υποστήριξη

Όροι χρήσης : Κομματικές συζητήσεις

προτάσεις - παρατηρήσεις - ιδέες σχετικές με το www.e-missos.gr ...και βεβαίως ερωτήσεις για τυχόν προβλήματα και απορίες και από επισκέπτες [δεν απαιτείται εγγραφή]

Δημοσίευσηαπό than sigma » Πέμ Μάιος 19, 2005 12:36 pm

εφαρμογή των όρων χρήσης
Η αναφορά σε κόμματα ονομαστικά παρακαλώ να σταματήσει καθώς αυτό μόνο σε πρoβλήματα μπορεί να οδηγήσει την αίθουσα. Οι πολιτικές συζητήσεις είναι το ζητούμενο και όχι οι κομματικές κόντρες τύπου tv. H αναφορά σου σε συγκεκριμένο κόμμα θα σβηστεί. Η συζήτηση για το κατα τα άλλα σοβαρό θέμα που έθεσες μπορεί να συνεχιστεί.
ευχαριστώ για την κατανόηση.
than sigma
καλό ταξίδι αλέξη.
Άβαταρ μέλους
than sigma
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1015
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 30, 2002 9:05 pm
Τοποθεσία: Kalamata

Δημοσίευσηαπό Βαβυλώνιος » Πέμ Μάιος 19, 2005 6:06 pm

than sigma έγραψε:εφαρμογή των όρων χρήσης
Η αναφορά σε κόμματα ονομαστικά παρακαλώ να σταματήσει καθώς αυτό μόνο σε πρoβλήματα μπορεί να οδηγήσει την αίθουσα. Οι πολιτικές συζητήσεις είναι το ζητούμενο και όχι οι κομματικές κόντρες τύπου tv. H αναφορά σου σε συγκεκριμένο κόμμα θα σβηστεί. Η συζήτηση για το κατα τα άλλα σοβαρό θέμα που έθεσες μπορεί να συνεχιστεί.
ευχαριστώ για την κατανόηση.
than sigma



Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, έχει δικαίωμα κάθε χρήστης να ανοίξει ένα τόπικ και να πει ''ο Βαβυλώνιος είναι φασίστας''(ντιάνα) και επίσης ένας site admin (aspic), έχει δικαίωμα να βρίζει όποιον χρήστη γουστάρει, αλλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ αναφορά σε κόμματα;;;

απαγορεύεται αναφορά σε κόμματα; Αυτό ούτε στο στρατό δεν απαγορεύεται. lolol

Μα τι σόι γελοιότητα είναι αυτή;

Ε λοιπόν έχω δίκιο τελικά.
Άβαταρ μέλους
Βαβυλώνιος
super member
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2005 10:54 pm
Τοποθεσία: Βαβυλώνα

Δημοσίευσηαπό Βαβυλώνιος » Πέμ Μάιος 19, 2005 6:09 pm

ʼσε φίλε, "δημοκρατικά", καλύτερα να μου σβήνεις ολόκληρο το ποστ, παρά να μου σβήνεις λέξεις. Γιατί έτσι αλλάζεις το νόημα αυτών που λέω.
Άβαταρ μέλους
Βαβυλώνιος
super member
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2005 10:54 pm
Τοποθεσία: Βαβυλώνα

Δημοσίευσηαπό than sigma » Παρ Μάιος 20, 2005 10:21 am

Καλημέρα
Αν σε προσέβαλε κάποιος με τα λόγια τους τότε μπορείς να διαμαρτυρηθείς γι αυτό με ένα pm/e-mail. Εγώ δεν έλαβα κάτι τέτοιο από σένα. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να ελέγχω όλα τα γραφόμενα καθημερινά και επόμενο είναι κάποια "άσχημα" να μου ξεφεύγουν.

Σημαντικό: Οι όροι "e-missos master" , "super member" κτλ δεν είναι τίτλος εξουσίας και σε καμμία περίπτωση δε δηλώνουν καμμία σχέση με τη διαχείριση της σελίδας. Τέτοιοι όροι είναι μόνο οι :"site admin" k "moderator".
Επομένως ο Aspic ούτε site admin είναι και το σημαντικότερο ΔΕΝ έχει κάποια σχέση με τη διαχείριση του www.e-missos.gr ώστε να χρεώνεις τη σελίδα για τα λεγόμενα του μέλους.

Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Φιλικά
than sigma
καλό ταξίδι αλέξη.
Άβαταρ μέλους
than sigma
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1015
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 30, 2002 9:05 pm
Τοποθεσία: Kalamata

Δημοσίευσηαπό aspic » Τρί Μάιος 24, 2005 5:40 pm

Βαβυλώνιος έγραψε:Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, έχει δικαίωμα κάθε χρήστης να ανοίξει ένα τόπικ και να πει ''ο Βαβυλώνιος είναι φασίστας''(ντιάνα) και επίσης ένας site admin (aspic), έχει δικαίωμα να βρίζει όποιον χρήστη γουστάρει, .



Ρε βλακώνιε,δέν θα αφήσεις να πεί καμμιά μαλακία και κανένας άλλος;
όλες εσύ θα τις πείς;
Πάλι ρεζίλι έγινες με αυτά τα άντμιν- άσπικ που διαμαρτυθήκες στον θανάση.

Τέλος πάντων,ο λόγος δέν είναι ο κεφάλας ο βαβυλώνιος που μπήκα εδώ.Ο λόγος είναι πώς κινδυνεύουν να πάθουν τα νεύρα μου το τελευταιο καιρό και θέλω υποστήριξη για αυτό μπήκα και στην υποστήριξη.
Τρείς μέρες τώρα όπου πάω και όπου σταθω,ακούω στην διαπασών αυτή την παπαρίζα,πασχαλίδα πώς την λένε,την χ(ω)οροπηδήχτρα που είπε και ο κραουνάκης να φωνάζει νάμπερ ουάν και νάμπερ ουάν.
Στο σούπερ μάρκετ πάω,νάμπερ ουάν ακούγεται από τα μεγάφωνα,στο φούρνο,στο καφενείο,στο κουρειο,στο φαρμακείο...παντού νάμπερ ουάν.
Αμάν πιά,με το νάμπερ ουάν.
Πάρτε τα νάμπερ τρία μου να τελειώνουμε.

Εκτός αυτού,όποιον συναντήσω,πεζό,έφιππο και εφίονο,εποχούμενο και επιτρακτερούμενο-επιδοτούμενο,όλοι τραγουδάνε νάμπερ ουάν και νάμπερ ουάν.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΙΑΑΑΑΑ!!
ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ....
Καλύτερα να διαβάσω όλα τα μυνή΄ματα του βλακώνιου,ή να τσακωθώ με το σκιάχτρο,παρά να ακούσω για μιά ακόμη φορά το ΝΑΜΠΕΡ ΟΥΑΝ.

Αλλά το χειρότερο δέν σας το πα ακόμη.Εχθές το βράδυ,αποφάσισα να πάω στην ερημιά πάνω στο λόφο να ησυχάσω επιτέλους.
Ήμουν μόνος μου,γύρω δέν υπήρχε ψυχή,όταν ξαφνικά σε μιά στιγμή ακούω και πάλι το νάμπερ ουάν της πασχαλίδας.
Μα απο που στο διαολο έρχεται,αναρωτιέμαι.
Κοιτάω γύρω μου κανείς.
Το τραγούδι συνεχιζόταν όμως και ήδη μπαίνανε οι λύρες,ώσπου μιά ρυθμική κίνηση στο δάκτυλό μου,με έβαλε σε μιά φοβερή υποψία.
Σταματάω ακίνητος λοιπόν και βουλώνω με τους δείκτες τα αυτιά μου,όπου έκπληκτος πιά,ακούω μέσα μου να γίνεται χαμός.
Παπαρίζες και πασχαλίδες ούρλιαζαν δαιμονισμένα,το νάμπερ ουάν.
ʼρχισα να τρέχω πανικόβλητος,μα από ποιόν να ξεφύγω; Απο τον εαυτό μου;

ΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΙΑΑΑΑ,φώναξα κτυπώντας πολλές φορές με την παλάμη μου τον κρόταφο.
Τίποτα.
Έχω απο χθές το βράδυ,τρώω,κοιμάμαι,καπνίζω,μιλάω,κατουράω,ότι και άν κάνω,που ακούω μέσα μου το νάμπερ ουάν.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟ.
ΘΑ ΦΑΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΠΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.

Και επειδή δέν μπορώ να παραπονεθω και στους άλλους να σταματήσουν,αφού θα με περάσουν κακομοίρη που δέν συμμερίζομαι την εθνική μας χαρά,είπα να μπώ εδώ στην υποστήριξη,που ο θανάσης βρίσκει πάντα το τρόπο να λύνει τα προβλήματα των χρηστών.

Το λοιπόν θανάση,επανέφερε το έντιτ,κατάργησε τους γκέστ,ανατίναξε τις προσωπικές μας θυρίδες,δέν ξέρω τι θα κάνεις,κοίτα να σταματήσει πιά αυτό το νάμπερ ουάν.
Δέν αντέχω άλλο.
Τα νεύρα μου.
Εγω΄θα πληρώσω τα πασχαλιδιάτικα πιά;




































ΝΑΑΑΜΠΕΕΕΡ ΟΥΑΑΑΑΑΝ.....































































ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ!!
(άλλη μιά γιουροβιζιόν να γίνει,θα τα εγκαταλείψω όλα και θα γίνω κοσμοπολίτης πρίν την ώρα μου).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό Βαβυλώνιος » Τετ Μάιος 25, 2005 3:12 pm

than sigma έγραψε:Καλημέρα
Αν σε προσέβαλε κάποιος με τα λόγια τους τότε μπορείς να διαμαρτυρηθείς γι αυτό με ένα pm/e-mail. Εγώ δεν έλαβα κάτι τέτοιο από σένα. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Δυστυχώς δεν έχω το χρόνο να ελέγχω όλα τα γραφόμενα καθημερινά και επόμενο είναι κάποια "άσχημα" να μου ξεφεύγουν.


Κοίτα ακριβώς κάτω από αυτό το μήνυμά σου αν δυσκολεύεσαι.

Μια λογική αντίδραση θα ήταν να του βρίσω την μάνα και να δώσω τόπο στην οργή, αλλά οι κύκλοι που συναναστρέφομαι λένε ''μπαίνουμε στ' αμάξι, φτάνουμε στο κωλοχώρι και τον κάνουμε τόπι στο ξύλο''.

Γιατί είναι πιο κόσμιο και πιο ευθύ απ' το να γινόμαστε κατίνες.

Επίσης διαθέτουμε και άντερα γερά κι αδίστακτα και μας παίρνει για μαγκιές, δεν βρίζουμε τον κόσμο ''κρυμμένοι''. Ότι έχουμε να πούμε και να λύσουμε το λέμε και το λύνουμε, έστω κι αν χρειαστεί να το κόψουμε.

Αυτά τα ''βρίζω και γίνομαι λαγός'' ή βρίζω τους μπάτσους ενώ στην πραγματικότητα κάθομαι σούζα, είναι για επαρχιώτες που κάνουν σεξ με τις κόρες τους (εννιότε τις ανταλλάζουν και μεταξύ τους).

Είμεθα πολιτισμένοι άνθρωποι, ακόμα κι αν χρειαστεί να αλληλοεξοντωθούμε. Τώρα αν συνεχίσει σ' αυτό το στυλάκι, κακό της κεφαλής του.
Άβαταρ μέλους
Βαβυλώνιος
super member
 
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 17, 2005 10:54 pm
Τοποθεσία: Βαβυλώνα

Δημοσίευσηαπό feelgood » Τετ Μάιος 25, 2005 9:11 pm

Βαβυλώνιος έγραψε: Επίσης διαθέτουμε και άντερα γερά κι αδίστακτα και μας παίρνει για μαγκιές, δεν βρίζουμε τον κόσμο ''κρυμμένοι''. Ότι έχουμε να πούμε και να λύσουμε το λέμε και το λύνουμε, έστω κι αν χρειαστεί να το κόψουμε.


τα χωραφια να τα κοψεις αγροτη
σε πηρανε γραμμη οι συγχρονοι θαυμαστες του number one αλεξανδρου
θα προτεινα ν αλλαξεις επαγγελμα
τι θα λεγες για ... παπας?
ετσι θα κανεις καποιους ν αναρωτιουνται:

εδω παππας
εκει παππας
που ν ο παππας?
...
Άβαταρ μέλους
feelgood
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 529
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 21, 2004 11:46 am
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό aspic » Παρ Μάιος 27, 2005 7:52 pm

Ρε τσαμπουκαλώνιε,τι είναι αυτά που γράφεις;
Τι το πέρασες εδώ; εκκλησία και εξαπολύεις απειλές;





Το λοιπόν,να μπείς στο αμάξι και να ελθεις,μόνο που δυστυχώς δέν θα μπορώ να συμμετάσχω στο ωραίο παιχνίδι με το τόπι που σκέφθηκες,,διότι δέν έχω ελεύθερο χρόνο.Αλλά για να μήν στενοχωρηθείς όμως,αλλά και να μπορέσεις να εκτονωθείς ,παραλλήλως να διώξω και εγώ λίγη δουλειά,μπορείς να πάρεις και εσύ το τσαπί και να βγάλεις πατάτες από το χωράφι (διότι όπως λέει και το τραγούδι,η δουλειά κάνει τους άντρες,το τσαπί κάνει τους μάγκες).

Ξύλο με τους συνανθρώπους μου δέν παίζω πιά,διότι είμαι ισοτιμιστής μεταμοντέρνος και αγαπω και φροντίζω τους ανθρώπους ανεξαρτήτως τάξεων και παρατάξεων.
ʼν όμως πρέπει οπωσδήποτε να δώσουμε θεατρικότητα στα πράγματα και επιμένεις πώς είσαι θιγμένος και πρέπει να πάρεις εκδίκηση για τους λόγους που εσύ μόνο γνωρίζεις,τότε προτείνω να πάρουμε ή κάτι παλιά κουμπούρια που έχω,ή κάτι παλιούς επίσης κρητικούς σουγιάδες και να μονομαχήσουμε δίνοντας την πρέπουσα δραματουργία στην παράσταση όπως αρμόζει σε κουλτουριάρηδες διανοητές όπως και εμείς (δικαίως θα αναρωτηθεί το φορουμικό κοινό,πώς αφού ρε άσπικ,φροντίζεις και αγαπάς τους συνανθρώπους σου, τους προτείνεις κουμπούρια και σουγιάδες; και θα απαντήσω βέβαια,πώς για χάρη του θεάτρου και της δραματικότητας,υπερβαίνουμε και αυτόν ακόμη τον άνθρωπο).



Επειδή όμως όντως φαίνεσαι αρκετά ταραγμένος εδώ στο φόρουμ και συνέχεια διαμαρτύρεσαι δεξιά και αριστερά ότι σου φέρομαι άσχημα,τότε προτείνω να επιλύσουμε τις διαφορές που έχεις μαζί μου,σωστά και δημοκρατικά,ακολουθώντας πιστά τις φορουμικές αρχές.
Προτείνω λαικό δικαστήριο λοιπόν,όπου οι συμφορουμιστές μας θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους,για το άν σε βρίζω και σε προσβάλλω ή όχι (όπως βλέπεις δέν χρησιμοποιώ τώρα τα κοσμητικά επίθετα που σε πειράζουν,αναμένοντας την απόφαση των συμφορουμάδων).
Εμείς θα έχουμε δικαίωμα ερωτήσεων και αποσαφηνίσεων και στο τέλος της διαδικασίας,μπορούμε να αγορεύσουμε.
Στο τέλος θα καταμετρηθούν οι αποψεις.

Πιστεύω πώς και αυτός ο τρόπος έχει την πρέπουσα δραματουργία,είναι εξίσου θεαματικός-θεατρικός και προσφέρει την απαιτούμενη δικαίωση στο θύμα και την κάθαρση στο φιλοθεάμων κοινό.Εμένα τι μου προσφέρει θα το μάθω στο τέλος.
Και για να μήν υπάρχει στριμωξίδι στην αίθουσα του δικαστηρίου και το κάνουμε ναυτικό δικαστήριο ,καλούνται οι φορουμάδες να προσέλθουν αλφαβητικώς:
Τα νίκ που αρχίζουν από < Α ,Β,Γ,Δ,Ε,Ζ,Η,Θ> προσέρχονται 27/5 και 28/5.
Από <Ι,Κ,Λ,Μ,Ν,Ξ,Ο,Π>,29/5 και 30/5 και όσα αρχίζουν από <Ρ,Σ,Τ,Υ,Φ,Χ,Ψ,Ω> καλούνται 31/5 και 1/6.
Αναμένομεν λοιπόν την πρώτη καλάδα φορουμάδων.(ʼτομαντ,διανάθενα,δίκωπη,έψιλον και λοιποί).









Πρόεδρος του δικαστηρίου ορίζεται σύμφωνα με την φορουμική νομολογία και εθιμοτυπία,ο αρχαιότερος φορουμάς που θα προσέλθει.
Και βέβαια σε περίπτωση που κανείς δέν προσέλθει,τότε σύμφωνα με το άρθρο τρία παράγραφος δέκα και πάλι της φορουμικής νομολογίας και εθιμοτυπίας,ο κατηγορούμενος,εγώ δηλαδή,απαλασσομαι λόγω αδιαφορίας και απουσίας καταδικαστικών απόψεων πρός καταμέτρηση.
Στην περίπτωση αυτή,συνεχίζουμε να καταμετράμε τα πουλιά μας,όπως κάνουμε τώρα.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Σάβ Μάιος 28, 2005 5:54 pm

Εφ όλης της ύλης θα μιλήσω.
Δε πιστεύω στα δικαστήρια και πολύ περισσότερο στα λαϊκά. Προϋποθέτουν πάντα ανώμαλες καταστάσεις, μια επανάσταση, έναν εμφύλιο και πάντα αποφαίνονται σύμφωνα με αρχές που θεσπίστηκαν προσωρινά μόνο από αυτές τις έκρυθμες καταστάσεις, για αυτό και συχνά μεροληπτούν και αποδεικνύονται με το χρόνο «παράλογα».

( αλλά ούτε και στα άλλα δικαστήρια τα ¨δημοκρατικά» πιστεύω που καθίζουν στο ειδώλιο το κατηγορούμενο και απέναντι τους ενόρκους. Γιατί κανείς δε μπορεί να έχει το ρόλο του κριτή εξαιρώντας τον εαυτό του από την συλλογική ευθύνη, εκτός αν ανήκει στη κάστα των θεών).

Η διαδικασία της δίκης είναι υποκριτική και δηλώνει εκφυλισμό ολόκληρου του κοινωνικού σώματος, όπως ακριβώς ο καρκίνος ενός οργάνου δηλώνει ότι ολόκληρο το κορμί νοσεί. Ποιος ο λόγος λοιπόν να «ακτινοβολούμε» το όργανο ( χρήστη) όταν οι αιτίες βρίσκονται βαθιά μέσα στον φέροντα οργανισμό ( φόρουμ);

ʼλλοι λόγοι συντρέχουν σε μια δίκη επομένως, παραδειγματισμού, απομόνωσης, αποενοχοποίησης, κοντολογίς έτεροι πλην της «τιμωρίας» του ενόχου ή της δικαίωσης του «θύματος».

Εξ άλλου τα δικαστήρια πλην εκείνων που λειτουργούν σε φασιστικά ή ιεροεξεταστικά καθεστώτα, έκριναν πάντα πράξεις και όχι λόγια.

Εμείς λοιπόν εδώ στο φόρουμ λόγια παραθέτουμε μόνο και δε γίνεται να δικάσουμε κανέναν για τα λόγια του.

Επί πλέον ούτε καμιά επανάσταση έχουμε ούτε εμφύλιο. Η κατάσταση έχει παγιωθεί εδώ και καιρό και λειτουργούμε τελείως «ομαλά» με τις συγκρούσεις και τις διαφωνίες μας, σύμφωνα με μια και μοναδική αρχή, επίσης παγιωμένη, την απόλυτη ελευθερία λόγου. Είμαστε δηλαδή αναπαράσταση Αγοράς όπου τα πάντα ακούγονται από το βήμα μεγαλόφωνα. Οποιοσδήποτε θέλει να μιλήσει το κάνει είτε υπό τύπο εκφώνησης είτε μομφής, ένστασης, ανακοίνωσης, έκκλησης ή άλλο. Όλα τα είδη λόγου δεκτά, το ίδιο και οι ομιλητές, ο καθένας με τη θεματολογία και το ύφος του, κατά τρόπο που να μη τίθεται πλέον θέμα «κυκλοφορίας ιδεών» αλλά για το πώς αυτές θα εκληφθούν από το ακροατήριο και τι ρόλοι θα διανεμηθούν εν συνεχεία στους ομιλητές από το ακροατήριο.

Και βέβαια όσοι είναι οι ακροατές άλλες τόσες είναι και οι ερμηνείες και οι ρόλοι που θα διανεμηθούν!

Οπότε Ασπικ, πώς είναι δυνατόν να κάνουμε λαϊκό δικαστήριο;
Αν καταμετρούσαμε τις ερμηνείες, που στηρίζονται στις προσωπικές αρχές και απόψεις του καθενός, δε θα ήταν άδικη η ετυμηγορία και για σένα και για τον Βαβυλώνιο, ελλείψει αντικειμενικών αρχών;

Είναι αλήθεια, το φόρουμ έχει κάποιους όρους, ιδίως όσον αφορά στο θέμα της προσβολής, ωστόσο το τι είναι προσβολή εμπίπτει πάλι στον τομέα της ερμηνείας και εξ άλλου έχουν τόσες φορές οι όροι της Αίθουσας αναιρεθεί από μας τους ίδιους, που θα καταλήγαμε τελικά προσβλητικοί απέναντι σε μας τους ίδιους, αν ξαφνικά αποφασίζαμε να το παίξουμε σοβαροί και να καθίσουμε τον εαυτό μας ή τον απέναντι στο ειδώλιο.

Γι αυτό και ποτέ δε το κάναμε. Ο τρόπος που λειτουργούμε είναι ευθύς. Αν έχουμε κάτι να καταλογίσουμε στον άλλον, του τα «χώνουμε»ευχαρίστως, συνήθως έχουμε και «επεμβάσεις»από τρίτους, γίνεται μια ωραία διεξοδική αναμπουμπούλα που φέρνει στην επιφάνεια κάθε είδους ερμηνείες, ψυχολογικά, κόντρες κλπ από όλους προς όλους και κατά αυτό το τρόπο προάγονται οι αναζητήσεις, λειαίνονται οι σχέσεις, επαναπροσδιορίζονται συμπεριφορές, θέσεις, κλπ
Αυτό διατήρησε και το φόρουμ μέχρι τώρα ζωντανό και κάναμε αγώνα να μη βάλουμε ούτε διαιτητές ούτε συντονιστές ούτε ιδιαίτερες αρχές, προκειμένου να διατηρήσουμε την ελευθερία μας, κατά άλλους ελευθεροστομία μας.

Οπότε μόνο υπό το πρίσμα μιας «θεατρικής παράστασης» και της θεατρικότητας που προσφέρει η παρουσία σας εδώ στο φόρουμ , θα εξετάσω το θέμα της προσβολής που θέτεις Ασπικ.

Γιατί παράσταση δίνετε και οι δυο Ασπικ και Βαβυλώνιε -όπως εξ άλλου και όλοι μας- και τώρα έχετε ανάγκη από μας –εξ ίσου ηθοποιοί ενεργοί πάνω στην ίδια σκηνή, στο ίδιο έργο- να αποφανθούμε για το ποιος τάχα είναι ο θύτης και ποιος το θύμα;

Μας εμπαίζετε και οι 2; Γιατί μπορεί μεν ο Ασπικ να φαίνεται ότι μόνο αυτός απευθύνεται στην ηθική του «δήμου» επειδή πρότεινε «λαϊκό δικαστήριο»αλλά και ο Βαβυλώνιος το ίδιο κάνει με πλάγιο τρόπο μάλιστα, όταν ή ζητά «να ληφθούν μέτρα» εναντίον του.

Θα μπορούσες Βαβυλώνιε να διαμαρτυρηθείς, να κάνεις ένσταση, να προβάλλεις αιτήματα. Τακτική που είχα παλιά κι εγώ –και ακόμα το κάνω. Ενστάσεις που με κατηγορούσατε εσφαλμένα ότι το κάνω εσκεμμένα για να ελέγχω τάχα μου το φόρουμ και να του δώσω τη δική μου απόκλιση. Δεν είναι όμως έτσι. Οι ενστάσεις που γίνονται κάθε φορά, κλήσεις μελών, διαμαρτυρίες, καυστικές επεμβάσεις δεν είναι παρά το δυναμικό της παράστασης που δίνουμε όλοι εμείς και μόνο έτσι πρέπει να εκλαμβάνονται κατά τη γνώμη μου. Πράγμα που σημαίνει ότι σωστά γίνονται και ότι δεν είναι δυνατόν να τις σταματήσουμε γιατί τότε θα ακυρώσουμε την παράσταση. Θα ακυρώσουμε τους εαυτούς μας δηλαδή.

Από κει και πέρα ο καθείς στο ρόλο του. Ηθοποιός δε γίνεται να αποκλείσει άλλον ηθοποιό Βαβυλώνιε, αλλά να κρίνει μόνο το «ύφος του».
Με άλλα λόγια αν του αρέσει η ερμηνεία του. Αν τον καθιερώνει στα μάτια του σαν ηθοποιό.

Οπότε το μόνο νόημα που έχει να ψάξουμε να βρούμε αν το «βλακώνειος»του Ασπικ και το « μπουνίδι», η απειλή, του Βαβυλώνιου, ειπώθηκαν σωστά, είναι όχι αν δημιούργησε κάποια ένταση μεταξύ τους ή αδικία αλλά τι ύφος έδωσαν αυτά στον ρόλο τους. Αν είναι και οι 2 τους καλοί ηθοποιοί.

Οπότε και πάντα όπως εγώ το εξέλαβα, το συγκεκριμένο ύφος του Ασπικ προς τον Βαβυλώνιο αλλά και προς άλλους χρήστες, του έχει δώσει ένα προφίλ υποκριτικής κτισμένο πάνω σε κοσμητικά επίθετα, σαρκασμό –ενίοτε και αυτοσαρκασμό- και χιούμορ που καθιστούν την ερμηνεία του ανθρώπινη και τον ρόλο του προσηνή παρόλο που ποτέ δεν ζήτησε συγγνώμη για τα «κοσμητικά»του επίθετα και τους σαρκασμούς του –πώς θα μπορούσε εξ άλλου να απολογείται ηθοποιός για το ρόλο του; Και επειδή επί πλέον βρίσκεται εδώ και καιρό επί σκηνής όπως κι εγώ και τον παρακολουθώ, γνωρίζω ότι το «βάρος»αυτού του ύφους το σηκώνει στους ώμους του πολλές φορές δυστυχώς και σαν άνθρωπος είτε υπό μορφή ενοχών είτε υπό μορφή επανατοποθετήσεων και αποζημιώσεων προς τον εκάστοτε «στόχο»του. Και είμαι πεπεισμένη ότι κινείται μεταξύ αυτής της ακραιφνούς ¨επίθεσης» και της «αποζημίωσης» για να κρατήσει την ισορροπία μεταξύ του πραγματικού χρόνου και του πλασματικού χρόνου της «παράστασης» με άλλα λόγια μεταξύ ανθρώπου και ηθοποιού, χωρίς να θιγεί η ερμηνεία και ο ρόλος του στο έργο. Να μη πέσει το προσωπείο του ηθοποιού και ακυρωθεί το έργο.

Ο Βαβυλώνιος αντίθετα και όπως πάλι το εξέλαβα εγώ, είναι νέος στη σκηνή. Τώρα διαμορφώνει το «ύφος»του. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είδους ερμηνευτής θα γίνει. Ωστόσο έχω ενδείξεις της ερμηνείας του. Μια από αυτές, η αίτησή του για αποκλεισμό μελών, για μέτρα εναντίον μελών και τώρα οι απειλές. Αυτό ποτέ δεν έγινε στο φόρουμ κι εμείς οι ίδιοι που βαλλόμαστε από αγνώστους, τους περίφημους γκεστ, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι όχι μόνο δε πρέπει να τους αποκλείσουμε από τη σκηνή αλλά φτάσαμε και στο σημείο να διαμαρτυρηθούμε στον ιδιοκτήτη της σελίδας για την κατάργησή τους.

Αυτό είναι λοιπόν το "φασιστικό¨ στοιχείο σου Βαβυλώνιε. Όχι τι λες, τι πρεσβεύεις αλλά το πώς κινείσαι πάνω στη σκηνή θέλοντας να αποκλείσεις άλλους ηθοποιούς. Και βέβαια κανείς-ούτε εγώ που με κατηγορείς ότι άνοιξα τόπικ - ούτε ο Ασπικ δε σε απέκλεισε εσένα ούτε ζήτησε μέτρα εναντίον σου ούτε εξαπέλυσε απειλές, αντίθετα σε βάλαμε αμέσως στο παιγνίδι σχολιάζοντας μόνο αρνητικά ή θετικά τα λόγια σου.

( και για να γίνω πιο σαφής ....και ο Λέφτυ μιλάει για μπουνίδι αλλά ποτέ υπό μορφή απειλής, γι αυτό είναι και καλός ερμηνευτής και ο ρόλος του συμπαθής).

Ετσι λοιπόν Βαβυλώνιε, επειδή εμείς εδώ "παίζουμε" κάτι, παρόλο που εισήλθες «βιαίως» επί σκηνής, χωρίς να φροντίσεις καν να πληροφορηθείς αν όχι να εγκλιματιστείς πρώτα με το έργο, είχες ανταπόκριση άμεση και συνεχή από τους υπόλοιπους ερμηνευτές. Ο καθένας ανάλογα με το «ύφος»του, την ερμηνεία του, το ρόλο του σε υποδέχτηκε στη σκηνή. Τώρα γιατί γυρίζεις και παραπονείσαι για το τροπο που ερμηνεύουν το ρόλο τους άλλοι ηθοποιοί; Εκτός αν το κάνεις από τακτική για να προάγεις τη παράσταση. Αλλά δε νομίζω, γιατί τότε δε θα ζητούσες μέτρα και μπαν. Εκτός πάλι αν και αυτό το κάνεις από τακτική οπότε .....σου βγάζω το καπέλο!
Οι ηθοποιοί λοιπόν αυτοί είναι, αυτοί οι ρόλοι τους, αυτές και οι ερμηνείες τους. Δεδομένες. Να τους αλλάξεις δεν μπορείς αλλά πρέπει μαζί τους να συναγωνιστείς με την αρχαία σημασία του όρου ( συναγωνιστής = ηθοποιός) κάνοντας και ενστάσεις και διαμαρτυρίες και ότι θες, όχι όμως και να ζητάς μέτρα ή να τσαμπουκαλέβεσαι.

Το μόνο πράγμα που από διαίσθηση καταλαβαίνω όμως, είναι ότι επειδή ακριβώς ο ρόλος σου μέσα στην οικονομία του έργου δεν είναι και από τους πιο αγαπητούς έξω στη κοινωνία- ή επειδή δεν έχεις καταλήξει ακόμα τι σόι ρόλο θα παίξεις- γυρίζεις και διαμαρτύρεσαι για τους ρόλους των άλλων. Αυτό το ρόλο όμως εσύ φαίνεται να το επιλέγεις, να κλίνεις προς τα εκεί, δεν σου τον δώσαμε εμείς και επομένως θα έπρεπε να τον σηκώνεις υπερήφανα γιατί δεν αφορά το άτομο ( εσένα) αλλά τον ηθοποιό. Με άλλα λόγια κανεις δε σε κατηγόρησε γι αυτό που είσαι στο πραγματικό σου αλλά για το ρόλο σου εδώ στο φόρουμ. Και επειδή συνήθως οι ρόλοι που παίζουμε εδώ καμιά σχέση δεν έχουν με το πραγματικό μας ( η ψυχοθεραπεία που λέγαμε αλλά και η ασφαλιστική δικλείδα μας είναι οι ρόλοι μας) είναι χαζό να προκαλείς ένα άλλον ηθοποιό σε μπουνίδι στη πραγματική σας ζωή. Οπότε κα συ Ασπικ ελπίζω το βλακώνειος στο προσωπείο να το απευθύνεις και όχι σε ό,τι κρύβεται πίσω από αυτό.

Και επειδή ακόμα αναγνωρίζω ότι ο ρόλος σου στο έργο είναι από τους πιο άχαρους, μάλλον ευγνωμοσύνη θα πρέπει να τρέφουμε επειδή τον επέλεξες Βαβυλώνιε και όχι να σε κατηγορούμε, φτάνει κι εσύ να κάνεις τι ίδιο για μας.....

Ας αποδεσμευτούμε λοιπόν από τα πρόσωπα και ας περιοριστούμε στα προσωπεία και πρώτος εσύ να το κάνεις Ασπικ που μιλας για θεατρικότητα και είσαι από τους πρώτους διδάξαντες.

Εδώ όμως ερχόμαστε σε ένα σημείο που πολύ με απασχολεί.
Οι ρόλοι μας.
Συγκεκριμένα το πόσο έχουμε εγκλωβιστεί σαν ηθοποιοί μέσα στον ρόλο μας. Διότι έχουμε ΟΛΟΙ μας, δημιουργήσει πια ένα «χαρακτήρα»μέσα στο έργο –το φόρουμ- και μας είναι δύσκολο να του ξεφύγουμε. Στον Ασπικ ας πούμε, οι περισσότεροι βλέπουν τον ρόλο του ανακριτή/δικαστή ( «θεός» όπως λέει και ο ίδιος αυτοσαρκάζοντας με όλες τις αντιθέσεις αυστηρότητας, ευσπλαχνίας του τελευταίου), στον Ατομαντ, του αναλυτή, επίσης με όλα τα χαρακτηριστικά της ακριβολογίας, του βάθους, της ευφράδειας κλπ, για να αναφέρω δυο μόνο παραδείγματα.

Αυτό μας εμποδίζει να αυτοσχεδιάσουμε προς χάρη του έργου. Που αν το κάναμε ίσως να ήταν το «παίξιμό»μας πιο ερασιτεχνικό αλλά το έργο σαν ολότητα θα μας άνοιγε πόρτες δημιουργικότητας ( αυτός είναι εξ άλλου ο λόγος που θέλουμε και νέα μέλη, ψάχνουμε για μη παγιωμένους «χαρακτήρες»). Αν μπορούσαμε να ξεφύγουμε από το ρόλο μας, να μεταπηδούμε ελεύθερα από ρόλο σε ρόλο, να αλλάζουμε προσωπεία, τι ελευθερία τότε στη σκέψη, στη πράξη αλλά και στην ερμηνεία των άλλων....

Αυτό όμως είναι και το πρόβλημα της ζωής. Αυτό είναι το δράμα του ανθρώπου. Ότι δε μπορεί να ξεφύγει από το ρόλο του, να τον αποτινάξει ώστε να στείλει ένα διαφορετικό «μήνυμα».....
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Σάβ Μάιος 28, 2005 7:12 pm

Οι θεατρικοί ρόλοι που ισχυρίζεσαι οτι υπάρχουν Ντιάνα εδω μέσα δεν εχουν ονοματεπώνυμο.οι ρόλοι δεν έχουν ανάγκη απο ευχές.

Οι καρικατούρες είναι μονοδιάστατες και δεν παρακινούνται απο προσωπικά πάθη,ούτε απο προσωπικές ελλείψεις και ανάγκες,γεγονός που δε συμβαίνει εδω μέσα.Στο ρόλο επιλέγεις αυτό που θα υποδυθείς.Εδώ δεν επέλεξε κανείς ενα μακρυνό ώς προς τα βιώματα και την ψυχοσύνθεση προσωπείο.
Το προσωπείο που φορά ο καθένας απο εμάς δεν είναι συνήθως παρά ενα ατροφικό τμήμα του "Εγω" του.Και επειδή υπάρχει η ανωνυμία της μάσκας είναι μια ευκαιρία για την εκδήλωση κάθε ευαισθησίας σε ενα παιχνίδι που κανονικά θα έπρεπε να είναι ψυχοθεραπευτικό (οχι σύμφωνα με την ψυχολογία του κώλου που νομίζουν οτι κατέχουν διάφοροι εδω μέσα).Που σημαίνει οτι συνήθως επιδεικνύονται τα τρωτά σημεία.

Τα εχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί σε σημείο που να γινόμαστε κουραστικοί.Θεωρώ πνευματική, λοιπόν, αναπηρία να μην μπορούν να καταλάβουν ορισμένοι ότι θίγεται το Πρόσωπο πίσω απο το νικ και να βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες για να συνεχίζουν την χυδαία συμπεριφορά τους προκειμένου να αποδώσουν κύρος και πυγμή στο καχεκτικό αυτοείδωλο τους...
και μάλιστα αυτή η συμπεριφορά να επικροτείται απο διάφορους άλλους.


Δικαίωμα λοιπόν αναφαίρετο κάποιου να ισχυρίζεται "να δω ρε αν εχεις τα αρχίδια να μου τα πεις αυτά κατάμουτρα" (κίνηση που προσωπικά επικροτώ).Μιας και στις πραγματικές Αγορές όταν οι διαφωνίες γίνονταν προσωπικές προσβολές τότε το θέμα λυνόταν με τα χέρια.
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Επόμενο

Επιστροφή στο υποστήριξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron