φιλοσοφία

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο.... ΘΕΟΣ;

φιλοσοφικές συζητήσεις και αναζητήσεις...

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Σάβ Σεπ 17, 2005 7:12 pm

παρενθετικά:

κάποιες φορές αναρωτιέμαι αν γράφει κανείς μόνο και μόνο για να γράψει
(και ολα τα συμπαρομαρτουντα αυτης της κίνησης)
με αφετηρία ενα συνειρμό απο μια λέξη που αναφέρθηκε σε ενα ποστ..


(δε θυμάμαι ποιός το έχει πει αυτό)
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό Mythos » Σάβ Σεπ 17, 2005 8:13 pm

Skιaxtτo καλησπερα,


κατσε ενα λεπτο, γιατι με μπερδεψες
κι επειδη το τραφικ αποψε ειναι χαμηλο και δεν προβλεπω να σε ρωτησει κανενας αλλος
ετσι ωστε να σου δωθει η ευκαιρια να διεκρινισεις τι εννοεις ετσι ωστε να μου δωθει η ευκαιρια να καταλαβω τι εννοεις
μπαινω στο πειρασμο να γραψω (οχι για να γραψω αλλα) για να ρωτησω τι εννοεις.

Ερωτας αν γραφει κανεις μονο και μονο για να γραψει μολονοτι δεν εχει τιποτα να πει παρακινημενος/η απο μια συνειρμικη φλασιά προκληθεισα απο μια λεξη που ειπωθηκε σε αλλο τοπικ;
Αν ειναι αυτο που ρωτας, να σε διαβεβαιωσω οτι το αυτο ειναι πολυ πιθανον να συμβει και συμβαινει, τουλαχιστον σε μενα.

παρανθετικα:
δεν δισταζω να ομολογησω οτι μερικες φορες γραφω για να γραφω "με αφετηρία ενα συνειρμό απο μια λέξη που αναφέρθηκε σε ενα ποστ.." Και γραφω, αλλες φορες εχοντας κατι να πω κι αλλες φορες οχι, μολονοτι το να γραφεις χωρις να εχεις κατι να πεις, δεν ειναι πολυ ευεργετικο για το "συγγραφικο" σου ιματζ.
Εκτος κι αν αυτο που.. δεν εχεις να πεις, το γραψεις με αρκετα γλαφυρη γλωσα, γκλαμουρια, τρεντυ λογια και υφος και το πακεταρεις σε πιασαρικη συσκευασια, οποτε ενδεχεται να γινεις και μπεστ-σελερας να αποχτησεις και καμμια δοξα. Και ποιος δεν θαθελε να του συμβει αυτο, εδω που τα λεμε;;)
παρενθετικα τελος:
_]\/[_
«..let us never regard a question as exhausted, and when we have used our last argument, let us begin again, if need be, with eloquence and irony.»
Άβαταρ μέλους
Mythos
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 485
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 21, 2004 7:17 pm

Δημοσίευσηαπό skiaxtro » Σάβ Σεπ 17, 2005 9:05 pm

παρένθεση εντός παρενθέσεως:

υπάρχουν πιασάρικα θέματα,όπως
επιστήμη vs θρησκεία
ορθολογισμός vs συναισθήμα
Κτιστό vs Ακτιστο που υπάγονται σε συγκεκριμένα σύνολα πχ.Θεός.
Σε μια συγκεκριμένη συζητηση ακολουθείς κάποιες συγκεκριμένες οδούς.
Οταν εμφανίζεται κάποιος και σου αναφέρει ένα δρόμο που δεν ανήκει στο δαίδαλο που ακολουθείται εκείνη τη στιγμή ή στην ακόμα χειρότερη περίπτωση οχι απλά ο δρόμος είναι ξένος αλλά υπερίπταται κιόλας απο τα δεδομένα σε ενα καθαρά θεωρητικό επίπεδο προκύπτει η παρένθεση που έθεσα.
Η παρένθεση λοιπόν προέκυψε απο το ποστ του εφ-μπι-ελ Μύθε που την εισέπραξες προσωπικά (οχι αδίκως,ομολογώ)

( ξένο σχόλιο για επίλογο που ήρθε πάνω στην ώρα: "-γράφω για τους σόφους και τους άγιους

-Κοίτα να δεις...συντόμευε μιας και οι σοφοί και οι άγιοι το έχουν λύσει το πρόβλημα τους"
:lol: :lol: :lol: )


υγ.

Εκτος κι αν αυτο που.. δεν εχεις να πεις, το γραψεις με αρκετα γλαφυρη γλωσα, γκλαμουρια, τρεντυ λογια και υφος και το πακεταρεις σε πιασαρικη συσκευασια, οποτε ενδεχεται να γινεις και μπεστ-σελερας να αποχτησεις και καμμια δοξα. Και ποιος δεν θαθελε να του συμβει αυτο, εδω που τα λεμε;



μια στο καρφί και μια στο πέταλο Μύθε το λένε αυτο στο χωριό μου Μύθε. :lol:
Και να πεις οτι δεν εχει τελειώσει ο Αύγουστος....;;
Μέσα Σεπτεμβρίου είμαστε...
"Ο ρομαντισμός δεν βρίσκεται ούτε στην επιλογή του θέματος ούτε στην ακριβή αλήθεια, αλλά περισσότερο σε έναν τρόπο να αισθάνεσαι τον κόσμο"

C.B
Άβαταρ μέλους
skiaxtro
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1739
Εγγραφή: Τετ Ιαν 15, 2003 3:19 am
Τοποθεσία: χαραμάδες

Δημοσίευσηαπό 3ΤΛ » Κυρ Σεπ 18, 2005 1:53 am

Mythos έγραψε:
Να απορριψει δηλαδη την αμαρτωλη και κραυγαζουσα αλλαζονια οτι εφτασε στον θεο ή οτι ανακαλυψε το μοναδικο και σιγουρο μονοπατι που οδηγει σ' αυτον. Μοναχα αρνουμενος διαρκως την υπαρξη του θεου, ο αγιος εχει ελπιδες να προσεγγισει το στοχο του και κυριως να "νικησει" την ευλογη δυσπιστια του σοφου ειτε οτι δεν τελει σε πλανη ειτε οτι δεν εχει αδηλες επιδιωξεις εντελως ασχετες με αυτο που διακηρυσει.
[/size]


Το μόνο που θέλω να διορθώσω Μύθε: Όχι "αρνούμενος την ύπαρξη του Θεού" αλλά "αρνούμενος την προσέγγιση του Θεού"

Αν αρνηθεί την ύπαρξη παύει να είναι άγιος.

Η μόνη διαφορά μεταξύ ενός σοφού και ενός αγίου, κατά την γνώμη μου, είναι ότι ο άγιος έχει πλήρη πίστη και καθόλου γνώση, ενώ ο σοφός έχει πλήρη πίστη ότι δεν έχει καθόλου γνώση.
Επιτέλους!
3ΤΛ
super member
 
Δημοσιεύσεις: 310
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 16, 2005 12:12 am

Δημοσίευσηαπό fbl » Κυρ Σεπ 18, 2005 9:10 am

Απο τη φυση της η γνωση μυθε συνυφαινεται με την εννοια της προοδου-
ειναι μια αδιακοπη προσπαθεια για μια οσο γινεται ακριβεστερη και κατα
πλατος πληρερεστερη συλληψη της πραγματικοτητας.
Προσπαθεια ομως που συνοδευεται απο τη πεποιθηση οτι η τελικη κατακτηση της αληθειας [/b] ειναι ιδεατο τερμα , οριο προς το οποιο
τεινουν , χωρις ομως και να το φτανουν ,οι ανθρωπινες ενεργειες.
Η εννοια της προοδου λοιπον δινει παντα το χαρακτηρα του προσωρινου και του ατελους , με μια λεξη του μεταβατικου, και στα πιο βεβαια ακομη κερδη της Επιστημης . Ζωη της ειναι ο αγωνας για νεες και οχι η εφησυχαση σε πραγματωμενες ηδη κατακτησεις.
Ενω ομως συμφωνα μ αυτη την αντιληψη η επιστημονικη αληθεια ειναι σχετικη και με το περασμα του χρονου μεταβαλλεται το δογμα για το πιστο
ειναι κατι απολυτο , επεκεινα απο καθε ιστορικη εξελιξη , φτασμενο
στη τελειωτικη φαση του ιδεατου τερματος ___




















καθενας πλαθει ενα θεο , για να λατρεψει σε αυτον το ιδανικο του
press alt + f4 after read..
Άβαταρ μέλους
fbl
super member
 
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τρί Φεβ 15, 2005 1:47 am

Δημοσίευσηαπό aspic » Κυρ Σεπ 18, 2005 12:06 pm

skiaxtro έγραψε: (οχι του αγνωστικισμού που θρησκευτικώς και εβραικώς παντρεύει "τα καλα και συμφέροντα" της ανάγκης για μεταθέσεις και ορθολογισμού )



Τώρα εδώ τι θέλεις να πείς σκιάχτρο;
Δέν κατάλαβα τίποτα ( και αυτό το <της ανάγκης για μεταθέσεις και ορθολογισμού>, τι σόι σύνταξη είναι; αττική; ).
Εντάξει ρε παιδιά λέτε να συντομεύσουμε και να απλουστεύσουμε τα κείμενά μας,για να μήν είναι κουραστικά,αλλα μήν το παρακάνουμε κιόλας.
Να μπορούμε να καταλαβαίνουμε και εμείς που δέν έχουμε τις πραγματικές γνώσεις των θεμάτων, τι θέλετε να πείτε.
Εκτός σκιάχτρο άν διατηρείς εσκεμένα στους άλλους το άγνωστον του νοήματος της πρότασης σου,για να είσαι στο πνεύμα του όρου (αγνωστικισμός).
Έ καλά μήν το παρακάνεις και εσύ.Δέν χρειάζεται να είσαι και τόσο συνεπής με αυτά που γράφεις.

Επί του θέματος τώρα,(άν και δέν κατάλαβα και πολλά), η ανακάλυψη του πετρελαίου απο΄τον άνθρωπο,του προσέφερε μιά πολύτιμη καύσιμη ύλη επειδή αυτό έχει το πλεονέκτημα να αποδεσμεύει ενέργεια χιλιάκις πολλαπλάσια από τον όγκο του .Δηλαδή απελευθερώνει ισχύ που μπορεί να σηκώσει επί χιλιάδες φορές τον εαυτό του (όλα τα υλικά στον πλανήτη είναι καύσιμα,αλλά η αναλογία βάρους και εκλυόμενης ενέργειας στα περισσότερα είναι τόσο μικρή που δέν τα καθιστά αξιοποιήσιμα).
Και το ίδιο ισχύει και για τις άλλες γνωστές πηγές ενέργειας που ανακάλυψε ο άνθρωπος.

Για το σύμπαν όμως ο άνθρωπος χρειαζόταν να ανακαλύψει μιά ακόμη πιο ισχυρή,μιά φοβερά ισχυρή καύσιμη ύλη.
Ένα υλικό το οποίο να μπορεί να σηκώνει άπειρες φορές τον εαυτό του.
Και ανακάλυψε βέβαια τον θεό.
Και μέχρι να ανακαλύψει κάποια άλλη πηγή ενέργειας ίση με αυτόν τον θεό,αυτός θα παραμένει,θα ζεί και θα βασιλεύει.

Σε αυτό λοιπόν τον ανάλογο του πετρελαικού, θεικό μηχανισμό παραγωγής,διακίνησης και εμπορίας, οι ένθεοι είναι αυτοί που έχουν τις πετρελαιοπηγές,δυιλιστήρια,βυτία, πρατήρια και λοιπά και βέβαια φροντίζουν να ανεβάζουν την αξία του θεού για το δικό τους συμφέρον.
Οι άθεοι,είναι απλώς οι καταναλωτές,οι οποίοι προσπαθούν αντιθετα να ρίξουν την αξία του θεού,για το δικό τους συμφέρον πάλι (ουσιαστικά όμως το πλουτοπαρωγικό μοντέλο του θεού -και ο ίδιος ο θεός βέβαια- βασίζεται πάνω στους άθεους).
Οι αγνωστικιστές τέλος,είναι αυτοί που δέν έχουν αυτοκίνητο (για αυτο είναι και οι λιγότεροι) πάνε με τα πόδια,άντε στην καλύτερη με το ποδήλατο και δέν τους νοιάζει η αξία του θεού,γιατί δέν έχουν κανένα άμεσο συμφέρον από αυτόν.

Παρόλαυτά,θεωρείται κατα κοινή ομολογία,πώς αυτή είναι και η πιο ασφαλής κατηγορία (οι αγνωστικιστές), αφού δέν κινδυνεύει από ........












































....μετωπικές συγκρούσεις στην εθνική (όπως οι άλλες δύο κατηγορίες).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό asxeti » Κυρ Σεπ 18, 2005 9:35 pm

aspic έγραψε:
Σε αυτό λοιπόν τον ανάλογο του πετρελαικού, θεικό μηχανισμό παραγωγής,διακίνησης και εμπορίας, οι ένθεοι είναι αυτοί που έχουν τις πετρελαιοπηγές,δυιλιστήρια,βυτία, πρατήρια και λοιπά και βέβαια φροντίζουν να ανεβάζουν την αξία του θεού για το δικό τους συμφέρον.
Οι άθεοι,είναι απλώς οι καταναλωτές,οι οποίοι προσπαθούν αντιθετα να ρίξουν την αξία του θεού,για το δικό τους συμφέρον πάλι (ουσιαστικά όμως το πλουτοπαρωγικό μοντέλο του θεού -και ο ίδιος ο θεός βέβαια- βασίζεται πάνω στους άθεους).
Οι αγνωστικιστές τέλος,είναι αυτοί που δέν έχουν αυτοκίνητο (για αυτο είναι και οι λιγότεροι) πάνε με τα πόδια,άντε στην καλύτερη με το ποδήλατο και δέν τους νοιάζει η αξία του θεού,γιατί δέν έχουν κανένα άμεσο συμφέρον από αυτόν.

).



Aσπικ, βρίσκω εξαιρετικά εμπνευσμενη την αλληγορία σου.
Χωρίς να το σκεφτώ καθόλου στρογγυλοκάθησα μια χαρά στην τρίτη
κατηγορία.


Δηλαδή εγώ τώρα μπορω πλεον να λεω οτι είμαι αγνωστικιστής?
Μπας και κουβαλάει όμως και τίποτα άλλες ιδιότητες αυτός ο χαρακτηρισμός που εγώ τις αγνοώ ?
Μήπως σημαίνει οτι κάτι ασπαζομαι
που όμως ΔΕΝ θέλω να ασπάζομαι ?



Το σίγουρο είναι βέβαια οτι απαζομαι τη λύση ποδαρόδρομο ...
Κι ασε τους άλλους να σφάζονται για τα "καύσιμα".
asxeti
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2005 2:23 pm

Δημοσίευσηαπό kanenas » Δευτ Σεπ 19, 2005 7:46 am

έχουν γραφτεί τόσα για το θεό...τον ξέρουμε πια καλά αυτόν τον τύπο...ε;

επί παραδείγματι, θα με τρόμαζε το ενδεχόμενο ενός πιστού που υπάρχει μόνο για να περιστρέφεται η κατανόηση και η μεγαλοσύνη του θεού γύρω απ'αυτόν...

και αναρωτιέμαι....σε περίπτωση που υπήρχε όντως θεός, με ανθρώπινα χαρακτηριστικά και αδυναμίες όπως μας περιέγραψε ο μύθος, πως θα αντιδρούσε αν διαπίστωνε ότι δημιουργήθηκε για να τελεί υπό πλήρες καθεστώς συμφερόντων από τους πιστούς του;...

ότι κοινώς τον έχει χεσμένο και κοιτάζει να καλύψει ελλείματα και μόνο στη σχέση του μ'αυτόν;...

ενδιαφέρουσα μου ακούγεται ως σκέψη...

καλημέρα
kanenas
senior member
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2004 8:17 pm

Δημοσίευσηαπό aspic » Δευτ Σεπ 19, 2005 10:06 pm

asxeti έγραψε:Aσπικ, βρίσκω εξαιρετικά εμπνευσμενη την αλληγορία σου.



Και εγώ άσχετη βρίσκω επίσης εξαιρετική την έμπνευσή σου να μου πείς αυτά τα ωραία λόγια.Και ότι τα χρειαζόμουν σήμερα.
Γιατί τελικά για ποιό λογο γράφουμε εδώ μέσα;
Για να γαμήσουμε;Όχι βέβαια.Γαμάμε και έξω.
Για να βγάλουμε λεφτά;Εδώ δέν βγάζουμε έξω,εδώ μέσα θα τα βγάζαμε;
Για να εκθέσουμε τις ωραίες και ενδιαφέρουσες απόψεις μας;Όλη τη μέρα στο πραγματικό απόψεις εκθέτουμε και κανείς δέν μας ακούει.
Για να επικοινωνήσουμε;Τα βουνά και τα σπηλιούρθια παίρνουμε στο πραγματικό μας για να ησυχάσουμε λιγη ώρα από το κόσμο γύρω μας.
Γιατί γράφουμε λοιπόν;
Μα για να ακούσουμε ένα καλό λόγο,που κανείς δέν μας λέει εκεί έξω.
Γιατί τους φάγαμε και μας φάγανε στη μάπα και σκυλοβαριόμαστε ο ένας τον άλλο.
Και εδώ μέσα βέβαια φάγαμε στη μάπα ο ένας τον άλλο και σκυλοβαριόμαστε,αλλά νάσου που κάθε τόσο θα εμφανιστει ένας άσχετος που δέν σε ξέρει ακομη,να σου πεί μιά καλή κουβέντα.
Μπράβο άσχετη!
Και με πρόλαβες στο τσάκ.Λίγο να αργούσες ακόμη,σκεφτόμουν να κάνω και άλλο νίκ και να αποθέωνα τον εαυτό μου.
Με βγαλες και από τον κόπο.
Κουτί μου ήλθε!





























Μήπως για μερικές μέρες ακόμη,γύρω εκεί στις επτά το απόγευμα που πέφτει ο ήλιος,μπορείς να με ξαναβρίσκεις πάλι εξαιρετικό και να μου το γράφεις,γιατί αυτή την ώρα με πιάνει μιά μελαγχολία;
Έστω και έτσι στο άσχετο,άσχετη.
Και την άλλη βδομάδα που θα έχεις εσύ μιά μελαγχολία,θα στο ανταποδώσω και θα σε βρώ εγώ εξαιρετική και θα στο γράψω.

(καλά έκανες και στρογγυλοκάθησες στον αγνωστικισμό.Την καλύτερη επιλογή έκανες.
Σκέφτεσαι σωστά,σκέφτεσαι αγνωστικιστικά!!
Και μήν ανησυχείς δέν ασπάζεσαι τίποτα.Ακριβώς αυτή είναι και η φιλοσοφία του αγνωστικισμού,να μήν ασπάζεται τίποτα,ούτε και αυτόν τον ίδιο του τον εαυτό.
Διότι ο αγνωστικισμός δέν είναι αρνητικός στις άλλες δύο κατηγορίες ( άν ήταν τότε θα έπρεπε να ασπασθεί όντως τον εαυτό του).Αντιθέτως,ακούει με ενδιαφέρον τις πεποιθήσεις και τα επιχειρήματα ενθέων και αθέων (και άλλων ανθέων) και μάλιστα μπορεί να τους θαυμάζει πολλές φορές και για την πνευματική τους πληρότητα,όπως και για το ψηλό διανοητικό και μορφωτικό τους επίπεδο.
Εκεί που διαφοροποιείται είναι σε καθημερινά κοινωνικά,όπως και οικονομικά ζητήματα που προκύπτουν.
Όταν ζητηθει από τον αγνωστικιστή δηλαδή,να πληρώνει συνδρομή,ή κάποιο ανάλογο τίμημα,για να κλείσει προκαταβολικώς θέση στη μεγάλη δεξίωση που θα παραθέσει η ίδια η μοναδική Αλήθεια και η οποία Αλήθεια όχι μόνο θα παρίσταται αυτοπροσώπως βέβαια όπως λένε,,αλλα΄θα ανταμείψει πλουσιοπάροχα και όσους τυχερούς καλεσμένους προσέλθουν,τότε αυτός, ο αγνωστικιστής, με λύπη λέει πώς είναι ντροπαλός και δέν αισθάνεται άνετα να πάει σε δεξίωση που διοργανώνει ένας άγνωστος (η αλήθεια).
Και τους παρακαλεί άν είναι δυνατόν να γνωριστεί απο τα πρίν με την άγνωστη,για να εξοικειωθεί μαζί της και να του φύγει η ντροπή.
Οι αθεοένθεοι τότε του απαντούν,πώς οι ντροπες που επικαλείται είναι πρόφαση για να κρύψει την μορφωτική του φτώχεια που σε συνδυασμό με την διανοητική του ανέχεια,τον οδήγησαν σε πνευματική μιζέρια που δέν του επιτρέπει να έχει ούτε φράγκο να πληρώσει (πάλι καλά που δέν τον λένε και τσιγκούνη).
<<Μα ντρέπομαι ρε παιδιά, ντρέπομαι.Έτσι γεννήθηκα,τι φταίω εγώ; >>,προσπαθεί να τους εξηγήσει ο ταλαίπωρος ο αγνωστικιστής ,για να πάρει την απάντηση:
<< και εμεις γιατί δέν ντρεπομαστε; τι είμαστε εμείς, γαιδούρια; >>

Έλα ντέ!Γαιδούρια είναι και δέν ντρέπονται να συναντήσουν την άγνωστη Αλήθεια,όταν τους βλέπεις να βγαίνουν ακόμη και στου χαρδαβέλλα τις εκπομπές,ενθεοάθεοι παπαδοστήμονες,πουλώντας μάλιστα και εκ μέρους της στον κοσμάκη, κουπόνια συμμετοχής στην μεγάλη της δεξίωση;
Τελικά ρε άσχετη,μήπως και εμείς οι αγνωστικιστές,ντρεπομαστε τόσο την άγνωστη αλήθεια που δέν θα την συναντήσουμε ποτέ;
Αλλά άμα έχεις γεννηθεί ντροπιάρης,απουσιάζεις από όλα τα μεγάλα γεγονότα του κόσμου, γαμώ την τύχη μας γαμώ!! ).
Και εξάλλου, η μοναδική μου αλήθεια είναι ότι λέω πάντα ψέμματα.
Ώστε.
aspic
e-missos master
 
Δημοσιεύσεις: 1407
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 20, 2003 12:07 am

Δημοσίευσηαπό asxeti » Δευτ Σεπ 19, 2005 11:18 pm

Ασπικ αφού σε βεβαιώσω οτι για λίγες μέρες ακόμη θα σου κάνω τη χάρη να σε υμνολογώ , εκεί γύρω στις 7 που σε πιάνουν τα μελαγχολικά σου, θα μου επιτρέψεις τώρα που δεν είναι 7 να σε θεωρήσω ..κατάπτυστο?


Ναι βρε , είσαι κατάπτυστος που ομολογείς οτι έχεις γεννηθεί ντροπιάρης!
Ακου να ντρέπεσαι την ...αλήθεια βρε?
Αυτη την ωραιοτάτη γκόμενα που όλοι θέλουν να τη χουφτώσουν?
Ορμα της βρε !..όρμα της και έμπα στο χωρό μαζί της !
Πώς περιμένεις να δεις δεξίωση και χαϊρι με το μυαλό που κουβαλάς?...άκου ντρέπεται τη αλήθεια !

Εγώ δικαιούμαι βρε να ντρέπομαι να την εναγκαλιστώ..μην με παρεξηγήσουν.

Είναι βλέπεις και γένους θηλυκού πανάθεμά την.
asxeti
junior member
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2005 2:23 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο φιλοσοφία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

cron