανές ότι το μέλος δεν επικροτεί κανέναν από τους 2 διαδίκους.

Τρούσικερ

Το μέλος Τρου πήρε το λόγο 3 φορές.
Τη πρώτη φορά κατέθεσε αυθορμήτωςμετάφραση αγγλικού κειμένου που είχε υποβάλλει ο διαδικος Βαβ σχετικά με τα τρολς.( σελ. 3)
Τη δεύτερη φορά απάντησε σε αίτηση της μάρτυρος ντιανατέν σχετικά με γαλλική μετάφραση παρομοίου κειμένου ( σελ,3)
Τη τρίτη φορά αρνήθηκε το ρόλο της Προέδρου (σελ.4)


Παρά την φαινομενική της αποστασιοποίηση από τη Διαδικασία, η παρέμβασή της διάκειται αρνητικά απέναντι στον διάδικο Ασπικ.
Και αυτό διότι η προθυμίας της να μεταφράσει το εν λόγω κείμενο του Βαβ σχετικά με τα τρολ, ερμηνεύεται σαν «ευκολία»προς τον διάδικο Βαβυλώνιο, ήτοι να διαβαστεί το κείμενο πάση θυσία - και από όσους δε γνωρίζουν την αγγλική- το οποίο κείμενο σαφώς είχε κατατεθεί από τον διάδικο Βαβ, σαν επί πλέον στοιχείο ενοχοποίησης του διαδίκου Ασπικ. Κατά τη κρίση μας η κίνηση αυτή, αποτελεί κτύπημα κάτω από τη ζώνη και ως εκ τούτου απευθύνουμε ΜΟΜΦΗ στη συγκεκριμένη τακτική της.

Επειδή όμως αυτό αποτελεί ερμηνεία του προεδρείου και όχι χειροπιαστή απόδειξη βάση στοιχείων ( και βέβαια δε θα πέσουμε στο σφάλμα της ....ψυχανάλυσης προκειμένου να χαρακτηρίσουμε ψήφους) κρίνουμε την ψήφο της ΛΕΥΚΟ.

Kathy

Πήρε το λόγο 2 φορές.

Τη πρώτη φορά η επέμβασή της αποτέλεσε αυτό που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε «τρίτο μάτι» καθότι απευθυνόμενη στο σύνολο της Αίθουσας εξέφρασε την άποψή της όσον αφορά την εικόνα που δίνει η Αίθουσα σε έναν «καινούργιο», ήτοι σε ένα «παρατηρητή». Επενέβη δηλαδή επί του δεύτερου σκέλους της Υπόθεσης ( ύφος).
Οπως διαφαίνεται από την παρέμβασή της, η Αίθουσα εξωτερικά δίνει την εντύπωση «παρέας» με ιδιόρρυθμο «κώδικα», όπου όλα επιτρέπονται –φιλοσοφίες, ύβρεις, ψυχανάλυση.-πλην όμως κώδικα δυσνόητο που προκαλεί σύγχυση σε κάποιον που δεν τον γνωρίζει και πιθανότατα τον αποτρέπει να συμμετέχει. Η παρέμβασή της κρίνεται από το προεδρείο ΕΙΡΩΝΙΚΗ και η ψήφος της ΑΡΝΗΤΙΚΗ κατά του συνόλου της Αιθούσης.

«Eγώ πάντως -αν μου επιτρέπεται να μιλήσω ως καινούρια ( ....) θα ήθελα να μεταφέρω σε όλους εσάς τους παλιούς τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια που μαζεύεστε και τα λέτε έτσι τόσα χρόνια και που φιλοσοφείτε, βρίζεστε, ψυχαναλύεστε, λέτε λέτε και εν τέλει συνεννοήστε, βρε παιδιά, ειλικρινά, μπράβο, αν μη τι άλλο έχετε ένα κώδικα...όπως, και να έχει δηλαδή, ακόμα κι αν δυσκολεύομαι κάποιες φορές να καταλάβω όσα λέτε ή γιατί τα λέτε, μπορώ να πω πως δίνετε την εικόνα μιας παρέας, έστω κι αν είναι διαδικτυακή και είναι ωραίο αυτό πραγματικά... ( σελ. 6).

ίσως σε μερικά χρόνια οι φίλοι μας οι ʼγγλοι το κάνουν μεταπτυχιακό 1 year full time και πάω και ειδικευτώ και ξανάρθω με άλλον αέρα πια...ελπίζω να είστε ακόμα εδώ και να τα λέτε ακόμα... ( σελ.7)»



Τη δεύτερη φορά καταφέρθηκε με βίαιο τρόπο κατά του Ασπικ αντιδρώντας σε ποστ του τελευταίου

« και σε παρακαλώ aspic, μη με ξαναστείλεις στο διάολο ή μην προτρέψεις τους άλλους να με στείλουν στο διάολο, δε θα το αντέξω, τώρα που έχω αρχίσει να σε αποδέχομαι κάπως ( σελ. 6).

και αγαπητέ aspic, αν καταδικαστείς τελικά, θα σου στείλω κανά πακέτο τσιγάρα στη φυλακή γιατί ήσουν ο πρώτος εδώ μέσα που με έβρισε,τοκ τοκ» ( σελ. 6)

Κατ αυτό το τρόπο έχουμε εδώ μια δεύτερη Δίκη με διαδίκους τους Ασπικ και Κάθυ, η Υπόθεση της οποίας πλησιάζει αυτή μεταξύ των διαδίκων Βαβ και Ασπικ

Κρίνουμε τη στάση και των δύο εκτός Διαδικασίας και της παρεμβάσεις τους ΑΚΥΡΕΣ δεδομένου ότι έχω εξουσιοδότηση μόνο για τη παρούσα Δίκη και όχι για άλλες που τυχόν θα προέκυπταν μεταξύ των μελών ή των μαρτύρων.

Κανένας
Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προεδρείου δεν κατορθώθηκε να χαρακτηριστεί η ψήφος του. Ο μάρτυς περιορίστηκε σε διάλογο με τη μάρτυρα Σκιάχτρο, σε ερωταπαντήσεις και σε σχόλια άνευ σαφών θέσεων στις ιστορίες του Ατομαντ και Λάμπα. Θεωρούμε τη ψήφο του Λευκό

Δούναι

Ομοίως.Δεν κατέθεσε άποψη. Θεωρούμε τη ψήφο της λευκό.

Λέφτυμπόυ

Ο μάρτυς Λέφτυ επίσης περιορίστηκε σε διάλογο περί αισθητικής.
Οι απόψεις του αφορούν το 2ο σκέλος της υπόθεσης. Οπως διαφαίνεται από τις θέσεις του είναι υποστηρικτής της βίαιας πλευράς της φύσης του ανθρώπου με το επιχείρημα ότι η τελευταία τείνει προς εξαφάνιση και επομένως χρήζει στήριξης.
Το λογικό συμπέρασμα που βγαίνει από την θέση αυτή είναι ότι επικροτεί τις λύσεις "με τα χέρια"" και επομένως είναι ΥΠΕΡ του κυρίου ΒΑΒΥΛΩΝΙΟΥ..


«Μήλο κόπηκε στα δυο»
αποτελεί ιδιαίτερη περίπτωση μια και η κατάθεσή του συνιστά δριμύ Κατηγορώ κατά του συνόλου της Αίθουσας και της Διαδικασίας στο σύνολό της. Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω χρήστης χαρακτηρίζει τη διαδικασία της Δίκης «απόλυτο ψέμα» (σελ. 6).

....... φώτα παρακαλώ.....

«Η, είστε όλοι σας τρομερά φοβιτσιάριδες ή είστε το απόλυτο του ψεύτη. Πώς μπορεί αλήθεια ένας άνθρωπος να συνεχίσει να έχει μέσα του ζωή και την ίδια στιγμή να μιλάει χρησιμοποιώντας το απόλυτο ψέμα;


Και το ρωτάω και σε όλους σας εδώ σε αυτό το άθλιο θέατρο του παραλόγου και του φόβου που στήσατε.
Τι αξία έχουν όσα και να κερδίσετε με αυτόν τον τρόπο; Δεν θα μπορέσουν να σταθούν σε βάθος χρόνου.

Αν καταφέρετε κάτι τελικά, θα είναι μόνο το να με σκοτώσετε και αυτό δεν θα έχει κανένα όφελος σε αντίθεση με αυτά που πιστεύετε. Συμπεραίνω πως έχω να κάνω με τον διάβολο τον ίδιο που επιχειρεί να καταστρέψει για πάντα τη ζωή, την ίδια στιγμή που νομίζει οτι προσπαθεί να τη σώσει ή να σωθεί.

Που στο καλό πήγε η ανθρωπιά και η απλότητα;»

Η μαρτυρία του αν και αντικανονική ως προς το διαδικαστικό, κρίνεται ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΗ, υπό την έννοια ότι ενώ δεν αποτελεί ούτε αρνητική ούτε θετική ούτε καν ουδέτερη ψήφο, συνιστά κραυγή από το βάθος του Ακροατηρίου και δη κραυγή απελπισίας, ανθρώπινη και αυθεντική κατά της θεατρικότητας, των ρόλων, του ύφους, εν κατακλείδι του σκοπού των δρώμενων επί σκηνής και σε αντιδιαστολή όπως επισημαίνει, με την ανθρωπιά και την απλότητα.

Επομένως, από πλευράς θεατρικότητας, η μαρτυρία αυτή παραπέμπει στο Χορό της Αρχαίας Τραγωδίας.


Χαμίνι.

Πήρε το λόγο 1 φορά.
Είναι φανερό ότι διάκειται θετικά απέναντι στον διάδικο Ασπικ δεδομένου ότι μιλά για «πάθος» του διαδίκου Ασπικ, «τις θύελες» που αυτό προκαλεί καθώς και για αγωνιστική διάθεση και αγάπη. Παρόλο που η ερμηνεία της δεν αποτελεί βάση για ικανή επιχειρηματολογία δε μπορούμε να μη τη δεχτούμε.
Ως προς το δεύτερο σκέλος της Υπόθεσης ( ύφος) η μάρτυρας δεν κατέθεσε τίποτα.
Η ψήφος της κρίνεται ΘΕΤΙΚΗ Υπέρ ΑΣΠΙΚ.

«Αφού με προσκαλείς, δέχομαι και απαντώ ευθέως: Με τους άλλους είσαι και τους υπερασπίζεσαι και με πάθος. Αλλά, ξέρεις το ρητό το σχετικό με το αν μπορεί κανείς ν' αγιάσει στον τόπο του; Το πάθος συχνά προκαλεί θύελες, απ' αυτές που ισοπεδώνουν τα πάντα. Είναι όμως και ο μόνος τρόπος ν' αγωνίζεσαι... Για ότι κι αν αγωνίζεσαι. Και για να υπερασπιστείς κάτι πρέπει να το αγαπάς.» ( σελ 2)



Σκιάχτρο

Πήρε το λόγο7 φορές:
4 με το νικ Σκιάχτρο ( σελ. 1,5,6)
και 3 με τα ψευδώνυμα γκρέμλιν, παππούς γκρεμλιν και δελτίο ειδήσεων ( σελ.4)

Οσον αφορά στη προσβολή και στη σελίδα 1, το Σκιάχτρο υποστήριξε με κατηγορηματικό τρόπο την αντίθεσή του
α) σε κάθε είδους θεατρικότητα, ρόλους
«Οι θεατρικοί ρόλοι (....) δεν εχουν ονοματεπώνυμο, οι ρόλοι δεν έχουν ανάγκη απο ευχές.

Οι καρικατούρες είναι μονοδιάστατες και δεν παρακινούνται απο προσωπικά πάθη,ούτε απο προσωπικές ελλείψεις και ανάγκες,γεγονός που δε συμβαίνει εδω μέσα»

β) σε κάθε είδους αποστασιοποίηση «προσώπου»από «νικ»

«Το προσωπείο που φορά ο καθένας απο εμάς δεν είναι συνήθως παρά ενα ατροφικό τμήμα του "Εγω" του».

ενώ κατέστησε σαφές ότι τα προσωπεία υπάρχουν μόνο κατά συνθήκη, καθαρά για λόγους ψυχοθεραπευτικούς του Εγώ.

«Και επειδή υπάρχει η ανωνυμία της μάσκας είναι μια ευκαιρία για την εκδήλωση κάθε ευαισθησίας σε ενα παιχνίδι που κανονικά θα έπρεπε να είναι ψυχοθεραπευτικό (οχι σύμφωνα με την ψυχολογία του κώλου που νομίζουν οτι κατέχουν διάφοροι εδω μέσα).Που σημαίνει οτι συνήθως επιδεικνύονται τα τρωτά σημεία».

Κατ αυτό το τρόπο το Σκιάχτρο υποστήριξε ότι οποιαδήποτε προσβολή θίγει το Πρόσωπο και όχι το νικ.

Εν συνεχεία τοποθετήθηκε εκτενέστερα αν και κεκαλυμμένα κατά του κυρίου Ασπικ


«Θεωρώ πνευματική, λοιπόν, αναπηρία να μην μπορούν να καταλάβουν ορισμένοι ότι θίγεται το Πρόσωπο πίσω απο το νικ και να βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες για να συνεχίζουν την χυδαία συμπεριφορά τους προκειμένου να αποδώσουν κύρος και πυγμή στο καχεκτικό αυτοείδωλο τους... >

«Δικαίωμα λοιπόν αναφαίρετο κάποιου να ισχυρίζεται "να δω ρε αν εχεις τα αρχίδια να μου τα πεις αυτά κατάμουτρα" (κίνηση που προσωπικά επικροτώ).Μιας και στις πραγματικές Αγορές όταν οι διαφωνίες γίνονταν προσωπικές προσβολές τότε το θέμα λυνόταν με τα χέρια».


Ωστόσο το ύφος των 2 ανωτέρω δηλώσεων δεν πείθει για την αλήθειά τους. Και αυτό διότι ενώ καταδικάζουν τις προσωπικές προσβολές είναι οι ίδιες προσβλητικές για τον διάδικο Ασπικ στον οποίο αναφέρονται κεκαλυμμένα.


Επί προσθέτως, στη σελίδα 4, η μάρτυς, με το ψευδώνυμο «γκρεμλιν» παρενέβη στη Διαδικασία καταθέτοντας αγγλικό κείμενο με περιεχόμενο διαστροφικά σεξουαλικό με σκοπό όπως παραδέχτηκε και η ίδια να εξακριβώσει « ... κατα πόσο το πρόσωπο είναι αποκομμένο απο το προσωπείο/ρόλο ...» (σελ. 5)


Η τακτική αυτή, προκάλεσε αλυσσσυδωτές αντιδράσεις που αφορούσαν το 2ο σκέλος της Υπόθεσης, δηλαδή το κατά πόσο είμαστε υπεύθυνοι για το κλίμα και την αισθητική της Αίθουσας.

Συγκεκριμένα έχουμε:
την άμεση και κατηγορηματική αντίδραση του μέλους Μύθος ( σελ 4)
"Shitting between topics...

..για να επιβεβαιωθει ακομα μια φορα η σοφια του παναρχαιου ρητου:
"εκανε το γκρρρρεμλιν κωλο κι εχεσε το τοπικ ολο"
(and then the flush of a toilet water closet was heard, piping away the little gremlin's green shit )

.but when you're mas•tur•bat•ing you're the "bester"


Οι "αμερικανιές", οπως αυτη του εγγονου-γκρεμλιν, οχι μονο μου ειναι αχωνευτες αλλα συμφωνα με ολες τι ενδειξεις ειναι εντελως ακαταλληλες για πνευματικη και κυριως αισθητικη τροφη".

Τη σύγχυση των μαρτύρων Κανένας και Ντιανατεν ( σελ 4)

"Μήπως τέτοια παιχνίδια, και μιλάω για το δικό σου, έχουν ως αφετηρία την έλλειψη αισθητικής σκέτα; (για το συγκεκριμένο δημιούργημα μιλάω, κι όχι για σένα γενικά, δίνοντάς σου βαθμούς). Γιατί όταν μιλάς για υψηλή αισθητική και πνευματική τροφή, αν μη τι άλλο εννοείς εκ των προτέρων την ιδέα της δημιουργίας. "Από ένα μη προσωπικό δημιούργημα" λες. Σωστά; Η δημιουργία Σκιάχτρο, για να εκλάβω την αισθητική της και να λειτουργήσει ως πνευματική τροφή, θα πρέπει να έχει βαθμούς πρόσληψης σε μαντρωμένα παιχνίδια ανταπόδοσης;"


Την έκπληξη των μελών ( μύθος) μετά την ανάληψη της «ευθύνης» του κειμένου.


"σκιαχτρο , όταν αντεδρασα με την απαντηση μου "κατσαδιαζοντaς" το ατακτο 'γκρεμλιν', που ειχε την "χοντροκομενη" ιδεα να μας επικολησει το αποσπασμα απο το "εκκεντρικο" αναγνωσμα "Ο εραστης των αμνων", σιγουρα δεν φανταζομουνα οτι χειριστης του 'μαπετ' γκρεμλιν ησουνα εσυ.
Αν τον ηξερα μαλλον το περιεχομενο θα ηταν διαφορετικο, γιατι κακα τα ψεματα αλλιως μιλας σε ενα επιπολαιο 'γκρεμλιν' κι αλλιως σε μια ψημενη αναζητητρια εσωτερικων δονησεων μοναχικων θαμωνων"



Θεωρούμε τη κίνηση αυτή ΑΤΥΧΗ με την έννοια ότι αποτελεί «παγίδα» μέσα στην οποία έπεσε η ίδια.
Διότι τόσο η προθεσή της να «τεστάρει» τους μάρτυρες όσο και η δήλωση ότι το έκανε σκοπίμως αποτελεί προσβολή και κατά των μελών και κατά ολοκλήρου της Διαδικασίας.

Το προεδρείο κρίνει ότι ακόμα και αν χρειαζόταν να υποβάλει κάποιος σε «δοκιμασίες»τα μέλη και τους μάρτυρες, αυτό θα αποτελούσε δικαιοδοσία του Προέδρου, ρόλο τον
οποίο η μάρτυς είχε αρνηθεί με προσβλητικότατο τρόπο στη σελίδα 5-

«Χμ! (συγνώμη είχα πάει στο WC και έχασα κάποια λεγόμενα..)

Λοιπόν ας ξεκαθαρίσω και γω τη θέση μου για να μην υπάρχει αγωνία στο φιλοθεάμον κοινό.

Επειδή θεωρώ οτι δε μπορώ να ασχοληθώ με τόσο σπουδαία και φλέγοντα θέματα παραχωρώ τη θέση μου στον/στην επόμενo/η αρχαίο/αρχαία».

Επί προσθέτως παρά τις λεπτομερείς εξηγήσεις της προς τα μέλη Μύθος και Κανένας, το περιεχόμενο του κειμένου δε πείθει για το χιουμοριστικό ύφος του αποτελώντας έτσι θέση εκ διαμέτρου αντίθετη από αυτή που είχε υποστηρίξει περί «χυδαίας συμπεριφοράς» και «τρωτών σημείων» στην πρώτη της κατάθεση. Ομοίως, η λογική της «ανταπόδωσης» την εκθέτει με το σκεπτικό ότι αφού καταδικάζει η ίδια τις προσβολές, δεν μπορεί να έχει ως κίνητρο προσβολή έστω ανταποδοτικού χαρακτήρα.


Η ψήφος της κρίνεται ΑΡΝΗΤΙΚΗ κατά ΑΣΠΙΚ ( προσβολή).



Ο μάρτυς Φιλγκουντ

Πήρε το λόγο 2 φορές

Τη πρώτη φορά ( σελ 2) κατέθεσε είδος «αγόρευσης» χιουμοριστικού χαρακτήρα κατά την οποία καταδίκασε τη συμπεριφορά του διαδίκου Βαβ.
α) λόγω προηγούμενων δημοσιεύσεων στο χώρο
β) λόγω λανθάνουσας εγκληματικής στάσης
γ) λόγω της απειλής της χειροδικίας

Συγχρόνως πήρε θέση ως προς το 2ο σκέλος της υπόθεσης ( ύφος) προτείνοντας
α) την παρά ταύτα αθώωση του κατηγορουμένου
β) την δημιουργία «τρίτου πώλου»στο φόρουμ με σκοπό την εκτόνωση των πνευμάτων
γ) την ποινικοποίηση συγκεκριμένων συμπεριφορών ως εκ του αποτελέσματος της δίκης

Επί προσθέτως, κατέδειξε τους λόγους της συμπεριφοράς του διαδίκου Ασπικ και συγκεκριμένα δικαιολόγησε το κοσμητικό επίθετο «βλακώνιος»

"Η, μήπως θεωρούσε τους εαυτούς μας ισάξιους στην αποδοχή εκ μέρους του εγκεφάλου μας ταπεινών ύβρεων που ο ίδιος ανέχεται με τόση γαιδουρινή δουλοπρέπεια θεωρώντας τον εαυτό του ΚΑΙ κοσμοπολίτη?"

Τη δεύτερη φορά ( σελ. 2) ο μάρτυς Φίλγκουντ έφερε τους διαδίκους σε ίση μοίρα όσον αφορά στο 2ο σκέλος της Υπόθεσης ( ύφος) υποστηρίζοντας ότι
ο μεν Ασπικ δε δικαιούται να διαμαρτύρεται δια το ύφος του Βαβυλώνιου δεδομένου ότι σε προηγούμενη καταγγελία της μάρτυρος Ντιανατέν αδιαφόρησε
Ο δε Βαβυλώνιος δε δικαιούται να καταγγέλλει τον Ασπικ διότι η κατακραυγή της Αίθουσας ήταν μαζική

«Κατα αρχήν αγαπητέ Ασπικ, αν ενας ΔΕΝ δικαιουται να προσβάλλεται από τον βαβυλώνιο είσαι ΕΣΥ. Δεν θα το αναλύσω εδώ μα θα μπορούσες κάλλιστα να διαβάσεις την απάντηση ΣΟΥ στο τοπικ που η διαναθενα σήκωσε στις αρχές του Απρίλη».

«Οσο για τον βρυκόλακα, εδώ έφαγε το μπινελίκι της αρκούδας, το "βλακώνιος" τον πείραξε?»

Εν συνεχεία ολοκλήρωσε κατηγορώντας τον μεν ασπικ για εξουσιαστικά υπολείματα τον δε Βαβ για τάσεις ομογενειοποίησης:

«Οσο για το λιβανιστηρι που ΕΣΥ ασπικ συχνα-πυκνα ξαναφερνεις στην επιφανεια, το ζητημα παλιου και νεου, δεν ειναι τιποτα αλλο παρα υπολλειματα εξουσιαστικα που, αφου δε σου βγαινουν λογω μεταμοντερνας ιδεολογιας, τα σχηματοποιεις ως ορους και προσπαθεις να τα επιβαλλεις δια του λόγου στους υπολοιπους, προσπαθεις δηλαδη να μας προβαλλεις αυτο που εσυ, θεωρητικα, απορριπτεις»

«Οχι, ο βλακωνιος δεν θα πρεπε να προσβαλλεται ΜΑ προσβάλλεται διοτι η φυση των ιδεών του απορριπτει τη διαφορετικοτητα και τη συνθεση μεταξυ του πληθους. Κι εδω δεν ειμαστε ουτε "καθαροί", ούτε "άριοι", ούτε ΙΔΙΟΙ"

Τέλος, καταδίκασε τόσο την υπεκφυγή των μελών να πάρουν θέση στη Διαδικασία όσο και τη θέση της μάρτυρος Σκιάχτρου υπέρ της χειροδικίας:

«Οσο για τις επαναστασεις εκ του καναπεως σε οσους αφ υψηλου κοιταζουν θεωρωντας πως το θεμα δεν τους αφορά και τα βαρυγδουπα λογια περι λυσεων των διαφορων με τα "χερια" στις αγορες έχω μοναχα να θυμησω τα σοφα λόγια που ο ασπονδος μεταμοντερνος φιλος μου εξεφρασε σε μια απο τις τελευταιες του αναλαμπες: Στον κυβερνοχώρο δεν πετάμε μολότοφ, πετάμε το Λόγο μας και μ αυτόν πολεμάμε»


Το προεδρείο παρά τις εξισορροπητικές θέσεις του μεταξύ των 2 διαδίκων θεωρεί τη ψήφο του ΥΠΕΡ του Ασπικ
Α) γιατί δηλώνει σαφώς την ενοχή του κυρίου Βαβ
Β) επειδή καταδικάζει τη χειροδικία


Η μάρτυς Ντιανατεν

Λόγω του ρόλου της ως Προέδρου της Διαδικασίας οι 2 καταθέσεις της ( σελ. 1, 3) δε θα ληφθούν υπ όψιν .





Η ΑΠΟΦΑΣΗ


Εχουμε
Λευκά 8

Ατομαντ
Λαμπα
Μεσσίνιαν
Δίκοπη
Μύθος
Τρουσικερ
Δούναι
Κανένας

Κατά 2
Σκιάχτρο
Λέφτυ

Υπερ 2
Χαμίνι
Φίλγκουντ

Ακυρα 1
Κάθυ

Υπερβατικά 1
Μήλο

Ως εκ τούτου, οι διάδικοι Ασπικ και Βαβυλώνιος ως προς τη ΠΡΟΣΒΟΛΗ φέρουν εξ ίσου Ευθύνη και τους ΑΘΩΩΝΟΥΜΕ.

Τους αφήνουμε δηλαδή ελεύθερους να συνεχίσουν τις κακίες τους.

Ο μεν ΑΣΠΙΚ διότι διαθέτει την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ της προσβολής
Ήτοι, είναι ευστροφος, ετοιμόλογος, εφευρετικός, καυστικός.

Μέσω αυτής της Αισθητικής ασκεί την γοητεία του αλλά και την εξουσία του.
Εχει δηλαδή την αισθητική της «κακίας»που του επιτρέπει να καθηλώσει τον συνομιλητή του, αν το επιθυμεί.

Ο Βαβυλώνιος, είναι προσβλητικός μεν αλλά δε διαθέτει αισθητική.
Είναι αδέξιος και ατάλαντος στη προσβολή του ( αλλά με το καιρό θα μάθει).
Αυτό τον καθιστά ακίνδυνο αλλά και βαρετό. Ο παραλήπτης δεν υφίσταται βλάβη διότι η χοντροκοπιά της «κακίας» του είναι τόσο οφθαλμοφανώς μεγάλη που δε γίνεται με τίποτα αποδεκτή. Εϊναι ένα τέχνασμα ατάλαντο για να τραβήξει πάνω του τη προσοχή –και το είδαμε αυτό με τα τόπικς περί σημαίας ,αλβανών, στράτευσης που ανήρτησε. Και τα κατάφερε έστω και χωρίς ταλέντο να την τραβήξει τη προσοχή, απόδειξη αυτή η δίκη.

Θεωρώ ότι οι μάρτυρες που ψήφισαν υπέρ αυτού το έκαναν μάλλον από αντιπερισπασμό στον Ασπικ παρά γιατί υποστηρίξουν τις θέσεις του πραγματικά.

Τους αθώωσαμε λοιπόν γιατί στη πραγματικότητα πρόκειται για "κεφάλαια". Μεταξύ των «κεφαλαίων» που ανέφερα στην κατάθεσή μου, στη σελ . 3, γίνεται ένας συναγωνισμός «αισθητικής της κακίας». Εν άλλοις, της εξουσίας ή αν θέλετε, της «γοητείας»που ασκούμε στους άλλους. Πόσο τους ελέγχουμε δηλαδή ώστε να νιώσουμε ασφαλείς. Κίνητρο ιδιοτελές αλλά ανθρώπινο.


Οπότε για να απαντήσω και στο 2ο σκέλος της Υπόθεσης σχετικά με το «ύφος» της Αίθουσας.

Κρίνω ότι δεν υπάρχει προσβολή. Υπάρχει περιχάραξη του χώρου μας. Ουρούμε ( προσβάλλουμε) σαν τα λιοντάρια γύρω από το χώρο μας. Οσο μεγαλύτερο χώρο περιχαράξουμε τόσο μεγαλύτερη η ασφάλειά μας νομίζουμε.

Εδώ όμως θέλει προσοχή. Γιατί όσο περισσότερη «αισθητική» διαθέτει κάποιος στην κακία τόσο πιο πολύ επικίνδυνος γίνεται.Τόση περισσότερη εξουσία ασκεί δηλαδή στο χώρο και στους άλλους.

Κι εδώ ερχόμαστε στο πρόβλημα του Ασπικ. Ο οποίος μπορεί μεν να διαθέτει την «αισθητική» της κακίας , να μπορεί να καθηλώσει τον αντίπαλο σαν τον οδηγό που καθηλώνει το λαγό με τα φώτα του –ακόμα και τον εαυτό του να καθηλώνει αν θέλετε με τα «κατορθώματά του» γιατί και αυτό παίζει καθότι νάρκισσος- ωστόσο δεν την αντέχει.

Απελευθερώνοντας λοιπόν μερίδες «κακίας» ο Ασπικ, μάς πετά δολώματα κακίας για να τσιμπήσουμε και να γίνουμε το ίδιο κακοί. Γι αυτό και περισσότερο λυσσάει όταν δεν ανταποκρινόμαστε παρά όταν τον συναγωνιζόμαστε. Ο λόγος βέβαια αυτών των δολωμάτων είναι η συμμετοχή στο παιγνίδι της εξουσίας. Το μοίρασμά της. Και είναι πολύ προτιμότερο να τσιμπήσεις ένα τέτοιο δόλωμα και να γίνεις εξ ίσου κακός και να πνιγούμε όλοι μέσα στη γοητεία της κακίας παρά να το παίζουμε ανώτεροι και να προσπερνούμε. Γιατί αυτό είναι η αλαζονεία του «καλού» που κατουράει μεν αλλά κατουράει κομψά. Οπότε εδώ ερχόμαστε στη Τρου που είναι πάντα αξιοπρεπής και ουρεί πάντα με τρόπο ....μεταφράζοντας κείμενα.

Αλλο σημείο που θέλω να σημειώσω για το ύφος στην Αίθουσα.

Αλλο να ανταλλάζουμε κακίες σε μια κούρσα εξουσίας/ασφάλειας και άλλο η εμπάθεια. Το να αρνηθείς τη προεδρία ενώ ο άλλος σε καλεί με τον προσβλητικό τρόπο που το έκαναν το σκιάχτρο και η τρου –ιδίως το σκιάχρο-είναι εμπάθεια. Μαζεμένη κακία δηλαδή που καλύτερα να την απελευθερώνει κανείς με μικρές δόσεις σαν το βλακωνιος, λεκτική δηλαδή, παρά με ...χειρονομίες. Αν μη τι άλλο αν θες να είσαι κακός να διαθέτεις αισθητική.

Τέλος, ας δώσουμε προσοχή στο Μήλο. Τα λόγια του όπως είπα και παραπάνω είναι ο ΧΟΡΟΣ. Είναι τραγική φιγούρα σε αυτή τη παράσταση το Μήλο.

Επίσης η Κάθυ. Μας έδωσε την εικόνα που δείχνουμε προς τα έξω.

Και κάτι ακόμα πολύ σημαντικό για τις μαρτυρίες.
Κατά τη κρίση μου μόνο ο Φιλ τόλμησε να πει ΚΑΘΑΡΑ αυτό που είπαν τα ΛΕΥΚΑ.
Οτι δηλαδή ούτε ο Ασπικ ούτε ο Βαβυλώνιος είχαν απόλυτο δίκιο ή απόλυτα άδικο.
Είναι απορίας άξιο αυτό. Να θες να ψηφίσεις λευκό και να καταφεύγεις στην υπεκφυγή, την αποχή, την άρνηση.
Αυτό για να μη νομίζετε ότι δεν υπάρχουν τα παιγνίδια της εξουσίας.......


Καληνύχτα σας.

.....κρίμα πάει στράφι το θεταρικό μου...και την είχα καταβρεί.
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό feelgood » Πέμ Ιουν 16, 2005 8:29 am

κατ αρχήν μένω άφωνος!

εκπληκτική δουλειά γι αυτό και πρεπει ν ανακυρηχθείς ισόβιος πρόεδρος όλων των μελλοντικών δικών (έτσι ώστε να φθαρείς και με την εξουσία και να μπορέσουμε να σε "ρίξουμε" χρησιμοποιώντας επαναστατικό αγώνα)

πολύ σωστή η καταμέτρηση (μάλλον αποσαφήνιση) των λογο-δελτίων του καθένα μας

δεν είμαι όμως ευχαριστημένος με την διαδικασία που ακολουθήθηκε διότι αρκετες μαρτυρίες ήταν άσχετες με την υπόθεση κι η πρόεδρος (ως νεο-προσλαμβανόμενη) δεν χτύπησε το σφυράκι της με δύναμη στην έδρα

επίσης ο καταλογισμός του 50-50 ισχύει μεν στα ασφαλιστικά αλλά δεν έχει να κάνει με τα ποινικά δικαστήρια

η απόφαση από μόνη της είναι μια αντίφαση
Ως εκ τούτου, οι διάδικοι Ασπικ και Βαβυλώνιος ως προς τη ΠΡΟΣΒΟΛΗ φέρουν εξ ίσου Ευθύνη και τους ΑΘΩΩΝΟΥΜΕ.


εάν υπάρχει ευθύνη, τούτο σημαίνει ΕΝΟΧΗ και αυτό επισύρει ΠΟΙΝΗ, έστω και στους δυο

ως εκ τούτου καταθέτω ΕΝΣΤΑΣΗ
α) κατά της διαδικασίας και της επιεικειας της προέδρου η οποία έλαβε υπόψιν της μαρτυρίες άσχετες με το αντικείμενο
β) κατά της διφορούμενης απόφασης που απενοχοποιεί τους φέροντες την ευθύνη -οποιοι κι αν ειναι αυτοι- χωρίς να επιβάλλει ποινές

Τα παραπάνω πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψιν διότι κάθε τετοια υπόθεση δημιουργεί δεδικασμένο με συνέπειες ανυπολογιστες για την πορεία αυτης εδω της κοινότητας -που μερα με τη μερα βουλιάει στο ΒαΒούρκο και τελικά ο παλαιοντολογικός μεσσιανισμός του Μήλου μοιάζει επίκαιρος όσο ποτέ αλλοτε.
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kathy » Πέμ Ιουν 16, 2005 8:51 am

Συγνώμη, κα Πρόεδρε...μπορώ να πω κάτι?

Νομίζω πως λίγο αυθαίρετα απεφασίσθη το ότι ήμουν ειρωνική, δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση.
Ειλικρινά είπα ότι είναι όμορφο αυτό που έχετε, άσχετα αν καμιά φορά χάνομαι σ'αυτά που λέτε και άσχετα αν κάποτε με διαολόστειλε ο aspic (συγκεκριμένα είχε καλέσει εσάς προσωπικά και τους άλλους παλιούς να με διαολοστείλετε, αλλά εν πάσει περιπτώσει δικαστήριο δε θέλω για πάρτη μου, δαχτυλάκια έχω να γράψω ό,τι θέλω και τελικά το θέμα πια θεωρείται λήξαν και ευτυχώς χωρίς κουμπούρες, ξύλο και δικαστήρια).
Και αν δε με πιστεύετε και θέλετε να σας το αποδείξω σας λέω πως αν δε μου αρέσατε εσείς και το forum, δε θα καθόμουν να σας αφιερώσω ειρωνική παράγραφο, πολύ απλά θα πάταγα το μαγικό κουμπάκι x πάνω δεξιά και θα έβγαινα από δω και δε θα ξαναέμπαινα κιόλας. Έχουμε καιρό για χάσιμο νομίζετε? Ελπίζω να σας είναι αρκετό αυτό το τεκμήριο.
Παρά ταύτα, καλά κάνατε και ακυρώσατε τη μαρτυρία μου μιας και δεν ήταν μαρτυρία αυτό για το αξιότιμο δικαστήριο, απλά μου ήρθε κάτι και το έγραψα (το παθαίνω συχνα), ως τόσο θα ήθελα να ξεκαθαριστεί το ότι δεν ήμουν ειρωνική, γιατί πολύ με στενοχώρησε που το είπατε.
(γιατί είναι ειρωνικό το "ελπίζω να είστε ακόμα εδώ να τα λέτε?"-στη συγκεκριμένη φάση με τον κλάδο μου ήμουν ειρωνική).
Τέλος πάντων, δε θα σας κάνω μήνυση για δυσφήμιση, άνθρωποι είμαστε, διαδικτυακές παρεξηγήσεις συμβαίνουν καθημερινά, απλά παρακαλώ να διορθωθεί στα πρακτικά η πρόθεση μου.
kathy
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Παρ Μάιος 06, 2005 12:34 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο υποστήριξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron