ας γράψουμε ιστορίες

Πλήρωση και Πληρωμή

εδώ ο καθένας γράφει ένα κομμάτι από ένα "παραμύθι" που κανείς δεν ξέρει πότε,που και πως θα τελειώσει...

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Μαρ 17, 2006 2:42 pm

...ξέχασα κάτι επί της διαδικασίας...

πρέπει να ορίσουμε το χρόνο της προσέλευσης των ενόρκων: προτείνω από σήμερα 17/3 και λόγω του σ/β που μεσολαβεί, την δευτέρα 20/3 και τρίτη 21/3 έτσι ώστε τετάρτη 22/3 ή 23/3 να έχουμε την ετυμηγορία, μιας και ακολουθεί το 3ημερο της 25ης/3 και η κατηγορούμενη δεν πρέπει να κρατείται επί μακρόν σε καθεστώς κρίσεως.

οπότε να περάσει ο Πρόεδρος παρακαλώ να κηρύξει την έναρξη της προσέλευσης των ενόρκων


ευχαριστώωωω
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό χαμίνι » Παρ Μαρ 17, 2006 3:02 pm

Να με συγχωρέσετε που δεν είμαι τυπική και δεν περιμένω την άφιξη του προέδρου... Αλλά, ως χαμίνι, το δικαιούμαι. Κι αν πιστεύετε το αντίθετο, ε, κακό του κεφαλιού σας!

Μπορεί Dianathenes να ψάχνεις το δίκιο σου, αλλά στη θέση σου θα μας έγραφα στα παλιά μου τα παπούτσια... κι αν δεν επενέβαινε ο Than-Sigma θα συνέχιζα απτόητη. Στο κάτω-κάτω όποιος ενοχλείται, ας μην σε διαβάζει... ή έστω ας μην δίνει σημασία σε ό,τι γράφεις. Κι εσύ κάνε το ίδιο.

Καλό σαββατοκύριακο!
Καλό ταξίδι!
Άβαταρ μέλους
χαμίνι
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Τρί Μάιος 10, 2005 12:46 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Τετ Μαρ 22, 2006 8:42 pm

dianathenes έγραψε:Ισως να είναι ειρωνεία της τύχης, αγαπητοί συμφορουμιστές και «συναγωνιστές» στο θεατρικό μας, που προσέρχομαι να σας ζητήσω σε αυτό το τόπικ της «Πλήρωσης και Πληρωμής», κάτι ανάλογο με αυτό που σας ζήτησε και ο Ασπικ τον Ιούνιο του 2005: μια δίκη

Το νικ που άνοιξε αυτό το τόπικ αν και είναι νέο και δε το γνωρίζω, έγραψε για την ύβρη και τα πάθη και απάντησα αυθόρμητα, επειδή πάντα στη ζωή μου κράτησα ως αρχή να θεωρώ τα άτομα εξ ορισμού καλόβουλα μέχρις να αποδειχτεί το αντίθετο και πάντα με αυτή τη τακτική κέρδισα την εμπιστοσύνη τους, φίλε Ασπικ. Αν γίνω επιφυλακτική, όπως με συμβουλεύεις για να με προφυλάξεις, μπορεί να γλίτωνα τόσα μπερδέματα αλλά θα στέγνωνα σαν άνθρωπος, πράγμα που δε το θέλω.

Ο λόγος λοιπόν που αναγκάζομαι να καταφύγω σε δίκη, αγαπητοί φίλοι, είναι ότι κανείς δεν μπορεί να σταθεί είτε στο εικονικό είτε στο πραγματικό, είτε σαν νικ είτε σαν άτομο με τόσους πολλούς κατήγορους γύρω του ταυτοχρόνως. Μπορεί μια παράσταση να είναι όλη αυτή η υπόθεση στο Υπόστεγο, ένα παιγνίδι, όπως θέλετε πείτε το αλλά και τα παιγνίδια πάντα παίζονται με φίλους. Μέχρι χθες μόνο ο Τάντονας φώναζε (πολύ) και το Σκιάχτρο (λιγότερο). Τώρα όμως προστέθηκε και ο Ασπικ.

Διότι φίλε Ασπικ, αν και ανέλαβες την διευθέτηση των διαφορών από τη θέση του Προέδρου, καταμερίζοντας δίκαια τις ευθύνες, εν συνεχεία βγάζοντας την τήβεννο σε διπλανό δωμάτιο, αναίρεσες τα συμπεράσματα που μόλις πριν λίγα λεπτά είχες εξαγάγει ερμηνεύοντάς τα διαφορετικά:

1.«Μήν γίνεσαι τσιμπούρι, ούτε να προσπαθείς με διάφορους τρόπους να κερδίσεις την φιλία τους με ευθύ ή πλάγιο τρόπο γιατί έχουν δίκιο μετά να σε λένε γυναικουλίτσα»

2 «Και τα άλλα τα γλυκά λογάκια, τα έτσι και τα δήθεν σου τι τα θέλεις;
Μερικές φορές, μοιάζεις σάν να θέλεις να καλοπιάνεις τους άλλους για να τους ευνουχίζεις και να τους έχεις του χεριού σου μετά. Θα έχει δίκιο και η άλλη η χαρχάλω να σε πεί γυναικουλίτσα μετά».



Διαμαρτυρήθηκα άμεσα και έντονα λέγοντας ότι άλλο ο ρόλος και άλλο το «δήθεν». Παίζω το ρόλο μου σημαίνει ορμώμαι από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μου προκειμένου να πάρω μέρος ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ σε μια παράσταση. Το «δήθεν» αντίθετα, σημαίνει ότι ενεργώ μετά από δεύτερη σκέψη, αξιολογώ, επιλέγω και εφαρμόζω τακτική.

Βέβαια, για να είμαι δίκαιη ασπικ, δεν είπες ότι σίγουρα ενεργώ έτσι αλλά ότι «μοιάζω» να το κάνω.
Ωστόσο με πείραξε πολύ ακόμα και που το σκέφτηκες και το εξέθεσες σαν πιθανότητα.

Οπως και νάχει όμως, καλύτερα που ήλθαν έτσι τα πράγματα, γιατί μιας και όλοι λίγο πολύ, μας έχουν κατηγορήσει και τους δυο ότι είμαστε «κολλητοί», σωστό είναι τώρα να μπει ένας άλλος Πρόεδρος, ώστε να έχω κι εγώ την αξιοπρέπεια ότι η δίκη μου, γίνεται με τους ίδιους όρους που έγινε και η δική σου. Ετσι προτείνω όπως κι εσύ στο παρελθόν να προσέλθει ο αρχαιότερος των χρηστών για αναλάβει τη διεξαγωγή της. Παραθέτω όσα είχες ζητήσει κι εσύ τότε αλλάζοντας όπου είναι απαραίτητο:

... « προτείνω να επιλύσουμε τις διαφορές (...) σωστά και δημοκρατικά,ακολουθώντας πιστά τις φορουμικές αρχές. Προτείνω λαικό δικαστήριο λοιπόν,όπου οι συμφορουμιστές μας θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους (.....). Εμείς θα έχουμε δικαίωμα ερωτήσεων και αποσαφηνίσεων και στο τέλος της διαδικασίας,μπορούμε να αγορεύσουμε. Στο τέλος θα καταμετρηθούν οι αποψεις. Πιστεύω πώς και αυτός ο τρόπος έχει την πρέπουσα δραματουργία, είναι εξίσου θεαματικός-θεατρικός και προσφέρει την απαιτούμενη δικαίωση στο θύμα και την κάθαρση στο φιλοθεάμων κοινό (....)

Πρόεδρος του δικαστηρίου ορίζεται σύμφωνα με την φορουμική νομολογία και εθιμοτυπία, ο αρχαιότερος φορουμάς που θα προσέλθει. Και βέβαια σε περίπτωση που κανείς δέν προσέλθει,τότε σύμφωνα με το άρθρο τρία παράγραφος δέκα και πάλι της φορουμικής νομολογίας και εθιμοτυπίας,ο κατηγορούμενος,εγώ δηλαδή,απαλασσομαι λόγω αδιαφορίας και απουσίας καταδικαστικών απόψεων πρός καταμέτρηση.».

«Κομματικές συζητήσεις» σελ 1



Οι κατηγορίες που με βαρύνουν είναι οι εξής:

Σκιάχτρο:

«για την φορουμική προσωπικότητα της Διανάθηνα τρέφω αρνητικά συναισθήματα τα οποία ειδικά τον τελευταίο καιρό έχουν πολλαπλασιαστεί μιας και έχει φροντίσει αντί να απευθυνθεί άμεσα στο πρόσωπο το δικό μου ή οποιουδήποτε άλλου που την έχει ενοχλήσει,την έχει οργίσει και να τα πει ευθέως, να χρησιμοποιήσει τον χείριστο,κατα τη γνώμη μου, τρόπο των χαμηλού επιπέδου υπονοούμενων, τακτική ευρέως διαδεδομένη στους θρασύδειλους. Αυτά τα γυναικουλίστικα κόλπα "θα σου βγάλω το μάτι την ώρα που κοιτάς αλλού" εμένα μου είναι απεχθή. Ουσιαστικά λοιπόν διεξάγει και αυτή εναν 'πόλεμο δολιοφθοράς' ενάντια σε αυτούς που απεχθάνεται. Οπως και να έχει λαμβάνω υπόψη οτι ο καθένας έχει τις δικές του δοκιμασμένες τακτικές όπως και το αξίωμα οτι δεν είναι υποχρεωτικό να συμπαθούμε όλοι όλους σ'ενα χώρο».





Τάντον:

«Η διανάνθενς , που ούτε την συμπαθώ ούτε την αντιπαθώ, μπορεί φυσικά να γράφει ότι θέλει, να παστάρει 100 φορές την μέρα ή καθόλου. Να απαντά και να ρωτά ότι θέλει. Ποιος μπορεί και θέλει να την εμποδίσει; Πάντως όχι εγώ.
Ένα δεν δέχομαι και δεν ανέχομαι να κάνει. Να ορμάει στα κείμενα των άλλων, να διορθώνει από ορθογραφικά λάθη μέχρι το νόημα, να εξηγεί με δικά της λόγια τι εννοούν, να κάνει υφολογικές και πραγματικές παρατηρήσεις. Να τα συμπληρώνει με ψυχαναλυτικές αναλύσεις της (ψυχαναλυτικές του κώλου, με συχωρείτε του Κοσμοπόλιταν ). Και πάνω από όλα να βγάζει τα ηθικά συμπεράσματα των κειμένων των άλλων!
Αυτό που προσπαθώ να πω τρεις μήνες τώρα είναι : γιατί να μεταφέρουμε, με μορφή καρικατούρας, αυτό που συμβαίνει έξω στην αγορά;
Αν η διανάθενς έγραφε τα δικά της κείμενα, τις δικές της απαντήσεις, τις δικές της απόψεις ο χώρος θα ήταν πραγματικά πεδίο ελεύθερης έκφρασης.
Θέλει να τον μετατρέψει σε επαρχιακό Δημοτικό σχολείο άλλων εποχών ( που τόσο θαυμάζει)».

Ασπικ:

«Και τα άλλα τα γλυκά λογάκια, τα έτσι και τα δήθεν σου τι τα θέλεις;
Μερικές φορές, μοιάζεις σάν να θέλεις να καλοπιάνεις τους άλλους για να τους ευνουχίζεις και να τους έχεις του χεριού σου μετά. Θα έχει δίκιο και η άλλη η χαρχάλω να σε πεί γυναικουλίτσα μετά».



Συνοπτικά: 1) δολιοφθορά 2) επιμελητεία του χώρου 3) απόπειρα χειρισμού των χρηστών με δόλο.

Κοντολογίς, η « δεύτερη σκέψη», ο δόλος και στις 3 περιπτώσεις. Γι αυτό λέω ότι δεν έχω και άλλη επιλογή. Ενας οκ. Δεύτερος, κατά δήλωσή του αρνητικά διακείμενος, πάλι οκ .Αλλά και τρίτος; Και μάλιστα, θετικά διακείμενους συνήθως! Πάει πολύ, όντως!

(αλλά δε πειράζει άσπικ, γιατί έτσι μου δίνεται και η ευκαρία να ικανοποιήσω και το κολλητηράκι που είπε πρόσφατα ότι "δεν έτυχε ποτέ να αντίμετωπίσω "τον ισχυρό λόγο" του άτομαντ ή τον δικό σου και γι αυτό τη βγάζω καθαρή..." Οπότε ιδού οι περισάσεις τώρα το απαιτούν και είναι μια πρόκληση θα έλεγα ενδιαφέρουσα :lol: )


Βέβαια, ο κατηγορούμενος απολογείται τελευταίος. Προκειμένου όμως να έχετε και τη δική μου κατάθεση πριν τη δίκη - έτσι, δε γίνεται;- δίνω τα εξής στοιχεία.

Οσον αφορά τον τάντονα: εμφανίστηκε μετά από απουσία ενός και πλέον έτους (Αυγ. 2004- Δεκ 2005) και σε κειμενό μου που απλά αναφερόταν στο μύθο της Ηλέκτρας έγραψε τα εξής:

«Στην Ψυχανάλυση εκτός από τα συμπλέγματα υπάρχουν και τα φαντάσματα.
Ας μιλήσουμε για φαντάσματα
Όχι, για αυτά τα σκεπασμένα με άσπρα σεντόνια που βογκάνε και κουβαλάνε αλυσίδες… γι΄ αυτά θα μιλήσουν άλλοι ειδικοί
( Χαρδαβέλες και τέτοιοι ). Αλλά, για κάποια άλλα.
Φάντασμα στην Ψυχανάλυση είναι ένα δίπολο, ένα νόμισμα με δυο πλευρές. Η επιθυμία / απώθηση. Προσμονή / φόβος. Ηδονή / φρίκη. Τα φαντάσματα κυκλοφορούν από το ασυνείδητο στο συνειδητό, σχηματίζονται, μετασχηματίζονται, ξεπηδάνε, διαφεύγουν, προσκρούουν στην Λογοκρισία, φεύγουν, ξανάρχονται, μας στοιχειώνουν, γίνονται αρχετυπικές εικόνες, μας κάνουν ( διαδοχικά) μονομανείς, νευρωτικούς, υστερικούς… και πάει λέγοντας.
Γνωστά όλα αυτά και στοιχειώδη.
Ποιο όμως είναι το συνηθέστερο Φάντασμα της σημερινής-υστερικής-μικροαστούλας-με μερικά χρονάκια, και κιλάκια συνήθως, παραπάνω- που κυκλοφορεί ανάμεσά μας;
Ο βιασμός.
Ο βιασμός της από τον επαναστάτη ( ή έστω ελλείψει του από τον εξεγερμένο ή ακόμα και από την εικόνα της εξουσίας ).
Και όταν ο βιαστής δεν έρθει; ( γιατί ποτέ δεν έρχεται )
Η Κυρία γράφει
Γράφει για το φάντασμά της ( θυμηθείτε τον μοτοσικλετιστή μπάτσο με τα μαύρα δερμάτινα, τον Αλγερίνο με τη Μολότοφ, τον εξεγερμένο του Πολυτεχνείου…)
( θυμηθείτε την Κοταμανίδου να χορεύει με το φάντασμά της στους Κυνηγούς του Αγγελόπουλου. Θυμηθείτε τις εικόνες του Μπονουέλ, θυμηθείτε τον Τρίαρ…)
Η Κυρία γράφει
( και επειδή δεν κάνει Ανάλυση ) όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο νευρωτική. Θυμώνει και αρχίζει να …διδάσκει!
Ξέρει δεν ξέρει ( που δεν ξέρει!).
Απόλαυσα την κοινικοπολιτική ανάλυσή της για το τι έγινε πρόσφατα στη Γαλλία. Όλα λάθος. Μα όλα. Αλλά το ύφος εκεί. Η αυθεντία μιλά. Θαυμάστε την! ( η εικόνα του γερο-παράξενου υποχόνδριου Βορταίρου να ρίχνει τα τείχη της Βαστίλης με έκαναν να χαμογελώ στον ύπνο μου αρκετές νύχτες! ).
( η σύγκριση του Μάη του 68 με τα τελευταία γεγονότα με έκαναν να τρίζω τα δόντια μου. Ώστε λοιπόν ίδια ή ανάλογα γεγονότα κυρά μου; Τότε ήμασταν μισά αγόρια και μισά κορίτσια. Τώρα είδατε καμιά γυναίκα στις ταραχές; Δεν σας βάζει αυτό υποψίες ότι κάτι άλλο συμβαίνει; Δύσκολα ζητάω…)
Ξεκαρδίστηκα με την παρουσίαση του Μύθου των Ατρειδών. Εκείνη η Κλυταιμήστρα που κτυπά τον σύζυγό της με το… ρόπαλο! Με έκαναν να πέσω από την καρέκλα μου. ( όταν δίδασκαν τον Αγαμέμνονα του Αισχύλου στο σχολείο της έγραφε μάλλον… για σκαμνάκια ). Αμ, εκείνες οι Ερινύες που ήταν το… πνεύμα της Κλυταιμήστρας και κυνήγαγαν τον Ορέστη…( όταν μάθαιναν τις Ευμενίδες στο σχολείο εκείνη ζωγράφιζε καρδούλες ).
Να είστε καλά Κυρία μου και να γράφετε. Δεν υπάρχουν και πολλές αφορμές να γελάμε, γύρω μας.
( μην βιαστείτε πάντως. Θα κάνω πάλι κανα δυο χρόνια να μπω στο υπόστεγο, αρκετή η δόση που πήρα ).

Υ.Γ σαν Ψυχαναλυτής δεν ανησυχώ ιδιαίτερα για τη περίπτωσή σας. Υπάρχουν χιλιάδες σαν εσάς και πάντα ( σχεδόν )υπάρχει θεραπεία
Σαν άντρας τρομάζω. Λες να υπάρχει καμιά τέτοια στον περίγυρο μου»;

Τόπικ «σύμπλεγμα της Ηλέκτρας».


....για να καταλήξει μετά από διάστημα 3 μηνών στην κατηγορία που υπέβαλε.


Οσον αφορά το Σκιάχτρο και τον Ασπικ δεν καταθέτω τίποτα, γιατί είμαστε και εμείς σαν αντίδικοι και εσείς ως ένορκοι, παρόντες συνεχώς επί 3 χρόνια, οπότε έχετε στοιχεία να κρίνετε αν κάνω δολιοφθορά και αν είμαι δήθεν.

Τέλος, όσον αφορά την «επιμελητεία», την οποία όπως σωστά διέβλεψε ο Ασπικ, εγώ ονομάζω υγιή ΚΡΙΤΙΚΗ, έχω να πω ότι είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό μου στο χώρο. Να κάνω σχόλια, να ερμηνεύω λογοτεχνικά κείμενα χρηστών ή άλλων συγγραφέων. Δεν το αρνούμαι. Πάντα όμως καλοπροαίρετα, με ευγενή και όπως κρίνω εκ των αντιδράσεων, εύστοχο τρόπο. Για τα σχόλιά μου πάνω σε απόψεις δε νομίζω ότι διαφέρω από τους άλλους. Οπως ακριβώς κι εσύ ασπικ, κέρδισες με το σπαθί σου μετά την ετυμηγορία των ενόρκων στη δίκη σου το δικαίωμα να «βρίζεις νόμιμα», θέλω να κερδίσω το δικαίωμα να «ασκώ κριτική νόμιμα σε λογοτεχνικά κείμενα» και επομένως



ΖΗΤΩ

1.να μου παραχωρηθεί κι εμένα με τη σειρά μου, ο ρόλος της «κριτικού», δεδομένου ότι αν μου τον στερήσετε, θα πρόκειται πλέον για το δικό μου ευνουχισμό.
2 να κηρυχθώ αθώα για τις 2 άλλες κατηγορίες.


Ευχαριστώ για το χρόνο σας και να μην αργήσει










































να περάσει ο Πρέδρος παρακαλώωωωωωωωωωωωω....





Νομίζω πώς αρνείσαι να ακούσεις τους άλλους,φοβούμενη μήν χαλάσεις την εικόνα που έχεις για τον εαυτό σου.
Για αυτο και χρησιμοποιείς τον δηθεν προσχηματικό λόγο, όπως και στο άλλο τόπικ με τα γλυκά λογάκια,που στην ουσία του όμως είναι επιθετικός για τους άλλους.
Για αυτό προτού κλείσω την υπόθεση και παραιτηθώ από πρόεδρος του δικαστηρίου μιάς και το ζήτησες,θα σημειώσω πρός την γραμματεία πώς η εν λόγω (οσιο)μάρτυς κλήθηκε με λάθος όνομα.
Θα πρέπει να διορθωθεί και απο διανάθενα να γίνει.....













































διαδήθενα.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Τετ Μαρ 22, 2006 11:46 pm

....μόνο διαδήθενα; Και διανάθεμα, δούκισσα, κατσίκα, κουβάς, μπάρμπη και φαινόμενο. Ολα το ρεπερτόριο το έχω καλύψει αλφαβητικά από τίτλους ευγενείας, του ζωολογικού βασιλείου αλλά και του οικιακού εξοπλισμού!

Επειδή αυτόν τον “δήθεν και προσχηματικό” λόγο μου αγαπήσατε. Τόσο που να με στολίζετε κάθε τόσο. Χωρίς αυτόν δεν είμαι η διανάθενα. Είμαι μια άλλη. Αγνωστη. Απροσχημάτιστη. Η, προσχηματική όπως θα το θέλουν οι άλλοι. Σε καλούπι κανένα δεν μπαίνω. Πνίγομαι και θέλω να αναπνέω. Από κανέναν δεν κλέβω αναπνοή. Εχω δική μου. Ας με λέτε λοιπόν διαδήθενα. Εκεί μέσα είναι το “δήθεν”. Αλλά είναι δικό μου. Είναι η μάσκα μου και ο μπερντές μου.

Και ύστερα, ποιοι «άλλοι»; Δε βλέπω κανέναν.
Και ποια οσιο (μάρτυς); Εγώ δεν είμαι μάρτυρας, κατηγορούμενη είμαι.
Δήθεν κατηγορούμενη. Διότι πού είναι οι κατήγοροι; Και πού τα θύματά μου;
Οχι, κανέναν δεν βλέπω εξόν από γυμνές κατηγόριες.

Ούτε ένορκοι;
Αυτό είναι το σημαντικότερο για μένα. Σημαντικότερο από το αν είμαι διανάθενα ή διαδήθενα. Διότι και η σιωπή ετυμηγορία είναι. Και το μήνυμα το έλαβα.

Οπως και νάχει ευχαριστώ το Χαμίνι και τον Ασπικ που παρουσιάστηκαν στη «δίκη».
Διότι το hidden είναι δολιοφθορά. Ευχαριστώ λοιπόν, ειλικρινά.
Αλλά Χαμίνι να ξέρεις ότι είτε επιλέξουν να με διαβάζουνε είτε να μη με διαβάζουνε, ορισμένους φαίνεται ότι τους ενοχλεί ακόμα και που διαβάζω στο χώρο.


Διαδήθενα εκ του δήθεν ή διαδίθενα εκ του διαδίδω τα αισχρά για τη διανάθενα και μετά την κοπανάω;

Αλλά εντάξει, είπαμε σε αυτό το θέατρο, ο θύτης πάντα υπάρχει έστω και χωρίς θύματα. Η, διαφορετικά, τα θύματα γίνονται θύτες. Αυτό είναι εξ άλλου και το μεγαλείο του χώρου. Που μας συγκρατεί όλους στο κέντρο.
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Πέμ Μαρ 23, 2006 9:56 pm

Τζάκ έγραψε: Και καθώς ρε ντιάνα θα γυρνάς το βράδυ από τον ψυχίατρο,πάρε μου και δυό μάρλμπορω σε παρακαλώ.



Και καθώς θα παίρνεις τα μάλμπορο του τζάκ ρε διαδήθενα,πετάξου και στο φαρμακείο να πάρεις και ένα κουτάκι βαζελίνη για τους ψαλιδοχέρηδες εδώ μέσα,να μήν τους πονάει ο κώλος τους όταν τους γαμάνε μπάς και ηρεμήσουν επιτέλους.

Τελικά το χαζόμουσο σου έκανε την καλύτερη υπεράσπιση.
Όντως θα χρειαστείς ψυχίατρο έτσι που στην πέσαν αρκετοί εδώ μέσα.
Και βέβαια ένας ψυχίατρος θα σου έλεγε πώς σίγουρα το περισσότερο φταίξιμο δέν το έχουν οι άλλοι αλλα ο εαυτός μας και ο τρόπος που αντιμετωπίζει τους άλλους.
Και θα σου έλεγε πώς όλα αυτά τα προβλήματα,αντιμετωπίζονται με διάλογο.
Διάλογο με τους άλλους που θα φέρει και διάλογο με τον εαυτό μας και διάλογο με τον εαυτό μας που θα φέρει και διάλογο με τους άλλους.
Εσύ όμως διαδήθενα,αποφεύγεις τον διάλογο με τον εαυτό σου και κατ επέκτασην με τους άλλους,οπως ο διάολος το λιβάνι.
Δέν τον χρειάζεσαι (τον διάλογο).Έχεις έτοιμες λύσεις και αναλυσεις για όλα.
Όπως και όλοι σχεδόν εδω μέσα.
Συνεχώς ρητορεύουμε,αποφαινόμαστε,θεωρητικολογούμε,αναπαράγοντας τον εαυτό μας.Είμαστε τόσο καιρό εδώ μέσα και δέν μάθαμε ακόμη να συζητάμε.
Δέν μάθαμε να ακούμε και δέν μάθαμε να ρωτάμε.
Όταν σου είπα διαδήθενα,πώς αυτα που έγραψες ήταν δήθεν,πρίν από κάθε άλλη ανάλυση σου και αγόρευση έπρεπε να με ρωτήσεις γιατί σου έγραψα πώς αυτά ήταν δήθεν.
ʼμα δέν ρωτήσεις πώς θα μάθεις καλό μου κορίτσι;
Αλλά τι να ρωτήσεις; αφού έχεις έτοιμες απόψεις για όλα.
Και έτσι ακυρώνεις κάθε διάλογο.
Για αυτό είσαι και δήθεν.
Γιατί αντί να ανοίξεις ένα διάλογο με τους υβριστές σου,πήγες και με τα δήθεν σου γλυκά λογάκια τον σκότωσες.
Βέβαια και αυτοί λακίσαν και με τίποτα δέν θα ήταν πρόθυμοι να συμμετάσχουν σε ένα τέτοιο διάλογο,αφού κινούνται μέσα στην θολούρα και στην ασάφεια της παραμύθας που έχουν στο μυαλό τους,αλλά και εσύ γιατί να φοβηθείς;
Γιατί ρε επιτέλους φοβάστε να συζητάτε με τους άλλους;
Έ;
Γιατί;

Και έτσι τελικά,κανένας μας δέν είναι κατήγορος κανένας και κατηγορούμενος όπως λές.
Αλλά όλοι είμαστε μάρτυρες και ψευδομάρτυρες.
Μάρτυρες του νεκρού λόγου και διαλόγου.















































+
Ενθάδε κείται αυτός που δέν γεννήθηκε ποτέ.
Πέθανε αγέννητος,γιατί γεννήθηκε πεθαμένος.

Ζωή σε εμάς.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Μαρ 24, 2006 12:16 am

aspic έγραψε:
Όταν σου είπα διαδήθενα,πώς αυτα που έγραψες ήταν δήθεν,πρίν από κάθε άλλη ανάλυση σου και αγόρευση έπρεπε να με ρωτήσεις γιατί σου έγραψα πώς αυτά ήταν δήθεν.
ʼμα δέν ρωτήσεις πώς θα μάθεις καλό μου κορίτσι;
Αλλά τι να ρωτήσεις; αφού έχεις έτοιμες απόψεις για όλα.
Και έτσι ακυρώνεις κάθε διάλογο.
Για αυτό είσαι και δήθεν.




Δηλαδή θα έπρεπε κατά τη λογική σου, όταν με αποκάλεσε το σκιάχτρο μπάρμπη να το ρωτήσω γιατί είμαι μπάρμπη. Ομοίως τον τζακ να το ρωτήσω γιατί με αποκαλεί κουβά.

Αυτή όμως η λογική είναι η λογική των υβριστών. Αυτών δηλαδή που ενώ τους παραθέτεις επιχειρήματα σου απαντούν με ύβρεις ή αυτών που κατασκευάζουν ένα προφίλ και εν συνεχεία σε βρίζουν.

Χωρίς να είναι δική μου άποψη προκατασκευασμένη και έτοιμη αλλά αντικειμενικά παραδεκτή, ο διάλογος προυποθέτει επιχειρήματα και όχι χαρακτηρισμούς. Αν όμως παρά ταύτα καταφύγεις σε αυτούς οφείλεις να τους στηρίξεις εσύ που τους καταθέτεις. Επομένως, δεν όφειλα να ρωτήσω σε γιατί αυτά που γράφω είναι "δήθεν", όπως υποστηρίζεις, εσύ όφειλες να υποστηρίξεις αυτά που λες.

Οταν δεν το κάνεις, ταυτίζεσαι με τη γραμμή των υβριστών μου και δε μου μένει παρά να αμυνθώ. Γιατί με τους υβριστές ό διάλογος δεν έχει καμιά ευκαιρία..΄......
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Παρ Μαρ 24, 2006 1:21 am

dianathenes έγραψε:
Δηλαδή θα έπρεπε κατά τη λογική σου, όταν με αποκάλεσε το σκιάχτρο μπάρμπη να το ρωτήσω γιατί είμαι μπάρμπη. Ομοίως τον τζακ να το ρωτήσω γιατί με αποκαλεί κουβά.

Αυτή όμως η λογική είναι η λογική των υβριστών. Αυτών δηλαδή που ενώ τους παραθέτεις επιχειρήματα σου απαντούν με ύβρεις ή αυτών που κατασκευάζουν ένα προφίλ και εν συνεχεία σε βρίζουν.

Χωρίς να είναι δική μου άποψη προκατασκευασμένη και έτοιμη αλλά αντικειμενικά παραδεκτή, ο διάλογος προυποθέτει επιχειρήματα και όχι χαρακτηρισμούς. Αν όμως παρά ταύτα καταφύγεις σε αυτούς οφείλεις να τους στηρίξεις εσύ που τους καταθέτεις. Επομένως, δεν όφειλα να ρωτήσω σε γιατί αυτά που γράφω είναι "δήθεν", όπως υποστηρίζεις, εσύ όφειλες να υποστηρίξεις αυτά που λες.

Οταν δεν το κάνεις, ταυτίζεσαι με τη γραμμή των υβριστών μου και δε μου μένει παρά να αμυνθώ. Γιατί με τους υβριστές ό διάλογος δεν έχει καμιά ευκαιρία..΄......



Ενώ όταν τους καλοπιάνεις και τους γλύφεις και τους λές να έλθουν να φυτέψετε πανσεδάκια και να παίξετε και να τραγουδήσετε με χαρά,τοτε νομίζεις πώς ο διάλογος έχει ευκαιρία.
Εμπάσει περιπτώσει,το δίκιο εσύ το εχεις και θα σε ωφελούσε οποιοσδήποτε σοβαρός διάλογος γινόταν.
Να δούμε τι θα είχαν να πούν και πώς θα τεκμηρίωναν τα επιχειρήματά τους (άν και είμαι σίγουρος πώς δέν θα συμμετείχαν σε καμμια συζήτηση,επειδή δέν θα είχαν και τίποτα να πούν).
Εσύ προτίμησες όμως να το παίξεις καλή και κυρίως ΨΕΥΤΙΚΑ καλή.
Γιατί διαδήθενα το έπαιξες ψευτικα καλή ή μόνο καλή άν επιμένεις;;
Ποιοί νομίζεις πώς ήταν οι λόγοι;
Εκεί είναι όλο το ζουμί,που άν το βρείς ίσως να απαντήσεις και γιατί μερικοί εδώ μέσα τα παίρνουν στο κρανίο μαζί σου.
Χωρίς βέβαια αυτό να τους αθωώνει,αλλά χεστους αυτούς και κοίτα τον εαυτό σου.
Πάρε τώρα ένα μεγάλο κενό να αυτοκοιταχτείς μέσα του.



































































και άλλο...














































































και άλλο...





















































































και άλλο...























































εντάξει φθάνει για σήμερα.
Φτειάξε και τα δικά σου κενά και ψάξου μέσα τους.
Τουλάχιστον τρείς φορές ημερησίως.

ΒΓ Και τι εννοείς όταν λές πώς καταθέτω τους υβριστές σου;
Σιγά τώρα μήν με βάλεις και εμένα υπεύθυνο για την μαλακία που έχουν αυτοί στο κεφάλι τους.
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Μαρ 24, 2006 1:58 am

.... δε το βρίσκω καθόλου δίκαιο άσπικ να τεκμηριώνω οποιαδήποτε στάση μου απέναντι σε υβριστές. Η δική τους στάση είναι πρώτη επικριτέα και ύστερα η οποιαδήποτε δική μου.

Μήπως κρίνετε εμένα επειδή εγώ μόνο προσφέρομαι για κρίση/διάλογο τελικά;Επειδή απαντώ και υπολογίζω αυτά που λέτε;

Πάντως απαντώ απολογούμενη πάλι:

δε φέρθηκα ψεύτικα καλή. Είμαι καλή. Εχω την πολυτέλεια να είμαι καλή.
Αυτό πιστεύω για τον εαυτό μου.

καλός σημαίνει για μένα να μη κρατάς κακία.
Να παραδέχεσαι ότι για να σε βρίζει κάποιος έχει κάποιο πρόβλημα μεγαλύτερο από σένα.

Οπότε αν αυτό το καταλάβεις καταλαβαίνεις ότι έχεις και μέσο διαφυγής.
Κάποια γωνία στον εαυτό σου που σου επιτρέπει να ταμπουρωθείς από τη βία που εισέρχεται από τον έξω κόσμο. Ενώ ο άλλος δεν έχει.

Επομένως ;
Επομένως είσαι δυνατότερος.
και επομένως μπορείς να είσαι καλός.

Οπότε κάνεις μια κίνηση καλής θέλησης. Για να του δείξεις ότι επιθυμείς να τα βρείτε.

Ομως αυτό μπορεί να το αισθανθεί ο άλλος. Δηλαδή ότι επειδή έχεις αυτή τη πολυτέλεια της "μικρής γωνίας", του δίνεις το χέρι και τότε μαζεύει περισσότερη οργή. Σταματά να μιλά ή εξαμολύει ακόμα δριμύτερο βρισίδι.

Πάντως δεν είναι γλίψιμο ή καλόπιασμα.
Μπορεί να είναι ενοχή που έχεις τη " μικρή γωνία" όπως έχεις ενοχή για άλλα πράγματα.
Αλλά γιατί να έχεις; Μήπως δεν πόνεσες για να την αποκτήσεις;

Οπότε δε ξέρω τι πρέπει να κάνει κανείς σε αυτή τη περίπτωση.
Αλλά μου φαίνεται απαράδεκτο να μην κατανοείται αυτό από τρίτους, να κρίνεσαι γι αυτό, να χρειάζεται να κάνεις το ψυχογράφημά σου για να μη σε πουν γλύφτη ή ψεύτη.

Ομως αν οι χρήστες έχουν πρόβλημα που έχω " μικρή γωνιά" και δίνω το χέρι ποτέ πια δε θα τους το ξαναδώσω.
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

BUCKET..

Δημοσίευσηαπό Jack » Παρ Μαρ 24, 2006 5:21 am

Sto eipa kai palaiotera...

Kouvas me th geomorfologikh ennoia.

Pou shmainei asxhmh re paidaki mou.
Einai gegonos oti eisai mia asxhmh gynaika.
Den eisai kalh, den eisai kakh, eisai aplos asxhmh...

Oti kai na sou lene oi alloi o kathrefths sou den sou eipe psemata pote...

Kouva se xarakthrizei o Grande O n I m U s H a, kai to kanei me epioikia..

[Den endiaferei to periexomeno sou, den exei thn paramikrh shmasia.
Den apasxolei to gemato laxtara gia epikoinonia grapsimo sou, deigma ths apelpisias kai tou kenou pou vioneis kathimerina..
Den exei kammia shmasia to ti sou grafei o kathe varemenos mikroftoxoulhs ypallhliskos, h o kathe Atomant (pou vgainei tis nyxtes kai pnigei gatia), h o kathe aspic (pou exei akseperasta provlimata prosopikothtas), o opoios allos telos panton.. (to net katelikse xoros synathroishs katatonikon, kai valvida ektonoshs provlimatikon, pou vevaia den einai kako... Skepsou ta typakia typou Atomant xoris to net kai tha deis to fos sou kakomoira)].

Den peirazei to oti eisai asxhmh loipon... Mhn aisthanesai asxhma.
Tha perasei h zoh syntoma kai den tha exeis th retsinia ths mpougatsas gia panta...

(Ase pou ama kakia moira to thelhsei kai tyxei na deis th gynaika tou Atomant tha katalaveis ti shmainei pragmatikh asxhmia)...
O n I m U s H a
(rules)
Jack
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 05, 2005 7:22 am

Δημοσίευσηαπό χαμίνι » Παρ Μαρ 24, 2006 10:23 am

Πολύ καλά της τα πες της dianathena Jack.... ʼκου τα diana και πάρτο απόφαση πια....

Αλλά εσύ Jack, πότε κοιτάχτηκες τελευταία φορά στον καθρέφτη; Κι αν θέλεις, βέβαια, μας λες τι ακριβώς είδες; Πες εσύ και θα σου πω κι εγώ... Και για τον εαυτό μου και για σένα που δεν έχεις ανάγκη το νετ για να εκτονώνεσαι!!!

Έλα λοιπόν να διαλογολογισθούμε ως μη κατατονικοί και κομπλεξικοί που είμαστε!
Καλό ταξίδι!
Άβαταρ μέλους
χαμίνι
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 665
Εγγραφή: Τρί Μάιος 10, 2005 12:46 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ας γράψουμε ιστορίες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron