ας γράψουμε ιστορίες

Πλήρωση και Πληρωμή

εδώ ο καθένας γράφει ένα κομμάτι από ένα "παραμύθι" που κανείς δεν ξέρει πότε,που και πως θα τελειώσει...

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Τετ Μαρ 15, 2006 11:20 pm

Ασπικ, καμιά ερώτηση δεν είναι καινούργια απ αυτές που πρότεινες να υποβάλλω στους γνωστούς κατηγόρους, όπως και καμιά απάντησή τους δεν είναι άγνωστη, αφού και τις αυτές ερωτήσεις έχω υποβάλλει στο παρελθόν και τις αυτές απαντήσεις έχω λάβει. Ηδη με την παρέμβασή του, το Σκιάχτρο δηλώνει τη δεύτερη αναμασημένη δικαιολογία της – η άλλη είναι ότι προσπαθώ να κάνω το φόρουμ όπως το θέλω- ότι είμαι «θρασύδειλη», δε μιλώ κατά πρόσωπο και ότι αρέσκομαι σε πλάγιες τακτικές.

Με τις περισσότερες ενστάσεις εδώ μέσα Σκιάχτρο, είναι δύσκολο να το στηρίξεις αυτό. Ενστάσεις για οτιδήποτε με ενοχλούσε! Η πλάγια τακτική είναι μάλλον δικό σου χαρακτηριστικό, μιας και είχαμε καταγγελίες περί μαγειρεμάτων σου στο τσατ. Οσο για τη σημερινή σου παρέμβαση, ευχαριστώ δε θα πάρω. Καμιά αποχώρηση δεν ανακοίνωσα δημόσια. Δημόσια δήλωσα στον τάντονα ότι του αφήνω χώρο για όσο χρόνο χρειάζεται να εκφραστεί, μιας και το δηλώνει τόσο σθεναρά και τόσο επίμονα πια, που πρέπει να εισακουστεί. Ούτε παράπονο κρύβεται από πίσω.

Απ΄ότι διαφαίνεται τα κριτήριά μας διαφέρουν. Μπορεί εσύ να έχεις σαν κριτήριο την εκτίμησή ή την ανασφάλεια για να καθορίσεις τη στάση σου απέναντι σε ένα πρόσωπο. Εγώ έχω στοιχειώδη ευθιξία. Διότι σε τόσο δυνατές φωνές σα του τάντονα, δε μπορεί, είπα στο τέλος, κάποια δόση αληθείας θα βρίσκεται. Εκτός αν οχυρωθούμε πίσω από τη γνωστή καραμέλα του «τρελού» για να συνεχίσουμε απτόητοι. Αν αποκλείσω λοιπόν την υπόθεση ότι δεν τηλεφωνομαγειρεύετε πάλι και δεδομένου ότι επιμένει υπερβολικά, το λογικότερο αλλά και το ουσιωδέστερο είναι να αφήσω το χρόνο να αποδείξει αν όντως αυτά που λέει ευσταθούν.

Πέραν αυτού Σκιάχτρο, με τη παρέμβασή σου, παρά τη φαινομενική σου ευθύτητα, η τοποθέτησή σου δεν είναι τίποτα διαφορετικό από τη γνωστή έκχυση δηλητηρίου μέσα σε ένα καλά σερβιρισμένο δεοντολογικό κατασκεύασμα άπνοο και άφθαρτο και αναλλοίωτο σα να με τυλίγεις σε σάβανο.

Πολύ θα το θέλατε να μου δώσετε και μια με το φτυάρι αλλά και εσύ και ο τάντονας δε θέλετε να έχετε καμιά ευθύνη. Τραβάτε έξω την ουρά σας, όταν αυτό που δήθεν επιζητείτε, σας παραχωρείται οικειοθελώς από μέρος μου. Αρνείστε να πληρώσετε το τίμημα των όσων λέτε. Και ο λόγος είναι ότι δεν μπορείτε να στήσετε μια παράσταση σαν και τούτη εδώ, με πρωταγωνιστή την αφεντιά σας. Χρειάζεστε το θάψιμο του άλλου για να ζήσετε εσείς.

Καμιά δόση αληθείας δεν έχουν λοιπόν όσα ισχυρίζεσαι τάντονα, ειδεμή δε θα εγκατέλειπες το έδαφος που τόσο διεκδικούσες. Αντίθετα το έδαφός σου ήμουν εγώ.


Μετά από αυτά μια μόνο ερώτηση είναι προφανής Ασπικ, από αυτές που με παραπέμπεις:

«γιατί τα λένε σε μένα και όχι και στο χαμίνι;»

Απαντώ ζητώντας προκαταβολικά συγγνώμη από το χαμίνι που εμπλέκεται στα ξαφνικά σε όλη τούτη την ιστορία:

το χαμίνι θα ακούσει κάποτε, αν παραμείνει όσο εγώ, όσα κι εγώ.

γιατί δεν ντρέπεται όπως κι εγώ, να εναρμονίσει τη γραφή της με το ψυχικό της κόσμο, χρωματισμένο από τη γυναικεία της φύση. Αυτό από μόνο, της δίνει ξεχωριστό στίγμα. Και ιδιαίτερη θέση. Αυτό θα την κάνει κάποια στιγμή « αντιπαθή» στις ομόφυλές της. Και συμπαθή στο έτερο φύλο. Ηδη είναι!


Αυτό είναι το κοινό μας σημείο, Ασπικ που σε κάνει να μου υποβάλλεις δημόσια αυτή την ερώτηση.

Γιατί λοιπόν δεν λένε τα ίδια και στο χαμίνι;
Η, έστω κάτι.

Να απαντήσουν λοιπόν οι γνωστές κυρίες. Η, εσύ Ασπικ που μάλλον θέτεις την ερώτηση ρητορικά ώστε να το πληροφορηθώ κι εγώ. Εκτός αν συμφωνείς ότι είναι θέμα χρόνου....


Από μέρος μου θα πω μόνο, ότι όποιος αιτείται, άνδρας ή γυναίκα, λαμβάνει. Το χαμίνι αιτείται με το δικό του τρόπο και λαμβάνει, όπως έλαβα κι εγώ. Κι είμαι άξια που είμαι εδώ να βλέπω μια πιο νεώτερη από μένα, να κατέχει εκτός από τον ανθρώπινο ρόλο ΚΑΙ το ρόλο της γυναίκας τόσο καλά. Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη παρηγοριά για μια πιο παλιά γυναίκα, να βλέπει στο πρόσωπο μιας νεώτερης να δικαιώνεται η στάση της και η φύση της.
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό Το Κολλητηράκι » Πέμ Μαρ 16, 2006 7:08 pm

Κάποιος που θα σεβόταν πραγματικά την... σοβαρότητα για την οποία γίνηκε λόγος, μάλλον αυτή τη στιγμή δε θα μιλούσε καθόλου. Αλλά εδώ έχει να κάνει κανείς με έναν επίσης πραγματικό μαλάκα, και μόνο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος που δήθεν 'θίγεται' απ' το 'παραστράτημα' του φόρουμ που τόσο αγαπά... έτσι λοιπόν και επειδή πραγματικά αγαπώ αυτό το χώρο, θα απευθυνθώ στον ένα και μοναδικό μαλάκα που όπου με θυμάται χαίρεται, αποδεικνύοντας - στον εαυτό του βασικά, μιας κι εγώ πολλά απ' τα δικά του κολλήματα τα έχω λύσει καιρό τώρα - την απόλυτα αφοσιωμένη του σχέση με τη σοβαροφάνεια, γράφοντας το εξής:

'...ναι ρε μαλακισμενο πρωτο πληθυντικο ειναι παλι ,γιατι το εννοω να βαζω πρωτα εμενα στη λιστα των ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΑΛΑΚΩΝ...'

Και ξέρεις κάτι ρε φίλε; Εσύ καλά κάνεις και βάζεις τον εαυτό σου επικεφαλής, και σιγά καλέ με έπεισες ότι όσες φορές χρησιμοποιήθηκε το α' πληθυντικό, χρησιμοποιήθηκε για αυτό το λόγο... αλλά εμένα ανόητε τύπε, που με θεωρείς σαφώς εξίσου μαλακισμένη και ανόητη, δεν κατάλαβα με ποιό δικαίωμα με βρίζεις και με θυμήθηκες στα ξαφνικά. Εγώ το λόγο μου μαλάκα, τον έχω για να τον αξιοποιώ, όχι για να βρίζω επειδή παραγνωριστήκαμε ή μάλλον παραμορφωθήκαμε από την πολύ αγάπη εδώ μέσα. Κι αν συνεχίσεις να το κάνεις αυτό, αναφερόμενος σε άλλον για να υπερασπιστείς άλλον, που μίλησε για κάποιον άλλον - έλεος -, τουλάχιστον ας έχεις την αξίωση να μη ξαναμιλήσεις για σοβαρότητα και σεβασμό γιατί δε λέει...
εν ολίγοις μαλακισμένε, κάτσε και ασχολήσου με τα δρώμενα και όχι με όσους αποφάσισαν να το βουλώσουν, όταν μάλιστα η απόφασή τους αυτή έχει να κάνει με λόγους που δημοσιοποιήθηκαν, καλώς για αυτούς και κακώς για σένα που τους διάβασες κι εξακολουθείς να μαλακίζεσαι.
Κι επειδή δεν είμαστε νικς - κι ελπίζω να το κατάλαβαν όλοι μετά τα γραφόμενα δυο ημερών που είδαν τα μη αξιοπρεπή μου ματάκια - ναι, το είδα και αυτό -, καλό θα ήταν να αποφύγεις χαρακτηρισμούς από τούδε και στο εξής.
Κι αν δε σέβεσαι εμένα μαλάκα, σεβάσου τουλάχιστον τους λόγους για τους οποίους ίσως έγραφα τόσα χρόνια εδώ, αν τους διανοήθηκες ποτέ έστω και στο ελάχιστο. Και μάθε να σέβεσαι γενικώς αν δε σου κάνει κόπο. Και βέβαια, το ενδεχόμενο ότι μάλλον θα απαντήσεις, εσένα θα επιβεβαιώσει, όχι εμένα.

Και επειδή δεν αντέχω, θα σχολιάσω κι εσένα αγαπητή Διανάθενα. Μετά που μπήκες και απάντησες στα...προσωπικά μου, πραγματικά ήταν η μόνη φορά που δεν τα πήρα στο κρανίο. Τα περισσότερα από όσα έγραψες, ήταν τόσο αστεία που δε μπορούσα να θυμώσω, αν και διέκρινα μια καλή διάθεση απέναντί μου. Για λόγους που μόνο εσύ γνωρίζεις φυσικά. Όταν λοιπόν αποφασίσω να ξαναγράψω, θα έχεις τη χαρά για ένα εκταταμένο κόπι - πέιστ, από κείνα τα μοναδικά που κάνω και που ποτέ σε αυτά δε βρίσκεις... επιχειρήματα. Και επειδή δε με νοιάζει τί σκατά έχουν οι άλλοι μαζί σου, πραγματικά τί θα περίμενες να πει κανείς όταν πας και γράφεις μαλακίες σαν αυτή;

'Κι είμαι άξια που είμαι εδώ να βλέπω μια πιο νεώτερη από μένα, να κατέχει εκτός από τον ανθρώπινο ρόλο ΚΑΙ το ρόλο της γυναίκας τόσο καλά. Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερη παρηγοριά για μια πιο παλιά γυναίκα, να βλέπει στο πρόσωπο μιας νεώτερης να δικαιώνεται η στάση της και η φύση της.'

Επομένως Διανάθενα, καλά κάνεις και δε συνομιλείς με καμιά άλλη - εφόσον αυτή η οποιαδήποτε άλλη δεν κατέχει καλά ούτε τον ανθρώπινο ρόλο, ούτε το ρόλο της γυναίκας...
επίσης, καλά κάνουν κι αυτές και δε συνομιλούν μαζί σου, άρα επιβεβαιώνεσαι... και μήπως να αφήσουμε κι εντελώς εκείνο το κόπι - πέιστ βρε χρυσή μου, γιατί τί να περιμένεις κιόλα από μένα ας πούμε; Ειδικά η φύση μου δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ...
ελπίζω να έχεις καλύτερη σχέση με τη σοβαρότηα και προς το παρόν να μη σχολιάσεις. Τί νόημα θα είχε χωρίς αντίλογο έ;...

Ώ κερί που λιώνεις
μες στη λήθη!...
Ώ κερί που αχρήστεψες
του κόσμου μου τα ήθη!...

Υ.Γ. Επανάληψη: Σεβαστείτε το 'εις το επανειδείν' και αφήστε του χώρο για να ισχύσει...
'...sorry, i forgot your beauty... my life goes on, absolutely...'

Salento
Άβαταρ μέλους
Το Κολλητηράκι
super member
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Τετ Αύγ 31, 2005 1:18 pm
Τοποθεσία: Ο Κλαυσίγελος Της Τυρόπιττας Και Ο Πήδουλος Της Μελιτζάνας...

Δημοσίευσηαπό aspic » Πέμ Μαρ 16, 2006 10:29 pm

Σημασια έχει να μήν μένουν απωθημένα στον άνθρωπο,πιστεύοντας πώς κανείς δέν τον κατάλαβε και έτσι να νοιώθει αδικημένος και παραγκωνισμένος από τους άλλους.
Σε αυτήν την περίπτωση για να ανακουφιστεί ο <πάσχων> καταφεύγει ή στην θεραπεία του θεάτρου ή της δικαιοσύνης.
Για την πρώτη είμαστε αρκετά σοβαροί όπως λέει ο λέφτυ,αρκετά ατάλαντοι όπως θα πώ εγώ,αλλά και χωρίς αυτογνωσία και αυτοσαρκασμό όπως λέτε και δείχνετε οι περισσότεροι από σάς,για να καταφύγουμε σε αυτήν.
Έτσι λοιπόν σωστό είναι να καταφύγουμε στην δεύτερη θεραπεία της δικαιοσύνης.
Για αυτό λοιπόν και εγώ αναλαβαμβάνω τον ρόλο του διαμεσολαβητή-δικαστή-ειρηνευτή ή ότι άλλο,αφου ξέρω πόσο με εκτιμάτε και με αγαπάτε όλοι σας για την αμεροληψία μου,την αντικειμενίκοτητα και την εντιμότητα που με διακρίνουν (η αυτογνωσία που λέγαμε).
ʼν έχετε όμως αντίρρηση για τον ρόλο που δίνω στον εαυτό μου,μπορείτε να θεσετε τώρα τις ενστάσεις και θα παραιτηθώ ευθύς αμέσως.
Περιμένω.......


























και περιμένω.....





















































και περιμένω.....

















































...ωραία, κανείς σας δέν έχει αντίρρηση,οπότε συνεχίζω στον ρόλο μου,αφού σας ευχαριστήσω πρώτα για την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε.Ήταν άριστη η επιλογή σας να ορίσετε εμένα δικαστή.
Μπράβο σας παιδιά μου.
Και προχωρώ στο δικαίου έργο μου.

Είτε χαρακτηρίσουμε τις αναλύσεις της διανάθενας επιμέλεια στα κείμενα των άλλων όπως λέει ο τάντονας,είτε τις χαρακτηρίσουμε κριτική στα κείμενα των άλλων όπως θα πει η διανάθενα,σημασία έχει πώς ο πρώτος ενοχλείται από αυτές (τις αναλύσεις).Πράγμα που σημαίνει πώς έχει απόλυτο δίκιο ο τάντονας να απαιτεί από την διανάθενα να μήν κάνει καμμιά τέτοια επιμέλεια η κριτική στα κείμενά του.
Για αυτό και εσύ διανάθενα,ωφείλες να σεβαστείς αυτήν την απαίτηση και του τάντονα,αλλά και όσων άλλων ενοχλούνται το ίδιο και να μήν ξαναπαρέμβεις στα κείμενά τους.Και στο μέλλον θα πρέπει να κάνεις κριτική επιμέλεια,μόνο σε όσους δηλωμένα και αποδεδειγμένα το δέχονται χωρίς ενοχληση.

Αλλά και εσύ τάντονα, επίσης δέν θα πρέπει να κάνεις καμμιά κριτική σε κείμενα της διανάθενας,όπως και δέν θα πρέπει να παρεμβαίνεις στην κριτική η επιμέλεια που ενδεχομένως κάνει η διανάθενα στα κείμενα αυτών που δέν ενοχλούνται.
Διότι ούτε λόγος σου πέφτει,αλλά και διότι τότε η δική σου παρέμβαση θα μοιάζει και αυτή με καθοδήγηση και επιμελητεία του χώρου,που τόσο πολυ απεχθάνεσαι να σου κάνουν εσένα.
Και μόνον άν κάποιο από τα <θύματα> της διανάθενας διαμαρτυρηθεί για την επιμελητεία της,τοτε μόνο θα έχεις και εσύ δίκιο να παρέμβεις και να την βρίσεις πατόκορφα.ʼν η σαπφώ παράδειγμα δέν είχε πρόβλημα με την κριτική επιμελητεία που της έκανε η διανάθενα,εμείς οι άλλοι γιατί να έχουμε πρόβλημα όπως σωστά είπε ο φίλ;

Και πάμε στον δεύτερο κατήγορο το σκιάχτρο,το οποίο επειδή αναφέρθηκε σχεδόν σε όλο το εύρος της ποινικής φορουμολογίας κατά της επιμελητρίας διανάθενας με κάνει να συμπεράνω σάν καλός ψυχολογος που είμαι εκτός από δικαστής, πώς τελικά θα ισχύει η απέχθεια που δηλώνει το σκιάχτρο για την διανάθενα.
Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν διανάθενα,θα πρέπει όσοι δέν σε πάνε εδώ μέσα και δέν σου απευθύνονται να πάψεις να τους απευθύνεσαι και εσύ.
Μήν γίνεσαι τσιμπούρι,ούτε να προσπαθείς με διάφορους τρόπους να κερδίσεις την φιλία τους με ευθύ ή πλάγιο τρόπο γιατί έχουν δίκιο μετά να σε λένε γυναικουλίτσα.
Και σε αυτούς όταν δέν γίνεται αλλοιώς και είναι απαραίτητο να τους απευθυνθείς,θα πρέπει να χρησιμοποιείς πάντα το νίκ τους και να είσαι συγκεκριμένη και σαφής τι θέλεις να πείς.

Αλλά και εσύ σκιάχτρο,το ίδιο να μήν γίνεσαι τσιμπούρι και να μήν σε απασχολεί πώς φέρεται η διανάθενα σε άλλους εκτός από σένα.
Το τι έγραψε στην σαπφώ αφορά την ίδια την σαπφώ και την διανάθενα και μήν πετάγεσαι σάν πορδή.
Και ούτε πρέπει να σε απασχολεί άν αυτή η διανάθενα,γράφει σεντόνια ή αναλύσεις ενώ θα πρέπει να συζητάει μόνο,επειδή κάπου είδες να το γράφει η ταμπέλα της αίθουσας που μας είπες(υπάρχουν και άλλες ταμπέλες που λένε τα αντίθετα και μας μπερδεύουν για αυτο θα πρέπει να ξεφύγεις κάποτε πιά από τις ταμπέλες σου).
Όσο για τον πλάγιο λόγο και τα γυναικουλίστικα,έχε χάρη που παίζω τον ρόλο του δικαστή τώρα και δέν μου επιτρέπεται να σου πώ τίποτα για την παρτη σου.

Το λοιπόν αυτή ήταν η ετυμηγορία του δικαστηρίου,παντός είδους επιμελητές και επιμελήτριες δέν τους σηκώνει ο χώρος εδώ μεσα και όσοι θέλουν να πάνε στο δημοτικό σχολείο του ανηψιού στα άνω βαφέικα να τους παίξουν.
Κανενός είδους εξουσία δέν ανεχόμαστε,και όποιοι είναι εξουσιομανείς να πάνε να κάνουν παρέα στο κολλητηράκι σπίτι τους.
Λύεται η συνεδρίαση (δέστε και φιμώστε την διανάθενα να μήν αρχίσει πάλι)....


























































..ΤΣΙΝ!!
(τι στο διάλο,κινέζικο είναι το σφυράκι; ).

(όσοι θέλουν να εφεσιποστάρουν,μπορουν να πάρουν τον λόγο,αλλά με τον πρέποντα πάντα σεβασμό πρός τον πρόεδρο του δικαστηρίου γιατί εκτός από την μάσκα του δικαστή έχει στην τσέπη του και άλλες πολλές μάσκες που δέν θα θέλατε να αντικρύσετε).

(κολλητηράκι,τέτοια μεγάλη γλωσσοκοπάνα που είσαι,ούτε μιά μέρα δέν αντέχεις να φύγεις μακριά μας).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Πέμ Μαρ 16, 2006 11:37 pm

Κύριε Πρόεδρε ενίσταμαι.
Εντόνως.

Επειδή:

1. οτιδήποτε δημοσιοποιείται τελεί μόνο από αυτό το ίδιο το γεγονός υπό κρίση, σχολιασμό, συζήτηση;

2. σε τι διαφοροποιείται η κατάθεση απλής άποψης από τη κριτική;

3. πώς θα εξασφαλιστεί το δεδηλωμένο; ( το αποδεδειγμένο, ναι). Θα στέλνουμε πμ; Η, θα ρωτάμε πρώτα: μου επιτρέπεις αγαπητέ χρήστη να εκφράσω γνώμη ή να σχολιάσω κάτι στο γραπτό σου ;
Δε θα ήταν πολύ χρονοβόρο; Εκτός αυτού θα κατέστρεφε την αυθόρμητη αντίδραση του αναγνώστη με αποτέλεσμα να χαθεί η αλυσιδωτή αντίδραση των σχολίων. Σε λίγο θα καταντήσουμε λεύκωμα όπου θα γράφουμε ποιήματα και άλλα λογοτεχνήματα δίχως σχόλια ή έστω με πολύ «σφιχτά» σχόλια.

4. τι εννοείτε "κείμενα". Τα λογοτεχνικά μόνο ή οτιδήποτε γραπτό;

( νιώθω ήδη να "πνίγομαι")


Καταργείτε τον αυθορμητισμό με την απόφασή σας κύριε Πρόεδρε.

Ε-ν-ί-σ-τ-α-μ-α-ι!


Επίσης: ενίσταμαι για την ερμηνεία της όλης κατάστασης με τον αντίδικο τάντονα. Κριτική σε κείμενό του άσκησα μια και μοναδική φορά, ως αντίποινο για όσα έγραψε για τα δημιουργήματά μου. Αντιθέτως, ο περί ου ο λόγος άσκησε κριτική πατόκορφα όπως λέτε, δηλαδή τι πιστεύω, πώς φέρομαι στους συμφορουμιστές , κοντολογίς με πέρασε από δικαστήριο χωρίς να είναι εξουσιοδοτημένος από το φόρουμ.


Τέλος, ενίσταμαι δια την ερμηνεία του δικαστηρίου σας « ότι επιζητώ την φιλία» που συνδέσατε με τη γυναικουλίστικη συμπεριφορά. Να το δεχτώ! Από πότε όμως η επιζήτηση της φιλίας είναι γυναικουλίστικη συμπεριφορά; Μα άμα δεν την επιζητούσα τη φιλία ( με οποιονδήποτε τρόπο) τότε θα ήμουν «ψηλομύτα» όπως κατηγορήθηκα στο παρελθόν. Μάλιστα! Κι έτσι κι αλλιώς λάθος" η διανάθενα.

Δια ταύτα:

Ζητώ να το ξανασκεφτείτε διότι απειλείται η ελευθερία έκφρασης που έχουμε χύσει ένα ολόκληρο ποτάμι φαιάς ουσίας και ένα παραπόταμο μελάνι. Και καλώ εις ονομαστική ψηφοφορία τα μέλη.

Ζητώ δημόσια ηθική αποζημίωση από τον αντίδικο τάντονα για την ηθική βλάβη που υπέστην επί τριμήνου, με την καταβολή και απαγγελία από τον ίδιο τλχ 32 στίχων παρηγοριάς σε 15 σύλλαβο όπου θα αναφέρεται ευκρινώς η φράση " δε θα ξανα επιτεθώ άδικα στη διαναθήνα".



Η εφεσιποστάρουσα
διανάθενα
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Πέμ Μαρ 16, 2006 11:50 pm

οτι γουσταρω , οταν γουσταρω , οποτε γουσταρω.....

θα σε θυμαμαι οσο συχνα με θυμασαι κι εσυ στο "τοπικ σου" ή στο "
θρεντ σου" ή στη "γωνια σου" ή οπως αλλιως θελεις να το πεις.....

αν γουσταρω ....


δυστυχως μονο αυτο μπορεις να καταλαβεις ....και ξερεις κατι ρε κολλητηρακι ?
ακου εκει κανω λογο λεει για σοβαροτητα...δεν καταλαβες καλα (ε με κουρασες πια ....δεν ειναι κι η πρωτη φορα συγνωμη που στο λεω) αγαπημενη μ*...το ακριβως αντιθετο πρεσβευω...οτι μια και ειμαστε ετσι κι αλλιως καραγκιοζηδες πρεπει να αφεθουμε ελευθεροι , να γινει εδω μεσα το μπουρδελο που αξιζει να γινει και οχι να το παιζουμε παρθενες.....

δε δινω δεκαρα για κανεναν ψυχασθενη πια ...ουτε καν για σενα ....

"γιατι ειμαι ενας τρελλος κι ευαισθητος καλλιτεχνης " ....

(αληθεια αγαπημενη μ* ποσες φορες δηλωσες με "μεγαλοπρεπεια" και περισση "σοβαροτητα" ,σορρυ σοβαροφανεια ηθελα να πω, οτι θα μας αφησεις χρονους ? δεν αντεχω αλλο δακρυβρεχτο χωρισμο μα ουτε και αλλη εκτακτη εμφανιση ....αντε σου ευχομαι να το εκδωσεις το ρημαδι ....μπας και νοιωσεις καλυτερα .... χεστηκα ρε κολλητηρακι αν θα μεινεις αν θα φυγεις κι αν θα εκδωσεις τα απαντα σου ή αν θα γραφεις στη "γωνιτσα" σου τις περιπετειες του ριν τιν τιν)


πισω γοριλλα!





*μου
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Μαρ 17, 2006 12:03 am

Προς κολλητηράκι:

Αμα σου ξαναστείλω "παρηγοριά" να μου τρυπήσεις τη μύτη.
Θες να είσαι μόνη σου. Σε αφήνω λοιπόν μόνη σου. Οχι, τίποτα άλλο αλλά να μην κατηγορηθώ πάλι για άγρα φιλίας.
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

Δημοσίευσηαπό wpleftyboy » Παρ Μαρ 17, 2006 12:10 am

και μια και ειδα οτι κανεις λογο και για σεβασμο εκτος απο σοβαροτητα

σεβασμο οφειλουμε σε οσους κρινουμε οτι τον αξιζουν και σε οσους ξερουν να σεβονται τον διπλανο τους...σε κανεναν αλλο...
ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ
Άβαταρ μέλους
wpleftyboy
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 985
Εγγραφή: Δευτ Δεκ 02, 2002 5:08 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Παρ Μαρ 17, 2006 12:31 am

Έμη,άν δέν έκανες ένσταση εσύ ποιός θα κανε;

Όλες οι ενστάσεις σου διανάθενα απορρίπτονται, λόγω αναρμοδιότητας του δικαστηρίου να τις κρίνει.
ʼν επιμένεις θα πρέπει να προτείνεις στο δικαστήριο την κλήτευση ειδικών για να αποφανθούν ποιά η διαφορά μεταξύ άποψης,κρίσης και επιμέλειας ενός κειμένου,όπως και η περαιτέρω λεπτομερής επιστημονική επεξήγηση του τι συνιστά μιά γυναικουλίστικη συμπεριφορά.
Ώς εκ τούτου,συμμορφώσου και άστους ήσυχους,μήπως σε αφήσουν και αυτοί.Και άν δέν σε αφήσουν τότε θα έχεις κάθε δίκιο να προσέλθεις στο δικαστήριο και να ζητήσεις να πάρει μέτρα για την προστασία σου.
Αυτή θα είναι και η πιο ωραία στιγμή για μένα,διότι τότε θα πετάξω την μάσκα του δικαστή και θά βάλω την μάσκα του μπαχαλοποιού.
Μπρός αμόλα και μήν ζαλίζεις άλλο τον πρόεδρο μήν σε στείλω να κάνεις παρέα στη μπουρμπούλια.

ΥΓ ʼν επιθυμείς ενόρκους να αποτανθείς στους φορουμάδες και όχι στον δικαστή.

ΥΓ2 Νομίζω πώς ξέρεις λίγο πολύ ποιοί δέν ενοχλούνται από τις κριτικές σου οπότε κάθε άλλο σχόλιο είναι περιττό.Και με τους καινούργιους και άγνωστους να είσαι προσεκτική και διακριτική μέχρι να δείς τι καπνό φουμάρουν.

ΥΓ3 Για την ένστασή σου πρός τον τάντονα,θα πρέπει άν το επιθυμείς να ζητήσεις την φορουμοδίωξή του για να γίνει καινούργια δίκη.










































δικαστής η καραγκιόζης;
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό atomant » Παρ Μαρ 17, 2006 12:41 pm

Μπρε τι γίνετε εδώ.

Τώρα τα διάβασα και πάτε να μου χαλάσετε τους πανσέδες.




Αναμφίβολα, η κριτική που ασκείται καταλήγει απείρως θορυβωδέστερη από τα επιχειρήματα σας.

Σημαδεύει κυρίως το αν οι κρίνοντες υπήρξαν επαρκείς όχι τόσο από φιλολογική άποψη όσο από δεοντολογική.

Τους επαινείτε ή τους μέμφεστε, αναλόγως του κατά πόσον ευθυγραμμίστηκαν με τη λογική που διέπει το κοινό μυστικό.

Όμως αυτό κρατάει ήδη την πιάτσα φανατικά διχασμένη.

Και με αυτό το είδος "κριτικής" ΔΙΑΦΩΝΩ

Ας κρίνετε πρώτα την "φιλολογική αποψη της" και αφήστε τα άλλα κατα μέρος.



ΥΓ.

Είναι λοιπόν οι κρίνοντες που κρίνονται, όχι και οι κρίνοντες αλλά μόνον αυτοί.


Εξού και ο Μέρμηγκας συγκρίνοντας αυτές τις κριτικές αντιλήψεις με γεύσεις κρασιών, συνηθίζει να λέει:

«Το 1959 είχαμε καλή χρονιά» ή «Το 1971 είχαμε κακή χρονιά...» και ούτως καθεξής.

Με την Ντιάνα λοιπόν «έχω καλή χρονιά»
Άβαταρ μέλους
atomant
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 698
Εγγραφή: Τρί Ιαν 20, 2004 4:39 pm

Δημοσίευσηαπό dianathenes » Παρ Μαρ 17, 2006 2:25 pm

Ισως να είναι ειρωνεία της τύχης, αγαπητοί συμφορουμιστές και «συναγωνιστές» στο θεατρικό μας, που προσέρχομαι να σας ζητήσω σε αυτό το τόπικ της «Πλήρωσης και Πληρωμής», κάτι ανάλογο με αυτό που σας ζήτησε και ο Ασπικ τον Ιούνιο του 2005: μια δίκη

Το νικ που άνοιξε αυτό το τόπικ αν και είναι νέο και δε το γνωρίζω, έγραψε για την ύβρη και τα πάθη και απάντησα αυθόρμητα, επειδή πάντα στη ζωή μου κράτησα ως αρχή να θεωρώ τα άτομα εξ ορισμού καλόβουλα μέχρις να αποδειχτεί το αντίθετο και πάντα με αυτή τη τακτική κέρδισα την εμπιστοσύνη τους, φίλε Ασπικ. Αν γίνω επιφυλακτική, όπως με συμβουλεύεις για να με προφυλάξεις, μπορεί να γλίτωνα τόσα μπερδέματα αλλά θα στέγνωνα σαν άνθρωπος, πράγμα που δε το θέλω.

Ο λόγος λοιπόν που αναγκάζομαι να καταφύγω σε δίκη, αγαπητοί φίλοι, είναι ότι κανείς δεν μπορεί να σταθεί είτε στο εικονικό είτε στο πραγματικό, είτε σαν νικ είτε σαν άτομο με τόσους πολλούς κατήγορους γύρω του ταυτοχρόνως. Μπορεί μια παράσταση να είναι όλη αυτή η υπόθεση στο Υπόστεγο, ένα παιγνίδι, όπως θέλετε πείτε το αλλά και τα παιγνίδια πάντα παίζονται με φίλους. Μέχρι χθες μόνο ο Τάντονας φώναζε (πολύ) και το Σκιάχτρο (λιγότερο). Τώρα όμως προστέθηκε και ο Ασπικ.

Διότι φίλε Ασπικ, αν και ανέλαβες την διευθέτηση των διαφορών από τη θέση του Προέδρου, καταμερίζοντας δίκαια τις ευθύνες, εν συνεχεία βγάζοντας την τήβεννο σε διπλανό δωμάτιο, αναίρεσες τα συμπεράσματα που μόλις πριν λίγα λεπτά είχες εξαγάγει ερμηνεύοντάς τα διαφορετικά:

1.«Μήν γίνεσαι τσιμπούρι, ούτε να προσπαθείς με διάφορους τρόπους να κερδίσεις την φιλία τους με ευθύ ή πλάγιο τρόπο γιατί έχουν δίκιο μετά να σε λένε γυναικουλίτσα»

2 «Και τα άλλα τα γλυκά λογάκια, τα έτσι και τα δήθεν σου τι τα θέλεις;
Μερικές φορές, μοιάζεις σάν να θέλεις να καλοπιάνεις τους άλλους για να τους ευνουχίζεις και να τους έχεις του χεριού σου μετά. Θα έχει δίκιο και η άλλη η χαρχάλω να σε πεί γυναικουλίτσα μετά».



Διαμαρτυρήθηκα άμεσα και έντονα λέγοντας ότι άλλο ο ρόλος και άλλο το «δήθεν». Παίζω το ρόλο μου σημαίνει ορμώμαι από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μου προκειμένου να πάρω μέρος ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ σε μια παράσταση. Το «δήθεν» αντίθετα, σημαίνει ότι ενεργώ μετά από δεύτερη σκέψη, αξιολογώ, επιλέγω και εφαρμόζω τακτική.

Βέβαια, για να είμαι δίκαιη ασπικ, δεν είπες ότι σίγουρα ενεργώ έτσι αλλά ότι «μοιάζω» να το κάνω.
Ωστόσο με πείραξε πολύ ακόμα και που το σκέφτηκες και το εξέθεσες σαν πιθανότητα.

Οπως και νάχει όμως, καλύτερα που ήλθαν έτσι τα πράγματα, γιατί μιας και όλοι λίγο πολύ, μας έχουν κατηγορήσει και τους δυο ότι είμαστε «κολλητοί», σωστό είναι τώρα να μπει ένας άλλος Πρόεδρος, ώστε να έχω κι εγώ την αξιοπρέπεια ότι η δίκη μου, γίνεται με τους ίδιους όρους που έγινε και η δική σου. Ετσι προτείνω όπως κι εσύ στο παρελθόν να προσέλθει ο αρχαιότερος των χρηστών για αναλάβει τη διεξαγωγή της. Παραθέτω όσα είχες ζητήσει κι εσύ τότε αλλάζοντας όπου είναι απαραίτητο:

... « προτείνω να επιλύσουμε τις διαφορές (...) σωστά και δημοκρατικά,ακολουθώντας πιστά τις φορουμικές αρχές. Προτείνω λαικό δικαστήριο λοιπόν,όπου οι συμφορουμιστές μας θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους (.....). Εμείς θα έχουμε δικαίωμα ερωτήσεων και αποσαφηνίσεων και στο τέλος της διαδικασίας,μπορούμε να αγορεύσουμε. Στο τέλος θα καταμετρηθούν οι αποψεις. Πιστεύω πώς και αυτός ο τρόπος έχει την πρέπουσα δραματουργία, είναι εξίσου θεαματικός-θεατρικός και προσφέρει την απαιτούμενη δικαίωση στο θύμα και την κάθαρση στο φιλοθεάμων κοινό (....)

Πρόεδρος του δικαστηρίου ορίζεται σύμφωνα με την φορουμική νομολογία και εθιμοτυπία, ο αρχαιότερος φορουμάς που θα προσέλθει. Και βέβαια σε περίπτωση που κανείς δέν προσέλθει,τότε σύμφωνα με το άρθρο τρία παράγραφος δέκα και πάλι της φορουμικής νομολογίας και εθιμοτυπίας,ο κατηγορούμενος,εγώ δηλαδή,απαλασσομαι λόγω αδιαφορίας και απουσίας καταδικαστικών απόψεων πρός καταμέτρηση.».

«Κομματικές συζητήσεις» σελ 1



Οι κατηγορίες που με βαρύνουν είναι οι εξής:

Σκιάχτρο:

«για την φορουμική προσωπικότητα της Διανάθηνα τρέφω αρνητικά συναισθήματα τα οποία ειδικά τον τελευταίο καιρό έχουν πολλαπλασιαστεί μιας και έχει φροντίσει αντί να απευθυνθεί άμεσα στο πρόσωπο το δικό μου ή οποιουδήποτε άλλου που την έχει ενοχλήσει,την έχει οργίσει και να τα πει ευθέως, να χρησιμοποιήσει τον χείριστο,κατα τη γνώμη μου, τρόπο των χαμηλού επιπέδου υπονοούμενων, τακτική ευρέως διαδεδομένη στους θρασύδειλους. Αυτά τα γυναικουλίστικα κόλπα "θα σου βγάλω το μάτι την ώρα που κοιτάς αλλού" εμένα μου είναι απεχθή. Ουσιαστικά λοιπόν διεξάγει και αυτή εναν 'πόλεμο δολιοφθοράς' ενάντια σε αυτούς που απεχθάνεται. Οπως και να έχει λαμβάνω υπόψη οτι ο καθένας έχει τις δικές του δοκιμασμένες τακτικές όπως και το αξίωμα οτι δεν είναι υποχρεωτικό να συμπαθούμε όλοι όλους σ'ενα χώρο».





Τάντον:

«Η διανάνθενς , που ούτε την συμπαθώ ούτε την αντιπαθώ, μπορεί φυσικά να γράφει ότι θέλει, να παστάρει 100 φορές την μέρα ή καθόλου. Να απαντά και να ρωτά ότι θέλει. Ποιος μπορεί και θέλει να την εμποδίσει; Πάντως όχι εγώ.
Ένα δεν δέχομαι και δεν ανέχομαι να κάνει. Να ορμάει στα κείμενα των άλλων, να διορθώνει από ορθογραφικά λάθη μέχρι το νόημα, να εξηγεί με δικά της λόγια τι εννοούν, να κάνει υφολογικές και πραγματικές παρατηρήσεις. Να τα συμπληρώνει με ψυχαναλυτικές αναλύσεις της (ψυχαναλυτικές του κώλου, με συχωρείτε του Κοσμοπόλιταν ). Και πάνω από όλα να βγάζει τα ηθικά συμπεράσματα των κειμένων των άλλων!
Αυτό που προσπαθώ να πω τρεις μήνες τώρα είναι : γιατί να μεταφέρουμε, με μορφή καρικατούρας, αυτό που συμβαίνει έξω στην αγορά;
Αν η διανάθενς έγραφε τα δικά της κείμενα, τις δικές της απαντήσεις, τις δικές της απόψεις ο χώρος θα ήταν πραγματικά πεδίο ελεύθερης έκφρασης.
Θέλει να τον μετατρέψει σε επαρχιακό Δημοτικό σχολείο άλλων εποχών ( που τόσο θαυμάζει)».

Ασπικ:

«Και τα άλλα τα γλυκά λογάκια, τα έτσι και τα δήθεν σου τι τα θέλεις;
Μερικές φορές, μοιάζεις σάν να θέλεις να καλοπιάνεις τους άλλους για να τους ευνουχίζεις και να τους έχεις του χεριού σου μετά. Θα έχει δίκιο και η άλλη η χαρχάλω να σε πεί γυναικουλίτσα μετά».



Συνοπτικά: 1) δολιοφθορά 2) επιμελητεία του χώρου 3) απόπειρα χειρισμού των χρηστών με δόλο.

Κοντολογίς, η « δεύτερη σκέψη», ο δόλος και στις 3 περιπτώσεις. Γι αυτό λέω ότι δεν έχω και άλλη επιλογή. Ενας οκ. Δεύτερος, κατά δήλωσή του αρνητικά διακείμενος, πάλι οκ .Αλλά και τρίτος; Και μάλιστα, θετικά διακείμενους συνήθως! Πάει πολύ, όντως!

(αλλά δε πειράζει άσπικ, γιατί έτσι μου δίνεται και η ευκαρία να ικανοποιήσω και το κολλητηράκι που είπε πρόσφατα ότι "δεν έτυχε ποτέ να αντίμετωπίσω "τον ισχυρό λόγο" του άτομαντ ή τον δικό σου και γι αυτό τη βγάζω καθαρή..." Οπότε ιδού οι περισάσεις τώρα το απαιτούν και είναι μια πρόκληση θα έλεγα ενδιαφέρουσα :lol: )


Βέβαια, ο κατηγορούμενος απολογείται τελευταίος. Προκειμένου όμως να έχετε και τη δική μου κατάθεση πριν τη δίκη - έτσι, δε γίνεται;- δίνω τα εξής στοιχεία.

Οσον αφορά τον τάντονα: εμφανίστηκε μετά από απουσία ενός και πλέον έτους (Αυγ. 2004- Δεκ 2005) και σε κειμενό μου που απλά αναφερόταν στο μύθο της Ηλέκτρας έγραψε τα εξής:

«Στην Ψυχανάλυση εκτός από τα συμπλέγματα υπάρχουν και τα φαντάσματα.
Ας μιλήσουμε για φαντάσματα
Όχι, για αυτά τα σκεπασμένα με άσπρα σεντόνια που βογκάνε και κουβαλάνε αλυσίδες… γι΄ αυτά θα μιλήσουν άλλοι ειδικοί
( Χαρδαβέλες και τέτοιοι ). Αλλά, για κάποια άλλα.
Φάντασμα στην Ψυχανάλυση είναι ένα δίπολο, ένα νόμισμα με δυο πλευρές. Η επιθυμία / απώθηση. Προσμονή / φόβος. Ηδονή / φρίκη. Τα φαντάσματα κυκλοφορούν από το ασυνείδητο στο συνειδητό, σχηματίζονται, μετασχηματίζονται, ξεπηδάνε, διαφεύγουν, προσκρούουν στην Λογοκρισία, φεύγουν, ξανάρχονται, μας στοιχειώνουν, γίνονται αρχετυπικές εικόνες, μας κάνουν ( διαδοχικά) μονομανείς, νευρωτικούς, υστερικούς… και πάει λέγοντας.
Γνωστά όλα αυτά και στοιχειώδη.
Ποιο όμως είναι το συνηθέστερο Φάντασμα της σημερινής-υστερικής-μικροαστούλας-με μερικά χρονάκια, και κιλάκια συνήθως, παραπάνω- που κυκλοφορεί ανάμεσά μας;
Ο βιασμός.
Ο βιασμός της από τον επαναστάτη ( ή έστω ελλείψει του από τον εξεγερμένο ή ακόμα και από την εικόνα της εξουσίας ).
Και όταν ο βιαστής δεν έρθει; ( γιατί ποτέ δεν έρχεται )
Η Κυρία γράφει
Γράφει για το φάντασμά της ( θυμηθείτε τον μοτοσικλετιστή μπάτσο με τα μαύρα δερμάτινα, τον Αλγερίνο με τη Μολότοφ, τον εξεγερμένο του Πολυτεχνείου…)
( θυμηθείτε την Κοταμανίδου να χορεύει με το φάντασμά της στους Κυνηγούς του Αγγελόπουλου. Θυμηθείτε τις εικόνες του Μπονουέλ, θυμηθείτε τον Τρίαρ…)
Η Κυρία γράφει
( και επειδή δεν κάνει Ανάλυση ) όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο νευρωτική. Θυμώνει και αρχίζει να …διδάσκει!
Ξέρει δεν ξέρει ( που δεν ξέρει!).
Απόλαυσα την κοινικοπολιτική ανάλυσή της για το τι έγινε πρόσφατα στη Γαλλία. Όλα λάθος. Μα όλα. Αλλά το ύφος εκεί. Η αυθεντία μιλά. Θαυμάστε την! ( η εικόνα του γερο-παράξενου υποχόνδριου Βορταίρου να ρίχνει τα τείχη της Βαστίλης με έκαναν να χαμογελώ στον ύπνο μου αρκετές νύχτες! ).
( η σύγκριση του Μάη του 68 με τα τελευταία γεγονότα με έκαναν να τρίζω τα δόντια μου. Ώστε λοιπόν ίδια ή ανάλογα γεγονότα κυρά μου; Τότε ήμασταν μισά αγόρια και μισά κορίτσια. Τώρα είδατε καμιά γυναίκα στις ταραχές; Δεν σας βάζει αυτό υποψίες ότι κάτι άλλο συμβαίνει; Δύσκολα ζητάω…)
Ξεκαρδίστηκα με την παρουσίαση του Μύθου των Ατρειδών. Εκείνη η Κλυταιμήστρα που κτυπά τον σύζυγό της με το… ρόπαλο! Με έκαναν να πέσω από την καρέκλα μου. ( όταν δίδασκαν τον Αγαμέμνονα του Αισχύλου στο σχολείο της έγραφε μάλλον… για σκαμνάκια ). Αμ, εκείνες οι Ερινύες που ήταν το… πνεύμα της Κλυταιμήστρας και κυνήγαγαν τον Ορέστη…( όταν μάθαιναν τις Ευμενίδες στο σχολείο εκείνη ζωγράφιζε καρδούλες ).
Να είστε καλά Κυρία μου και να γράφετε. Δεν υπάρχουν και πολλές αφορμές να γελάμε, γύρω μας.
( μην βιαστείτε πάντως. Θα κάνω πάλι κανα δυο χρόνια να μπω στο υπόστεγο, αρκετή η δόση που πήρα ).

Υ.Γ σαν Ψυχαναλυτής δεν ανησυχώ ιδιαίτερα για τη περίπτωσή σας. Υπάρχουν χιλιάδες σαν εσάς και πάντα ( σχεδόν )υπάρχει θεραπεία
Σαν άντρας τρομάζω. Λες να υπάρχει καμιά τέτοια στον περίγυρο μου»;

Τόπικ «σύμπλεγμα της Ηλέκτρας».


....για να καταλήξει μετά από διάστημα 3 μηνών στην κατηγορία που υπέβαλε.


Οσον αφορά το Σκιάχτρο και τον Ασπικ δεν καταθέτω τίποτα, γιατί είμαστε και εμείς σαν αντίδικοι και εσείς ως ένορκοι, παρόντες συνεχώς επί 3 χρόνια, οπότε έχετε στοιχεία να κρίνετε αν κάνω δολιοφθορά και αν είμαι δήθεν.

Τέλος, όσον αφορά την «επιμελητεία», την οποία όπως σωστά διέβλεψε ο Ασπικ, εγώ ονομάζω υγιή ΚΡΙΤΙΚΗ, έχω να πω ότι είναι το κυριότερο χαρακτηριστικό μου στο χώρο. Να κάνω σχόλια, να ερμηνεύω λογοτεχνικά κείμενα χρηστών ή άλλων συγγραφέων. Δεν το αρνούμαι. Πάντα όμως καλοπροαίρετα, με ευγενή και όπως κρίνω εκ των αντιδράσεων, εύστοχο τρόπο. Για τα σχόλιά μου πάνω σε απόψεις δε νομίζω ότι διαφέρω από τους άλλους. Οπως ακριβώς κι εσύ ασπικ, κέρδισες με το σπαθί σου μετά την ετυμηγορία των ενόρκων στη δίκη σου το δικαίωμα να «βρίζεις νόμιμα», θέλω να κερδίσω το δικαίωμα να «ασκώ κριτική νόμιμα σε λογοτεχνικά κείμενα» και επομένως



ΖΗΤΩ

1.να μου παραχωρηθεί κι εμένα με τη σειρά μου, ο ρόλος της «κριτικού», δεδομένου ότι αν μου τον στερήσετε, θα πρόκειται πλέον για το δικό μου ευνουχισμό.
2 να κηρυχθώ αθώα για τις 2 άλλες κατηγορίες.


Ευχαριστώ για το χρόνο σας και να μην αργήσει










































να περάσει ο Πρέδρος παρακαλώωωωωωωωωωωωω....
Είμαι για πέτα(γ)μα.....

....και αγόρασα ασπίδα......
Άβαταρ μέλους
dianathenes
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1193
Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2003 10:08 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο ας γράψουμε ιστορίες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron